Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Are cineva date despre valorile celor doi termistori din sonda de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperaturile sunt in doua limite intre 0-50 si 50-100 grade, coloanele A si B, la 30 grade e o valoare de 1500-2000ohmi, ar la 80 grade de 275-375ohmi. Vezi grila :ceuameni:

post-15891-1259750425_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu problema asa numita de voi "senzorul g62".Care este numele lui real?Unde se afla mai exact?Am fost la magazin si am intrebat de "senzorul g62" si a zis ca nu pot stii ce este ala fara sa nu zic o serie ceva.

Citeste tot topicul, apoi du-te cu o imagine listata din acest topic si da-le la aia in cap cu ea, apoi schimba magazinul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

All buddy uite ca cineva a binevoit si a intrat pe mine pe messenger.Asta inseamna omenie pt ca asa trebuie sa stam cu zilele sa primim cate un mesaj pe forum!Masina mea nu variaza in turatii,porneste cum o stiu dintotdeauna si singura problema este ca dupa ce ajunge acul la 90 grade cade deodata si nu mai urca.Motorul este evident cald dar ma gandesc ca daca vreodata am o problema si motorul se supraincalzeste iar eu nu stiu nimic?Vreau doar sa evit o problema mai mare...

al bundy pardon :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am citit tot topicul, si se pare ca am si eu o problema asemanatoare cu mai multi colegi de aici. Relantiul se pare ca nu este tocmai fix si din ce am vazut ca au scris mai multi, se pare ca este senzorul G62 . Am scanat masina cu vag-ul si nu am nici o problema , dar relantiul se cam joaca in jurul valorii de 800rpm, cand se incalzeste apa. In nici un caz nu sta fix , cum am vazut ca zicea Cosmin ca ar fi normal undeva la 860rpm. Maine comanda la volkparts, si o sa revin cu impresii dupa ce il voi schimba. Am vazut ca pretul variaza de la un 40 ron la 130 ron . Cred ca nu are mare importanta firma producatoare, dar voi cauta unul cu inel verde:wub:.

am revenit, cu senzorul schimbat + garnitura + siguranta; se pare ca si garnitura era mai umflata decat cea noua si siguranta veche mai labartata ;

Per total , sunt multumit de rezultat , masina nu mai tremura asa mult, nu-mi vine sa cred parca au fugit toti soriceii, relantiul nu mai variaza, e alta masina+ ca turatia motorului scade mai lent acum ,nu brusc cum facea pana acum :banghead: Si Cosmine, la mine sta relantiul la 800fix din ce vad pe bord; nu stiu pe vag ce arata ca stiu ca ceasul de kilometraj arata cam cu vreo 11 km mai putin- sau 9. Inca ceva: pretul a fost de 55 ron cu totul si manopera facuta e mine, am pierdut niste antigel... vreo 1.5 litri, dar mai bine asa ...

Multmam baieti!!:wub:

Modificat de kazu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy pardon :icon_thumleft:

Crede-ma ca la cate raspunsuri dau pe forum nu am timp sa stau si pe mess. Dar fiecare vrea sa-i fie lui mai usor. Ce ? Ti-e greu sa intri pe forum sa vezi daca ti-a raspuns cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy nu este vorba ca este greu sa intru pe forum dar vreau sa rezolv o problema cat mai repede.Adica sa pot vorbi la telefon sau pe mess,sa aflu detalii nu sa dau un mesaj pt fiecare intrebare.Cineva care a avut problema respectiva si a rezolvat-o va stii sa imi dea detalii mai amanuntite decat pe forum si in timp real.Tie daca iti este foame si vrei sa prepari ceva ai sta sa astepti in fiecare zi cate un indiciu ca sa iti prepari singur ciorba?Scz ca mi-am permis sa dau un astfel de exemplu dar asa poate este mai clar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi si puteai sa ma suni, ca numarul e disponibil in profilul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axelandru: ai face bine sa citesti topicul si ai sa descoperi asa:

- Senzorul de temperatura are de fapt 2 senzori: unul pentru a trimite info la bord si unul pentru a trimite info la ECU (calculator de motor)

- tu ai o problema cu senzorul care trimite informatiile la bord, dar posibil sa fie afectat si celalalt care trimite informatii la ECU

- senzorul costa in jur de 50 de lei

- se poate schimba usor, e undeva pe furtune, si pierzi putin anti-gel la schimbarea lui !

pentru alte cele, poti citi tot topicul, succes!

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu G62/G2.Cumparat de la magazinu Promotor pret 30 lei(cu mufa verde),antigel g12 1,5l.L-am schimbat singur.E f.usor,am pierdut aprox.300 gr antigel.La mine se juca acul de la temp. in bord,alte simptome nu mai avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era la mine cu termostatul vechi de 6 ani original, de 70 grade nu sarea in vagcom dar pe bord afisa 90 acul. De cand am schimbat termostatul cu unul new Wahler apa sta pe vagcom la 89-92

Am si eu o intrebare legata de acest aspect:cum ti-ai dat seama ca e termostatul defect si nu senzorul atata timp cat iti afisa pe bord 90 si in vag 70.Aceeasi problema o am si eu, 90 pe bord 65 max in vag.Cum sa-mi dau seama daca e dus termostatul,unde se mai poate masura temperatura motorului?Banuiesc ca tot senzorul face masuratoarea temperaturii iar daca e defect nu ma pot baza pe el.Eventual sa folosesc un termometru electronic extern?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici cu vagcomu la relantiu, ar trebui sa iti ajunga temperatura la 90 de grade. Cand e defect senzoru osciliaza turatia, nu sta acu pe bord la 90 de grade. La tine e defect termostatu e blocat pe deschis si de aia nu iti ajunge apa la 90 de grade, cand o sa vina frigul mai serios nu o sa mai bage nici caldura suficienta

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă era pe deschis blocat nu urca mai deloc mai ales iarna. Mai degrabă nu mai e bună garnitura bună şi oric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ralanti nu urca apa mai mult de 65 si nici daca turez motorul nu mai urca.Ceea ce nu inteleg e ca de ce acei 2 senzori capsulati impreuna nu masoara la fel temperatura,totusi 25 de grade diferenta e mult.Ralantiul sta perfect nu oscileaza.Pe bord sta acul fix la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicius, nu a venit inca frigul. iti pun pariu ca la temperaturile de acuma si fara termostat urca apa la 60 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da zabine, dar eu zic ce am păţit eu. Probabil era obosit ori obosise arcul care

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am sa verific si am sa masor si temperatura la care deschide termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce module pot sa verific si eu temperaturile de la motor si ceas pe Vag? Unde le vad mai exact? Mie nu imi arata fix acul la 90 gr este foarte aproape, dar am caldura si merge perfect, dar na sa verific si eu. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai te duci pe 1- Engine ,Measuring blocks, si defilezi canalele 001, 002 pana iti arata. Pana in 010 ar trebui sa apara. Tot acolo vezi si temperatura motorinei(G85) si a aerului de admisie(MAP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,inca odata deranjez...Aveti idee ce antigel trebuie sa cumpar si informatii despre pret ca am inteles ca la schimbarea senzorului g62 voi pierde antigel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel cu indicativul G12 in mod obligatoriu. Pretul este unde in jurul a 30 ron/litru, depinde de fiecare magazin, culoarea lui este portocalie.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau G12+ care corespunde si normelor G12, in putine locuri gasesti antigel G12 simplu. Parca din 2003 incoace sa pus G12+ in instalatiile de racire.

In January, 2003, VW/Audi introduced G12+ (part number G 012 A8F A4), an antifreeze with purple coloration. It can be freely mixed with the original pink G12 (part number ZVW 237 G12). The VAG specification for G12+ is TL 774-F. The G12+ is supposed to be easier on seals and gaskets than regular G12.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cred ca ai dreptate in legatura cu antigelul G12+, dar fii atent ca sunt de mai multe culori si albastru si verde, eu am intalnit cel mai des pe vw de culoare rosie-portocalie. Banuiesc ca este cel recomanadat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!