Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Valva egr are rolul ca, pana in 2000 de ture, sa trimita o parte din gazele de evacuare din nou in admisie, pentru a le rearde. Ma gandesc ca, atunci cand ai schimbat egr-ul de la dezmembrari, avea membrana de la valva egr fisurata si mecanicul a scos furtunul de la N18 sa nu mai actioneze supapa egr(altfel se aude motorul ca de tractyor), ori a uitat sa il puna la loc(vrand sa testeze ceva). Cand decuplezi egr, masina merge mai bine pentru ca nu mai aspira gaze arse in admisie, motorul primind doar aer proaspat(sunt multi care opteaza pentru dezactivarea egr, din soft, fizic(cu flansa pe admisia gazelor arze, sau prin adoptarea ambelor metode.

Ai fum alb posibil de la avans marit. Verifica la cineva cu vag com "synchro angle" pe Engine(1) sa fie intre -/+ 3. Daca e ok unghiul sa te pregatesti de o turbina, e posibil sa iti arunce mult ulei pe admisie.

La egr e murdar tare de ulei ? Antigelul scade ?. Si te rog, scrie mai romaneste, e obositor sa te lecturam, altfel risti sa fii....ignorat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa stiu daca opturez furtunasul care intra in egr trebuie sa opturez si egr-ul?fum alb scoate atunci cand variaza turatia.in mers scoate doar un fum negru dens.ma gandeam sa schimb senzoru g62 si valva n18 si sa vad ce se intampla.puteti sa-mi spune-ti un pret aproximativ pt ele.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g62 - de la 40 ron, iar n18 cam 250 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

La mine masina porneste doar la a doua cheie dimineata. Am scanat masina cu VAGcom si nu am nici o eroare stocata. In rest masina merge bine (nu flucteaza turatia, nu se tureaza aiurea, consumul parca e normal). Oare e posibil ca senzorul g62 sa nu functioneze in parametrii dar totusi sa nu genereze vreo eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca e posibil. Dar in cazul tau poate fi o problema de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca imi poti da ceva detalii? Ce e pompa asta? Cum sa verific daca e pompa tandem? Eventual daca sti un eventual cost al reparatiei?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am editat intre timp postul. Am observat mai tarziu ca ai benzinar. Nu cunosc detalii legate despre alimentarea injectoarelor la motorul benzinar. Dar ideea e ca probabil ceva supapa iti scapa benzina inapoi in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot mai multe necunoscute apar in problema mea, si nu stiu de unde sa "apuc" problema.

Oare exista vreo metoda prin care pot testa aceasta ipoteza?

Modificat de john_otto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am posibilitatea sa editez postul anterior si revin cu inca o intrebare/precizare.

Daca ar scapa benzina inapoi in rezervor nu ar trebui sa porneasca foaaarte greu? ma gandesc la umplerea filtrului de benzina, a traseelor,... Daca insist, masina porneste si la prima cheie, dar am observat ca daca incerc a doua oara ea porneste usor, motiv pt care m-am uitat spre G62....

Acum nu stiu ce sa zic. Eu am ramas cu o masina fara benzina (indicator defect) si pana s-a umplut instalatia cu benzina am dat la automat de cateva ori. Imi scapa mie ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune contactu de 2 ori inainte de pornire, pompa de benzina trebuie sa iti umple instalatia inainte de pornire. In mers nu face figuri sa se opreasca? trebuie verificata si pompa cati bari baga

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu am nici cea mai mica problema inafara de pornirea greoaie dimineata. Inca nu stiu cu ce sa alatur pornirea defectuasa. cu temperatura scazuta din ultimele dimineti, sau cu stationarea indelungata pe timpul noptii. Oricum masina sta parcata la servici 9 ore si porneste bine. Se poate testa cu VAGcom presiunea facuta de pompa?

Modificat de john_otto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate verifica cu vag-comu, se pune un manometru pe tur si se verifica ce presiune baga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat senzorul G62, a costat 120 lei. Nu e mare branza, dupa schimbarea lui scade un pic nivelul de antigel, completati la loc si drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrabare. am un passat din 2000 1.9 TDI PD si la rece cand porneste si tureaza aiurea in 2000 rpm ca si cum i-ai da vreo 3 pedale. din ce cauza sa fie? am vazut acelasi simptom si pe o poza TDI a unei prietene.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un senzor G62 costa 120 lei, deci nu e mare branza, schimbal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:unsure: 120 lei! :)) asa mult e la TDI? la 1.8T am luat unul FAE (Made in Spain) cu 55 lei. este vreo diferenta intre G62 la 1.8T si 1.9TDI?

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo luna era aproximativ 130 de lei la reprezentanta de culoare verde. Se poate sa gasesti si mai ieftin prin piese auto, cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bine bre daca luati OEM, eu am dat 40 ron acum 1 an jumate si acum e cam pana in 60 pe FEBI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o saptamana am schimbat sonda g62 (tot la fel mi se tura si mie in general statea f mult la 1100 rpm) si m-a costat 40 lei - Febi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o bora pe unde e senzorul ala ca eu nu lam gasit.am gasit doar o sonda pe un furtum cam la 20 cm de motor dar e cu 2 fire.are cineva o poza? la mine e mai groasa treaba trepidatiile si relatiul neuniform e o joaca de copii la mine daca e cald afara si las masina in soare apai acolo sta nu mai porneste pana nu se racoreste afara.

Modificat de Baetzasu_TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La tine cred ca problema nu e de la G62. Unul din simptomele defectarii acestui senzor este acela ca spirala de la bujii sta mai mult aprinsa decat ar fi normal.

Ai schimbat recent distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu afisarea temperaturi in bord, adica de azi acul indicator pur di simplu sta pe 0 iar din cand in cand mai creste cate putin, ff rar ajunge la valoarea de 90 dupa care isi reia cilul precedent (cand pe 0 cand alte valori) ma poate ajuta cineva

mentionez ca am un g4 1.9 tdi 90 hp din 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal si eu am patit la fel ca tine si a fost din cauza senzorului de temperatura care m-a costat 90 ron la PBV fara montaj si o sa iti mai trebuiasca si niste antigel pt completare.

Acum dupa ce am schimbat senzorul am alta probl cand e mai racoare afara temperatura nu mai creste de 80G, ma gandesc sa fie oare termostatul de vina sa fi ramas deschis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!