Jump to content

Problema Mare Cred :(


navarrone
 Share

Postare recomandată

tare mi-e ca trebuie demontat si desfacut motorul... daca o aduci cumva in floreasca as putea sa vin si eu sa ma uit si sa imi dau cu parerea...insa pana nu desfaci sa vezi ce este....

ce motor ai? 1200, 1300? altul?

de 1300 ....ma duc acum pana jos sa ii mai verific nivelul la ulei ...ca a avut timp sa se raceasca si sa se aseze uleiul.Sper ca are :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne tii la curent....

are si vreo bataie in mers la relanti?

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne tii la curent....

are si vreo bataie in mers la relanti?

Am fost...am verificat uleiul...stupoare este un pic mai sus de maxim ...am verificat de 3 ori....dupa care am scos filtrul de aer cred cel de deasupra carburatorului....si era plin de ulei ....plutea uleiul intr-un hal..:) ...si tot la filtrul ala mai aveam un arc cu un cui ceva de genul asta care era sarit...l-am pus la locul lui ..iar acum dupa operatiile astea...becul s-a stins si parca nu mai scoate nici fum...e drept nu am lasat-o sa se incalzeasca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de aer este normal sa aibe ulei (pt. ca asa este modelul aerul se filtreaza prin ulei...dar nu are legatura directa cu uleil din motor).

daca uleil din motor a crescut de cand l-ai verificat tu ultima oara s-ar putea sa fi intrat benzina in ulei (din varii motive). trebuie vazut.

ai sesizat vreo bataie?

oricum acuma fiind rece este oarecum normal sa nu se aprinda beculetul, care insa se va aprinde probabil iar la caldura mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de aer este normal sa aibe ulei (pt. ca asa este modelul aerul se filtreaza prin ulei...dar nu are legatura directa cu uleil din motor).

daca uleil din motor a crescut de cand l-ai verificat tu ultima oara s-ar putea sa fi intrat benzina in ulei (din varii motive). trebuie vazut.

ai sesizat vreo bataie?

oricum acuma fiind rece este oarecum normal sa nu se aprinda beculetul, care insa se va aprinde probabil iar la caldura mare.

Pai eu am scos tot uleiul din filtru si chiar l-am sters bine....bataie nu are deloc...se aude bine motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce model de filtru de aer ai? Poti sa faci o poza, sau exista pe aici o poza cu motorul in care sa se vada si filtrul de aer?

Normal se baga ulei in fltrul de aer, insa exista diverse tipuri care sunt cu element filtrant. trebuie sa vedem de care ai tu.

Cel mai bine o aduci usor pana in floreasca 9dar daca sesizezi ca ceva nu e in regula opresti imediat si o lasi sa se raceasca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce model de filtru de aer ai? Poti sa faci o poza, sau exista pe aici o poza cu motorul in care sa se vada si filtrul de aer?

Normal se baga ulei in fltrul de aer, insa exista diverse tipuri care sunt cu element filtrant. trebuie sa vedem de care ai tu.

Cel mai bine o aduci usor pana in floreasca 9dar daca sesizezi ca ceva nu e in regula opresti imediat si o lasi sa se raceasca....

Noroc ca am o poza facuta la motor de alaltaieri...sper ca ajuta :(...o sa incerc sa vin maine dimineata pe la 6 juma cu ea spre floreasca ca e mai liber si mai racoare :blink:

post-10228-1170962864_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc ca am o poza facuta la motor de alaltaieri...sper ca ajuta :(...o sa incerc sa vin maine dimineata pe la 6 juma cu ea spre floreasca ca e mai liber si mai racoare :blink:

da este filtru care trebuie sa aibe ulei in el. bine ca l-ai spalat si l-ai pregatit pt. schimbul de ulei...se pune ulei cam pana la cuta de pe perete din partea de jos.

eu maine voi trece prin floreasca in jurul orei 10.30-11 sau 12.30 - 13 si as putea sa ma opresc sa vad.

Pe unde se afla? eventual ma poti suna pe la 10 sa vedem cum ne intalnim. (0722221351-Toni).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ce ai mai facut cu masina? I-ai schimbat uleiul la motor....? mai spune-ne si noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai mai facut cu masina? I-ai schimbat uleiul la motor....? mai spune-ne si noua...

Am schimbat uleiul , iar acum totul este ok , am mai facut aproximativ 100 de km si nu mai scoate nici fum si nici nu se incalzeste.Este o dilema pentru mine , nu stiu ce s-o fi intamplat atunci.Am luat capace nichelate dar nu se potrivesc pe jantele mele :P...si in rest cam atat.Stau pe ganduri daca sa o dau ...ma tenteaza sa cumpar o broscuta super ingrijita si super aratoasa de la cineva din Germania. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca ai scapat usor. era doar carpa aceea care am gasit-o infasurata in jurul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul , iar acum totul este ok , am mai facut aproximativ 100 de km si nu mai scoate nici fum si nici nu se incalzeste.Este o dilema pentru mine , nu stiu ce s-o fi intamplat atunci.Am luat capace nichelate dar nu se potrivesc pe jantele mele :P...si in rest cam atat.Stau pe ganduri daca sa o dau ...ma tenteaza sa cumpar o broscuta super ingrijita si super aratoasa de la cineva din Germania. :P

rotile sunt specifice anilor 66-67 - merg capace cum si-a cumparat valee - daca urmareai topicul cu acul in carul cu fan, nu luai tzeapa :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau pe ganduri daca sa o dau ...ma tenteaza sa cumpar o broscuta super ingrijita si super aratoasa de la cineva din Germania. :)

asa de repede????

fara sa fi apucat sa te bucuri de ea? si unde mai este farmecul, palpitatia, starea de visare in care iti imaginezi cum ar arata cel mai bine??? eu in locul tau m-as mai gandi oleaca pana sa iau una "de-a gata"! Mai ales ca o aduci din Germania si s-ar putea sa ai ceva probleme la inamtriculare.... taxa auto (aia reaua de cateva mii de euro) nu a fost scoasa inca.... "teleportarea" carapacei pe un alt sasiu nu cred ca te pasioneaza....

asa ca mai bine ii dai o sansa broscutzei tale :D daca tot iti doresti broscutza de ce nu o faci pe asta? ar fi pacat sa ajunga inca una la REMAT ....

Modificat de valee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i o idee rea sa aduci o broasca din germania , acolo au fost intretinute cu piese originale si macar nu risti sa gasesti pe ea cine stie ce 'inventii' autohtone. Iar in legatura cu taxa de prima inmatriculare, aceasta nu se aplica masinilor istorice , deci daca e pre 67 si e originala nu o sa ai probleme.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i o idee rea sa aduci o broasca din germania , acolo au fost intretinute cu piese originale si macar nu risti sa gasesti pe ea cine stie ce 'inventii' autohtone. Iar in legatura cu taxa de prima inmatriculare, aceasta nu se aplica masinilor istorice , deci daca e pre 67 si e originala nu o sa ai probleme.

Succes

Poti aduce si ceva mai nou -> 70, un 1302, spre exemplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i o idee rea sa aduci o broasca din germania , acolo au fost intretinute cu piese originale si macar nu risti sa gasesti pe ea cine stie ce 'inventii' autohtone. Iar in legatura cu taxa de prima inmatriculare, aceasta nu se aplica masinilor istorice , deci daca e pre 67 si e originala nu o sa ai probleme.

Succes

Daca e istorica decide reprezentantul FIVA in Romania, adica Retromobil. Si iar revenim la lunga discutie de s-a tot purtat pe alte topic-uri :lol:

eu tot zic sa-i dai o sansa actualei masinutze

Modificat de valee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

Io zic sa te interesezi klar si sigur daca o masina recunoscuta in Jermania ca fiind istorica este recunoscuta sau nu si in romania.

Am vazut cu okii mei.... nu din auzite sau povestite... in Jermania, in Frankfurt (si am vazut si in Darmstadt aceeasi masina) ... masinuta cu numere de oldtimer... impecabil, ingrijita, "originala".

DAR!!!

Masinutza pe care am vazut-o aici avea jante porsche si ... se vedea frumusel discul de frana pe fatza... :lol:. Scaunele erau si ele skimbate. Bordul si tot restul arata fix de la locul ei... era un model 65-67... nimic altceva nu am observat sa fie altfel decat cele doua lucruri pe care le-am precizat, pe care le-am considerat de siguranta, confort ...

Avea numere oldtimer... ; daca le-a obtinut inainte sau dupa cele doua modificari, nu stiu... o sa intreb cu prima ocazie la club.

Poate asta da de gandit Retromobilului Romania... fara a mai starni alte discutii; cred ca s-au fumat toate pe celelalte topic-uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut
Masinutza pe care am vazut-o aici avea jante porsche si ... se vedea frumusel discul de frana pe fatza... :D. Scaunele erau si ele skimbate. Bordul si tot restul arata fix de la locul ei... era un model 65-67... nimic altceva nu am observat sa fie altfel decat cele doua lucruri pe care le-am precizat, pe care le-am considerat de siguranta, confort ...

Avea numere oldtimer... ; daca le-a obtinut inainte sau dupa cele doua modificari, nu stiu... o sa intreb cu prima ocazie la club.

cu rugamintea de a fi luat exact ca orice stire din ziar... fara alte polemici pe marginea asta...:

am intrebat omulete de la service de broscutze, fondator de club, posesor de broscute (aka nu e sursa oficiala, nu citez o lege ci un om in care am incredere)... ; l-am intrebat cum se poate ca o masina din 63, cu stopuri floricica de ovali, cu jante porsche si frana disc pe fatza... cum poate fi acest hibrid pervers ( :D just kidin' ... :D )... inmatriculat ca masina istorica in tzara asta de ... de... de... hm!!! inventatori ai broscutei :D ?

raspuns: "frana disc nu e inventie noua ci este si ea istorica; inca din 70, broscarii au adaptat frana ca masura de siguranta; jantele la fel.. au venit o data discul si frana, de pe porsche; asa am cumparat masina in '70! si e istorica; la fel... Karmann Ghia a avut din '60 si ceva frana pe disc" - a spus omulete f simpatic... si a intrebat "in romania nu este asa??" :)) :) :D ... i-am raspuns... "wel... nu stiu cum este in romania... legile si procedurile sunt inca in skimbare si imbunatatire..." (ca doar n-aveam sa spun ca o tzara de ortodoxi e mai catolica decat papa; si sper sa se skimbe!).

na...

alta veste... pt cine nu are timp sa rasfoiasca ziarele...:

Rom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa de repede????

fara sa fi apucat sa te bucuri de ea? si unde mai este farmecul, palpitatia, starea de visare in care iti imaginezi cum ar arata cel mai bine??? eu in locul tau m-as mai gandi oleaca pana sa iau una "de-a gata"! Mai ales ca o aduci din Germania si s-ar putea sa ai ceva probleme la inamtriculare.... taxa auto (aia reaua de cateva mii de euro) nu a fost scoasa inca.... "teleportarea" carapacei pe un alt sasiu nu cred ca te pasioneaza....

asa ca mai bine ii dai o sansa broscutzei tale :) daca tot iti doresti broscutza de ce nu o faci pe asta? ar fi pacat sa ajunga inca una la REMAT ....

Ai dreptate , dar este asa de greu sa te apuci de un proiect de genul asta , mai ales cand nu ai nici garaj nici curte unde sa surubaresti :D.....Peste vreo 2 ani o sa am sigur un garaj dar pana atunci se poate alege praful de ea...iar in privinta cu REMAT-ul poate sa fie ce o fi dar la REMAT nu o dau sa fie clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate , dar este asa de greu sa te apuci de un proiect de genul asta , mai ales cand nu ai nici garaj nici curte unde sa surubaresti :D.....Peste vreo 2 ani o sa am sigur un garaj dar pana atunci se poate alege praful de ea...iar in privinta cu REMAT-ul poate sa fie ce o fi dar la REMAT nu o dau sa fie clar.

stai ca nu inteleg. zici ca ai pus ochii pe o masina din Germania. aia o primesti cadou de la cineva sau cum?

ca daca nu e moca de banii aceia poti iti duci broscutza la vopsit, cumperi piese si inchiriezi si un garaj... nu tre sa fii proprietar de garaj ca sa surubaresti.... ba cu furia primariilor de a demola garajele, parca e mai sigura varianta cu inchiriatul.... parerea mea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!