Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Deznodamant:

Dupa desfacerea capacului de la motor, au fost scoase mufele de la injectoare, date cu solutie de contacte, stranse putin lamelele din interiorul mufei, si gata!

Merge ca uns!

Deci problema in cazul meu au fost contactele de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Desi nu speram sa ne auzim atat de curand, iata-ma!

Dupa cca 500 km, a aparut aceeasi problema. Pusa pe tester, aceeasi eroare adica inj nr 2 electrical malfunction.

La service au desfacut capacul de la motor, verificat iar cablaje (totul pare sa fie ok), dar de data asta au interschimbat injectoarele 1 si 2, ca in cazul in care mai face "figuri", sa stim sigur daca este de la injector(in cazul in care ar da eroare pe inj.1) sau de la cablaj (in cazul in care da eroare tot pe inj 2).

La demontare, s-a observat ca injectorul nr.2 (cel la care arata probleme) fusese schimbat anterior in "Nemtzia" si este fabricat de Continental, cu codul: 03g130073s, iar in specificatii la masina, acest cod nu apare - cu "s" un coada - ci cu "d"(cum sunt cele de pe masina), si inca vreo 3 litere pe care nu le mai retin.

Intrebarea mea: Este posibil sa fie un injector nepotrivit pt masina mea, si de aceea sa dea erori?

Daca da, cum de a mers cca 4000km -de cand am adus masina si pana la prima eroare- fara sa dea eroare?

acum astept 1 sapt sa vina comanda de suruburi pt injectoare, asa ca sunt deschis la pareri!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut ! pot sa zic ca am si eu aceeasi problema cu martorul de la bujii ..... dar in mers .am un passat cc din 2008 si mi s`a aprins in seara asta martorul de bujii la semafor ...a palpait de vreo 5 ori si engine workshop in bord apoi s`a stins si nu a mai aparut ! va rog sa ma ajutati ca maine am un drum de 500 de km si nu stiu ce sa fac ! sa fie de la bujii ? am 120 de mii de km cu ea si bujiile sunt neschimbate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o diagnoza si vazuta eroarea stocata in memoria ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce se intampla daca am switchul defect si nu il schimb?raman fara frane?sau doar imi da erori pe BC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce chestie :vaidecapulmeu:

Nu se intampla nimic mai grav decat sa intre ala din spatele tau in tine

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o mica problema, mi sa aprins marotrul de la buji, adica palpaie, si cate odata merge masina in suturi.

La scanarea cu VAG-COM am primit eroarea

17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal

P1246 - 35-10 - - - Intermittent

injectoarele dupa vag com sunt ok, au valori foarte apropiate de 0, ex. 0.05 -0.08 sau 0.21 este cel mai mare.

o sa incerc sa curat si eu cu sprai de contact mufa de pe injectorul nr. 3.

ma steapta un drum de aprox 2000km si nu am chef sa am surprize.

defapt ce face G80.u ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G80 trimite la ECU un semnal cu momentul real cand se deschide injectorul. Astfel ECU poate vedea daca momentul in care se incepe injectia combustibilului corespunde cu ce are in mapa. Daca exista deviatii, acestea sunt corectata prin valva N108 (rol de actuator).

Daca senzorul nu-si mai face treaba, functia de control este inlocuita cu una de urgenta (cu un alt algoritm). Printre efecte este si faptul ca se injecteaza combustibil mai putin decat in mod normal.

Pentru toata treaba asta cu controlul momentului injectiei se mai folosesc si semnalele senzorilor G28 si G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost sunat chiar acum de un amic care are o problema la un T5, motor ACX. I sa aprins spirala si masina parca are 50 cai, nu trage nimic. La relanti motorul da sa se rupa din suporti (asta dupa relatarile lui) si porneste foarte greu. El acuma pleaca in concediu si e pe undeva dupa centura bucurestiului oprit la un peco. Zilele trecute a facut revizia masinii pt. concediu, insa nu a fost nici o problema. Plinul la facut la Rompetrolul de la iesirea din arad.

Baiatul e cam disperat, si se pricepe la mecanica precum bunica-mea la mitraliere.

Eu i-am zis ca mai mult ca sigur e injector sau cablaj/mufe ale acestora si sa cheme o platforma pana la un servis.

A, cu motorul pornit da sa plece dar acesta e slab rau, nu poate sa schimbe viteza a treia ca moare instant. Chiar si cu viteza a doua dupa cateva minute de mers motorul se opreste, a incercat el sa ajunga in B dar a renuntat si a tras la un peco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu martorul instalatiei de preincalzire: la temperaturi sub 10 grade se aprinde in mers.

prima data am patit-o in iulie pe o vreme ploioasa si rece; martorul s-a aprins in mers culmea......spre serviceul skoda;

la service am oprit motorul iar la repornire nu a mai aparut problem;

s-a facut scanare fara a gasi nici o eroare stocata in ECU; am iesit in proba cu masina....nimic;

a doua zi dis de dimineata...tot pe frig am plecat spre mare; becu s-a aprins pe bord, am oprit sa alimentez am plecat si becul a ramas stins;

vineri a reaparut problema;

pornit dimineata, temperatura sub 10 grade afara; mers 2km....becul s-a aprins pe bord;

oprit masina pe dreapta....repornit si plecat mai departe fara becuri pe bord;

ati mai intalnit comportamentul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un vagcom pe masina atunci cand iti ramane aprins martorul.

Din moment ce nu se stocheaza eroarea, nu cred ca e ceva grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut, am si eu un passat tdi syncro din 2000 si azi in timpul mersului mi-a aparut martorul spirala in bord, el palpaind.E cineva care ma poate ajuta si pe mine?

Va salut.Am un passat tdi syncro din 2000 si azi in timpul mersului mi-a aparut martorul bujii palpaind.imi poate spune careva care este problema si cum se poate rezolva,ptr ca am unele drumuri de facut si nu stiu sigur daca e bine sa le fac sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ai stopuri pe frana. Daca becurile nu sunt are schimba switchul de la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

rog sa ma ajutati! martor bujii sta aprins tot timpul,chiar si daca scot cheia din contact,si nu vrea sa porneasca sub nici o forma,

am vrf relee,sigurante,dat jos ecumotor ,nu am vazut nimic deosebit,si mai nou nu pot sa fac nici diagnoza, cu VCDS incerc si nici unul din module nu poate fi accesat,nush ce s o fi patit,mentionez ca este masina din semnatura motor 1Z!!!

multumesc anticipat pt orice idee! o sambata placuta! Florin

Modificat de passat94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna, am avut probl cu imobilizatorul.nu a vrut nici cum sa imi recunoasca cheile, a venit un nene cu un vag com si ii zicea k e semnal slab la cip(cred).in fine , a verificat sigurantzele, releele, bateria, totul, in final nu ia dat de cap.am vb cu alt nene inginer si a rezolvat treaba in final..dar nu a putut scrie cheile,zicea k nu ii permite nici cum, sa caut p alt nene cu un vag mai performant.mi-a ramas martorul de la imobilizator palpaind impreuna cu cel d la incandescentza.urmatoarea zi am vrut sa merg sa rezolv problema.surpriza:erau stinsi martorii.la primul km parcurs mi s-a aprins din nou martorul la incandescentza.am verificat stopurile d la frana si sunt ok.ar putea avea legatura cu imobilizatorul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si posteaza erorile sa le vedem si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la ce temperatura intra in functiune bujiile incandescente?

martorul spirala ,la punerea contactului sta aprins 3-5 sec cu toti martorii din bord ,dupa care se stinge! (temp exterioara fiind 2-3 grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Bujiile intra in functiune de fiecare data cand pui contact. Durata functionarii este data de senzorul de temperatura.

Cele 3-5 secunde banuiesc ca sunt la prima pornire din zi cand motorul este rece iar temperatura exterioara este cea pe care o mentionezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am o problema cu martorul de bujii incandescente..

Se aprinde in mers iar cateodata si dimineata cand pornesc motorul tot aprins sta...

Am observat ca atunci cand se aprinde acest martor masina nu mai are aceeasi putere...presupun ca ii taie turbia.

Am fost la service au verificat si au zis ca era un bec ars, cel de la frana parca si de aceea se aprindea.

Dupa cateva zile iar s-a aprins...si nu am nici un bec ars...

Cum pot afla ce are?

Presupun ca treb sa o duc iar in service..dar credeti ca poate sa fie o problema cu injectoarele?

Multumesc!

Modificat de Amy86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ar trebui sa faci un test complet si sa vedem ce erori ai.

Poate fi si de la sw de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un bec ars nu taie puterea motorului, Sigur e altceva. FA o diagnoza competenta si vedem despre ce e vorba dupa ce postezi rezultatele diagnozei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo Albundy daca am o bujie arsa care pe vag com am eroare nu ar trebui sa imi apara eroarea si in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles mersi Al Bundy

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

imi puteti spune si mie ce dimensiune au bujiile incandescente pentru golf 4 tdi cod ATD an 2001.

am vazut ca ar fi 2 dimensiuni si nu stiu de care sa cumpar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!