Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

A schimbat pe cel de jos de pe partea stanga, este un furtun care intra in radiator si e situat acolo pe acel furtun. Ai acces la el daca e data jos scutul. Este in loc accesibil. Am scos mufa de pe el si am verificat vizual acolo cablajul, este in regula.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat din 2004 senzorul de temperatura se afla in capatul chiuloasei nu jos pe furtun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minutes ago, vortexo said:

La Passat din 2004 senzorul de temperatura se afla in capatul chiuloasei nu jos pe furtun

Ok, maine verificam si acel sensor si o schimbam. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara numai hella sau original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara!Am si eu o problema cu senzorul G62 si anume:Inainte sa-l schimb nu porneau ventilatoarele de racire si aveam fluctuatii la relanti dimineata cand motorul era rece.Am cumparat acest senzor hella si l.am schimbat si in 10 secunde mi-a aparut emission workshop  si ventilatoarele merg maxim amandoua.Nu mai am fluctuatia la relanti dar consuma foarte mult..Adica la un drum de 9 km mi-a scazut 40 km in bc.Sa incerc un senzor oem s-au am mai auzit de senzor culoarea verde??Va multumesc!

Scuze masina este Octavia 2 2.0 bkd 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul de la senzor e ok? Ai verificat valorile afișate în blocurile de masura? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, F l o r i n said:

Cablajul de la senzor e ok? Ai verificat valorile afișate în blocurile de masura? 

Vizual pare ok cablajul dar blocurile de masura chiar nu stiu ce sunt. Banuiesc ca e ceva din programul de diagnoza.O sa caut pe cineva care face sa vad ce imi zice.

10 hours ago, F l o r i n said:

Cablajul de la senzor e ok? Ai verificat valorile afișate în blocurile de masura? 

Vizual pare ok cablajul dar blocurile de masura chiar nu stiu ce sunt. Banuiesc ca e ceva din programul de diagnoza.O sa caut pe cineva care face sa vad ce imi zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, puscasu_sdi said:

Buna seara!Am si eu o problema cu senzorul G62 si anume:Inainte sa-l schimb nu porneau ventilatoarele de racire si aveam fluctuatii la relanti dimineata cand motorul era rece.Am cumparat acest senzor hella si l.am schimbat si in 10 secunde mi-a aparut emission workshop  si ventilatoarele merg maxim amandoua.Nu mai am fluctuatia la relanti dar consuma foarte mult..Adica la un drum de 9 km mi-a scazut 40 km in bc.Sa incerc un senzor oem s-au am mai auzit de senzor culoarea verde??Va multumesc!

Scuze masina este Octavia 2 2.0 bkd 2006

Unde este situat senzorul schimbat de tine ?

Eu am impresia ca ai schimbat altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat altceva.Sigur e in partea stanga a motorului sub pompa de tandem,mai exact sub furtunul de apa care duce spre calorifer in interiorul masinii.

audi-a4-b7-2.0-tdi-blb-04-08-main-water-coolant-flange-sensor-038121132g-642-p.jpg.8f8f124ec34802076c43fa5dc6992734.jpg

Aaa arata piesa unde este senzorul.

audi-a4-b7-2.0-tdi-blb-04-08-main-water-coolant-flange-sensor-038121132g-642-p.jpg.8f8f124ec34802076c43fa5dc6992734.jpg

Modificat de puscasu_sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare

Am o problema la Passatul meu B5.5 (1.9 TDi 130 cp AWX) cu fluctuatia turatiei motorului in zona 1000 rpm - 2000 rpm si anume:

- daca tin pedala apasata de ex: la 1500 rpm motorul se tureaza singur la 1600/1700 rpm si apoi scade la 1300/1400 rpm (asa face la orice turatie as tine motorul intre 1000 rpm si 2000 rpm)

- in momentul cand fluctuaza turatia motorului supapa EGR fluctuaza si ea de la 4% la 90% si invers (am vazut in vag com) (am curatat EGR - membrana ok, am inlocuit N18 de la un coleg - tot asa face)

- motorul sta la 840 rpm in relanti si acolo nu fluctuaza

- masina trage f bine

- la pornire scoate un fum alb iar gazele de pe esapament miros f urat - un miros f intepator

- consumul la relanti este 0.8 - 0.9 l/h cu clima oprita si 1.1 - 1.2 l/h cu clima pornita

- corectia la injectoare este in zona  - 0.20 ----  + 0.20

- nu am nici o eroare la scanarea cu vag com

- dupa incalzirea motorului parca nu mai face, sau cel putin nu mai este asa de evidenta

Vad ca G62 creaza multe anomalii in functionarea motorului.

Oare sa fie si la mine acest G62 raspunsul la rezolvarea problemei?

Va multumesc

Numai bine

Modificat de adij
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o precizare.

Am verificat azi cu VCDS valorile senzorului de temperatura si valorile sunt urmatoarele:

- pe Engine - 15.3 grade

- pe Instruments - 12.0 grade

E ok senzorul sau trebuie schimbat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 grade era temp ambianta (tot de pe VCDS).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc

Maine comand unul nou Hella sau OEM. 

Sper ca asta sa fie rezolvarea la problema mea cu consumul si cu fluctuatiile de turatie.

Revin cu update dupa inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in mers scad turatiile? merge constant daca o mentii la 80km/h?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@ kosmin_aurel89 - tot asa face si in timpul mersului cand o tin turata constant pana pe la 2000 rpm. Cel mai bine se simte in tr 1

Am reusit azi sa inlocuiesc senzorul G62 cu unul nou Hella. Din pacate problema nu a disparut, tot asa face masina.

Mai jos sunt poze cu valorile temperaturilor masurate pe engine si pe instruments (fara a porni motorul) inainte si dupa inlocuirea senzorului, si filmulete cum se comporta masina (dupa ce se incalzeste motorul nu mai face)

Pentru filmulete am creat un cont facebook special - nu am stiut alta varianta (filmuletele originale sunt filmate 4k :) )

 

Numai bine

 

Senzor vechi val pe engine.jpg

Senzor vechi val pe instruments.jpg

Senzor nou val pe engine.jpg

Senzor nou val pe instruments.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste senzorul map cu unul oem sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare. As vrea sa va intreb care ar fi motivul pentru care am 2 erori permanente mai exact pe modul engine - P1256 Senzor temperatura lichid racire intrerupere/scurt la plus  si pe modul instruments - P01039 coolant temperature sensor not currently testable intermitent. Erorile apar indiferent dacă mufa este introdusa sau nu in senzor. Din mufa mama, am verificat 2 fire care ajung la ecu si alte 2 fire care intra in altă mufa, banuiesc ca ajung la indicatorul din bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. 2 in ecu, 2 in ceasuri. Senzorul este bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Schimbat azi Senzorul G62. COD OE : 059 919 501A


Cel vechi e in starea care se vede, garnitura era ”de plastic” și totul era foarte casant. A dat o eroare acum 2 luni. Cel vechi era HELLA schimbat prin 2009 cred.

 

Cel nou este OE, NU a venit cu garnitura și nici cu clema de prindere. Cost 46 lei + O ring + Clemă.

 

EDIT: Am schimbat și mufa și am reizolat cu bandă TESA tot cablajul care era intr-o stare precară.

20220621_194833.jpg

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hella vine cu oring si clema in cutie...OE, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideți că am făcut-o. Tot umblând pe acolo și tot trăgând de sensorul G62 am reușit să rup mufa cu tot cu fire (erau destul de putrede, ce-i drept). Dacă m-ați ajuta cu diagramă cu culorile firelor și ordinea lor ca să le pot reatașa, v-aș fi recunoscător!

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62-G2-AVF.JPG.ec3f5b74686ed56a04707ff49e0fcca0.JPG

 

Numerotarea pinilor în mufă (presupun că A=1, B=2, C=3, D=4)

642560189_Numerotarepini.jpg.d3ffe838cc8987a24650c8213578d098.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos! @lupo_bv

 

br/ws presupun că înseamnă ”maron cu dungă albă” și tot așa, presupun, nu?

 

Dacă e așa, decodificând ce este în schemă, în funcție de numărul pin-ului de pe mufă rezultă :

 

1. albastru-maro

2. maro-galben

3. maro-alb

4. maro-gri

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!