Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

In mers normal se inchide pe la 2000 rpm. La kick-down se inchide instantaneu indiferent de turatie. La relanti egr-ul functioneaza aprox 2 minute, apoi se inchide pana la urmatoarea apasare de acceleratie.

Si da, ar trebui sa simti vacuumul la deget pus pe furtun.

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk HD!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti pune si vag-comul sa vezi ca se modifica si la cea mai mica miscare a acceleratiei, si la relanti stai cu capota deschisa, imposibil sa nu auzi cand functioneaza valva ( asta daca iti functioneaza ) , la wot egr recirculeaza 4,8% gaze, in rest am vazut si 80 % , nu mai stiu exact

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti,cred ca am o problema cu vacuumul de la EGR,Maine verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate e capsula de la egr sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema daca ii pot spune asa, in legatura cu EGR-ul meu... golf 4 motor 1.9 tdi ASV 110 Cp (tip alh)

problema sta in felul urmator , vad ulei prelins unde se imbina egr-ul cu galeria , l-am sters iar dupa cateva zile iar s-a depus, care ar fi cauzele? sa fie infundat egr-ul si sa iasa ulei pe acolo? are vreo garnitura si sa fie stricata?

tin sa precizez ca masina merge bine nu am nici o problema cu ea, cand opresc masina se opreste lin nu bate, doar ca se prelinge ulei si nu e bine. egr-ul l-am mai curatat acum 15.000 de km , si de atunci merg mai turat cu masina schimb pe la aprox 3000rpm.

atasez si o poza sa vedeti pe unde mi se prelinge (poza este informativa nu e de la masina mea) am incercuit zona

post-34145-0-17437400-1353497247_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea dreapta a zonei incercuite de tine este racordul de conectare a sistemului de ventilare a gazelor de carter. Pe aici vine uleiul in admisie, fiind captat din carter. Uleiul iti da afara pe la EGR, probabil pentru ca este prinderea slabita acolo si scapa. Nu se intampla insa nimic rau motorului, poti s-o lasi asa daca nu te deranjeaza murdarirea motorului.

In rest, daca vrei sa nu ai probleme cu depunerile din EGR, ai cam 2 variante:

1. Cand mergi cu masina nu scazi deloc sub 3000 rpm - absolut imposibil, cred eu

2. Astupi EGR-ul cu o tabla/dop/etc

Ca schimbi vitezele mai sus sau mai jos n-are nici o treaba, intr-o buna zi tot ti se va murdari la fel. Asta este EGR-ul...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spui te rog care prindere este slabita ? acolo unde am incercuit eu? la prima vedere am vazut ca totul este la locul lui...iar cum spui tu ca baga uleiul pe la egr e normal? pana acum era tot curat acolo...

post-34145-0-69955700-1353499517_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica "pe langa"? Uleiul vine din interior. fa o poza la masina ta sa vedem exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul poate iesi pe la cele 2 gaurele de pe EGR si sa se prelinga in jos,daca nu e strans bine EGR la imbinarea cu galeria de admisie are o garnitura si poate pierde si pe acolo,iar daca ai spalat numai EGR si restul circuitului nu , mai ales intercoolerul(acolo se strange mai mult) atunci in cei 15.000 de km uleiul din circuit a ajuns din nou in EGR si iese din nou,acuma tre sa vezi tu pe unde,curata bine in jurul lui si trebuie sa observi pe unde incepe sa iasa.

@Al Bundy-capsula EGR-ului meu e ok,tine vacuum.Eu verificasem daca am vacuum acolo dupa ce s-a incazit motorul si turat si N18 a oprit functionarea EGR si m-am speriat ca nu functioneaza N18,dar azi dupa ce am pornit motorul am scos repede furtunul care vine din N18 si era vacuum serios pe el,urmeaza sa ma uit si cu VCDS sa vad p-acolo.Realizasem o ampla operatiune de curatare a sistemului de admisie aer(turbo,intercooler,EGR,galerie admisie,furtune turbo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spui te rog care prindere este slabita ?

Acum vad ca ai pus din nou poza. Da, despre aia vorbeam. La tine presupun ca EGR-ul sta prins de admisie prin 3 suruburi. Le desfaci si sub ele gaesti o garnitura (o ring). O inlocuiesti, pui totul la loc si strangi cele 3 suruburi. Ai grija sa nu strangi prea tare

P.S. Nu stiu ce am vrut sa spun in postul precedent cu "pe langa". Ignora-l te rog... :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ma miram ce vroiai sa spui :) ca eu n-am zis nimic de pe langa... maine o sa-l desfac si sa vad care-i treaba. merci fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar si anulat...daca are probleme cu garnitura dintre EGR si admisie...nu face nimic...tot va plange pe acolo...

incearca prima data cu o garnitura noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silicon pt motoare?si nu mai plange garantat:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad rostul de ce sa-l anulez, ca nu pus degeaba acolo, mai ales ca nu-mi face alte probleme , masina functioneaza impecabil, doar ma supara acea scurgere, o sa incerc sa-i schimb astazi garnitura sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de asta il anuleaza multidintre cei care l anuleaza,ca plange.a ,da,si ca baga jeg in motor!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca anuleaza EGR-ul nu scapa de problema lui. Uita-te pe unde are scaparea e ulei. Ar trebui sa anuleze intreaga admisie de aer sau recircularea gazelor de carter, dar e aiurea.

Trebuie doar sa schimbe garnitura sau sa gasesca alta modalitate de etansare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am si spus mai sus,silicon pt motoare.uita te unde am spus.de anulare am pomenit doar ca raspuns la postul imediat anterior!

stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am o problema tot cu egr batranu meu tata a dus-o la un mecanic ca ii sarise furtunu si dobitocu a dat gaura in egr si furtun punandu-i un surub . Evident ala fiind din aluminiu s-a rupt o bucatica din egr si acum sunt obligat sa-l cumpar nou da chestia e ca pe net nu apare si cu partea aia unde vine bagat furtunu plus siguranta aia in forma de potcoava ( 74 kw - 101 cai - AXR )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A sarit furtunul pe care circula aer,ala gros nuh,nu cel de vacuum?Daca s-a crapat EGR in urma gauriri ,tre sa cumperi altul fie nou,fie din dezmembrari iar acea siguranta daca nu o gasesti pe nou sigur gasesti la dezmemembrari,numai sa fii atent la piciorusele de prindere ca e diferenta intre cele de la EGR si cele de pe tubuatura turbo,ele semanand intre ele perfect diferenta fiind la pozitionarea acelor picioruse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am anulat EGR-ul prin scoaterea furtunasului de vacuum care intra in el si am constatat o scadere a consumului. Dupa aproape 20km de mers in oras, 60km/h la 2100rpm, consumul mediu a fost de 4,6l/100, stiind ca am portiuni de drum nasoale pe care trb sa le strabat cu a 2-a, multe limitatoare de viteza. De accelerat, accelereaza ceva mai bine, relantiul este constant inainte aveam fluctuatii, turbina incepe sa suiere mai de jos, si trage in ture mai joase. La relantii cu clima oprita, fara consumatori imi sta la 0,3-0,4l. Singura modificare pe care o am e softul atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am verificat EGR-ul aer cu gura direct de la capsula si nici o miscare. Am desfacut furtunul acela de cauciuc care intra in egr, am incarcat sa misc de tija, este intepenita. Trebuie demontat tot corpul egr-ului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tu confunzi clapeta de oprire a motorului cu EGR. Ca sa verifici EGR trebuie sa scoti furtunasul ce intra in ciuperca aia si sa tragi aer si apoi sa pui limba sa vezi daca iti scapa. Daca ramane vacuum pe furtun inseamna ca e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu foarte bine ce este clapeta de shut off si iti spun sigur ca nu am putut deloc sa fac vacuum pentru a verifica daca scapa aer pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!