Jump to content

Curatarea Turbinei - Motoare Tdi


WRC
 Share

Postare recomandată

Pai nici nu stiu cum arata acel N75 :lol:(

Stie cineva care sunt sunt canalele la polo care trebuie bagate pt log ??? tot 03,10 ,11 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o schema cu circuitul vacumului pt turbo si componentele lui, la motoarele TDI

th_circuitvacumturboTDI.jpg

Da, alea sunt campurile pe care trebuie sa faci log-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam intr-o ora ma duc sa fac un log pe autostrada ;) o sa atasez logurile treapta 3 si 4 aici ca sa ma ajute cineva sa le descifreze :lol: multumesc mult FLORIN

Florin am switchurile stricate la ambele usi ;)) da-mi un pm cum o rezolvam :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le descifram, dar sa le faci in treapta 2 si treapta 3 - dupa 2000 rpm, pedala apasata 100%, pana dupa 4000, schimbi treapta si repeti "tratamentul". Sa faci cu AC-ul pornit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu imi merge ac-ul :lol:)

Oare de la un lupo 3L se potriveste N75-ul ????

Modificat de MicSiRau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta trebuie sa verificam, in functie de coduri. Vezi cine are ET_A sa iti verifice. Daca imi dai PM, dupa ora 18, iti pot verifica eu, ca aici nu am instalat respectivul program.

Oricum, N75-ul il poti verifica relativ usor. Scoti cele doua furtunase de vacum care intra in el, si le conectezi intre ele, pe direct (cauti o bucata de tub de plastic, teava mica, etc). Daca masina trage bine, inseamna ca N75 ul e defect si nu lucreaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin cu o scanare dupa ce a aparut defectul in mers uitati si rezultatele :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 045 906 019 AQ

Component and/or Version: 1,4l R3 EDC 0000SG 1555

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00788

Additional Info: WVWZZZ9NZ3Y017121 VWZ7Z0B5266094

2 Faults Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-00 - -

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17964/P1556/005462

Nu prea inteleg ce am de facut dupa explicatiile de pe ross-tech :blackeye[1]:(

O sa pun si masuratorile :scratch:

Modificat de MicSiRau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta trebuie sa verificam, in functie de coduri. Vezi cine are ET_A sa iti verifice. Daca imi dai PM, dupa ora 18, iti pot verifica eu, ca aici nu am instalat respectivul program.

Oricum, N75-ul il poti verifica relativ usor. Scoti cele doua furtunase de vacum care intra in el, si le conectezi intre ele, pe direct (cauti o bucata de tub de plastic, teava mica, etc). Daca masina trage bine, inseamna ca N75 ul e defect si nu lucreaza cum trebuie.

Oare s-ar putea muta furtunele de vacuum de pe N18 pe N75 pt. a verifica daca N75 e defect? Ma gandesc ca ECU nu stie ca e N75 sau N18, el da impulsurile in N75 si futunele de pe N18 ar trebui sa faca treaba de N75. Gresesc?

@MicSiRau

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

Verifici furtunele de vacuum sa nu fie gaurite

Verifici valva solenoid N75 (posibil cum am spus eu daca F_l_o_r_i_n confirma, sau faci cum a zis el)

A treia nu stiu la ce se refera

Verifici daca geometria variabila nu agata (pt. asta scoti siguranta din capatul tijei actuatorului si apoi impingi cu mana tamburucul sa vezi daca se misca usor si face toata cursa)

Eroarea ta e ca turbina nu baga presiune cat ar trebui.

P.S. Rog sa ma corecteze userii experimentati daca am spus prostii

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel a lui nu are geometrie variabila. Eu as merge mai mult spre valva n75 sau furtunase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare s-ar putea muta furtunele de vacuum de pe N18 pe N75 pt. a verifica daca N75 e defect? Ma gandesc ca ECU nu stie ca e N75 sau N18, el da impulsurile in N75 si futunele de pe N18 ar trebui sa faca treaba de N75. Gresesc?

Am vazut pe cineva care a incercat treaba asta. Masina tragea mai naspa. Acum, poate N18-ele era busiit, nu stiu, cert e ca nu a mers. Daca mergea, nu facea neamtul doua componente diferite, care sa faca aceelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai, ataseaza ca sunt curios ce iti iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MicSiRau Pune intr-un zip daca nu merge altfel

@F_l_o_r_i_n Pana la urma asa au facut cred, la motorul meu N75 si N18 nu mai sunt separate, am o singura piesa din care ies toate furtunele de vacuum :)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am si eu o singura cutie mare care ies toate furtunelel de vacum e in dreapta masnii prinsa de oala amortizorului :Driver:

Nu ma lasa nici zip-uite sa le pun :)

Multumesc F L O R I N

Modificat de MicSiRau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, de ce sa le mai atasezi tu, ca le-am pus eu deja....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin cu o scanare dupa ce a aparut defectul in mers uitati si rezultatele :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 045 906 019 AQ

Component and/or Version: 1,4l R3 EDC 0000SG 1555

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00788

Additional Info: WVWZZZ9NZ3Y017121 VWZ7Z0B5266094

2 Faults Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-00 - -

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17964/P1556/005462

Nu prea inteleg ce am de facut dupa explicatiile de pe ross-tech :P(

O sa pun si masuratorile :)

lipsa vacuum : furtune vacuum sparte sau pompa de vacuum nu merge

AI un fir rupt in mufa care vine de a;l alternator si e prinsa de cutia de viteze in fata, o vezi pe dedesupt si de aia nu merge nici AC-ul.(asta daca nu ai alte probleme cu AC)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Alternatorul incarca perfect asa imi arata pe vag-com . 13,9-14,2

2. A/C-ul nu merge ca imi pierde freonul .

Multumesc oricum pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa dai jos galeria, baga ochiul la furtunele de vacum. Pe sus, totul pare ok. Dupa ce av verificat vacumurile, furtunele de la turbo, mufa la vacumuri si am incercat sa fixam mai bine un furtun de la turbo, am mers ieri cu masina vreo 20 km (parca asa, nu?), cox rau. Nu a bagat niciun limp, desii MicSiRau a chinuit-o la greu (3 persoane aprox 300kg, turatia peste 4500 rpm).

Acum, la prima vedere s-a identificat stut pompa tandem labartat la greu, furtun turbo cu clema de fixare rupta, care nu asigura fixarea lui, in corpul EGR - s-a improvizat veca sa asigure etanseitate, cat de cat precum si ulei pe circuitul de vacumuri (in corpul comun de electrovalve).

Oricum, nu am reusit sa ne uitam la actuator, deoarece nu ai spatiu suficient si nu aveam nici rampa, sa incercam pe sub masina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit la vreme si cand o sa fie mai cald :)) atunci ma apuc :D dar trebuie sa fie 2-3 zile :D;)

Cine vrea sa asiste la curatarea turbinei galeriei de admisimie EGR il astept sa vizioneaza ;)

Multumesc FLORIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata, la o saptamana dupa ce am fost sa-mi dea jos turbina si s-o curete, am urcat golfuletul pe o rampa si m-am uitat pe sub ea sa vad daca nu e ceva in neregula.

In afara faptului ca nu au pus inapoi cum trebuie furtunul de vacuum (au scapat o clema de pe furtunul de aer din schema) am constatat ca imi scapa ulei pe la furtunul scurt de retur al uleiului din turbina in baia de ulei (cred ca am zis bine, adica nu e cel de tur). De obicei, furtunul asta scurt de ulei se inlocuieste cu unul nou cand pui inapoi turbina sau doar trebuie sa strang mai bine piulita aia mare ca sa nu mai scape ulei?

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, astazi m-am apucat si eu de curatat turbina si iata ca am dat peste alta problema, turbina mea are o fisura, spunetimi va rog e grav sau pot sa mai merg si asa.(crapatura e insemnata in poza)

post-50440-1284746928_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vovcic...cel mai indicat e sa vorbesti cu cipos .Dupa parerea mea e persoana cu cea mai mare experienta de pe acest excelent vwforum in legatura cu turbinele si nu numai.Il gasesti la membrii vwforum.Bafta

Modificat de LAURENTIU UTIU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!