Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Atasat aveti o poza cu locatia senzorului G62 (Engine coolant temperature) pentru motorul 1.9tdi la Passat, incepand cu anul 2001(cod motor avb,avf si awx)

post-29129-1221596071_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepand cu anul 2001(cod motor avb,avf si awx)

si pana in 2001, motoare PD ATJ si AJM. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ abitul Esti sigur ca ai schimbat g62? Sau termocupla de pe radiator? Ca aia e responsabila de pornirea ventilatoarelor. Unde era situat senzorul care l-ai schimbat tu?

Intr-adevar, eu schimbasem termocupla care se gaseste in partea de jos a radiatorului.M-a lamurit si Alex de la Volksparts- recomand(multumiri pe aceasta cale).

O sa incerc sa schimb g62-ul si mi-ar fi de filos cateva instructiuni , eventual cu cateva foto. Am gasit ceva legat de audi a4.

In principiu dau capacul de plastic la motor jos si am acces la senzor , e greu de inlocuit?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba greu, ceea ce trebuie sa faci este sa tragi de siguranta metalica care il tine in locas, dupa aceea il tragi afara fara grija si poti sa scoti dupa aceea mufa ca e mai usor (cel putin la AVF-ul meu asa a fost). In momentul in care il scoti insa trebuie sa tii degetul in orificiul senzorului si sa fii pregatit cu celalalt ca altfel iti curge antigelul.

Inca ceva, ai grija la oring, sunt unele cazuri in care ramane in locas sau cand e lipit de senzorul vechi, sa nu uiti sa il pui la loc.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok eu am avb, m-am uitat in spatele motorului dar nu am gasit exact unde este. ai vreo poza ceva? cum este indreptat senzorul cu mufa in sus?

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Gata , am rezolvat. Senzorul se gaseste in spatele motorului partea stanga ,cum te uiti din fata autoturismului. Am apelat la un coleg mai slabut pt ca mana mea nu incapea pina acolo. Deci daca aveti nevoie sa schimbati acel senzor cautati-va colegi mai slabuti si cu mana finuta :D

Initial ma luasem dupa cei care spuneau pe alte posturi ca senzorul se afla la radiatorul mare si de fapt acolo era termocupla- deci cititi bine pina sa actionati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba greu, ceea ce trebuie sa faci este sa tragi de siguranta metalica care il tine in locas, dupa aceea il tragi afara fara grija si poti sa scoti dupa aceea mufa ca e mai usor (cel putin la AVF-ul meu asa a fost). In momentul in care il scoti insa trebuie sa tii degetul in orificiul senzorului si sa fii pregatit cu celalalt ca altfel iti curge antigelul.

Inca ceva, ai grija la oring, sunt unele cazuri in care ramane in locas sau cand e lipit de senzorul vechi, sa nu uiti sa il pui la loc.

Bafta

La mine siguranta este de plastic asa ca aveti grija sa nu o rupeti.Schimbul sondei dureaza 5 minute dar in cazul meu cu tot cu cautarea oringului care a intrat intre 2 table dupa protectia aia termica de la filtrul de aer (pentru a da de el am dat roata dreapta jos) a durat 40 de minute cu tot cu blagoslovirile de rigoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine cu o poza(sa nu fie din Etka sau Elsa) cu locatia senzorului(sondei) de apa, aia verde cu 4 pini, pentru ca imi oscileaza acul de temperatura in bord(de la 60-90) si nu stiu unde se afla aceasta sonda ca sa vad daca e contactul murdar sau trebuie s-o schimb.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te in spatele motorului, sub pompa tandem. O vezi uitandu-te prin partea dreapta a masinii, dupa ce dai jos capacul de la motor, si eventual cel de la filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc. Dădusem deja jos capacul motor şi o văzusem sub pompa tandem, dar nu eram sigur că e aia sonda de apă. Am văzut că are o siguranţă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi pur si simplu de ea, sau o rotesti usor, ca sa iasa mai usor.

Urcarea pe bordura nu te ajuta la nimic. Eventual ai un dop la indemana sa-l infingi rapid in locul lui, pana il bagi pe cel nou. Sau stai cu cel nou pregatit sa-l si bagi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu succes. Mai greu a fost sa scot mufa din sonda. Si apoi sa scot cu grija siguranta care tine sonda(ca e din platic si in plus o puteam pierde pe la motor in scut. Insa nu a curs mult antigel ca am scos sonda veche si am si pus-o inapoi la loc pe cea noua in ceeasi pozitie ca sa pot avea acces pe viitor la siguranta mufei cu contacte. Am adaugat 1/2 L antigel 40% si merge bine fara scurgeri. Mi s-a parut ca se incalzeste mai repede, dar mai bine vad maine dimineata

Multumesc lui c os m i n inca o data. Toate bune

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu nu am nicio problema cu indicatorul de temp., doar ca la ultima scanare cu VAG-Com-ul mi-a aparut mesajul asta:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Intrebare:

Sa scot senzorul si sa curat contactele sau sa iau unul nou si sa-l schimb direct?

Daca nu il schimb e vreo problema?

Astept sfaturi.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat astazi si din cate am vazut eu la contactele electronice nu are cum sa ajunga prea usor apa. Iar praf in nici un caz. La masina mea din 2003 nu s-a mai schimbat sonda de apa(scrie pe aia veche data fabricarii) si astfel ca dupa 5 ani nu am gasit nici un fir de praf la contactele electronice. Contactele aratau ca noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fikat, la tine, o fi dus senzorul care trimite informatia la ECU, nu cel ce merge la cluster. Deci trimite eronat informatii despre teperatura motorului, ceea ce se treaduce prin ameste prea bogat sau prea sarac. Deci, oricum ar fi, nu e bine.

Poti incerca si sa-i cureti contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul care trimite informatia la cluster nu este acelasi cu cel ce trimite informatia la ECU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 senzori in aceasi "carcasa".De aceea nu poti schimba doar unul din ei. De obicei,se intrerup microsudurile interioare.La mine mergea perfect cel care merge la cluster pana ajungea temperatura motorului la 90 de grade.Apoi cadea,isi revenea dupa cum vroia el.Asa ca a trebuit sa-l schimb.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat bg3 2003 1,9tdi 131 cai si la pornire se tureaza pentru o secunda apoi se stabilizeaza turatia , ma puteti ajuta cu ceva sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum depinde de cat de tare se tureaza pentru ca e normal sa fie un pic mai turata la pornire si apoi sa revina la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se tureaza cam pe la 1300 1500 rotatii pe minut apoi revine la 900 , dar nu tot timpul , este normal asa , pentru ca pana acuma nu am observat sa imi mai faca asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal. Mai mult de 950 nu ar trebui sa urce in nici o conditie.

O diagnoza cu vagcom poate face minuni. Probabil e G62 de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine mai are probleme cu senzorul G62, situat in spatele motorului, sub pompa tandem, postez niste imagini cu pompa demontata, ca sa vedeti exact cum vine senzorul montat si cum arata siguranta ce-l tine.

dsc00588nr8.th.jpgthpix.gif dsc00589mu1.th.jpgthpix.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam sa mentionam ca operatiunea ar trebui efectuata cu motorul rece :). Chiar daca credeti ca il scoateti repede de acolo, Teo la intalniri s-a oparit putin cu antigelul cand l-a scos acolo asa ca grija mare! Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutarile mele baieti! am citit toate post-urile voastre de pana acum si am ajuns la urmatoare concluzie: problema mea nu se regaseste in totalitate in ceea ce ati descris voi.ideea e in felul urmator: am un golf IV 1.9 tdi 131cp in 6 trepte si nu am probleme cu indicatorul de la temperatura,dar totusi am un consum enorm:15l/100 km in bucuresti si 10 mediu.mi se pare enorm de mult pt un tdi.am scanat si am o eroare legata de G62( de asta postez aici).o sa il inlocuiesc in zilele urmatoare dar am o curiozitate: este posibil sa existe un consum atat de imens din cauza acestui senzor de 2 lei??? multumesc mult si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este foarte posibil :)

Gandeste-te ca in functie de valoarea lui (si a altor senzori), computerul masinii stabileste ce cantitate de motorina trebuie injectata. Daca valoarea corespunde motorului rece, cantitatea injectata poate fi si de 10 ori mai mare (dupa cum ai vazut si pe BC, cand motorul e rece, consumul instantaneu poate fi fabulos de mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!