Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

Vin si eu cu o problema pe care nu reusesc sa o rezolv si cam costisitoare pana acum.

Primesc de cateva luni eroarea p0406 - Exhaust Gas Recirculation Sensor A Circuit High  . 

Prima data am schimbat egr-ul cu unul nou. Problema a reaparut. Dupa o perioada mi-a aparut stricat si senzorul de presiune. L-am schimbat si pe asta, dar din pacate a trebuit sa schimb si dpf-ul pentru ca s-a colmatat din cauza acestui senzor. In final am mai schimbat si senzorul de temperatura si problema persista.

 

In concluzie am schimbat EGR, DPF , senzor presiune si senzor de temperatura de la dpf dar eroarea p0406 inca apare.

Am atasat si cateva date de la ultima eroare care s-a manifestat cand am dat in marsarier.

Cateva pareri ?

 

Multumesc

1.thumb.png.80d89327c104085c2103213be642d0f2.png2.thumb.png.dcfaf94c00ba5ff3dd3da2e26f2c15c7.png

Modificat de caesarb5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine       Labels: 03G-906-021-BLS.clb 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj de la egr la ecu ,se intrerupe in zona bateriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ma confrunt de cateva zile cu o problema. Dupa ce o pornesc, incepe sa se balbaie, si asta doar cu motorul cald, ca si cum ar da sa moara motorul si dupa care isi revine. Am atasat 3 filmulete cu valorile din VCDS, se aude si un suierat. Sa fie oare de la EGR? Motorul e 2.0 TDI BKD. Orice sfat e bine venit de unde sa incep.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Suieratul pare de la turbo...

Nu cumva a umblat cineva pe acolo si a inversat furtunasele de vacuum?Imi pare ca actioneaza turbo in loc sa actioneze EGR-ul...

Scoate furtunasul de vacuum si vezi daca ai vacuum pe el in timpul BS-ului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo-ul suiera de mai mult timp, masina trage bine sus in ture. Am mai observat o chestie, pleaca parca mai greoi de pe loc si am vazut si fum alb/albastru dar doar cateodata nu totdeauna. Am scos furtunasul si este vacum, dar nu pot sa-mi dau seama daca e de ajuns cat sa traga clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Ai vacuum dar lucreaza concomitet cu BS-ul? adica cand iti arata On ai vacuum si cand iti arata OFF nu mai ai(sau invers...nu mai stiu cum era..)?Sau ai in permanenta?

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca turbina iti suiera, si dupa cum spui tu ca scoate fum alb/albastru, iti scapa ulei. ar fi bine sa verifici si turbina, 75% ai joc in ax, si curge ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bobanu Daca te uitai mai atent la valorile de la injectoare, injectorul nr.4 se duce catre 2.99 (valoare maxima citita de VCDS), ceea ce inseamna ca ai o problema la injectorul respectiv, nu la EGR, vacuum,etc. 
Weekendul trecut mi-a trecut prin mana un passat 1.9tdi AVF cu aproape aceiasi problema. Valoarea de la injectorul 1 se ducea aproape de 2.99 dupa pornire, timp in care mergea neregulat motorul, scotea fum alb/albastru, deoarece celelalte 3 injectoare incercau sa compenseze cantitatea de motorina. Dupa cateva secunde, sa zic 10, isi revenea si mergea bine. 
I-am schimbat oringurile, masina nu mai scotea fum (avea si santuri in chiulasa si oringuri ciupite) si i-am inversat injectorul 1 (cel cu probleme) cu 2 sa vad daca se pastreaza valoarea pe injectorul 2. Intradevar, valoarea nu mai crestea asa mult, motorul nu se mai balbaia, dar am ajuns la concluzia ca injectorul respectiv trb inlocuit. 
Momentan proprietarul nu se mai plange de simptome, desi eu stiu ca e ceva in neregula cu injectorul respectiv.

Scz de offtopic, postul poate fi mutat in aria dedicata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.06.2017 at 21:12, EEXCALADE a scris:

Verifica cablaj de la egr la ecu ,se intrerupe in zona bateriei

Cablajul a fost verificat. E OK. Am schimbat cu egr original si clapeta de shut off si problema persista. 

 

La turatii mici in treapta 1 si 2 simt mai nou smucituri in mers...

Are cineva un tutorial cu calibrarea valvei EGR  pt TDI PD  ? 

 

Multumesc>>>>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

001032 - EGR Sensor 2 
               P0408 - 000 - Signal too High - Intermittent

 

sa curat si racitorul de gaze de pe egr?

Modificat de caesarb5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La calibrarea egr-ului imi spune sa apas ferm pedala de acceleratie si frana iar egr-ul isi face on si off automat.

 

cat trebuie sa tin apasat pe acceleratie?

 

multumesc

Am pus egr original acu. Primul a fost aftermarket. Cablajul a fost verificat. E ok.

Potentiometrul e inclus in egr?

 

si acu dimineata am simtit smucituri la accelerare in treapta 1 si 2. Se intampla la turatii mici. Chiar mi s-a oprit si motorul la plecarea de pe loc.

 

oare am facut bine calibrarea?

Modificat de caesarb5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul merge cu sau fara setarea de baza.

Cablajul a fost verificat de la egr pana la ecu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca a masurat doar valorile de tensiune de la mufa egr dupa schema de reparatie.

 

 

s-a facut un log in mers si ar reiesi ca racitorul de gaze nu functioneaza corespunzator. Nu inteleg de ce da eroare intermitenta si de ce am acele smucituri. 

Modificat de caesarb5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am si eu o problema la masina, golf 5, 2.0 tdi, 2007, BKD. Zilele trecute am dat jos si am curatat EGR ul, simteam mici smucituri la turatii joase ce dispăreau cand calcam mai hotarat accelerația, si asta doar cand era motorul rece. După curățarea EGR(avea depuneri destul de mari), totul a fost bine 1 zi, după care la o pornire mi s-a aprins martorul Check Engine impreuna cu mesajul Emissions Workshop. Vreau sa spun ca masina merge normal, nu are pierderi de putere, pe teste mi-a apărut doar eraoare 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp, care din ce am vazut este legata de un AirBag, după ștergerea erorii a dispărut martorul. A durat câteva ore si la o altă pornire a reapărut martorul însoțit de mesaj. 

Dacă ma poate ajuta cineva cu un sfat, este nevoie de o readaptare a EGR ului dupa curățare? Sau asa face doar la cele pe benzina? 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Întreb și eu...se poate anula răcitorul de gaze? Dacă da,atunci cum?si care ar fi dezavantajele?

Sau cum as putea testa răcitorul?

Multumesc

Modificat de uratzelul_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa il anulezi ? Cand e rece afara iti incalzeste antigelul mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Revin si eu cu problema mea, am rezolvat eroare cu Emissions Workshop prin înlocuirea supapei EGR. Am pus un teste mai competent si imi dădea eroarea 001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected. Am fost sfătuit să înlocuiesc EGR ul. După această operație am scapat de eroare însă masina a revenit la vechile simptome, si anume la turatii mai mici da in nas, se sint mici smucituri ca si cum se inneaca. A doua zi dupa ce am schimbat EGR ul cand am vrut sa pornesc masina, a pornit f greu, a luat-o a treia oara, a invartit destul de mult, dupa nu a mai facut probleme. Alte simptome nu am mai observat. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, ce ar trebui sa mai verific? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

 

 

Masina a început să fie mai puturoasa,valorile injectoarelor sunt ok.

Am făcut un BS la egr,acest fum, în abundenta apare de fiecare dată când pornesc masina dimineata.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B6 si alte modele se stie problema cablajului de sub filtrul de aer.Dar de cele mai multe ori acel cablaj, este ros putin, sectiunea firului se micsoreaza, iar EGR avand uzura si fiind putin gripat, incinge firul pe sectiunea respectiva.Firul se inegreste, apoi oxideaza si devine verde...

Eu am reparat firul, apoi am modificat EGR sa functioneze cat sa ma aduca acasa in cele mai normale conditii.Dar tot am pus piesa noua, care bineinteles lucreaza mult mai bine decat cel reparat de mine.

Arcul supapei e proiectat sa aplice o anume forta pentru a retrage supapa, iar motorasul/membrana de comanda sunt gandite sa lucreze cu o anume forta care se opune.Asa ca improvement-urile ar fi bien sa le faceti doar temporar, pentru cat mai putini kilometrii.

Tineti cont ca alimentarea si comanda EGR-ului electronic vine direct din ECU, asa ca aveti grija cat timp umblati cu improvizatii; deoarece efectul care il au AMPERII asupra firului cu sectiunea micsorata il are asupra ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,

motor avf, probleme la oprire trepideaza motorul, nu acționează pârghia care închide clapeta de aer la egr. Dacă apas pe pârghie și opresc motorul se oprește frumos. Cine sau ce acționează aceea pârghie de la egr? Menționez ca și egr-ul arunca puțin ulei pe partea cu motorul.

În schimb motorul trage bine, turbina baga, pornește la sfert de cheie oricând! 

Problema este trepidația când opresc motorul nu închide aerul în egr! 

Ma gândesc sa schimb egr și poate o fi de la vreun senzor sau altceva!

Multumesc!

Modificat de denisos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!