Jump to content

Problema Mare Cred :(


navarrone
 Share

Postare recomandată

In primul rand imi cer scuze daca s-a mai discutat despre asta dar azi cand am ajuns la broscuta mea sa ii pun numerele de inmatriculare am gasit-o trista :(.....Cum ma uitam asa din fata era inclinata la roata stanga fata de aproape ca atinge aripa de cauciuc. :pale:

Oare ce o avea de ce o suferii? habar nu am cum sunt broscutele astea ...arc elicoidal, foi de arc nu stiu...Ce ar putea fi? amortizor,arc :huh: :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmm, interesant.....

Amortizorul sigur nu e. Le poti da jos, si tot nu afecteaza garda la sol.

Trebuie sa fie ceva cu suspensia fata, dar cum e ff rar sa se rupa foile alea.... ori sa sara de pe ghidaj, poate ca o strangere slaba..

Acum si bunica mea care dadea in bobi poate sa iti spuna mai multe :offtopic: .

Da roata jos, vezi ce are si fa o poza.

E mai usor sa ne dam cu presupusu daca avem poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca stau bratele fix pe foile de arc.... misca-le in sus si-n jos.... ar trebui sa mearga destul de greu...

a! vezi s-o ridici pe un cric... eventual da si roata jos :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca stau bratele fix pe foile de arc.... misca-le in sus si-n jos.... ar trebui sa mearga destul de greu...

a! vezi s-o ridici pe un cric... eventual da si roata jos :)

Apropo am luat niste cleme pentru prins capacele.....aveti idee cum se pun pe jante...am impresia ca in punga sunt un fel de nituri...trebuie sa dau gaura in janta cu bormasina????????.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo am luat niste cleme pentru prins capacele.....aveti idee cum se pun pe jante...am impresia ca in punga sunt un fel de nituri...trebuie sa dau gaura in janta cu bormasina????????.....

am luat si io clame.

vezi ca daca roata a mai avut clame de pus capace... poti sa scoti foarte usor niturile veki. Numa' curata roata sa le vezi bine. Io le-am scos singura cu un dornisor si o dalta.

clamele... le-a prins tata cu niturile noi ... si mi s-au rupt toate cand am impins capacul. ...mmmm... nu kiar toate... au mai rams 2-3 pe cate o roata si le-am rupt io cu mana ca sa nu-mi pierd capacele - ca-s mai valoroase decat clamele :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fi atent la tipul tau de janta. Daca nu ma insel tu ai janta specifica 1966-1967. pe astea nu au fost cleme. Uita-te atent la janta, daca nu ai semne cum ca ar fi avut cleme nu da gauri in janta. oricum nu vor merge capacele alea pentru cleme.

Pentru jantele de acest tip sunt doar un tip de capace care din pacate se gasesc mai greu.

Iti spun asta pentru ca si eu am jante la fel. Pentru edificare iata o poza cu janta mea. Daca si tu ai acele umflaturi pe janta e clar.

post-23-1170418760_thumb.jpg

Modificat de victori
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fi atent la tipul tau de janta. Daca nu ma insel tu ai janta specifica 1966-1967. pe astea nu au fost cleme. Uita-te atent la janta, daca nu ai semne cum ca ar fi avut cleme nu da gauri in janta. oricum nu vor merge capacele alea pentru cleme.

Pentru jantele de acest tip sunt doar un tip de capace care din pacate se gasesc mai greu.

Iti spun asta pentru ca si eu am jante la fel. Pentru edificare iata o poza cu janta mea. Daca si tu ai acele umflaturi pe janta e clar.

Da asa sunt :blink: ...uff inseamna ca m-am lins pe bot cu capacele...ciudat o roata are cleme si restul nu au desi par la fel intre ele...

@ tonic .Clemele le-am comandat la lexxus ..dar ca pret nu stiu...iti pot spune doar ca 4 seturi de cleme+1 set pleoape au facut 100 de ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa sunt :vaidecapulmeu: ...uff inseamna ca m-am lins pe bot cu capacele...ciudat o roata are cleme si restul nu au desi par la fel intre ele...

@ tonic .Clemele le-am comandat la lexxus ..dar ca pret nu stiu...iti pot spune doar ca 4 seturi de cleme+1 set pleoape au facut 100 de ron

14 ron un set de cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cate cleme sunt intr-un set si cum arata? se poate o poza din profil? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cate cleme sunt intr-un set si cum arata? se poate o poza din profil? merci

sunt 4 cleme (parca ) inttr-un set ..poza de abia luni..pt ca le-am lasat la birou ..sorry :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fi atent la tipul tau de janta. Daca nu ma insel tu ai janta specifica 1966-1967. pe astea nu au fost cleme. Uita-te atent la janta, daca nu ai semne cum ca ar fi avut cleme nu da gauri in janta. oricum nu vor merge capacele alea pentru cleme.

Pentru jantele de acest tip sunt doar un tip de capace care din pacate se gasesc mai greu.

Iti spun asta pentru ca si eu am jante la fel. Pentru edificare iata o poza cu janta mea. Daca si tu ai acele umflaturi pe janta e clar.

Uitati acestea sunt jantele mele...ce tip de capace se potrivesc?

post-10228-1170660474_thumb.jpg

post-10228-1170660516_thumb.jpg

post-10228-1170660579_thumb.jpg

post-10228-1170660624_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai 2 tipuri de jante. pe alea cu gauri mai multe sunt capace cum ti-am spus eu. Cele cu mai putine gauri nu stiu de la ce sunt.Eu nu am mai vazut asa ceva pe broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai 2 tipuri de jante. pe alea cu gauri mai multe sunt capace cum ti-am spus eu. Cele cu mai putine gauri nu stiu de la ce sunt.Eu nu am mai vazut asa ceva pe broasca.

sunt de bus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de bus

Si sa inteleg ca imi trebuie doua tipuri de capace ? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

iti dau eu jante de broasca pe cele doua jante de t1 pe care le ai tu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai 2 tipuri de jante. pe alea cu gauri mai multe sunt capace cum ti-am spus eu. Cele cu mai putine gauri nu stiu de la ce sunt.Eu nu am mai vazut asa ceva pe broasca.

Nu te-ai uitat cu atentie pe la fundu' "Baltii" ...ca si pipaiai una d'aia! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform "docomentului" de la pagina indicata ar putea fi si de KG/TYP3 (1961/1963) - dar cum eu vorbesc mai mult din carti...realitatea ma poate contrazice :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor.....broscuta mea scoate fum cat o locomotiva diesel si la relanti se aprinde becul rosu de la bord.(cred ca de ulei)..aveti idee ce sa stricat? :) ...am lasat-o pe dreapta ca imi e frica si sa o mai pornesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor.....broscuta mea scoate fum cat o locomotiva diesel si la relanti se aprinde becul rosu de la bord.(cred ca de ulei)..aveti idee ce sa stricat? :) ...am lasat-o pe dreapta ca imi e frica si sa o mai pornesc ;)

bai tata, ai verificat vreodata nivelul la ulei? niciodata sa nu exploatezi o masina a carei stare tehnica este necunoscuta daca nu iei mici precautii - ulei shimbat si la nivelul prescris, atat in cutie cat si in motor, e un lucru de capatai - macar asa vezi si tu niste consumuri, niste hibe etc.

pe unde stai, poate ne uitam o tzara la broscovenie...

ce imi vine sa ii ... pe astia care vand broaste ca sa scape de ele, cu motoare cu probleme, ca sa capete pe nedrept renumele de gioarse :) in fine sa nu dramatizam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai tata, ai verificat vreodata nivelul la ulei? niciodata sa nu exploatezi o masina a carei stare tehnica este necunoscuta daca nu iei mici precautii - ulei shimbat si la nivelul prescris, atat in cutie cat si in motor, e un lucru de capatai - macar asa vezi si tu niste consumuri, niste hibe etc.

pe unde stai, poate ne uitam o tzara la broscovenie...

Pai culmea ca am verificat uleiul alaltaieri si nu am mai mers cu ea..eu stau in Titan masina este in titan acum mai exact bd 1 decembrie...eu de obicei o tin in floreasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare mi-e ca trebuie demontat si desfacut motorul... daca o aduci cumva in floreasca as putea sa vin si eu sa ma uit si sa imi dau cu parerea...insa pana nu desfaci sa vezi ce este....

ce motor ai? 1200, 1300? altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!