Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

din ce imi aduc aminte, sunt codurile de la EGR. timpul pentru un Egr nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul_cam in jur de 16_18 mil parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai nou cod de EGR este 03L131512DQ, aprox 18 milioane doar piesa. Mai departe mai este si manopera vreo 4-6 milioane in functie de service / mecanic.

depinde de manopera ... pentru ca se da jos cadrul puntii fata, filtrul de particule, etc.... trebuie facuta directia dupa operatie (cazul ideal) ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am facut si eu...18 mil piesa...6mil mana de lucru + alte inele si garnituri necesare la inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi motorul are 85 mii km. Daca e de la EGR ce altceva se poate face in afara de inlocuire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Masina din semnatura nu mai porneste, clipeste martorul bujii, ramane aprins martorul management motor, dar motorul nu se clinteste

A mai avut cineva aceasta problema?

multumesc! masina are 5300 km si doar ce am facut un drum in germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce conteaza? E in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-l anulezi...treci la euro 4 si asta e...din cate am inteles ai su putere mai mare

Incearca sa-l anulezi...treci la euro 4 si asta e...din cate am inteles ai su putere mai mare @cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anuleaza EGR-ul si dupa aceea va trebui sa anulezi si DPF-ul.

:offtopic: Off... sper sa se dea legea aia in care la ITP se verifica si existenta DPF-ului (pentru masinile care ar trebui sa-l aiba, bineinteles).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata motorul merge impecabil...nu observ nicio schimbare, nimic. Am facut 500 de km si martorul nu s-a reaprins. In caz ca pica de tot EGR-ul..cum se manifesta treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultima faza reduce puterea motorului, nu se va tura peste 2500. Dar nefunctionarea lui va duce la blocarea regenerarii DPF si de aici colmatarea lui.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele din urma dupa martorul bujie s-a aprins si martorul motor check. Nu prea am posibilitatea sa ajung la service curand, mai am de facut vreo 300 km. Ce stricaciuni se pot produce daca mai parcurg distanta asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate afecta DPF-ul. Se va incarca mai repede si nu mai face regenerarea...si de aici tot ce decurge din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii,la un golf 6 din 2010,oare care sa fie problema?tot asa imi arata si mie martorul spirala se aprinde cand vrea el.Pe tester imi da SENZOR POZITIE REGLAJ PRESIUNE TURBOCOMPRESIE ,SEMNAL IMPROBABIL (MEM). Tin sa mentionez ca aceasta eroare mi-a aparut dupa ce mi-a fost schimbata pompa de frana si oala servo.Am schimbat si senzorul de presiune dar nimik. Masina functioneaza perfect...trage foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are senzorul de presiune cu senzorul de pozitie al reglajului presiunii? 

uite despre ce e vorba. Actuatorul vacuumatic al geometriei variabile de pe turbo. Si da, sunt cunoscute ca fiind cu ceva probleme.

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/electronic-vacuum-actuator-for-2-0-16v-tdi-cr-engines-round-port.html

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.Am revenit cu stiri noi.Ieri am avut un nou mecanic cu diacnoza vw. i-a dat tot aceasi eroare si necrezand ca nu e problema de la senzorul de pe turbo,am schimbat din nou senzorul de pe turbo plus ca au mufat baietii un turbo nou cu senzor nou.....aceeasi eroare. Rezultatul a fost un releu...nu stiu care,dus la un electronist...si treaba s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou imi apare acelasi semnal"Senzor pozitie reglaj presiune turbocompresie,semnal improbabil"

Cod eroare:9571 (P2563). Tin sa specific ca am schimbat 3 senzori,din care unul nou si aceeasi eroare.

Oare trebuie invatat si acuatorul sh daca il muti de pe o masina pe alta?

Mentionez ca acum imi apare doar cand masina este rece. De ex dimineata cand pornesc la munca dupa max 1 km.

post-118838-0-78497100-1442383229_thumb.

post-118838-0-04621200-1442383253_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod de motor ai, ce an este masina ? posteaza si codul piesei cumparate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 2000 cmc,140cp,Cod motor cbdb,an 2010. Piesa este puss de pe alta masina.

In cluj ceva colegi care sa ma ajute cu o scanare?

Modificat de bobalex76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la modelul tau, se monteaza si se face reglajul corespunzator, cu laptopul se verifica valorile - dupa care totul e ok.

 

daca e montat ok, nu are de ce sa iti dea eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca,chiar daca este de pe acelasi motor tre facut reglaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut reglajul si totul este la parametrii normali. Martorul nu ramane permanent aprins,doar clipeste,iar dupa ce opresc motorul nu mai se aprinde pana cand sterg eroarea. Se poate sa se fi deteriorat ceva in urma schimbarii oalei seevo si a pompei de frana?pentru ca numai dupa ce le-am schimbat pe acestea mi-a aparut problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm.. nu pare o problema de cablaj - in teorie este vorba despre o valoare in afara marjei normale.\

 

da, trebuie facut reglajul dupa montarea pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!