Jump to content

Probleme Cutie Viteza Tiptronic A6


wts
 Share

Postare recomandată

Am primit ... multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • michela

    12

  • wts

    10

  • xxnelu

    9

  • RALLYMAN

    8

Top Posters In This Topic

Am si eu o problema cu un A6/2002 V6 2,5. Cand o pun pe P sau N la relantiu tremura motorul rau de tot.Daca mut in D,S,R isi revine si merge normal, si la drum se prezinta bine. Nu arata nici o eroare nici pe motor nici pe cutie.Daca scot mufa de la g62 motorul incepe sa mearga rotund(primeste multa motorina), dar stocheaza eroare pe ECU referitor la g62 si eroarea "18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - -

" pe cutie si pe ABS. In acest caz la pornirea de pe loc si in mers cutia "smuceste" si merge tare aiurea.Asta datorita erorii de pe ECU. Are cineva idee de ce motorul merge normal pe D,S,R si tremura in P si N atat la relantiu cat si in momentul cand trebuie sa mentina constanta turatia???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia verifica senzorul de cuplu din cutie . Ce date iti da ?

Da nu ma prind ce treaba are eroarea 1857 cu astea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor de cuplu in cutie ????????? Parca sunt 3 de turatie dar nu de cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Posibil sa ai dreptate insa cand faci un log pe cutie iti arata cuplul pe care il primeste cutia, e posibil sa faca asta prin senzorul de presiune de ulei din TC . Faza e ca daca sesizeaza valori mari de cuplu iti taie gazul pe motor . La mine chiar se simte mai ales ca am resoftat-o. Cand o calc si se duce spre 2000 rpm da sa traga mai bine si o simt cum se infraneaza putin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema la cutia tiptronic de pe un Audi A4 quattro 2.5 tdi din 2004 si sper sa gasesc rezolvarea aici.

M-am dus in service cu ea dupa ce s-a rupt ceva pe drum si nu mai mergea in marsarier si in modul D se faceau toate rosii in bord si ramanea blocata intr-a IV. Au schimbat la service grupul, pinioanele uleiul si filtrul.

Covertorul l-au curatit ca avea pilitura.

Bun, cand a facut proba, marsarierul mergea dar in modul D intra iar in emergency mode.

A pus testerul si i-a dat eroare G182 - input speed sensor (17100 P0716). L-am comandat si l-au inlocuit (era putin topit), acum acelasi lucru dupa schimbare.

Nu mai stiu ce sa fac, nimeni nu gaseste rezolvarea. Poate fi de la cabluri sau mai poate fi ceva mecanic? Mentionez ca la o noua curatire s-a gasit din nou pilitura, este normal? sau a pus piese vechi?

Inca ceva ce mi s-a parut dubios este ca la proba masina s-a smucit, iar inainte nu se smucea niciodata.

Multumesc.

Modificat de die
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea aia de imput speed sensor mai zice ceva .. nu ai descris tot enuntul

Daca este o eroare de genul open or short to ground inseamna ca e fir ceva inrerupt.

Daca este o eroare de genul " range performance " poate fi altceva defect.

Da-ne mai multe detalii .

Stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eroare era ceva de genul : semnal implauzibil. Oricum pentru cine va avea aceeasi problema, rezolvarea a fost ca nu se potrivea piesa pe care citea senzorul (care fusese inlocuita de cel de la service).

Practic suprafata era din alt material, nu din inox. Nu avea cum sa fie de la senzor pentru ca il pusese nou (cu toate ca functiona si al meu pentru ca eu am facut log inainte sa ma duc cu masina la el) iar calculatorul functiona la fel bine pentru ca altfel nu ar fi bagat cutia in starea de avarie.

S-a rezolvat pana la urma cu tot, in 1000 de km o sa fac iar schimbul de ulei si o sa pun original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci inafara de senzorul ce a fost topit au mai inlocuit si martorul acela pe care citea senzorul ? Cum naba sa puna din plastic ? la cel de plastic ce tip de senzor ii este pereche pentru a putea primi impulsuri ... o fi vreunul optic sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am si eu o problema cu un Audi A6 2.5 v6 tdi 180 cp Quattro tiptronic am oprit motorul din greseala cand era pe R si acum nu mai porneste motorul si in bord imi ramane doar pe D si S ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un reset la cv, scoate si tu borna de la acumulator pentru ceva vreme, sa zicem 15 minute.

Am patit si eu ceva de genul acesta si asa am rezolvat.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat tot asa imi face ma gandesc sa nu aiba putin ulei in cutie pentru ca am pierdut cand am dat radiatorul jos dar totusi a pornit prima data am oprit din greseala pe R si apoi nu a mai mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Sal. In urma cu 3 sapt., in parcare am vazut niste pete de ulei sub masina. Am mai mers cam 2 zile fara sa dau importanta. Erau de la cutia de viteze (automata - 5 trepte) . Am fost la service, am dat cutia jos, am schimbat pompa de ulei cu tot cu cuzinet si simering, uleiul, filtrul. Insa dupa cateva zile cutia a inceput sa aiba niste simptome ciudate ca: in unele trepte se tureaza in gol cand accelerez, cand schimba in vit 3 spre 4 are niste smucituri slabe, iar cand apas pedala la maxim si retrogradeaza din vit 5 in 4 face o smucitura destul de mare. Mentionez ca , convertizorul nu l-am schimbat. Astazi am facut un scan pe transmisie si a aparut urmatoarea eroare:

Address 02: Auto Trans Labels: None

Control Module Part Number: 4B0 927 156 BF

Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3535

Software Coding: 00003

Work Shop Code: WSC 00000

VCID: 6CD3C083344B

1 Fault Found:

17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

P0741 - 35-00 - -

Este posibil ca la service sa nu-mi fi completat cu suficient ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua intervin dupa ceva ani pe discutia despre "Probleme Cutie Viteza Tiptronic A6"

M-ar interesa si pe mine manualul de reparatie pentru o cutie Audi tiptronic 5HP19 fwd ... daca ma puteti ajuta?

Multumesc anticipat

tanasie_s@yahoo.com

Modificat de sylvio2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sal. In urma cu 3 sapt., in parcare am vazut niste pete de ulei sub masina. Am mai mers cam 2 zile fara sa dau importanta. Erau de la cutia de viteze (automata - 5 trepte) . Am fost la service, am dat cutia jos, am schimbat pompa de ulei cu tot cu cuzinet si simering, uleiul, filtrul. Insa dupa cateva zile cutia a inceput sa aiba niste simptome ciudate ca: in unele trepte se tureaza in gol cand accelerez, cand schimba in vit 3 spre 4 are niste smucituri slabe, iar cand apas pedala la maxim si retrogradeaza din vit 5 in 4 face o smucitura destul de mare. Mentionez ca , convertizorul nu l-am schimbat. Astazi am facut un scan pe transmisie si a aparut urmatoarea eroare:

Address 02: Auto Trans Labels: None

Control Module Part Number: 4B0 927 156 BF

Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3535

Software Coding: 00003

Work Shop Code: WSC 00000

VCID: 6CD3C083344B

1 Fault Found:

17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

P0741 - 35-00 - -

Este posibil ca la service sa nu-mi fi completat cu suficient ulei ?

ia zine ce ai rezolvat cu cutia,era convertizorul de vina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut cine ma poate ajuta si pe mine...am un audi a6 din 2001 quattro 180 cp cu cutie tiptronic si imi smuceste din P in R, din R in D si asa mai departe...aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

E din vara postarea da acum am citit. 

Pune testerul pe cutie si vezi ce erori ai. 

In cele mai multe cazuri este din blocul de valve insa pana nu vezi ce iti apare pe tester nu te agita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Masina din semnatura, aveam vibratii puternice pe la 60/70 km/h care scadeau in intensitate odata ce treceam pragul acestei viteze, de asemenea aveam senzatia ca patineaza in timp ce acceleram, am dus-o la un service langa lacul Morii (Bucuresti), baietii mi au spus ca e convertizorul pe care mi l-au schimbat, zic ei, cost 2800 ron. Dupa schimbul convertizorului, a disparut vibratia, insa din cand in cand, are urmatoarele simptome: uneori dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie, turometrul scade brusc la 900 de ture, repet, uneori, moment in care masina se infraneaza usor, indiferent de treapta de viteza, si acul turometrului incepe sa "sara", sa oscileze intre 900 si 1200 de ture pt cateva momente dupa care se linisteste si ramane la 900/1100 in fc de viteza. Daca o conduc in modul sport nu apare aceasta problema niciodata. Ce mi se pare frustrant este faptul ca nu am gasit un pattern clar, am incercat toate variantele de tipologii de condus, fenomenul apare aleatoriu. Acest "ping pong" al turometrului era foarte accentuat inainte inainte si speram sa dispara odata cu schimbare convertizorului. Acum s-a diminuat intr-adevar foarte mult, insa e inca acolo si ma exaspereaza. De asemenea, dupa reparatie, la retrogradarea de la 3 la 2 (nu foarte intens) si de la 2 la 1(deranjant), masina se infraneaza un pic.


Ati mai intampinat asemenea probleme?

Modificat de bogmol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara. Am si eu o mare problema cu masina in speta cu cutia de viteze . S-a intamplat in felul urmator :de cateva zile masina trepida si subtura la plecarea de pe loc , am plecat la mare si cand am pornit de la un peco a accelerat iar la un moment dat s-a turat nu a mai schimbat ca si cum ar patina ambreajul la manuala sa zic . cutia a intrat in limp mode iar la urmatoarea plecare nu a mai plecat de pe loc nici moarta. Motorul este 2.5 v6 tip afb cutia de viteze 5hp19 cod efr . am ajuns tractata cu ea acasa am saltat-o am schimbat uleiul in cutie si simptomele : imi arata pe bc ca schimba prnd432 dar saltata pe cric in drive invarte roata doar la un 10km/h iar cand accelerez Se opreste de tot . in reverse nu invarte deloc doar pe treptele de inainte. Pe diagnoza la auto trans nici o eroare...ce ar putea sa fi cazut la ea din experienta dumneavoastra. Nu trag pe nimeni la raspundere daca nu va fi corect ce imi spuneti . vreau doar pareri.sunt kind of disperat. Va multumesc anticipat si imi cer scuze moderatorilor daca am postat aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra cu vcds-ul in blocurile de masura si monitorizeaza presiunile la valve, vezi la ce presiune lucra. In prima faza daca tot nu functioneaza ar trebui desfacut mechatronicul si curatate valvele si circuitele de ulei in bloc si eventual masurate bobinajele de la valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc atti206 . daca ar Fi sa pun o noua cutie pe ea trebuie sa fie tot efr sau pot lua orice tiptronic de pe un motor afb cu conditia sa iau si calculatorul ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
salut.am de 3 ani un audi a6 din 2005-3.0 tdi quattro 

pana acum nu am avut nici o problema ,toate reviziile la zi etc..

uleiul la cutie este schimbat de 50 000 de km 

de cateva zile am observat in trafic ,masina schimba normal vitezele 1-2-3 .. in momentul cand schimba din 3 in a 4 viteza - trecea intra 4 si brusc revenea a 3 a ,dupa care mergand in continuare cu ea si schimba 5-6 , la un moment dat aparea pe bord PRNDS - si mergea intr-o singura viteza . Am fost pe la tot felul de mecanici ,am auzit 10 mii de variante si de probleme . astazi mergand cu masina aceeasi poveste mergeam cu ea cu 70 la ora ,cand sa schimbe cutia viteza 5-6 a avut un soc dupa care a inceput sa se accelereze in gol .am oprit si am vrut sa plec din nou , o puneam pe d se accelera dar fara sa plece de pe loc . as dorii o parere si o rezolvare  

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia intra in safe mode,care este eroarea afisata pe vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vag com zice ceva de un solenoid la 3-4-5 

de obicei mergeam cu ea intra in safemode ...dar acum nu mai pleaca deloc.o pornesc o pun pe drive nimic , pe R nimic ,pe manual nimic . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!