Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

salutare baieti!

am si eu o intrebare: a mai intalnit cineva la passat de 115 cp, model 2000, diesel, sa nu sa stinga la contact martorul de bujie incandescenta si sa se tureze puternic masina? nu face tot timpul!! de la brasov de la TESS VW mi s-a spus ca e sonda de temperatura! stie cineva codul piesei sau de altundeva mai ieftina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de la bujii nu se stinge din cauza senzorului de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta (s-a turat motorul singur la pornire) dar foarte rar si pentru scurt timp (4-5 sec.); si intr-adevar la un test electronic sonda de temperatura a aparut ca da erori. Am si cumparat-o,

(950.000 lei), o am de 3 zile, dar inca nu am montat-o ca trebuie scos aproape tot antigelul pentru a o putea pune.

Deci inca nu pot spune daca a fost intr-adevar ea de vina.

Codul comercial sub care am gasit-o este (Facet) 7.3257.

Codul de pe cutie (cred VW code) este 078 919 501 C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi de unde ai cumparat sonda cu 950.000?

de la reprezentanta VW sau alt magazin?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la magazin, unul obisnuit care aduce piese auto de import.

Probabil ca sunt si altele facute de alti producatori. Aceasta s-a nimerit

sa fie pe stoc atunci cand am intrebat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat piese relativ mai ieftine de la un magazin, Q1 - sibiu, poate are si alte reprezentante.

Dau telefonul lor - macar un pret informativ si tot e bun:

tel: - fix: 0269 - 56128 sau 560169

-mobil: 0788 - 420440

fax: 0269 - 560291

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

Va rog sa-mi raspundeti si mie la urmatoarea intrebare:motorul a inceput sa mi se tureze la 1100 rotatii la relanti,iar uneori cand pornesc masina becul de bujii nu se mai stinge si masina porneste turata.Este vorba de motor AJM .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mai mi se tureaza cam la 1100 uneori .. nu-mi dau seama de ce, si am motor pe benzina (deci e posibil sa fie cauze diferite) .. dar totusi care ar fi intrebarea ta ?! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in cazul lui coji sunt aproape sigur ca e vorba de senzorul de temperatura a lichidului de racire(engine coolant temperature sensor),am patit la un caddy 1,9 sdi care avea exact aceleasi simptome,senzorul indica -33 gr,motorul era cald si afara vreo 20 gr,ecu stia ca afara era ger bocna si dadea motorina in prostie si mai pornea si incalzirea pe bujii(de-aia se aprinde martorul de bujii).Trebuie monitorizat cu vag com-ul si daca e necesar... se schimba!

in cazul motorului pe benzina,nu sint la fel de sigur,pot fi mai multe chestii,dar incepe verificarea cu acelasi lucru.Daca e ok scrie si cautam mai departe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut tuturor.

O mare nelamurire.. Indicatorul de temperatura din bord, mai nou, imi arata strict ce vrea el, cind vrea el. Nu am sesizat sa aiba indicatia legatura cu ce se intimpla cu masina. Acum imi arata bine, adica 90, peste 5 minute coboara la 70.. sau chiar la 50. Ceva idei ? Unde as putea sa caut ? Am citit ca toata ''povestea'' asta ar putea fi cauzata de sonda de temperatura.. (care nu am descoperit unde se afla). Mai multe pareri ? Eventual si ceva poze ?

Thx.

Berea o platesc eu.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e sonda de temperatura!

Cred ca e pe undeva lanaga radiatorul de apa, dar nu vreau sa spun prostii!

Mergi la un service si se schimba f usor!

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu acceasi problema la un Passat Varian TDI 1999.

Ai reusit sa rezovi problema?

Era de la sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e de la pompa de apa. La mine cand i-am facut schimbul de ulei+transmisie si am plecat de acolo nu imi indica nimic (adica era pa 50) m-am intors la sevice si ei s-au uitat la pompa de apa, dar apoi mi-am dat seama ca defapt eu am mers foarte putin si motorul nu a apucat sa se incalzeasca. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi-a mai facut nimic, dar abia dupa ce m-am mozolit bine pe miini si am demontat o mufa undeva in spatele motorului, inspre parbriz. O chestie albastra, parca, cu 4 fire.. daca nu ma insel. I-am dat cu un spray ptr. contacte electrice. Si cam atit. Imi place sa cred ca am remediat problema. Adevarat, in ultimele 2 luni nici nu m-am mai dat eu cu masina.. :beerchug:

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei sunt doi senzori care intra in acea mufa cu 4 fire(doua fire la un senzor)... unul trimite valoarea rezistentei la ECU, iar celalalt la bord. ECU nu tine cont de ce "zice" ala de bord. S-a mai discutat problema in cateva topic-uri, parerea mea REPET (pentru ca am spus-o si acolo) e sa verificati manual rezistenta acelor termistori cu motor rece si motor cald. Daca se shimba, atunci senzorul e ok si doar contactul pe el e prost. Se pare ca se defecteaza in mod frecvent si multi au avut probleme cu ei. Eu am avut contact prost la mufa, desi TOTI m-au sfatuit sa shimb senzorul. Ma bucur ca nu am aplicat spiritul de "turma" si l-am masurat. Sunt doi termistori acolo, masurati cu un Ohmetru rezistenta la o temp la un senzor nou(sau de la alta masina) si vedeti cat e, dupa care masurati la voi si comparati....:P

.

Din cate stiu eu logic ar trebui sa fie la TOATE modelele cat mai aproape de motor, si nu in radiatorul de apa.... La mine e prinsa pe blocul motor intr-o flansa de PLASTIC! NU e greu de gasit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de 3 zile am schimat si eu sonda de temperatura numai ca mie imi facea in alt fel cateodata indica temperatura cateodata nu

in fine eu am gasit una la 67 de lei cica este italiana dar acum merge cat o merge

chestia e ca nu am gasit originala nemteasca sichiar imi trebuia piesa urgent

mecanicul mia spus ca sonda trimite informatie la ceas apoi la calculator si acesta decide cata motorina si cand sai dea motorului in functie de temperatura acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Eu am avut aceeasi problema cu senzorul G62 (asa arata VAG-COM-ul ca se numeste),dar ceasul de bord facea exact ca la tine.Rezolvarea a fost schimband sonda de apa care are o mufa cu 4 fire si se afla pozitionata cum deschizi capota si te uiti din fata la motor este exact in partea opusa cum te uiti din fata adica inspre parbriz.Eu am stat acolo la service cand mi-au schimbat-o si sa cam chinuit mecanicul sa o puna pe cea noua ca trebuie scoasa o siguranta care culmea este de plastic si cand o bagi inapoi te cam dor buretii degetelor ca nu prea este loc acolo.Parerea mea este sa o schimbi sigur pe aia ca pe mine ma costat originala asta vara 70 RON.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am schimbat termostatul si acul ajunge la temperatura de 90 si acolo sta.

Insa alta problema la mine am observat ca uneori acul de la temperatura lichidului de racire are probleme de stabilitate smile.gif) Uneori si mai rar imi scade uneori de tot alteori o linie sau doua apoi urca la mijloc si stau in dubii in ceea ce priveste schimbarea senzorilor G2 si G62 care se afla in aceeasi cutiuta metalica.

Este posibil ca in acest fel celalalt senzor care trimite informatia in ECU sa fie busit iar acesta care trimite informatia la bord sa fie bun sau cu probleme mai rare?

Cum pot vedea ce temperatura imi citeste senzorul care duce informatia la ECU sau care e valoarea citita de ECU? In meniul climatronicului exista un canal care sa arate acesta informatie?

LA MOTOARELE AVF unde este situat acel senzor ca sa stiu pe unde anume sa ma uit si unde mai exact care stiti si ati schimbat, in ce vine el bagat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

De mesajul urmator: "Implausible signal G62" ce parere aveti? specific ca a fost ulterior schimbat senzorul si stins becul din bord...apoi dupa un timp iarasi se aprinde in bord becul de gaze...il resetez cu vag-ul ...mege cit merge...si nici o alta eroare nu apare. Masina este un Passat 1,6 benzinar. Ce nu imi mai place la masina ca e ca o "mortaciune"......la 60km la ora in viteza a treia ii dai blana acceleratie si nimic....trec vreo 5 secunde pina incepe incet sa se accelereze...de fapt in orice viteza daca ii dai blana...nimic....asa incet se accelereaza...in rest nici o eroare pe vag...motorul are un sunet frumos.....doare eroarea cu implausible signal revine mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am o problema de curand . dimineata dupa ce pornesc imi apare indicatorul de apa si crie STOP!acul de la ceasul de apa se duce la 130 grade,dupa ce se incalzeste putin motorul coboara si acul de la apa la temeperatura normala si se stinge si indicatorul de la apa.am verificat lichidul de racire.Patesc acest lucru in fiecare dimineata sau dupa o perioada mai lunga de stationare . la tester nu a iesit nimic. antigel am suficient. masina este un vw passat 1,9tdi, 101cp.am scos mufa de la vasul de expansiune simi arata aceasi problema.am citit pe aici mai tot..si nu mai stiu ce sa fac.ma poate ajuta cineva care a mai trecut prin asa ceva?

Modificat de cooostty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este G62-ul (senzor temp. apa)

El in momentul de fata iti transmite semnal eronat spre ECU ca apa iti este la 130, afisandu-ti acel STOP prin care iti zice sa opresti masina.

Solutia : inlocuirea

Problema este frecventa la Passat. Ai grija cand il cumperi: trebuie neaparat ca senzorul sa aiba mufa colorata in verde, cele cu mufa neagra sunt cele care sunt cu probleme recunoscute de VW (in mod normal si cel pe care il vei da jos de la tine trebuie sa aiba mufa neagra, cel putin la mine asa a fost)

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu senzorul acesta saptamana trecuta (30 ron - verde) tot pentru niste probleme de genul instabilitatzii acului indicator de la bord.Acum merge perfect.Apropo de postul anterior, cel cu probleme era cel original cu sigla vw-audi si era tot verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal..in primul rand tin sa le multumesc la toti care miati raspuns si ati povestit din pataniile voastre.am fost astazi la servis si am cerut test..nu leam zis ce am citit si ce gandeam eu ca este.dupa test a iesiti erorea pe zenzor temperatura.lam inlocuit rapid..este cu mufa verde made in italy..nu stiu cat de bun este dar vreau sa cred ca sa rezolvat problema mea.acum astept sa se raceasca masina sa vad daca imi mai da aceleasi simtome.va multumesc...si o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sch8imbat si eu g62-ul dar acum imi merge elecroventilatorul (mic, la radiator) mereu , chiar si la rece iar de pe la 70 grade imi merge la viteza a2a deci la mazim, si face o galagie...........

E normal?

cu sonda veche care mai dadea erori mergea doar ventilatorul cel mare si doar cand dadeam drumul la AC pornea si cel mic.

Cum e normal sa mearga cele 2 ventilatoare?

NU stiu cum sa pornesc un topic nou si de aceea am scris aici! HELp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ abitul Esti sigur ca ai schimbat g62? Sau termocupla de pe radiator? Ca aia e responsabila de pornirea ventilatoarelor. Unde era situat senzorul care l-ai schimbat tu?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!