Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

  • 2 months later...

salut am si eu o problema ... in timpul mersului mi se aprinde intermitent la bord martorul bujiei incandescente dupa care mi se aprinde si martorul motorului si ami ramine aprins continuu, an bord ami apare mesajul Check service engine now , si ami taie puterea motorului ma lasa sa o mai accelerez numai pina in vreo 2000 de turatii / min , clapeta de acceleratie am schimato de vreo 3 luni deci nu e ea de vina .. sa fie oare turboul stricat sau infundat mentionez ca de obicei merg cu ea destul de turat 4 - 5 000 de ture..

a doua intrebare e daca stie cineva la Pasat CC unde se afla senzorul de temperatura interioara de la climatronic ? pe plansa climatronicului nu e nici un locas cu gaurtele unde sa-r deduce ca se afla senzorul si pe plafon linga butoanele de la lumina interioara am gasit numai microfonul de la comanda volca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,azi am avut si eu o problema tot asa,am bagat cheia in contact si nu mi s-au aprins martorii la bord,am ceva probleme la imobilizator.Am scos cheia am bagat-o iar si s-au aprins martorii dar cand sa pornesc a dat sa porneasca dar s-a oprit imediat si martorul de la bujii aprins.Am scos am bagat iar cheia aceeasi chestie a dat sa porneasca dar iar martorul.Pana la urma am bagat cheia si am lasat-o mai mult dupa ce s-au stins martorii si pana la urma a mers.Sa fie din imobilizator sau sa fie alta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai scrie in 2 locuri. Ai un raspuns dincolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
marinescu.catalin

Salutare tuturor aceiasi problema o am si eu pun contactul mi se aprinde martorul bujii incandescente vro5 secunde se stinge dupa ce pornesc masina mi se aprinde intermitent martorul bujii (spirala) dupa aproximativ 1/2 km se stinge asa imi face in fiecare zi am bagato pe tester si mia zis k este un senzor care se afla pe pompa de injectie  va rog sa imi dati cateva sfaturi cei q experinta sunt incepator multumes in avans !

Modificat de marinescu.catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Scuze daca s-a mai postat anterior raspunsul la topicul meu, dar sunt membru nou. La masina mea, un Passat CC CR 2.0 tdi 140 cp, cutie manuala, imi apare de saptamana trecuta martorul spirala de obicei dimineata la pornire, clipoceste pentru cateva minute, si imi apare check engine. Mi-a aparut si martorul de motor si a ramas aprins, dar s-a stins dupa ce am mers cu ea turata vreo 15 min, asa cum scrie in carte si cum mi-au spsu si mecanicii de la Brady. Mentionez ca masina am luat-o de la Weltauto saptamana trecuta. Acum e in service, si sper ca maine sa o iau, fiindca problema nu ar fi de la DPF, asa cum dadea eroare pe tester ci undeva la co conexiune electrica la turbina. Mentiuonez ca masina trage ok, nu are simptome de inecat sau alte lucruri de felul asta...

 

A intampinat cineva o astfel de problema care sa aiba legatura cu ceva electronic la turbina? Scuze, daca postez lucruri generale, dar chiar nu ma pricep la mecanica.

 

Multumesc!     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poate sa fie.... dar in general, cand ai o problema, este foarte important eroarea care apare stocata pe motor.... altfel, nu facem decat sa povestim.

 

la tine, dupa cum zici tu, e posibil sa fie probleme la actuatorul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de proptitudine!

 

Pe tester aparea DPF-ul, din cate am vazut era ceva cu <injection>, atat am reusit sa vad....au sters ei erorile, insa au aparut iar dupa ce am facut unm drum Buc-Pitesti. 

De aflat voi afla maine, insa mi-e sa nu fie o problema pe care sa o rezolve temporar pe garantie, sa ma tina jumatate de an cat am garantie si apoi sa cada iarasi...daca ar fi ce spui tu, e ceva grav/costisitor? va tin la curent... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva... in jurul la 900-1000 lei cu tot cu manopera..... dar nu e decat o supozitie... pana nu am eroarea care iti apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se va rezolva pe garantie...problema sper sa nu mai apara, asta e ideea, si sa nu afecteze pe termen scurt/lung...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
danutzelllllll

Weedontop poti sa revii cu detalii sa spui daca ai rezolvat problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.De curand ma confrunt o problema la masina si anume:

In timpul unui drum mai intins cand vroiam sa depasesc ma trezesc ca se aprinde martorul bujii in bord,dupa care masina nu ma trage si se plafonaza la 2100 de turatii.Trag pe dreapta opresc...porneste se stinge martorul dupa care functioneaza normal.

Mai incerc de cateva ori sa accelerez,dar de fiecare data de la  2700 de ture revenea martorul si lipsa de putere.

Am pus testerul si mi-au aparut erorile:P1261 unit injector,cylinder 1 above control limit si P0234  boost pressure control above control limit

Ce am putut sa mai observ a fost ca in oras nu imi face indiferent de turatie si la drum lung afara nu se intampla nimic pana nu merg mai multi kilometri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. la mine a fost o problema cu furtunul de vacuum, care era spart/crapat. s-a inlocuit. nu stiu cat costa, ca a fost pe garantie. Nu am mers nici foarte mult, adica mai mult de 300 km nu am mers asa (de la data cand a aparut pana cand s-a rezolvat). 

 

e important si codul si tipul de motor (daca e PD atunci e foarte probabil sa fie de la injector, fiindca sunt f proaste, insa se inlocuiesc gratuit la orice service vw toate). 

 

Contrar faptului ca iti da ceva de la dpf sau injection sau pressure, poate sa fie de la un factor concurent/indirect care duce la aceasta problema, adica nu inseamna ca e DPF-ul, sau bujiile etc.  

 

cel mai bine du-te la un service autorizat VW si acolo ai sanse mai multe sa obtii un raspuns coerent...cu toate ca la mine a fost nevoie de 3 drumuri la ei sa gaseasca problema...si cat mai repede sa nu risti alte probleme si sa moara motorul in mijlocul drumului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injector cilindrul 1 si suprapresiune turbina.

 

sunt doua defecte distincte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat injectorul 1 in 2010 sau 2011,iar in ian 2013 mi-au schimbat cele 3 injectoare gratis pe primul nu au vrut pt ca a fost inlocuit?!

Suprapresiune turbina?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este PD. Pentru eroarea gasita pe injectorul nr.1, verifica valorile injectoarelor cu VCDS, cu motorul la relanti, temperatura 90 grade, pe Engine, canal 13, vezi ce valori au si posteaza-le, este posibil sa aiba valoarea prea mare (peste 1,5-2) si atunci ar fi putin cam obturat si ECU compenseaza cu mai multa motorina pe el. Daca injectoarele se incadreaza in valorile -2,8 si +2,8, atunci injectoarele sunt bune si trebuie verificate contactele injectorului nr.1. Aceasta eroare poate aparea ocazional datorita depistarii acestui posibil contact imperfect. Nu cred ca din cauza injectorului sa fie pierderea puterii instantaneu, este parerea mea.

Pentru a doua eroare, este posibil sa apara din cauza senzorului de presiune de pe turbo. Posibil sa nu mai citeasca corect valorile, sa trimita la ECU valori prea mari si atunci acesta, pentru a evita turarea excesiva a motorului, pune motorul intr-un regim safe pentru a ajunge la service pentru remedierea defectiunii. Mai poate fi si o neetanseitate pe instalatia de cacuum, vreun furtunas sarit de la locul lui.

In concluzie parerea mea este ca pierderea puterii vine din cauza celei de a doua erori postate de tine. Concludent poate fi si un log in mers si postat aici si atunci vom mai vedea despre ce este vorba poate te ajutam cu pareri si sugestii sa rezolvi problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci vezi sa nu fie mufa de la injectorul 1, cu problema.... intrareste-i contactele.

 

da, suprapresiune.... de asta ti-a intrat in limp mode - ti-a deconectat turbina - fa un log in mers, sa vedem cine este de vina

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca injectorul 1 are valoare pe minus(cam peste limita) si  asta ar fi problema.

Mecanicul a verificat toate valorile turbinei si nu este nici o problema.

Intrebarea mea este daca merita sa reconditionez injectorul(unde in bucuresti) sau sa cumpar unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate se pare ca mecanicul nu prea stie cum sta treaba... injectorul cand este defect, are valoare mare .... dar pozitiva. Daca este cu minus, compenseaza alte injectoare. Deci, verifica la care ai valoare mare pozitiva. Asta vb despre compensatiile injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine limp mode-ul nu apare din cauza injectoarelor, ci din cauza suprapresiunii sesizate de ecu datorata lipsei de vacuum, sau a furnizarii de valori eronate a senzorului MAP catre ecu. Ca o sugestie verifica toate furtunasele de vacuum sa nu fie vreunul crapat sau iesit din locasul lui, sau incearca de proba un senzor MAP de la un prieten, coleg cu motor ca al tau si sa vezi daca mai ai aceiasi problema.

In cazul injectoarelor cel mai bine posteaza valorile la toate patru sa vedem si noi care sunt si atunci ne vom lamuri daca ai vreunul infundat.

Florin are dreptate valorile cu minus le compenseaza pe cele cu plus, asa ca nu injectorul 1 este mai infundat, poate 3 sau 4, dar oricum nu injectoarele iti dau tie limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Gata am rezolvat problema.

Am apelat la Cipos,care a curatat tubina.Acum este totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Motor: 2.0 TDI BKD

 

Am martorul de bujii plus cel de ESP aprinse si nu vrea sa porneasca. Motorul se invarte. Aveti idee care ar putea fi cauza? a mai patit cineva ceva asemanator?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa ai un injector cu probleme la partea electrica.

 

fa o scanare sa vedem daca asa este... sau daca e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e 2.0 tdi cu 170 Cp atunci are dreptate Florin, daca nu e de 170 Cp,cauza este alta, o scanare ar lamurii problema.

Posibil EGR blocat,merita de vazut si asta.

Zi faina tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!