Jump to content

Curatarea Turbinei - Motoare Tdi


WRC
 Share

Postare recomandată

sunt pline ofertele din magazinele de piese auto de diferite organe reconditionate(vezi meteor).auzim des:am schimbat x piesa in garantie pe care au oprit-o pentru a o trimite in germania la verificari.vax!reparata si pusa in vanzare,apoi vanduta cu piesa la schimb si gata s-a inchis circuitul!am bobinat ani la rand statoare arse de alternator bosch de 12 si 24 v pt o firma din ungaria.ce or fi facut cu ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu probleme cu turbina, la sfatul lui Marius o sa dau jos sa curat actuatorul ca pare a fi blocat, sper sa fie doar atat. Turbina insa pare a fi ceva prea mare pentru mine, ma tem sa nu stric ceva. Nu stiti cine se pricepe la curatat prin zona Bistrita-Cluj-Tg. Mures?

Mentionez ca din momentul in care nu mai trage la mine cu o simpla oprire a motorului nu se rezolva, trebuie sa astept cam o ora sa-si revina, si chestia asta se intampla de o luna incoace de fiecare data cand ajung peste 2500 de turatii, o singura data am mers fara probleme (e drept ca nu am circulat prea mult in timpul asta). Daca ma poate ajuta cineva as fi foarte recunoscator.

Modificat de maniax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu in ultima vreme numai stu sa le curat pt k am de unde sa iau noi la 1 mil si maj clientilor aleg aceasta varianta, dar nu se poate spune k se ia o anumita suprafata din ele pt k aici depinde s de uzura geometriei cel mai bine este cum a zis si cosmin se ia pana la luciu, in cazul curatarii(unii clienti mai aleg si aceasta varianta) folosesc smirghel de 100 pana ajumg la luciu iar pt finisare folosesc 600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maniax, la mine si la mai multi se rezolva cu o repornire a motorului. El trage iarasi bine, pana cand la ~3000RPM, inevitabil, intra in limp-mode.ca sa fii sigur baga o scanare in timpul mersului si vezi ce fault iti apare ,daca e cel cu presiune pozitiva , e clar.

Poti sa-i mai dai si output test sa iti miste actuatorul si pui mana sa vezi ,ar trebui sa miste cam 2cm.(vezi sa nu-ti prinda degetul :angry:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de recomandari, o sa incerc sa le urmez cat mai repede. :blah:

Deocamdata... :blah: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

Am o mica(mare) problema cu a3-ul. In drum spre austria(deh in vacanta) cred ca m-a lasat turbina (masina prinde f greu 120, iar la vale atinge (cu putin vant 135..)).

Ce pot sa fac? Mai stric si altceva (timand cont ca mai am de facut pana in tara cam 2000km)?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema ii de la debitmetru , nu de la tubina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa, de la debitmetru, sa vezi asa cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

acum am scos debitmetru, am incalzit-o pana la 90g (ca afara este -10..) si am facut ceva teste.

pot spune ca trage pana la 2500 mai mult nu mai poate , problema e ca daca schimb 4-5 (am cam 80-90).

iar cu a 5-a nu mai urca mai mult de 110 si ajunge pedala la "podea".

cred ca din cauza motorinei nu este (am alimentat doar austria ).

chiar nu stiu ce se intampla....

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur daca nu ai acces la o diagnoza e sa poi pe cineva sa accelereze pe loc pana la 3000rpm si vezi daca tija actuatoruli de la VNT se misca progresiv pe verticala in sus. cand lasi pedala la relanti acesta trebuie sa revina la minim(in jos) apoi cand opresti motorul iar la maxim in sus ,cam 2 cm. Daca merge asa inseamna ca nu ai VNT blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe loc pare ca face ce spui tu .

doar ca in sarcina pe la 110 isi i-a intotdeauna limp (si cu debitmetru si fara).

ma nelinisteste faptul ca pana la 2500-3000 ture chiar are viata , dupa care ....

o sa merg asa cu ea pana ajung in tara (am un porsche pe langa, apx.20km, dar mi-e frica sa fac o constatare....)

Modificat de bluewave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o posibilitate,sa iti fie infundata valva EGR intr-un hal in care nu mai trece debitul mare de aer si iti face supra-presiune care nu mai poate fi controlata de N75, zic si eu, sa ma corecteze cineva daca gresesc. E cam greu de verificat asta faca nu ai scule.

Intreb si eu majoritatea: se poate sa ai limp de la MAF defect? sau nu mai trage pur si simplu dupa o anumita turatie, dar nu intra in limp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema rezolvata.

geometrie variabila intepenita, actuator "praf"+ elecrovalva nefunctionala.

concluzia: turbina noua + electrovalva, protagonist "cipos".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ar trebuii sa se miste geometria dupa curatare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat astazi turbina pentru ca aveam positive deviation si nu mai puteam trece de 3000 rpm in viteza a 4-a si a 5-a. Totul a decurs normal atat la demontat cat si montat, doar ca am pierdut ceva vreme cu, colierele metalice care prind furtunele pe turbina, neavand un cleste special pentru asa ceva. Dupa ce am testat masina, am observat ca nu mai trage decat dupa 2500 rpm, se tureaza mai lent, dar nu mai da limp mode. Am facut o scanare si acum am negative deviation si se aude un suierat la accelerare. E posibil ca vre-un furtun in-/dinspre intercooler sa nu etanseze bine? Sau e de la vacuum? Am schimbat furtunul care merge la actuator cu un furtun de silicon, (special pentru vacuum) produs de Venair (www.venair.com sau www.tuningvenair.com), si cel de la EGR, urmand sa le schimb si pe celelalte cand am mai mult timp. E posibil sa influenteze functionarea actuatorului diametrul interior al furtunului, sau sa nu faca suficenta presiune? Am folosit furtun de 4mm (cel subtire) si de 5mm (cel gros). Ce cauze ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica imbinarea dintre furtunu care iese din tubina si intra intr-o teava de plastic spre intercooler.... se clipseaza greu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema... actuatorul avea membrana sparta si scapa presiunea. L-am inlocuit si acum e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Cum pot sa dau si eu de "cipos" ca sa fac si eu niste teste, o scanare pe masina mea, o bora 1.9 tdi 90CP 2001. Cred ca are probleme cu turbina sau vreo piesa din circuitul ala, ii scade puterea (intra in limp mode sau cum s'o numi) si nu pot sa apuc mai mult de 120-130 km/h cu ea.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca are numarul de telefon la profil... :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mihai_urotiorc

Am citit cateva post-''uri'' despre curatarea turbinei si m-ar interesa daca as putea sa curat singur turbina ...s-o iau jos si sa o curat calumea!!! dar cu ce solutie??? si daca se poate monta la loc!!!.....Multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna "solutie" e peria de sarma, un sabar si smirghel fin pentru planeitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!