Jump to content

Probleme Cutie Viteza Tiptronic A6


wts
 Share

Postare recomandată

Mai,mai... ;) si omu` sarea la "gatul" cutiei. ;) @Cipos, nu am vrut sa-i sugerez omului MAF-ul gandindu-ma ca era deja verificat; chiar ma intrebam... "nu a verificat Cipos MAF-ul" :beerchug: ;)

Pai..problema se pune asa:

Daca totul e in regula cu cutia (lucru care o sa il verific dupa schimbarea MAF-ului si tot ce mai trebuie pe-acolo) pasul urmator e chip-tuning-ul catre 180 de caluti. Si nah..daca ar face cutia probleme...ma gandesc si eu ca nu e ok sa mai si cresc puterea ;)

Bine naiba ca nu a fost ceva nasol..ca o dezmembram cred...oricum ...multumesc Cipos. Dar de fapt nu, iti spun la sfarsit..ca abia incepem lucrul la ea ;)

Modificat de Florin_A4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • michela

    12

  • wts

    10

  • xxnelu

    9

  • RALLYMAN

    8

Top Posters In This Topic

Am si eu aceiasi problema( audi A6 , tiptronic) si nu ii dau de cap, am fost la SKODA, facut VAG , si imi da eroare nespecificata la cutie, care culmea nu poate fi stearsa.............

sa fie oare si la mine de la debitmetru, care arata parametri normali???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare nespecificata?! Un cod tot are si eroarea aia.....nu-l mai tii minte? Oricum, MAF-ul nu are legatura cu cutia; nu prea vad cum sa o influenteze. Nu face comparatie cu cazul lui @Florin A4. Si pana la urma, care ar fi problema care te supara la ea? Nu trage? Baga niste detalii. :)

PS: n-ai face rau daca ti-ai trece "locatia" in profil; :D

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai..problema se pune asa:

Daca totul e in regula cu cutia (lucru care o sa il verific dupa schimbarea MAF-ului si tot ce mai trebuie pe-acolo) pasul urmator e chip-tuning-ul catre 180 de caluti. Si nah..daca ar face cutia probleme...ma gandesc si eu ca nu e ok sa mai si cresc puterea :D

Daca ai cutie 01V (cod FNL...cred ca ar fi pt. masinuta ta :) , suporta maxim 310 Nm si 150 KW . Teoretic poti s-o chip-uesti. ;) Daca nu este cutia aceasta, atunci verifica inainte de chip.

PS: Ca o parere personala...nu are nici o problema cutia "ta" :P

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut tuturor ! Sper ca ma puteti sfatui si pe mine . Am un Audi A6 an fabr 2000 cutie tiptronic alaltaieri a inceput sa-mi traga rau motorul ajungeam la 70 in viteza 3 si nu mai vroia sa traga se bloca in viteza aceea. Daca puneam pe pilot automat si apoi mutam in manual obsevam ca este in viteza 5 . Daca acceleram iarasi intra in 3 si se bloca la 70. O singura data mi-a intrat in avarie. Tin sa precizez faptul ca in momentul cand plecam de pe loc cand mutam in drive pleca singura. Ieri am mai observat ca urcand o panta a inceput sa traga rau de tot, nu intra in avrie dar tragea rau. Varza ! Am coborat panta, am intors masina, si am urcat iarasi a urcat bine pana la un monent dat cand iarasi a facut figuri. Nasol moment.

Apoi am desfacut cutia de viteze sa vedem buba. Uleiul era gri . Naspa. Filtrul nasol. Restul componentelor nu se vedeau urate dar uleiul am inteles ca trebuia sa aiba o culoare rosiatica nicidecum negricioasa. Tin sa precizez faptul ca din cand in cand zguduia la schimbare sau avea o ezitare. Intrebarea este care sa fie cauza? Din ulei sau e mai nasol? Cand am dat drumul la ulei au curs cca 4 litri. Am inteles ca intra in cutie 7.5 . Tre sa fac ceva sa-l scot pe tot? Sau atat era?

HHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bogdannovaceanu

cine ma ajuta cu un service in bucuresti unde pot schimba si eu distributia si uleiul la cutia tiptronic la audi a6 2.5tdi din 2001????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor !

Am rezolvat problema cu tiptronicul. :rolleyes: . Multumesc domnului xxnelu pentru sfaturi si domnului didei pentru VAG . SUPER OAMENI ! Problema nu era din cutie ci din actuator. Nu mai functiona pur si simplu si de acolo era toata beleaua ! Asa ca pentru cei care din nefericire vor mai da peste astfel de probleme in care sa nu mai traga motorul iar cutia sa nu mai schimbe si sa nu mai treaca in alta treapta de viteza superioara sfatul meu este sa puneti masina pe un VAG , inainte sa o duceti la tot felul de "experti " care o sa va ia o basca de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yne - bucuros fiind de rezolvarea problemei, a omis sa specifice despre care actuator este vorba :)); este vorba despre cel al geometriei variabile => problema de turbina :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare !

Ma numesc Bogdan , locuiesc in Bucuresti si sunt posesorul unui Audi A6 3.0TDi de 300CP(chip-uit) - fabricatie 2005 , cu 50.000 km. la bord . Masina are cutie tiptronica , si de aici incepe problema mea :

- de vreo doua saptamani in momentul in care apasam "blana" acceleratia , cam in dreptul vitezei a patra auzeam un zgomot - fluierat spuneam eu .

Mi-a facut programare la reptrezentanta pentru ziua de ieri . Am fost cu masina si impreuna cu mecanicii am facut cateva teste pe sosea . Au auzit si ei zgomotul ( care seamana mai mult cu o frecare intre doua metale ) , tine doua-trei secunde imediat ce masina intra in viteza a patra , si apare daca apas mai tare pe acceleratie sau o duc la "fund" .

Sa nu o mai lungesc -verdictul lor a fost ca este o problema la cutie , dar ca nu stiu despre ce e vorba si ca primul pas ar fi sa schimb uleiul, filtrul si garnitura . Daca nu se remediaza , atunci trebuie sa achimb cutia cu totul !

Problema mea este ca uleiul,filtru etc. , costa dupa spusele lor 22 mil lei , plus manopera ,pe care binenteles ii pierd daca problema nu se remediaza , apoi ar trebui sa schimb cutia care nu e decat 260 mil lei , pentru ca ei nu repara cutii .

Am intrebat cate cutii au fost remediate prin schimbarea uleiului si raspunsul a fost promt - in service la ei una singura , dar acestea sunt instructiunile producatorului in acest caz . Le-am spus ca aceasta problema mi-a aparut la vreo doua saptamani dupa tuning-ul facut la motor , si i-am intrebat daca are vreo legatura . Mi-au raspuns ca nu stiu , dar parerea lor este ca nu !!!!!

Deci cam asta ar fi povestea ,iar acum credeti-ma ca nu stiu pur si simplu ce sa fac !!! Dati-mi va rog un sfat incotro sa o iau , sau ce este mai bine sa fac !!!!!

Va multumesc si astept sfatul vostru !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, poate ne dai mai multe date: cat avea masina (putere/cuplu) inainte de chip si cat are acum; putereaam vazut-o dar, cuplul? Valorile obtinute dupa chip trebuie verificate cu datele din specificatia cutiei (cuplulmax. pe care il suporta). Chiar si pana la aceste verificari, contrar celor din service, eu cred ca este de la chip; este "PREA TANARA" cutia (50.000 km) ca sa cedeze.

Pentru preturi (ulei/filtru): incearca si in alte parti, magazine...ia legatura si cu Volksman (membru al forumului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au facturat ieri 60RON+TVA/litru de ulei la cutie multitronic, la reprezentanta. Sa o demonteze complet si sa bage 8-9 litrii tot vine 650 RON uleiul. La schimb ulei si filtru cred ca e f. umflat (sau ai o cutie mai cu motz). Procedura e cam asta (nu-mi asum nici o raspundere, faci pe cont propriu si risc propriu :). Gasisem un site mai bun, dar n-am dat de el acuma si ma grabesc sa plec.

http://www.audipages.com/Tech_Articles/aut...nservicing.html

Si la cutie pentru tiptronic mi se pare cam mult. Multitronic era 6500E noua. Tip trebuie sa fie mai ieftina. Oricum tiptronic gasesti mai repede si sh, plus este arabu ala prin timisoara pe care il lauda toata lumea (daca ajungi la schimbat cutie). Mai cauta pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor

sunt in impas, am cumparat de o saptamana un A6 2.5 TDI din 1998 tiptronic.O mandrete de masina numai ca are ceva la cutie,am vazut ca au mai fost cazuri dar nu tocmai ca al meu. sa va explic: plec de pe loc toate bune dupa un timp sau dupa o distanta cutia trece in treapta de sigburanta si mi se inroseste afisajul.Am fost cu el la tester si arata ca are o eroare la senzorul de turatie din cutie,am desfacut capacul la cutie si am scos senzorul afara , s-a masurat valoarea lui si aceasta era in limitele admise , s-a montat inapoi ,s-au scos toate mufele care ieseau din cutie s-a dat cu spray de contact ,s-au sters erorile si nu mai stiu ce pe acolo dar cutia tot nu schimba,cel la care am fost sa imi testeze masina nu avea o schema electrica sa poata sa imi masoare pe mufa de la calculatorul cutiei asa ca am luat-o babeste daca pot sa zic asa ,senzorul respectiv avea aceeasi valoare si in mufa .Intrebarea este sa fie calculatorul de vina , as putea sa gasesc undeva unul sa pot proba sa vada daca asta e problema, din cate am inteles de la cel care mi-a testat masina cutia este AG5 daca nu ma insel si motorul este AFB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut frate,

Ce coincidenta!

Eu am exact aceeasi problema, tot asa imi face cutia la aceeasi masina exact dupa ce i-am pus chip ! Tine-ma la curent daca a avut vreun efect schimbare uleiului si a filtrului!

P.S. Si ma cheama tot Bogdan!

:icon_thumright:

Salutare !

Ma numesc Bogdan , locuiesc in Bucuresti si sunt posesorul unui Audi A6 3.0TDi de 300CP(chip-uit) - fabricatie 2005 , cu 50.000 km. la bord . Masina are cutie tiptronica , si de aici incepe problema mea :

- de vreo doua saptamani in momentul in care apasam "blana" acceleratia , cam in dreptul vitezei a patra auzeam un zgomot - fluierat spuneam eu .

Mi-a facut programare la reptrezentanta pentru ziua de ieri . Am fost cu masina si impreuna cu mecanicii am facut cateva teste pe sosea . Au auzit si ei zgomotul ( care seamana mai mult cu o frecare intre doua metale ) , tine doua-trei secunde imediat ce masina intra in viteza a patra , si apare daca apas mai tare pe acceleratie sau o duc la "fund" .

Sa nu o mai lungesc -verdictul lor a fost ca este o problema la cutie , dar ca nu stiu despre ce e vorba si ca primul pas ar fi sa schimb uleiul, filtrul si garnitura . Daca nu se remediaza , atunci trebuie sa achimb cutia cu totul !

Problema mea este ca uleiul,filtru etc. , costa dupa spusele lor 22 mil lei , plus manopera ,pe care binenteles ii pierd daca problema nu se remediaza , apoi ar trebui sa schimb cutia care nu e decat 260 mil lei , pentru ca ei nu repara cutii .

Am intrebat cate cutii au fost remediate prin schimbarea uleiului si raspunsul a fost promt - in service la ei una singura , dar acestea sunt instructiunile producatorului in acest caz . Le-am spus ca aceasta problema mi-a aparut la vreo doua saptamani dupa tuning-ul facut la motor , si i-am intrebat daca are vreo legatura . Mi-au raspuns ca nu stiu , dar parerea lor este ca nu !!!!!

Deci cam asta ar fi povestea ,iar acum credeti-ma ca nu stiu pur si simplu ce sa fac !!! Dati-mi va rog un sfat incotro sa o iau , sau ce este mai bine sa fac !!!!!

Va multumesc si astept sfatul vostru !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Salutare !

Ma numesc Bogdan , locuiesc in Bucuresti si sunt posesorul unui Audi A6 3.0TDi de 300CP(chip-uit) - fabricatie 2005 , cu 50.000 km. la bord . Masina are cutie tiptronica , si de aici incepe problema mea :

- de vreo doua saptamani in momentul in care apasam "blana" acceleratia , cam in dreptul vitezei a patra auzeam un zgomot - fluierat spuneam eu .

Mi-a facut programare la reptrezentanta pentru ziua de ieri . Am fost cu masina si impreuna cu mecanicii am facut cateva teste pe sosea . Au auzit si ei zgomotul ( care seamana mai mult cu o frecare intre doua metale ) , tine doua-trei secunde imediat ce masina intra in viteza a patra , si apare daca apas mai tare pe acceleratie sau o duc la "fund" .

Sa nu o mai lungesc -verdictul lor a fost ca este o problema la cutie , dar ca nu stiu despre ce e vorba si ca primul pas ar fi sa schimb uleiul, filtrul si garnitura . Daca nu se remediaza , atunci trebuie sa achimb cutia cu totul !

Problema mea este ca uleiul,filtru etc. , costa dupa spusele lor 22 mil lei , plus manopera ,pe care binenteles ii pierd daca problema nu se remediaza , apoi ar trebui sa schimb cutia care nu e decat 260 mil lei , pentru ca ei nu repara cutii .

Am intrebat cate cutii au fost remediate prin schimbarea uleiului si raspunsul a fost promt - in service la ei una singura , dar acestea sunt instructiunile producatorului in acest caz . Le-am spus ca aceasta problema mi-a aparut la vreo doua saptamani dupa tuning-ul facut la motor , si i-am intrebat daca are vreo legatura . Mi-au raspuns ca nu stiu , dar parerea lor este ca nu !!!!!

Deci cam asta ar fi povestea ,iar acum credeti-ma ca nu stiu pur si simplu ce sa fac !!! Dati-mi va rog un sfat incotro sa o iau , sau ce este mai bine sa fac !!!!!

Va multumesc si astept sfatul vostru !!!!

De curiozitate unde ai chipuit-o?La ABT?Si la citi km?Exact la fel am patit si eu la un a6 ca al tau dar fara chip!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare pt fanii audi sunt la al 3 lea audi a8 primu fiiind 2.8 benzna al doilea 3.7 benzina modelul 94-2000 si acum am luat modelul 2004 sperand sa nu mai am nici o problema cu cutia de viteza tot de 3.7 este si asta lam luat acum 2 saptamani si cand il accelerez sa depasesc de exemplu se aude un sunet care vine din cutie cum a spus si baiatu cu audi a 6 un sunet metalic care dispare imediat se aude doar cand skimba nu stiu ce poate fi si am avut o gramada de probleme cu celelate audi cu cutiile si as vrea sa stiu cam ce are asta sau ce sai fac am programato sa i skimb uleiu la sibiu sapt viitoare ca dupa cartea service acuma ar trebui ca la 60 de mi cica e bine si inca ceva in carte scrie ca e multitronic dar nu pot sa mi dau seama e timptronic sau multitronic nu stiu care e diferenta pe ea scrie ZF si inca ceva nu mai stiu mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia multitronic este fabricata de luk doar pt audi, producatorul fiind stantat audi, deci daca ai zf inseamna ca este tiptronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia multitronic este fabricata de luk doar pt audi, producatorul fiind stantat audi, deci daca ai zf inseamna ca este tiptronic

salut mersi pentru informatie este o cutie cu 6 viteze cred ca am uitat sa precizez intrebarea ramane acceasi oare ce zgomot se aude sau din ce cauza se aude zgomotul ca o frecare de fiare si nu tot timpul dar uneori cand ii dai kick down se aude daca skimb manual nu se aude am programare la skimb de ulei ce sa zic sper sa stie sa il skimbe...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut wts

Am citit despre problema ta cu cutia la Audi. Am un prieten care are aceiasi problema cu un Audi si as dori, daca nu-i deranj, numarul de telefon al arabului acela din Timisoara. Noi suntem din Slatina, Olt si am fost cu ea la reprezentanta din Craiova...am schimbat uleiul...si nimik....face la fel. Banuiesc ca are aceasi problema...si astia de la reprezentanta..i-au zis ca il costa 2000 de Euro s-o repare. :)

Cu speranta ca nu te-am deranjat cu solicitarea noastra....iti multumim anticipat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut wts

Am citit despre problema ta cu cutia la Audi. Am un prieten care are aceiasi problema cu un Audi si as dori, daca nu-i deranj, numarul de telefon al arabului acela din Timisoara. Noi suntem din Slatina, Olt si am fost cu ea la reprezentanta din Craiova...am schimbat uleiul...si nimik....face la fel. Banuiesc ca are aceasi problema...si astia de la reprezentanta..i-au zis ca il costa 2000 de Euro s-o repare. :)

Cu speranta ca nu te-am deranjat cu solicitarea noastra....iti multumim anticipat! :D

salut la cutia mea sa rezolvat zgomotul de care ziceam cu skimbul de ulei facut la tess sibiu si filtru merge frumos nu mai are nici un zgomot numarul de telefon a lui arab ii in autosupermarket in revista la sfrsit dar grija cu el ca cica pune piese folosite in cutiii si ulei naspa ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma daca as schimba uleiul si filtrele la cutie credeti ca s-ar rezolva problema cu zgomotul metalic din cutie? O sa va anunt daca se remediaza ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma daca as schimba uleiul si filtrele la cutie credeti ca s-ar rezolva problema cu zgomotul metalic din cutie? O sa va anunt daca se remediaza ceva.

banuiesc ca ai acelasi tip de cutie zf cu 6 viteze pe a 6 tau ce sa zic eu la 60 de mi skimb tot timpul uleiul la oricare dintre masinile care leam avut data trecuta am avut un a 8 modelul mai vechi de 3.7 230 cp tiptronic 5 viteze si am skimbat la AACHEN la audi zentrum a costat putin mai mult decat in ro miau zis baietii sa duc masina cu o zi inainte acolo sa fie rece cutia ceva de genu asta in fine dar dupa ce lau skimbat si am facut 10 mi maxim cutia a inceput sa smuceasca si am facut inca 10 mi tot asa cu greu si enervant si am vandut masina care la propretar sa stricat ceva de genu pompa simering asa mia zis la cutie arabu de la timisoara zicea 15 sute ca ma costa sa o faca si la arad la fel este unu ce face la aceasi pret dar nu aveam timp sa o las .Skimbul de ulei e sfant si oricum cutia este mai tare decat aia ce era pusa mai demult de asta pot trage mai frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdannovaceanu

mai oameni buni, se schimba uleiul la cutie triptronic.???......poate la multitronic da, dar la triptronic in nici un caz,cel putin asa sustin cei de la midocar si porsche romania !!!!

Modificat de bogdannovaceanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oameni buni, se schimba uleiul la cutie triptronic.???......poate la multitronic da, dar la triptronic in nici un caz,cel putin asa sustin cei de la midocar si porsche romania !!!!

normal ca se skimba la fiecare 60 de mi si filtru si uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu stiu ce ati auzit voi de arab, dar eu de cand am reparat cutia am mai facut 50 de mi de km si nu s-a stricat nici in ziua de azi. el nu aduce piese noi, le aduce din suedia, germania etc. de pe masini care au fost facute praf. + ca iti da facturi, etc. . din moment ce jumate de tara isi repara cutiile la el, nu cred ca e asa de fraier. numarul de telefon il cereti pe prv, nu pot sa-l las aici. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arabul este super-priceput, se numeste Samer Adnan, telefon 0722 620 339.

Incearca sa te negociezi puternic la pret, pentru ca vei reusi sa mai reduci 100-200 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!