Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Da la capacul cel negru ma refer, scapa ulei pe la imbinari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema in legatura cu un VW Passat Caravan 1.9 TDI pompe duse varianta motor ABV. Functioneaza perfect pana la aproximativ 3000 rpm dupa care refuza sa se mai accelereze, am procedat la a trage pe dreapta si a opri motorul dupa care l.am pornit din nou si nu a mai facut nici o problema. Insa la o perioada a avut aceeasi simptoma. Am procedat la fel dar problema a inceput sa se repete des. Imi poate da cineva o sugestie ce se intampla? Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i un log in mers sau vezi ce erori ai pe grupul 01-engine. Mai mult ca sigur pb cu turbina. Simptome de limp mode.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare la toata lumea.Vreau sa va spun ca am avut probleme cu egr-ul ,am o bora 1.9 ajm pd si am fost la o groaza de mesteri si mecanici priceputi in final chiar si la reprezentanta la vw da nu mi-au dat nici unul un raspuns clar.Imi curgea ulei pe la cele doua orificii si nu mai stiam ce sa cred .Unu zicea cai turbo dus altu ca-i prastie motorul......in fine eram cam pe ganduri negre.Printr-o cunostinta am ajuns la un mecanic care lucrase la rep. vw si care acum are servisul lui.La el s-a facut lumina in sensul ca a trebuit sa schimb egr-ul ,alta varianta nu era daca vroiam sa scap de pierderea de ulei.AM avut probleme si cu pompa tandem in sensul ca nu mai aveam frana si aceia am schimbat-o iar daca ai furtunasele de vacum uzate si invechite.....trebuie schimbate.Dupa toate operatiunile i-am facut si o diagnoza compiuterizata si toate erau brici.CONCLUZIA;piesele se schimba NU se mai repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am dat jos azi egr pentru schimbarea clapetei de shuttoff. Credeti ca are nevoie de curățare?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

post-19256-13842559781462_thumb.jpg

post-19256-13842559896835_thumb.jpg

post-19256-13842560033953_thumb.jpg

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, in mod cert DA. Arata bine rau asa "curata". Daca o lasi asa sa ai grija sa nu e murdaresti pe maini cand o montezi  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti, nu stiu cati au motociclete sau cati sunt mai in varsta... uite o rezolvare pe care o aplicam acum vreo douzeci de ani la motorete. Foloseam un ,,decantor de ulei".
Se monteaza un filtru diy dupa egr sau inainte, la modelele care permit asta. Fitrul este un decantor sau mai exact un captator de particule de ulei.
Eu personal folosesc un burete de sarma de vase si niste bile in interiorul carcasei (acesta fiind captatorul) uleiul si mizeria se agata si se preling pe bile si pe sarma...
Mizeria, sau mai exact funinginea si picaturile de ulei nu mai ajung inapoi in admisie la recircularea gazelor de esapament (EGR). Colegul are dreptate... tot acest ulei face rau masinii... In primul rand nu suporta compresie. In al doilea rand uleiul ars infunda si distruge catalizatorul.
http://www.mirage-performance.com/sonata/CatchCan/
http://elantragtclub.tripod.com/elantra/id405.html
http://www.elantraxd.com/DIY/catch.php
Si mai simplu google: Catch Can

Incercati si lasati-mi un mesaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CVA G3,

Departe de adevar nu esti dar daca ai cunoaste ceva despre functionarea motorului 1.9 TDI PD ai vedea altfel lucrurile, si anume cu acest oil catch/ölabscheider/filtru epurator vei reusi  sa captezi numai aburii de ulei ce vin de la baia de ulei, lucru pe care il face foarte bine si epuratorul original incastrat in capacul de la culbutori,  dar uleiul care se infiltreza pe la nivelul turboului nu ai cum sa il captezi deoarece tubulatura e sub presiune.

 

O metoda sigura este suspendarea mecanica a EGR ului, in asa fel sa nu mai ai combinatia ulei funingine dupa EGR, dar are si anumite inconveniente precum incalzirea motorului pe timp de iarna dureaza mult la motoarele cu EGR ul suspendat.

 

Personal folosesc un filtru epurator prin turbionare, deoarece banuies ca epuratorul original este dus,  si intradevar tubulatura si intercoolerul sunt curate dar o anumita pelicula de ulei exista mereu.

 

aici o solutie mai eficienta:

ocsqgm001.jpg

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 50 de euro gasesti aici ori aici

 

si daca nu iti place pretul cauta pe google foto ca sunt o groaza sub numele de "epurator ulei"  ori "oil catcher" ori  "auto ölabscheider" la preturi ptr toata lumea

 

Un model eficient se gaseste montat pe BMW X5, prevazut si cu scurgerea uleiul colectat in baia de ulei, arata cam asa

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

 

Vreau sa imi elimin egr, care este varianta mai corecta? Din soft sau sa astup cu un surub furtunul de vacum?

 

Este corecta anularea din soft asa la masina din semnatura?

 

''" Schimbarea actiunii EGRului

01-Engine -> Login 11
Introduceti valoarea 12233
Do it!
Adaptation 10
Channel 03
Pentru a diminua actiunea EGR-ului la minim introduceti valoarea maxima 33668.
In caz ca doriti sa reveniti la setarile fabricii introduceti 32668.
Dupa introducerea valorii se va da Test si mai apoi Save la valoarea aleasa."

 

http://www.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24

 

Multumesc

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru diminuarea efectului, este aceasta adaptare. Eliminarea se face prin modificarea hartilor ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din soft trebuie sa ai VCDS si sa cunosti, si riscul de a ramane deschis cred ca mai exista totusi.

 

Cu surubul sa blochezi furtunul merge dar trebuie sa i garantia ca valva egr e inchisa, deoarece daca valva e ramasa deschisa vei pierde mereu presiune la turbo.

 

Cea mai buna varianta este blocarea cu o tablita la una din imbinarile conductei ce vine de la turbo la ERG.

 

Un lucru trebuie sa iti fie clar egal cum faci iarna motorul se va incalzi ceva mai greu decat normal.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate este scris dar eu nu am gasit,nu se pot astupa gaurile pe unde pierde ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@darin,

 

infundate complet nu functioneata deoarece membrana EGR nu mai functioneaza a descoperit un membru al forumului.

 

Un alt membru a dus 2 furtunase de la ambele gauri pana sub masina, in asa fel ca uleiul sa curga direct pe strada.....asa ca sa cada motociclistii.....democratia e inteleasa de fiecare altfel..

 

Eu am descoperit ca  schimband cu unul nou e cea mai buna varianta!!

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După voi Ar trebui curatat?post-114028-13855655455637_thumb.jpgpost-114028-13855655597514_thumb.jpg

Inviato da mio iPhone usando Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Un lucru trebuie sa iti fie clar egal cum faci iarna motorul se va incalzi ceva mai greu decat normal.

Am mai intilnit afirmatia asta in acest topic.De unde si pina unde?EGR scade temperatura in camera de ardere,nu o mareste.Sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dan 48

 

Un lucru l-ai inteles clar , precum ca EGR ul adica recircularea gazelor are rolul de a scadea temperatura in camera de ardere, in sarcina partiala, scopul fiind reducerea axizilor de azot... ok sper ca la acesta afirmatie suntem pe aceiasi lungime de unda.

 

Dar gazele recirculate sunt racite cu ajutorul apei din motor, deoarece nu pot intra in admisie  la temperatura din esapament  asfel anuleaza sensul intercoolerului.

 

E  in momentul cand tu suspenzi recircularea gazelor, egal prin ce metoda, apa care trece prin racitorul de pe conducta EGR  v-a ajunge in motor rece deoarece nu mai vine incalzita de gazele de la recirculare.

Acum ca dureaza 10 min mai mult pana ajunge la temperatura de lucru, ori ca dureaza 20 min depinde si de felul cum conduci, dar in general majoritatea iarna in primele 10 minute conduc mai cu mila pana se incalzeste motorul e la acest stil de conducere ai recirculare la greu-sarcina partiala...iarna incepe poti face un test si sa ne spui exact, cert este ca dureaza mai mult cu EGR ul suspendat.

 

Si inca o chestie eu nu am absolut nimic, si sa nu-ti fie cu suparare, daca te folosesti de vreo ideea  pe care eu am postat-o pe forum, dar te rog frumos copie postarea intreaga in asa fel ca daca cineva citeste sa stie despre ce este vorba, si sa nu fie fals interpretata.

 

Daca mai ai nelamuriri la adresa afirmatiei facute de mine, iti stau cu cea mai mare placere la dispozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult de motor.

 

Gazele recirculate nu sunt racite pana cand temperatura lichidului de racire nu trece de 50C, tocmai pentru a permite incalzirea rapida a motorului si a catalizatorului. Dupa ce temperatura antigelului trece de 50C la unele motoare exista o supapa care se inchide permitand trecerea gazelor prin cooler.

 

La motoarele mai noi (cum este CR-ul de pe Golf) nici macar nu mai exista racitor pe EGR. De fapt, racitorul este pus pe circuitul de joasa presiune a EGR-ului, in cealalta parte a motorului, pe alt circuit al gazelor care nu se activeaza decat la sarcini mari ale motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca eu nu am completat profilul sau l-am avut complet si l-am sters......sry.

 

Ceea ce am specificat eu se refera la motorul 1.9 tdi pd  Euro 03  AJM  AUY BRD  AZX    or mai fi ...

 

Dupa trecerea la Euro  4,   5,    .   sau schimbat destule...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,avand egr ramas pe deschis am  pus o garnitura oarba pana la remedierea problemei,ca si  aspect pozitiv -putere mai mare ...si cam atat ,,la negative -zgomot amplificat al turbinei la evacuare , e ok?,--se incalzeste mai greu motorul cum scria si Rune mai sus,,dar problema care ma pune pe ganduri este un miros mai pronuntat de motorina la iesirea gazelor pe esapament si parca un consum marit,toate astea au legatura cu obturarea egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate da...eu cand am anulat EGR-ul am fost atentionat ca: va consuma mai mult...se va incalzi mai greu si va da cu fum...dar in acelasi timp voi avea un raspuns mai bun al turbinei si admisia daca o cureti inainte se va pastra curata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica sa inteleg ca mirosul pronuntat de motorina este direct legat de egr ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!