Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

passat , an 2001 1.9 tdi 5v ,131 cp, motor awx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
VW Polo 2009 1.6 TDI 90 CP   106 500 km

Mi s-a aprins sonda lamba si statea pornita tot timpul , am intrat cu VCDS-ul si era EGR-ul , am resetat codul si a reaparut

 

inainte de resetare

 

9871 - Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control

          P2425 00 [175] - Open Circuit

          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

dupa resetare

 

1 Fault Found:

9871 - Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control

          P2425 00 [039] - Open Circuit

          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

 

 

Se poate curata EGR? Imi puteti sugera un spray ? In Bucuresti sti pe cineva care curata la un pret avantajos ?

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este eroarea clasica de EGR. Este vorba de o electrovalva de vacuum care controleaza clapeta de circulatie. Open circuit inseamna ca e un fir intrerupt undeva sau electrovalva defecta.

 

Vezi sa nu fi scos cineva mufa de la acea electrovalva, este chiar deasupra filtrului de ulei . de regula mecanicii o dau la o parte sa poata scoate filtrul de ulei

 

post-17228-0-04785400-1448207472_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este eroarea clasica de EGR. Este vorba de o electrovalva de vacuum care controleaza clapeta de circulatie. Open circuit inseamna ca e un fir intrerupt undeva sau electrovalva defecta.

 

Vezi sa nu fi scos cineva mufa de la acea electrovalva, este chiar deasupra filtrului de ulei . de regula mecanicii o dau la o parte sa poata scoate filtrul de ulei

 

attachicon.gifDespiece-Motor-1.6-TDI-105-cv-CAY-124940030_3.jpg

Ai avut dreptate, mersi mult !

Problema e ca mi-a smuls firele din mufa cand a pus capacul de la motor la loc

Ai idee cum o pot lipi sau pot cumpara alta si lega firele intre ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scot pinii din cea veche, daca sunt rupti, se sertizeaza alti pini pe firele ramase, se pun garnituri sa nu intre apa si gata.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau o alta solutie usoara este sa mergi la dezmembrari sa iei o mufa similara cu 10 cm de fire dupa ea si legi firele. Le izolezi cu tub termocontractabil si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva cum se verifica daca un egr anulat din vacuum este complet inchis?Se poate verifica cu vcds ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Basic settings 003 ,daca e defect valoarea la on/off e aceeasi

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intrebam cum pot sa vad,, cu egr anulat" prin metoda blocarii furtunului de vacum, daca supapa ce deschide pentru recirculare este pe inchis sau mai scapa ceva gaze si cu egr anulat.Se poate cu vcds ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! O sa verific maine cand vin de la serviciu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pornesti motorul rece, dupa cateva secunde pui mana pe teava de recirculare gaze, daca e tot rece, nu recircula nimic.

Iar pe vcds, grupul 3, casuta 3, MAF actual trebuie sa ai in loc de 250g/st in jur de 480g/str la relanti, .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La verificarea tevii de recirculare nu m-am gandit, cat despre valoarea maf este asa cum zici, pe la 450 oscileaza.Ce sunt nelamurit,de ce valoarea N18 nu sta la 4,8 si oscileaza la 85-95.Cand este functional nu sare de 60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pornesti motorul rece, dupa cateva secunde pui mana pe teava de recirculare gaze, daca e tot rece, nu recircula nimic.

Iar pe vcds, grupul 3, casuta 3, MAF actual trebuie sa ai in loc de 250g/st in jur de 480g/str la relanti, .

Dupa cateva minute la relanti valoarea EGR-ului tot aprox 480 o sa fie deoarece se inchide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,dar la accelerare revine la 250 si egr 45-50,asta cu egr functional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ai nu ai 4.8? pt ca nu e anulat din soft ci hard si ECU tot incearca sa-ti deschida EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este recomandat sa fie anulat si din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare ptr un coleg, are teava aia cotita care aduce evacuarea in EGR sparta si scapa gaze ... daca pune saibe pline la ambele capete ale acelei tevi si astupa furtunul de vacuum care intra in EGR cu un surub sau dob, o sa se anuleze EGR ?

O sa se aprinda ceva prin bord, e vorba de Passat B5.5 2001 motor 1.9 TDI de 101 cai .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, la anul 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Tradus în limba romana, ce ar însemna codul de eroare din foto și care ar fi remediul?

post-25154-0-70107400-1454080377_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb de EGR. dar pana atunci fa o diagnoza cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai fost înlocuit când mașina avea 30k în 2012 pe garanție. Acum are 95k. Prea repede se duc astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu spuneau ca astea 2012 sunt mai rezistente decat prima generatie, sunt banditi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o vrajeala ieftina de la vw. sunt aceleasi.ma conving pe zi ce trece de vw... :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!