Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Acum am venit de la service-ul care mi-a montat servo si pompa de frana. Se pare ca este o problema la servo pentru ca sufla aer pe la imbinarea dintre pompa si oala servo. Maine sunt programat pentru a se desface din nou pompa si servo. Sa speram ca se rezolva.....o sa va tin la curent cu mersul pronlemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servofrana nu are cum sa sufle aer, ca acolo nu este presiune, ci depresiune.

Servofrana nu are nicio legatura cu turbina. explica te rog cum s.a facut reglajul actuatorului turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm.. nu pare o problema de cablaj - in teorie este vorba despre o valoare in afara marjei normale.\

da, trebuie facut reglajul dupa montarea pe masina.

Ieri am facut un alt test si mi-a dat toate valorile normale...am scanat masina tot tot. Ca si eroare mi-a dat:

post-118838-0-06382300-1442559132_thumb.

post-118838-0-67952200-1442559158_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna....la relati avea un fel de fluierat care venea de la pompa. Azi am scos masina din service si mi-au spus ca un oring de lanimbinarea dintre pompa si oala servo. Acum astept sa vad daca imi da din nou acea eroare.

Azi am scos masina din service. Mi-au spus ca un oring dintre pompa si oala servo era de vina pentru acel suierat care se auzea la relanti....acum sunt curios daca iai revine eroarea care o aveam

servofrana nu are cum sa sufle aer, ca acolo nu este presiune, ci depresiune.

Servofrana nu are nicio legatura cu turbina. explica te rog cum s.a facut reglajul actuatorului turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei,deja sunt satul de aceasta problema. Nu pot sa inteleg ce se intampla. Inainte de a-mi umbla la frane totul era perfect. Dupa ce au umblat prima data au inceput problemele,acum cand s-a intervenit din nou la pompa si oala servo din nou persista problema. Sa aiba ceva legatura firele sau ceva de la interventia la pompa de frana si sa-mi dea aceasta eroare?

Cum se face reglajul actuatorului? Am intrebat pe cei care mi-au schimbat actuatorul si au zis ca daca nu regleaza bine iminda eroare permanenta si nu se poate sterge eroarea. Oare tre sa incerc si la alte service-uri....problema e ca toti iau banii si nu rezolva nimik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ajutorul unui VCDS, VAS sau ODIS - exista procedura, se masoara voltajul pe actuator, se regleaza sa ca fie in valorile date de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bobalex76

la tine ori actuatorul nu a fost reglat cum trebuie si senzorul de pozitie citeste o valoare in afara plajei de lucru sau dupa interventia avuta a incurcat un furtun de vacuum sau la ciupit ceva de genul(posibil o pierdere de vacuum) si mai poti lua in calcul comanda actuatorului n75 poate iti face figuri.....dar cel mai usor ca sa iti dai seama pune vcds-ul si intra pe canalul 120 din setarile de baza si posteaza logul aici sau in aria destinata logurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o mare problema, cand accelerez pe la 3-4mii de ture dau un ex in treapta a 4 a la 120-130km/h imi taie acceleratia si in bord imi apare spirala galbena de la martorul pt bujii si mesajul engine workshop, am reconditionat turbina, am fost chemat de vw sa imi schimbe injectoarele ca modelul BKP 2006 au o problema cu ele ceva de genul, si tot imi da eroarea asta ca si inainte sa fac reconditionarea si schimbul injectoarelor, de la ce sa fie oare? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o diagnoza sa vezi ce eroare apare?

Ca altfel nu putem sa ghicim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o mare problema, cand accelerez pe la 3-4mii de ture dau un ex in treapta a 4 a la 120-130km/h imi taie acceleratia si in bord imi apare spirala galbena de la martorul pt bujii si mesajul engine workshop, am reconditionat turbina, am fost chemat de vw sa imi schimbe injectoarele ca modelul BKP 2006 au t

trebuie sa faci un log in mers cu VCDS-ul, sa vedem ce valori ai la turbina, debitmetru, etc. - in acest fel vedem cat de bine a fost reconditionata, reglat actuator, etc

 

e posibil ca la scanare, DTC-ul stocat sa fie destul de relevant, asa cum ti-a scris si bundy - despre necesitatea efectuarii unei diagnoze.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut test si mi-a dat eroarea 16618 : incarcare presiune control limite depasite, la ce sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut test si mi-a dat eroarea 16618 : incarcare presiune control limite depasite, la ce sa fie problema?

 

posibil sa fie de la geometria turbinei - sa fie imbacsita - trebuia sa faci un log in mers, sa vedem valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ce a fost curatata turbina, si imi apare doar spirala in bord cand imi da eroarea, elicopterul ala de la limp mode nu apare, in mers face figuri cand si cand si la o viteza de peste 90-100km/h in treapta a 4a...se poate sa fie egr busit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare sa vezi exact ce pb ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare sa vezi exact ce pb ai.

 

16618 : incarcare presiune control limite depasite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp-ul il iei din cauza overboost-ului = tija prea scurta sau geometrie ancrasata....nu inteleg turbina a fost reconditionata sau doar curatata geometria ptr. ca sunt 2 lucruri total diferite....cel mai concludent este un log...vezi aici

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta mi s-a spus sa schimb ca nu ar functiona in parametrii normali si nu stiu cum se numeste ca sa o caut la dezmembrari, daca ma puteti ajuta cu un sfat noua sau de la dezmembrari si cum se numeste :)

 

$_35.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa din imagine se numeste bloc supape vacuum...in general ăla dacă pica când oprești motorul face un zgomot gen bazait/zumzet. ..oricum dacă a picat blocul de supape vacuum normal ar fi trebuit sa ai altă eroare de underboost și nu overboost. ..problema ta este cred ca este în alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca vin la unul din voi sa ii faceti test, puteti sa spuneti exact care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da. Se face log in mers cu VCDS-ul, se face test static si se verifica/constata.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se poate verifica cam tot ...dar parcă ti-am zis într-un post anterior sa faci un log și sa îl postezi în aria dedicata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sunt posesorul unui VW Passat b5 an 2004 motor 2.0 TDI.Si am urmatoarele proble cand o calc si trec de 120 se aprinde in bord spirala si masina isi pierde putere.Azi cand mergeam spre acasa s-a aprins si martorul de la motor si acum nu mai trage deloc

 
16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
             Freeze Frame:
                    RPM: 3066 /min
                    Torque: 330.0 Nm
                    Speed: 129.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2386.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Aceasta eroare o am dinainte sa se aprinda si martorul de la motor
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LIMP MODE. citeste despre asta sa vezi ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost-geometrie ancrasata/ murdara. Se curata dar cel mai bine o inlocuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!