Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Salut !

 

    Am rezolvat problema la Skoda. Era  defect in cablaj . In dreptul electromotorului este o clema ce tine cablajul . Copexul de la vibraratia cablajuluii a erodat in fire si a format ca niste ciupituri , si cu umezeala de acum facea scurt . Dupa reparatia cablajului totul e OK . 

  Sper sa fi de folos si la altii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare

mi s-a aprins martorul de bujii in mers si s-a oprit motorul!am pornit iarasi la drum dupa 30 de km aceeasi chestie!am oprit la un service,am pus un tester,,,5-6 erori(abs,usa spate

 

stg,cheie.etc)le-a sters si dupa nu a mai aparut nimic!am continuat drumul,dupa 80 de km s-a aprins iar vreo 2 sec,nu s-a mai oprit motoru da a facut urat.am continuat drumul inca 1000 de km si a mers normal.

de unde vine problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune si tu datele masinii ca asa...trebuie sa ghicim(de obicei releul 109 face asta)la un 1,9 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut?? Daca da posteaza eroarea.

In momentul in care pui contactul se aprinde spira de la bujii ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am facut diagnoza,,prima data a dat cateva erori,(am precizat mai sus,nu m-am gandit sa fac poza)l-a sters si a mai rulat inca o data dar nu a mai dat nici o eroare.cand pun contactul spirala de la bujii se aprinde dupa care se stinge(asa si trebuie,nu?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa trebuie sa se aprinda dar...fara o diagnoza si acum tot nu stim ce sa ti spunem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua, am si eu o problema cu un vw polo 1.6 tdi 90 cp. De cateva zile imi apare martorul de preincalzire la motorul diesel - intermitent - in mers. Fara nici o avertizare sonora, dar imi ia puterea la masina. Dupa oprire / pornire martorul dispare, puterea la masina revine.

Am fost la reprezentata pentru o diagnoza - nu au fost descoperite probleme - la reprezentata nu a fost martorul aprins. 

Ceva idei ?? Sfaturi ??

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ramana eroare stocata, pe masina.

 

Daca a mai aprins martorul, cauta pe cineva cu un VCDS sa iti scaneze masina si pune rezultatul diagnozei aici, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe cineva cu un VCDS si scanati masina.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

La mine s-a rezolvat problema..un releu de la pompa de alimentare(cred ca 109)..da greu am depistat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e de la pompa 109, ci de la alimentarea ecu-lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era vorba de N109... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@meeno  Dupa oprire / pornire martorul dispare, puterea la masina revine.

Masina isi ia limp....incearca sa mai faci o diagnoza si dupa aceea un log pe turbo si cu siguranta vei afla ce are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un injector sau egr...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un injector sau egr...

Am ajuns cu martorul aprins la reprezentanta...e vb fe egr...multumesc mult de sfaturi...si sa mu aveti probleme cu masina!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Am si eu o problema cu bujiile.

 

Masina: VW Bora, 1,9 TDI, 2001, ALH.

Acum, pe caldurile astea, cam in 80% din momentele in care pornesc masina se sting toti martorii mai putin cel de bujii. Daca stau cu contactul pus la un moment dat se stinge - exact comportamentul de iarna. Daca pornesc motorul iarasi se stinge - la fel ca iarna. Problema este ca atunci cand pornesc masina (indiferent daca astept sau nu sa se stinga) porneste turata, cam 1000-1200 rpm - se si aude ca porneste de parca as tine piciorul pe acceleratie. De cele mai multe ori se intampla cand motorul este deja cald dar se intampla si dimineata cand o pornesc prima oara. (stau un Bucuresti, unde acum sunt peste 22-25 de grade oricand pornesc masina). Ieri am fost mai atent un pic cu turatia si am observat ca dupa vreo 5-10 minute de mers cu ea, isi revine la relanti sub 1000 RPM, cam pe la 800, dar mi se pare si asta mult.

 

Stiu, trebuie sa o duc la cineva sa o puna pe tester, dar, aveti vreo idee ce-o avea? Sa stiu cat de stresat sa merg cu ea intre timp.

 

Multumesc in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să fie dus senzorul de temperatură. Măsoară cu multimetrul ce rezistenţă are la rece (între pinii 1-3 este senzorul pentru motor, între 2-4 este cel care dă semnal la indicatorul din bord, rezistenţa tebuie să fie cam egală pe aceste perechi şi corespunzătoare temperaturii lichidului).

post-40889-0-83616800-1437811060_thumb.j

Dacă nu ai multimetru, fă rost de o rezistenţă de vreo 2kohmi şi pune-o în mufă în locul senzorului pe pinii corespunzători pinilor 1 şi 3 de la senzor

post-40889-0-65389000-1437810682_thumb.j

Dacă porneşte normal şi martorul de bujii nu mai stă aprins mai mult decât trebuie, turaţia este ok, atunci este cam clară problema. Dacă persistă, trebuie pus vagcom-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc mult de raspuns. Am multimetru dar habar n-am despre ce pini vorbesti!! :).

 

Ghideaza-ma intr-o directie ca-mi caut eu mai departe pe google imagini sau ceva cu pinii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este poziţionat ca în poze, este un senzor cu 4 pini, scoţi mufa şi dai de ei :icon_thumleft:

post-40889-0-79445300-1437813869_thumb.j

post-40889-0-61758600-1437813878_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, ma duc sa fac sapaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura, este o problema des intalnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. In timpul mersului s-a aprins martorul de bujie incadescenta in mod intermitent. Am repornit motorul reusind sa ajung fara probleme sa fac o scanare. Seat Leon 1p1 1.6 TDI. Erorile sunt urmatoarele:

 

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: None
   Part No SW: 03L 906 023 LF    HW: 03L 906 023 KL
   Component: 1,6l R4 CR td H43 8789  
   Revision: --H43---    Serial number:               
   Coding: 00114016032400080000
   Shop #: WSC 06402 785 00200
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L 003004
   ROD: N/A
   VCID: 75E5E5E76701
 
No ASAM data for: "EV_ECM16TDI02103L" (SE35) 
2 Faults Found:
7563 - ROD - Unknown Error Code 
 - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 85522 km
                    Date: 2050.14.25
                    Time: 00:26:15
 
7343 - ROD - Unknown Error Code 
 - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 85482 km
                    Date: 2050.14.24
                    Time: 23:50:18
 
Readiness: 0000 0000
 
Stie cineva care poate fi problema? Mersi anticipat !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare cu o interfata ce are rod-urile respective ptr motorul tau-cel mai bine una originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!