Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Asa era la mine cu termostatul vechi de 6 ani original, de 70 grade nu sarea in vagcom dar pe bord afisa 90 acul. De cand am schimbat termostatul cu unul new Wahler apa sta pe vagcom la 89-92, iar consumul s-a mai diminuat, chiar am observat cu urca mai repejor apa. probabil ala vechi nu mai inchidea la fel de bine ca asta nou. La iarna o sa urmaresc daca nu se incalzeste mai mult de 75-80, vreau sa ii pun un carton ca la dacie. Si chiar nu imi pasa ce credeti de ideea asta, pentru mine e important sa mearga motorul optim(90 grade) si in consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu sondele de temperatura, am fost la test cu VAG-COM si una din sonde imi indica temp 140 grade iar cealalta intre 37 si 40 de grade, mecanicul mi-a zis k sunt 2 sonde de temp pe undeva pe la motor care trebuie schimbate, are cineva idee daca acestea influenteaza la consum ? spuneti-mi si mie codurile va rog daca le stiti, cum se numesc sondele exact si unde sunt pozitionate la motor ! Masina este G4 din 2002, motor 1,6 Fsi, cod motor BAG. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era la mine cu termostatul vechi de 6 ani original, de 70 grade nu sarea in vagcom dar pe bord afisa 90 acul. De cand am schimbat termostatul cu unul new Wahler apa sta pe vagcom la 89-92, iar consumul s-a mai diminuat, chiar am observat cu urca mai repejor apa. probabil ala vechi nu mai inchidea la fel de bine ca asta nou. La iarna o sa urmaresc daca nu se incalzeste mai mult de 75-80, vreau sa ii pun un carton ca la dacie. Si chiar nu imi pasa ce credeti de ideea asta, pentru mine e important sa mearga motorul optim(90 grade) si in consum.

Si unde e pozitionat termostatul ca as vrea sa il schimb si eu, si cam la ce bani ar fi?

MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu sondele de temperatura, am fost la test cu VAG-COM si una din sonde imi indica temp 140 grade iar cealalta intre 37 si 40 de grade, mecanicul mi-a zis k sunt 2 sonde de temp pe undeva pe la motor care trebuie schimbate, are cineva idee daca acestea influenteaza la consum ? spuneti-mi si mie codurile va rog daca le stiti, cum se numesc sondele exact si unde sunt pozitionate la motor ! Masina este G4 din 2002, motor 1,6 Fsi, cod motor BAG. Multumesc anticipat

PAi si de ce postezi la passat? O sa primesti coduri si pozitionare la passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze Al Bundy, abea acum am vazut ca aici se vorbea despre passat !

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic ...e mai plimbata aria la Passat si poate de aia a intrebat aici :Driver: . marmonule zi prin PM ce motor ai si te ajutam.

Si actualizeaza datele masinii

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pentru cornelus si mai ales pentru prietenul lui cu Passatul de 1,6 , ala e senzorul G62, in spatele motorului pozitionat vertical pe pipa din spatele chiulasei....nr. 10

post-15891-1255578103_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de multumiri ! Mare boier mare caracter .

Am rezolvat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! baieti , stiti cumva daca senzorul de langa radiator este la fel cu cel din spatele motorului? am vazut ca sunt asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e. Ala nu-i senzor normal. E termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare all!Am si eu o problema.Cand mergeam cu masina din senin indicatorul de la apa s-a dat pe zero.Am oprit ,repornit totul era in regula dupa care la scurt timp aceeasi problema.Ceva s-a intamplat cu indicatorul de bord sau cu vreun senzor...A mai avut cineva astfel de probleme?Ma poate ajuta cineva?Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vinovatul este Senzorul G62. Il schimbi si ai rezolvat problema. La fel am facut si eu

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se poate intampla ceva daca nu rezolv problema cu martorul de temperatura?Sunt constient ca se poate supraincalzi motorul si ca nu pot vedea pe bord...Dar intrebarea era daca el influienteaza cumva calculatorul sau termostatul masini?Masina merge perfect dar sunt ingrijorat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iti poate consuma mai mult si poate porni mai greu pe timp rece. Daca astea nu te deranjeaza, poti sa mai amani inlocuirea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate intampla ceva daca nu rezolv problema cu martorul de temperatura?Sunt constient ca se poate supraincalzi motorul si ca nu pot vedea pe bord...Dar intrebarea era daca el influienteaza cumva calculatorul sau termostatul masini?Masina merge perfect dar sunt ingrijorat

si eu l-am schimbat saptamana trecuta..45 lei senzoru 15 lei manopera..+ suplimentar 1,5l antigel vreo 30 lei pt ca a curs cand au scos senzoru..timp de lucru 30 min..

asa ca nush daca merita sa nu-l schimbi..ai sta mai linistit..

Modificat de valeron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am avut si eu aceasi problema cu senzorul, indicatorul de apa arata ce vroia el, este relativ ieftin si simplu de schimbat, dar acum am o alta problema, ventilatorul de racire porneste in momentul cand pornesc motorul si nu mai motorul nu mai atinge temperatura de 90 de grade niciodata, puteti sa imi dati o idee cam ce ar fi, eu sunt in danemarca si sincer nu as vrea sa repar masina aici, totul este foarte foarte scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lum 83, incearca sa il opresti cu mana (sa ai grija sa nu iti prinzi degetele pe acolo...ca nu avem solutie pentru asta ). Daca elicea nu se opreste cu mana (cu motorul rece), atunci inseamna ca trebuie sa schimbi vascocuplajul (vezi poza de mai sus). Eventual, daca vrei sa iti zic un pret si codul piesei, dai un PM cu VIN-ul masinii si iti trimit datele de care ai nevoie.

Daca temp apei nu atinge 90 de grade, cred ca e termostatul......

Off topic-cate grade sunt dimineata la tine ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul g62 la masina dar imi apare in continuare eroarea ca acesta ar fi defect.trebuia cumva sa sterg acea eroare?senzorul nu este original si intradevar nu imi mai variaza turatia la relanti dar nu mi s-a schimbat consumul.ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ramane stocata. Normal e dupa ce sunt identificate erorile sa se remedieze problemele si apoi sa fie sterse. Dupa ce sunt remediate problemele si sterse erorile, dar te confrunti cu reaparitia erorilor trebuie cautat in alta parte. Daca dupa stergere iti reapare verifica mufa care intra in senzor sa nu fie contacti oxidati :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,

imi cer scuze ca nu am citit topicul de la inceput :vaidecapulmeu:

pb mea e ca acul de la temperatura de ceva timp nu mai sta fix la 90 de grade ci sta undeva la 85 ...

care poate fi cauza sau mai bine zis se poate strica ceva ???

masina are aprox 260000 de km .

multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 3 variante:

- nu se incalzeste apa la 90

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu problema asa numita de voi "senzorul g62".Care este numele lui real?Unde se afla mai exact?Am fost la magazin si am intrebat de "senzorul g62" si a zis ca nu pot stii ce este ala fara sa nu zic o serie ceva.Pls daca aveti bunavointa sa ma ajutati puteti intra pe id-ul meu axel_zuzu.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU o sa intre nimeni pe ID-ul tau ca nu stim parola. :coffee_lol: RAspunsurile le primesti aici: coolant temperature sender.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am citit tot topicul, si se pare ca am si eu o problema asemanatoare cu mai multi colegi de aici. Relantiul se pare ca nu este tocmai fix si din ce am vazut ca au scris mai multi, se pare ca este senzorul G62 . Am scanat masina cu vag-ul si nu am nici o problema , dar relantiul se cam joaca in jurul valorii de 800rpm, cand se incalzeste apa. In nici un caz nu sta fix , cum am vazut ca zicea Cosmin ca ar fi normal undeva la 860rpm. Maine comanda la volkparts, si o sa revin cu impresii dupa ce il voi schimba. Am vazut ca pretul variaza de la un 40 ron la 130 ron . Cred ca nu are mare importanta firma producatoare, dar voi cauta unul cu inel verde:wub:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!