Jump to content

Probleme Cutie Viteza Tiptronic A6


wts
 Share

Postare recomandată

salut! problema este cutia tiptronic, a6, 2.5 tdi. pana acuma nu am avut nici o problema cu ea..azi, veneam de la aeroport, si fiind pe automat aveam 100 si ceva km pe h, ea incerca sa schimbe din 4 in 5. s-a schimbat in 5, a stat vreo 20 de secunde dupa care a revenit la viteza 4. (scria pe bord)

Am vazut problema, dupa care am dat pe manual, la fel am patit!

Acuma nu mai arata bold rosu cand e D, R, etc, e tot rosu, D R, 4 , 3 , 2 toata linia cu cutia de viteze pe bord e culoare rosie!

Daca opresc motoru, si il repornesc cutia merge ca noua max 5 minute, dupa care iar se inroseste tot, iar face figura povestita mai sus!

Atentie, cand e pe DRIVE, stau pe loc, si iau picioru de pe frana, in mod normal trebuie sa plece, acuma nici mai pleaca !

Si alta chestie, din a 2-a intr-a 3-a face un *bum* *bang* si masina ma baga in scaun, deci are o ezitare sau nush cum dracu sa o numesc.

Maine vreau sa merg cu ea la reprezentanta, sa vad ce are.

Tin sa subliniez ca azi a plouat! Am mers azi toata ziua cu ea prin oras, poate asta sa aiba rolu ? nu stiu..

Sper sa imi raspundeti cei care stiti , sau care a-ti avut aceeasi problema, pana maine sa cam stiu despre ce e vorba!

Va multumesc!

dragos_putin_dezamagit :-)

Modificat de a6TDi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • michela

    12

  • wts

    10

  • xxnelu

    9

  • RALLYMAN

    8

Top Posters In This Topic

Am mai auzit de exact acelasi sindrom la un passat 2002 cu motor de 1.9tdi.Eu am acelasi model insa nu am avut probleme de genul acesta.

Ca o prima sugestie ar fi sa schimbi cat mai repede uleiul din cutie mai ales daca nu stii cand a fost schimbat ultima data.Din ce stiu eu intervalul trebuie sa fie de 60000 km intre schimburi.Oricum cand vei schimba uleiul se va putea observa daca este ceva in neregula in interiorul cutiei gen discuri sparte.

Oricum daca poti sa postezi cand vei afla cauza acestor probleme caci daca si la passat s-a mai intalnit sunt si eu curios.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o prima sugestie ar fi sa schimbi cat mai repede uleiul din cutie mai ales daca nu stii cand a fost schimbat ultima data.Din ce stiu eu intervalul trebuie sa fie de 60000 km intre schimburi.Oricum cand vei schimba uleiul se va putea observa daca este ceva in neregula in interiorul cutiei gen discuri sparte.

Bafta.

Cum zicea si giorgio_tlro asta e primul pas. In momentul in care afisajul de la cutie se face rosu mai schimba? Ele asa avertizeaza ca merg in programul de avarie...acum depinde de model, la passat am inteles ca se inegreste afisajul. Odata ce au inceput probleme pe parcurs tot o sa mai apara. Sunt curioasa ce o sa iti zica aia de la service, te rugam sa postezi pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ea schimba vitezele si in avarie...uleiul nu stiu cand a fost schimbat, dar maine la reprezentanta ma lamuresc sigur.

Ciudat este ca 5 minute dupa punerea contactului nu da nici o eroare, dupa aceea se inroseste tot...

Am sa va spun cu siguranta ce s-a intamplat, oricum din cate imi dau eu seama nu cred ca e ceva grav.

Din moment ce ea functioneaza, softu` nu zice nimic...

p.s : sper sa ma coste cat mai putin .... of reprezentanta asta :-)

aa si ceva last edit: am citit pe undeva nu mai tin minte unde, cred ca aici pe forum, cum ca nush ce senzori sunt la cutiile astea automate, undeva jos, si daca ajunge la acesti sensori apa, pare sa se strice ... nush daca e adevarat sau daca asta s-a intamplat la mine...oricum vad eu maine :rolleyes:

Modificat de a6TDi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

last news:)

am fost la reprezentanta azi la AUDI, baietii zic ca se poate sa fie de la ulei. Sunt planificat maine dimineata de la 8, sa bage computeru, sa vedem mai concret ce are...ei zic ca nu e nimic grav..o`m vedea maine :rolleyes: cam atat deocamdata!

ma surprinde nr mic de replyuri la topicul meu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma surprinde nr mic de replyuri la topicul meu....

succes! suntem mai multi interesati de prob asta, dar nu toti avem audi :wub:

asteptam rezultate de la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vag-com sunt aproape sigur ca nu iti va aparea nici o eroare.Dar mi se pare cel putin curios sa fie doar uleiul de vina si sa nu ai surprize neplacute cand vei desface capacul la baia de ulei.

Oricum nu uita sa ne tii la curent si inca o data multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM SI EU ACEIASI PROBLEMA LA UN A6, EU AM AVUT UN USOR ACCIDENT, SI ACUM AM ACELEASI SIMPTOME, AM FOST LA SKODA REPR. CU EA AM PUS VAG SI IMI DA O EROARE DAR..... NESPECIFICATA..... , SI AU SPUS CA NU STIU CE ESTE DAR NU CREDE CA ESTE GRAV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti!

Am revenit!

Greu, dar am revenit!

AM fost la reprezentanta in tm, au bagat computeru, si el nu zicea mare lucru (dadea ceva eroare) baietii de acolo au zis ca ei nu au persoana pe cutii de viteze tiptronic, asa ca m`au trimis la un service in tm (pe cetatii cine stie).baietii de la vw au zis clar ca nu e din cauza uleiului! dar, ca nu e grav de asemenea

Ajuns la service`ul cu pricina, unul oarecare, se pare ca aici trimit cutiile de viteze la reparat cei de la vw&audi, s-a uitat baiatu la ea, si mi`a zis ca nush ce supape nu fac presiune, eu stiu ce pe acolo, si trebuie schimbat!

( tocmai primise baiatu 15 cutii din suedia ) :D

Am lasat masina 1 zi, azi am luat-o . Merge ca noua cutia :-)

Ceva nu facea presiune, asta era cauza. Nu ma puneti sa va zic ce, ca nu stiu:)

Gagiu a zis ca asta sigur nu se mai strica la ea, si pot sa am incredere.

Sper ca v'am fost de folos!

Toata distractia ma costat pana in o suta de oiro :Driver:

Cineva ma intreba ce au zis aia de la reprezentanta ca s-a inrosit bordu la cutie, au zis ca e mesaju de eroare, ca ea functioneaza in alerta, ceva de genu :lol:

Audi power in continuare, sper sa nu mai am prb:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma nush...probleme or fi fost doar ca nu am stiut :somnmare:

dar a mers perfect oricum, si acum dupa ce le`am schimbat merge super :vaidecapulmeu: sper sa nu mai am probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandam in alt topic schimbarea uleiului si a filtrului la masinile cu cutie tiptronic.

Se pare ca tu ai scapat mega super ieftin cu cei 200 de euro.

Sa nu ai impresia ca cei de la VW acolo repara cutiile,ci ca aia de la vw tm habar nu au ca de altfel in toata tara.

La acel arab mi-am schimbat si eu uleiul si filtrul

Este super meserias.

Inca un exemplu cu ce se poate intimpla daca nu schimbi uleiul la o cutie automatica.

Bucura-te de masina !!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mersi :RO flag: da e arab ala park, acolo pe cetatii..dar nu era de la ulei...uleiu era bun, asa mi s-a zis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi fost interesant daca puteai sa retii "numele" valvelor cu pricina; eu cred ca este vorba de N216 si N217 :) dar, tot atat de bine, putea fi si un contact imperfect mai ales daca aveai erori la verificarea cu vag-com (nu vreau sa te dezamagesc, depinde si care erau acele erori), asta daca tipul nu lucreaza SUPER-ieftin ( pana intr-o suta de E, parca ziceai?!)

PS: @calin.c - cu totul sunt 7 nu 5 "supape", numite : N88 - N90 - solenoid valves si N215 - N218 pressure control valves

PPS: ca tot mai intreba cineva de afisaj, functie de masina, fie se aprind toate/se face rosu fie se face negru in cazul in care cutia intra in emergency mode. In aceste conditii, functioneaza (pt. mersul inainte) doar in treapta 4 si nu este "angajat" nici lockup clutch (sa-i spunem ambreiajul mecanic), acesta din urma ducand si la un transfer de cuplu al motorului de ~ 85% (la turatii mari)

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi xxleeus chiar am aflat acu de la tine niste chestii interesante :) super tare. asa era si la mine mergea in 4 trepte doar si trebuia turata mult de tot si abia tragea ... mersi ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu..si acum stau si ma gandesc daca nu cumva aceeasi pb o are si cutia mea.

Cutie tiptronic...dar mi se parea ca nu trage asa cum trebuie..asa ca am dat vina pe turbina.

Evident..Cipos..verificat turbina...nimic, totul in regula.

Furtune luate la puricat, tot...nimic in neregula. A gatuit Cipos un furtun...nu stiu care si am plecat apoi in teste, calcand-o destul de tare.

Cipos in spate cu laptop-ul ...spunandu-mi ca totul in regula cu presiunea..ceea ce m-a bucurat de... :(

Deodata 'Poc' si un zvacnet...apoi indicatorii de treapta de viteza de pe bord..aprinsi. A intrat in 'safe mode'. A sters eroarea...dupa 10 m iar..rosu bordul.

Si tot asa..cca 500m. M-am speriat ca naiba.

Am dat jos colierul care gatuia acel furtun...totul in regula. Si de atunci..totul in regula.

Uleiul e schimbat..acum ma gandesc daca nu trebuie sa verific si eu acele supape....unde sunt pozitionate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ma gandesc daca nu trebuie sa verific si eu acele supape....unde sunt pozitionate?

Evident, in cutie :D . Problema care te framanta este ca nu trage ? Pana sa umbli la cutie, pune vag-ul pe ea si vezi ce zice. Spui ca dupa ce ati eliberat nu stiu ce furtun gatuit (de voi), a iesit din "safe mode" adica s-a comportat normal. In cazul asta, sincer nu vad ce ai cu biata cutie. Nu schimba vitezele? Smuceste la schimbare? Nu schimba decat la anumite turatii? Daca nu ai astfel de probleme, eu zic sa cauti in alta parte. Zic si eu...na :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era un furtun de vacum :beer: acuma stim cauza.. debitmetru :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai,mai... :D si omu` sarea la "gatul" cutiei. :D @Cipos, nu am vrut sa-i sugerez omului MAF-ul gandindu-ma ca era deja verificat; chiar ma intrebam... "nu a verificat Cipos MAF-ul" :offtopic: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!