Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

so,este posibil ca acest senzor sa indice ECU-ului o temperatura mai mica si astfel sa se injecteze mai multa motorina,de unde mai multa putere,nu?nu stiu pic de mecanica dar gandind logic(dupa logica mea) asa s-ar intampla.Corecteaza-ma daca gresesc,te rog.salutari:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu..

Sincer mie mi se pare ca imi consuma cam mult(cel putin asa imi arata pe display)

Am avut un consum mediu de 6.6 l/100km pe autostrada in Germania.

Eu cred ca e mult. Cunosc pe cineva care are un consum de 5-5.5 l/100km. Ce ziceti. Am consumul mare sau este unul bun?

Am fost la service si mi-au spus ca am senzorul defect.

Pretul acestuia cu tot cu manopera este de 135 (ca idee ca sigur difera de la un service la altul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la ce viteza si stil de mers ti-a iesit consumul asta. Daca ai mers normal, cu 120, e mare. Daca ai mers cu 170, e cam normal.

Dar oricum, senzorul ala are mare impact asupra consumului si al functionarii corecte a motorului. Din moment ce a iesit cu eroare la scanare, schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu 130 in treapata a V-a. Am auzit ca atunci cand mergi cu liniile la ceas pe verticala atunci ai consumul cel mai stabil si cel mai mic...

Aveam 130-140 cu 2500-3000 RPM. Dar cred ca asa este cum ziceti dvs. O sa il schimb. Am programare la service 8 decembrie. Imi voi schimba distributia, placute frana+ discuri frana spate, senzorul despre care vorbeam si revizia (ulei + filtre). Sper sa fie totul bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema consumului ridicat din cauza senzorului G62 este atunci cand se defecteaza senzorul care trimite informatia in ECU, nu in cluster. Daca se defecteaza senzorul care duce informatia in cluster(si eroarea la scanare apare pe grupul 17 -Instruments) atunci nu va faceti probleme in privinta consumului. Eu de aia l-am schimbat si nu am cunoscut o scadere de consum la combustibil. Ideea mea e ca se poate merge si cu senzorul pentru cluster defect atat timp cat nu e defect si cel pentru ecu. Doar ca nu va indica temperatura motorului bine pe bord. Ce nu stiu daca afecteaza cumva climatronicul in aceasta situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am schimbat recent senzorul de temp G62.Inainte de schimbarea lui aveam urmatoarea problema:masina nu pornea cand motorul era cald.In rest nu aveam nicio treaba:la minus ceva grade pornea la sfert de cheie,consum bun,tragea bine.Deci schimband senzorul G62 nu am mai avut probleme cu pornirea la cald.Imi spuneti si mie ce senzor am schimbat : cel ce duce informatia spre ECU(cred eu) sau cel spre cluster.

Totodata mi-a aparut eroare 17559 Long Term Fuel Trim System too Lean.Are vreo legatura cu acest senzor?S-a intalnit careva cu aceasta eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi toate informatiile le gaseai aici, incerc sa-ti raspund. Dupa cum ai citit (sau NU) in acest topic, ambii senzori se gasesc in aceeasi capsula. La tine era defect cel ce duce informatia la ECU.

Iar explicatia erorii o gasesti aici: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/fuel-trim.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul senzorului G62 este 059 919 501 A. Pretul unuia pe original se pare ca este ~ 100 ron, iar pe producator ~ 35 ron. Urmeaza sa ma fac si eu cu unul nou, ca imi cam da peste cap o gramada de caracteristici: turatia la ralanti, pornirea la rece, durata functionarii bujiilor de pornire si a celor de preincalzire a antigelului, poate si consumul...

Pe scurt, acest senzor e foarte important in functionarea optima a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat senzorul G62. N-am pierdut decat vreo 100 de grame de antigel. Cum? Am desfacut busonul de la vasul de expansiune sa elimin presiunea, l-am insurubat la loc, si in acest mod, am creeat putin vacuum, sa nu-si dea drumu asa rapid afara.

Inca n-am apucat sa vad daca mai scade la 800 turatia in ralanti cu motorul cald.

Cum era si normal, s-a rupt siguranta cand am scos-o afara. Daca n-aveti la indemana una noua, puteti face foarte usor una dintr-o spita de bicicleta, fiind otel foarte tare:

dsc00608sq9.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Se pare ca G62 are un rol hotarator in turatia de ralanti. Acum am 850 si la cald, cum aveam altadata. Nu mai tremura toata masina.

Si daca n-o sa am alta imbunatatire, dar macar pentru asta a meritat sa-l schimb. :D

Partea cu timpul de alimentare al bujiilor o sa-l vad cand va fi sub -10 grade afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eroarea de sensor G62 apare pe adresa 17 - Instruments, dar nu apare si pe adresa 1- Engine, nu vad de ce ar putea face probleme in functionarea motorului. Pe 17- Instruments apar probleme cu indicarea corecta pentru bord(acul de la temperatura lichidului de racire), dar nu si pentru motor, pentru ca sensorul celalalt din G62 comunica direct cu ECU, care la randul sau trimite informatiile la motor. Singura problema cand e defect senzorul pentru Cluster este ca indica aiurea temperatura in bord(la oscila stanga dreapta de parca imi spunea cineva ca nu e bine ce fac > cu aratatorul :) .Totusi nu stiu daca sensorul pentru cluster nu returneaza valoarea si pentru alte componente, gen climatronic. Siguranta aia de plastic e intr-adevar tare problematica, si eu mare, mare grija am avut cu ea la demontare/montare, buna solutie c o s m i n cu spita de bicicleta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca mie mi-a aparut eroare pe Engine? Nici vorba. Nu era intrerupt senzorul. Doar decalibrat.

Cand porneam motorul, aveam 900-950 rot/min. Apoi scadea la 900. Cand ajungea apa la 70 de grade, scadea brusc turatia la 800-780 rot/min si tremura motorul rau de tot.

Acum, cand pornesc, am 900, apoi scade liniar pana la 850. Si acolo ramane chiar si cand e la 90 apa.

Deci problema apare cand e defect cel ce trimite informatia la ECU. Oricum, cel ce merge la cluster nu poti sa-ti dai seama daca isi modifica valoarea liniar, sau in trepte.

Un alt lucru care s-a modificat, e consumul la ralanti. Pe vagcom, cu motorul la 60 C, imi apare 0,4l/h (cu clima oprita). Inainte aveam 0.6. Sant tare curios cum poate un motor sa functioneze cu 400 de grame de motorina intr-o ora. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine problema este legata tot de acul din bord de la apa. Am observat ca am si un consum mai mare decat de obicei si caldura este cam slabuta.

Am efectuat un test si a iesit o eroare la senzorul de temperatura.

Am dat azi senzorul jos sa curat putin contactele, am crezut ca poate o sa-si revina. Pentru cateva ore a mers ceva mai bine decat mergea inainte, adica statea undeva pe la 90, putin mai jos si cateodata la 90 fix. Cand sa ajung si eu acasa a cazut de tot, era la 0.

Maine ma duc sa-mi cumpar unul nou. Am inteles ca cel original trebuie sa fie de culoare verde si este facut de Behr. Va rog sa ma corectati daca nu e bine. Vreau sa stiu exact ce o sa cer la magazin.

Cu cateva posturi inapoi a pomenit cineva de "oring". Va rog sa ma lamuriti si pe mine ce e ala.

Cam asa arata senzorul meu, este cu mufa neagra nu verde.

post-25955-1231357970_thumb.jpg

post-25955-1231357986_thumb.jpg

Modificat de zaomxm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El este inculpatul. Intr-adevar cel original este verde. Si eu l-am schimbat nu demult. O-ring-ul este un inel de cauciuc in care intra acest senzor. Probabil la tine a ramas in carcasa. Eu nu l-am schimbat. A ramas tot cel vechi. Nu curge. Daca rupi siguranta ce-l tine si nu ai alta, poti face una cum am descris eu in postul 61.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Multumesc pentru raspuns.

Ma duc azi sa-l cumpar si sa-l schimb odata, ca din vara umblu cu el asa.

Vara nu am avut probleme cu el, sau poate nu am observat, dar stiti cum se zice : iarna nu-i ca vara.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

L-am schimbat si eu cumva pe acest senzor G62 dar m-am chinuit 30 de minute sa bag siguranta aceea inapoi sa il tina la loc pe senzor.

Mi-a curs cam un litru de antigel pana am reusit sa tin cu o mana senzorul si cu una sa bajbai sa bag siguranta la loc. Tare mic e spatiul in acea zona.

Acum e ok martorul de pe bord de la ceasul de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am schimbat si eu pana la urma acest senzor si consumul a scazut f mult!in plus eu aveam si avansul marit...de ce nu stiu..era pe la 2.5...si max e 3 iar acum il am pe undeva pe la 0.8.in mod normal trebuie sa stea pe 0 asa ca la schimbul distributiei il reglam:) senzorul e f bucluclas si f imp motorul numai trepideaza si a scazut consumul...de ex de la 1.5 cu clima pornita,consum instantaneu la 0.9...diferenta e enorma! multumesc mult pt ajutorul dat baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Cine si cum ti-a reglat avansul la motoru tau PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor, ma innebuneste si pe mine reglajul asa zisului avans. Dupa cunostintele mele si experienta mea (nu sunt mecanic auto doar un pasionat al vagurilor) pozitia axului cu came fata de pozitia arborelui cotit trebuie reglata prin deplasarea fuliei dintate aflata pe capatul axului cu came. Daca nu il reglezi corect nu iti mai porneste ca lumea sau deloc si ai consumul mai mare la relanti. Am inteles ca la serviceuriile profesionale au niste dispozitive care se pun intre curea si fulia dintata si conform aceluia se regleaza.

Acum nu stiu daca operatiunea se numeste "reglare avans" sau "examinare ginecologica"

Va rog din suflet lamiuritima si pe mine.

PS. Scuze de Off Topic fiind vorba de G62, daca se considera intrebarea mea inutila rog moderatorii sa-l stearga.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am avut si eu pierderi de antigel dupa schimbarea termostatului... ce se intamplase: cand am scos termostatul de acolo (1.9.SDI) a iesit mai greu ... pana la urma l-am tras cu un patent ( nu foarte tare ca a iesit pana la urma) dar am impresia ca a iesit prin interiorul garnturii de etansare, garnitura ramanand acolo. Toate bune si frumoase am crezut ca asa ar trebui sa fie... termostatul peste garnitura si apoi stutul de palstic desi eram mirat pt ca stutul nu avea nici o garnitura de etansare dar... in fine daca asa a facut-o neamtul stie el ce face (am zis eu) dar dupa ce dau o tura, ma duc sa alimentez... si cand sa plec mi se aprintde indicatorul de la lichidul de racire in bord. Am verificat... vasul gol... atunci am zis ca a plecat pe circuit dupa ce a deschis termostatul si a avut undeva o punga de aer care a fost eliminata ... mai completez eu cu apa .... mai merg un pic iar mi se aprinde in bord, ma dau jos ...iar vasul gol... acand ma uit sub ea .. picura de toata frumusetea. Am ajuns acasa... (ca nu stiam nici pe unde curge) si observ sub stut o scurgere de apa ... il desfac si apoi pun garnitura peste termostat apoi stutul. Nu mai curge deloc. Sper ca am procedat bine.

Vreau sa va mai intreb un lucru: am recuperat antigelul din radiator prin robinetul de jos dar din motor nu am putut sa-i fac nimic si a curs cam 2.5 - 3 litri in locul lor am pus numai apa demineralizata... ma gandeam ca merge asa pana la toamna cand va veni din nou gerul DAR imi e teama sa nu se uzeze simeringul de la pompa de apa si alte piese in moscare pentru ca antigelul are rol anticoroziv si de lubrefiere si daca acesta lipseste nu se mai face ungerea pieselor pompei si etc.

Ce credeti despre asta?

cate grade sunt la prima linie subtire... dupa cele 3 groase e la inceput

Multumesc!

Modificat de daniel_21g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cate grade sunt la prima linie subtire... dupa cele 3 groase e la inceput

Cand incepe sa se miste acul, ai 55 de grade. Fa si tu o imparteala cat de cat. Mai mult de 60-65 nu cred.

Apa distilata nu strica nimic acolo. Problema apare la inghet. Se formeaza cristale de gheata care nu-s tocmai porivite. Scoate o parte din el si baga concentrat.

Aceeasi faza am patit-o si eu cu garnitura aia nenorocita. Intre timp s-a rezolvat, dar pe undeva tot pierde putin cate putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luati in considerare ca, acul de la bord e mereu mai "optimist", in ce priveste temperatura afisata. In realitate poate sa fie temperatura antigelului la 60 grade

Adica acul sa arate 90 de grade, iar de fapt sa fie doar 60, asta vroiai sa spui???!!! :blink:

Pai la mine a fost exact invers: inainte de schimbarea termostatului pierdeam ceva antigel.....completam cam 500 ml la ~ 2.000 km.....acum dupa schimbarea termostatului, nivelul antigelului din borcan nu s-a miscat {inca} de la maxim, dupa ~ 2.000 km facuti!!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu optimismul acului de la bord care indica temperatura apei. La mine pe Climatronic (poz. 7 sau 8) arata cu aprox. 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o intrebare pentru cei ce au schimbat senzorul asta problema, sau cei care nu au probleme cu el:

Eu ieri am constatat ca, cu noul senzor, la pornire am turatia mai mare (cam 950 rot/min), iar dupa ce ajunge apa cam la 70, coboara la 860. Cu cel vechi aveam cam 880 la rece si 820 la cald.

Am vazut la un alt Passat ca are aceeasi turatie atat la pornire cat si la cald, adica fix 860.

Al meu e bulit sau celalalt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!