Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Am tot citit pe unele site-uri ca se poate anula egr-ul și se poate merge fără chiar e un avantaj pentru implicațiile în uzura motorului. Este adevărat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Are avantaje dar si dezavantaje.....

Daca optezi pentru anulare trebuie anulat fizic dar si din soft,deci e nevoie de un alt soft.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 02.03.2017 at 19:16, bogdan.eparu a scris:

Salutare,

VW Polo 6R, 1.6 TDI 90 CP 132 300 km.

Am facut update-ul de soft la reprezentanta si dupa 1000 km imi trepideaza motorul numai la relanti, la cald.

Atasez log-uri egr.

Daca nu este egr-ul ce log-uri ar trebui sa mai fac pt trepidat motor la cald la relanti?

Am atasat si o inregistrare cu sunet motor.

Multumesc,

Bogdan

26febegr.CSV

26febegr_2.CSV

egr25feb.CSV

egr25feb_2.CSV

egr25feb3.CSV

egr26feb_3.CSV

Voice 005.m4a

Prin simpla opturare a furtunului de vaccum care intra in egr, acesta va fi anulat. Dar trepidatiile nu cred ca sunt din egr sigur. Dupa cum iti fluctueaza relantiul, ori ai problema la debitmetru, ori la injectoare. Verifica maf-ul si cantitatea injectata la relanti daca sunt in parametri. Daca sunt in parametri, verifica diferentele pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.03.2017 at 16:54, Nelsson a scris:

Am tot citit pe unele site-uri ca se poate anula egr-ul și se poate merge fără chiar e un avantaj pentru implicațiile în uzura motorului. Este adevărat ? 

Ca si dezavantaje sunt consumul si noxele marite la turatii mai joase. Restul sunt doar avantaje, anularea lui este un lucru benefic pt motor. Era sa uit, cu egr.ul anulat se incalzeste motorul mai greu pe timp de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Modificarea ratei de recirculare a egr-ului nu e disponibila pentru BMM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci eu ce ii pot face ? Nu pot face nimic asemanator cu vcds ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar un basic settings  ,003 .

Ce problema are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio problema dar ma gandesc sa scap de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca anulezi ege-ul trebuie sa anulezi si dpf-ul ,sunt mai multe dezavantaje decat avantaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand EGR Wahler , astăzi am avut neplăceri după ce l-am schimbat. Mașina mergea în șuturi, nu mai accelera cursiv , după ce am remontat EGR vechi totul a revenit la normal. V-a trebui să comand unul OEM pentru că cel vechi are valva / supapa blocată și după ceva timp se aprinde martorul check engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si cu cel OE sa faca la fel ca si cu wahler ,problema poate fi si de la n18 (sau bloc de valve) care nu inchide vacuumul 

Fa un BS003 si inca in BS003 dar cu un vacuumetru in locul egr-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu , motorul si-a schimbat comportamentul doar cand am pus EGR-ul Wahler. Cu EGR-ul vechi OEM, defect cum este el , nu s-a manifestat niciodata asa urat motorul, Motivul schimbarii, a fost,  din cauza ca se aprineda martorul check engine , stergeam eroarea si reaparea dupa 50 km , dar motorul functiona in parametri normali. Marti il voi schimba tot cu unul OEM si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai 2 probleme. Una legata de EGR si alta legata de actionarea acestuia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Si eu am patit o chestie ciudata cu EGR Wahler...

Am schimbat in acelasi timp EGR-ul si actuatorul...

Nu stiu de la ce exact dar in treapta 1 daca accelerai se oprea undeva la 2000rpm si nu urca mai sus decat daca schimbai treapta sau luai piciorul de pe acceleratie si incercai din nou...

La BS 003 motorul pur si simplu murea...

Primul pas a fost inlocuirea N18-ului...dar fara succes...

Am rezolvat-o din reglajul turbo...dar al surubului de stop....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

EExcalade,cand fac cu motorul rece in bs pe egr așa se manifesta

BKD este codul motorului

On 20.02.2017 at 3:24 PM, EEXCALADE said:

Cum ai dedus ca problema e de la egr?

Ce cod motor ?

 

On 20.02.2017 at 2:19 PM, uratzelul_flo said:

sfaturi...

 

 

Modificat de uratzelul_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Verifica clapeta shutt off,sa fie deschisa la maxim.

Pare o problema la egr....are eroare pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Nu am nici o eroare...se poate verifica fără să-l demontez? folosind vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Desfaci furtunul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Cu motorul oprit clapeta era deschisă,am pus contactul si la fel,deschisa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Este corectă poziționarea clapetei în descrierea de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Da,este actionata doar la oprire.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa cum am promis, am revenit cu feedback, la recomandarea mai multor cunoscători din service, am renunțat la varianta OEM a EGR-ului și am mers pe PIERBURG .Totul funcționează perfect.După experiența avută, nu vă recomand Wahler !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Am nevoie de sfatul vostru în următoarea dilema...

Pana la urma am scos mufa de la egr si am mers aprox. 1000 km,masina parcă pișca un pic mai bine în depasiri .La prima cheie când motorul este rece, porneste perfect si nu mai am acea zdruncinatura însă după ce se încălzește,reapare.Desi suspectăm un egr defect(valva) acuma nu mai stiu ce sa mai zic....

Modificat de uratzelul_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!