Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Cred că da, important să fie culorile respective pe fir, acum nu ştiu proporţiile:)). Vezi că uneori din cauza căldurii în zona mufelor se mai alterează culorile şi albastru devine cam verde, galbenul bate în maro, etc. Dacă nu eşti sigur dezizolezi puţin din cablaj şi observi într-o zonă mai puţin expusă care a fost culoarea originală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa voi face mulțumesc frumos!

 

Dacă mi se permite, traseul cablului și lungimea sa sunt inacceptabile. Stă fix unde este și ulei și antigel și clădură. De aceea am schimbat mufa (era efectiv putredă) având numeroase probleme de contact de-a lungul anilor care au culminat cu situația de față, cablurile fiind și ele cu izolația extrem de casantă. Lungimea cablului este mult prea mică de aceea cred c-o voi prelungi 50 de cm ca să stea mai departe de zona aceea fierbinte.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Că sa izolezi firele am văzut parca la Dedeman ceva banda specială pânzată. Nu mai știu sigur, dar parca acolo am văzut

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, am luat bandă pânzată Tesa! Fix pentru asta. Am reizolat multe din cablurile sistemului electric! O să le cositoresc apoi tub termocontractibil apoi bandă Tesa!

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara cositorit....legate bine,  tub termocontractibil, izolat bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin și confirm că aceea e combinația ”corectă” de culori. Funcționează senzorul și a dispărut eroarea din ECU.

 

Problema e că cablul inițial este întărit bine pe o porțiune lungă - trebuie tăiat „din rădăcină”.

Cât despre izolat bine, folosisem în urmă cu 6 luni bandă Tesa de textil care a rezistat OK DAR la înlăturare a lăsat urme clar de adeziv pe cabluri și au trecut șterse cu alcool izopropilic. O altă soluție oare există? Cu/fără cositorit, am inteles, tub termocontractibil dar apoi efectiv de izolare ce e mai recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o mențiune. Clema/opritorul de plastic al senzorului G62 a NU se cumpăra AM, ci doar OE. Am cumpărat AM SWAG, iar calitatea este execrabilă - plasticul este subțire, moale și nefinisat, nu se potrivește perfect în lăcașul ei. Apoi am luat clema OE, care este groasă, bine finisată și de un plastic net superior. Calitatea pieselor AM SWAG/FEBI din ce în ce mai des mi se pare foarte deficitară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

 

Am si eu probleme cu acest senzor...ce trebuie facut?..inlocuit ?..multumesc!

 

Adresa 01: Motor        Etichete: ROJ\038-906-019-AVF.clb
   Numar VAG: 038 906 019 GS
   Component: 1,9l R4 EDC G200SG  1525  
   Codare: 00002
   Atelier: WSC 12345  
   VCID: 6ED37BBF2A970CFF2D-4B18
   WVWZZZ3BZ3P199842     VWZ7Z0B6019233

1 cod a gasit:
17664 - Senzor temperatura lichid rãcire (G62) 
            P1256 - 35-00 - întrerupere/scurt la plus
Gata de functie: 0 0 X X X 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul, mufa, prima dată. Daca acestea sunt ok se înlocuiește senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. am si eu un Passat B5.5 1.9 TDI AVB si de cateva zile am o problema. O pornesc la rece si sta pe undeva la 800 turati. merg 1-2 km dupa se urca la 1200 de turati pentru 1 min maxim, acum cateva zile la pornire s a urcat instant pe la 2500 dupa a revenit la 800 dar vad ca nu a mai facut asa. sa fie de la senzor? momentan pe tester nu imi da nicio eroare insa acul la temperatura nu se mai ridica. Mersi

Modificat de rsava20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, schimba senzorul G62, pune numai original. Verifica si cablajul acestuia,  la iesirea din mufa senzorului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat acel senzor g62, nu stiu daca a fost pus original dar acum nu se mai tureaza singura insa a aparut o alta problema. la pornirea la rece timp de 1 min maxim am relantiul pe la 750, da fum alb si motorul merge intrerupt ca si cum ar fi un injector dus insa la valori pe injectoare am valori bune pot zice 0.2 maxim 0.7. sa fie tot de la acel senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica temperatura lichidului de răcire cu vcds pe Engine și pe Instruments, dimineața, doar cu contactul pus fara sa pornești motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Imi poate spune cineva unde se afla senzorul nr 2 g83 la un passat b6 cr? este cumva in partea dreapta cum te uiti la motor sub conducta de admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Ala e G62. G83 poate fi la baza radiatorului sau pe furtunul duntre radiator si termostat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 1.8 t 150 cp: in oras temperatura antigel sta undeva la 95-99 de grade. In regim de autostrada 85-90. E ceva normal sau nu deschide termostatul cand trebuie? Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Se poate sa nu porneasca mașina din cauza senzorului G62? 

Stiu ca e defect, pe vcds îmi da 140C°. Înainte cu o zi sa nu mai porneasca a pornit foarte greu, și "urat" dimineața la -6C°. Apoi am ieșit de la muncă si tot asa pornire grea, apoi am ajuns acasă, am oprit și am pornit din nou și a pornit normal, a doua zi dimineața nu a mai pornit deloc. Sa fie el cauza? Alte erori nu am. Motorul e un 2.5 tdi BDG. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa pornească greu din cauza lui, nu știu dacă chiar deloc. Încearcă cu mufa de la senzor scoasă, daca nu sunt alte probleme ar trebui să-ți fure cheia din mână. Pe vcds ce eroare apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici-o eroare, doar in measuring blocks am temperatura 140c°, clar nu e corecta nici dacă mașina ar fi fost pornita înainte, dar ea nu a fost deloc pornita de ieri de la ora 16, cand scot mufa rămâne pe 6c°. Din păcate nu am apucat sa încerc cu mufa scoasa pt ca am terminat bateria, grabindu-ma sa o pornesc sa ma duc la muncă. Dar am sa încerc sa vad dacă face la fel cu mufa scoasa, doar sa găsesc pe cineva sa îmi deie puțin curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, temperatura aia este neverosimilă.Mi se pare că așa indica când este in scurt senzorul, iar cu el scos ar trebui sa arate vreo -40. Verifica și daca cu mufa scoasă înregistrează vreo eroare (pe Engine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din cauza lui nu a pornit, cu el scos a pornit "la sfert", știu ca am avut pe 1.9 tdi problema tot cu g62 și îmi arata -40 de grade de si era vara, mașină in cauza de acum este 2.5 tdi, cu mufa scoasa îmi arata 6 grade in vcds, și am eroarea "open or short to plus" pe G62 și check engine, in plus scrie sa verific erorile de pe IC care tot la acel senzor are eroare si acolo. Deci rămâne sa schimb senzorul. Din cate am citit aici pe grup trebuie sa caut doar Hella sau OEM, este corect? Mulțumesc 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu când l-am schimbat am pus OEM, daca ăla vechi a ținut aproape 400k km, mă aștept să țină și asta ceva asemănător, mai ales că la preț nu era prea departe de Hella.

 

PS 

Nu mai da quote postării anterioare :rules:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!