Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Pai si de unde stii ca e de la egr? mie imi arata bec aprins in bord si apare si la scanare. l-am curatat de 2 ori si in interval cam de 2 luni imi apare iar. oricum la egr blocat nici nu iti mai porneste masina sau daca porneste in 3 secunde se opreste si se balbaie motorul.

La mine alte simptome ar mai fi ca atunci cand se blocheaza il turez tare pe liber si se simte ca nu se accelereaza. Ce am mai observat e ca pe axul ala cu ciuperca in lagarul dinte partea electrica cu arcul si partea unde se aduna ()smac() are o uzura si trece fum amestecat cu smac si de aia nu isi mai revine pe pozitia deschis.

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scot  mufa de la egr acel sunet dispare si reapare daca introduc mufa din nou.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am facut comanda de egr nou Wahler 610 lei cu tva si transport . o sa curat si galeria si cam asta e la 200.000 de km mai pica cate una alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema postata anterior, nu cumva e termostatul de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat. Debitmetrul care a fost pus pe masina nu era compatibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Din motive obiective am decis sa desfiintez tot circuitul EGR (supapa, tevi, furtune, cooler). A mai ramas ins bila din poza. Ce este si ce face?

Mai am nevoie de ea?

 

20130529152627.jpg
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul de vacuum. Daca mai ai turbina pe masina, pastreaza si bila aia goala pe dinauntru.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

:D Inca o am. M-a intrigat faptul ca vad doar un furtun ca intra in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge totul si fara EGR !

Nu uitati ca EGR -ul in stare de sanatate e bun dar altfel va chinuie da nu va vedeti .

Fara EGR veti nota poate o mica crestere a consumului de carburant

In rest motorul merge fara probleme .

 

Noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este asa de scump de multi il anuleaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am tot jucat la a mea: ba anulat, ba pe jumătate anulat şi concluzia este că cel mai bine merge motorul cu EGR-ul în funcţiune (vorbesc strict de SDI-ul meu, s-ar putea ca la altele să fie altfel). Cred că aşa a fost gândită mapa de injecţie să funcţioneze optim.

Dar dacă ai probleme cu el şi n-ai bani pe moment (la unele modele cred că este cam scump), mai bine fără.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Oameni buni se poate ca din cauza EGR-ului defect sa ia limp mode masina de la 3000 de ture in sus in viteza 3, 4 si 5?? si sa trepideze la plecarea de pe loc??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp da. Trepidatii n u.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de la ce ar putea fi trepidatiile alea asa puternice de zici ca pica motorul de la loc?adevarul ii ca, cateodata si la pornire zici ca porneste numa in 3 pistoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele cum stau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la locul lor sper :o

inca nu am fost cu ea la un tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

saltul, se da greu jos egr-ul de pe un BKC....imi curge ulei ca la balamuc pe acolo...am verid=ficat de tras pe furtun trage. Aer nu iese din cand trag din ciuperca....am ceva timp liber si as incerca eu sa il dau jos si sa il curat....ce scule imi trebuie si cam ce operatiuni sunt de  facut? ms. mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se desface greu. Ai nevoie de 2 imbusuri. Trebuie desfacute in total 3 suruburi.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doua le-am vazut sunt relativ accesibile dar al treilea .....o fi dedesupt.....se gasesc oare doau ganituri de cumparat? daca dau jos cele trei suruburi se desface complet, pana la teava? Scuse ca insist dar nu vreu sa-mi fac singur belele..

Merci inca o data....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie garnituri, celalalt surub e mai pe centru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul cel lung e in spate. Ptr acces cel mai usor scoti furtunul de turbo.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baietii detin un Audi A4 B8 din 2009, am observat ulei pe langa zona incercuita cu rosu, la imbinarile dintre cele 2 piese pierde ulei, ce piese este aceea? vreo idee de reparare?

O sa fac o poza cand ajung acasa, aici nu prea se vede bine.

post-84165-0-64184400-1377859615_thumb.j

Modificat de madutzu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e motorina, nu ulei. Aia e pompa de inalta presiune si ala cred ca e returul de la rampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la capacul negru din spatele pompei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahhh, atunci este vorba de EGR. Trebuie dat jos si verificata garnitura capacului. Merge pus si silicon sau ceva limilar care sa reziste pana la vreo 100C.

LE Desi daca uleiul vine din interior cred ca trebuie schimbata

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!