Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Ciudat este k simt la putere ....doar cu intermitenta...adika acuma simt...peste cateva secunde ...simt ca trage normal.Ms pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil debitmetru aer cu probleme.Fa o scanare si un log in mers si posteaza rezultatul in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in topic cu o intrebare . La ITP mi-au spus baietii de la service ca am o scurgere de ulei. Am zis sa merg pana la delcar ca poate e stiu mai bine ca la serviceul meu de cartier. Mi-au spus ca am ceva pe la un furtun, mi-au schimbat un colier si ca am egr-ul stricat si ca pierd pe acolo ulei. Problema mea este pretul, mi-au cerut 1300 lei pe egr, cand un egr wahler costa sub 500 lei. Este justificat pretul sau e asa e ca au o eticheta vw/audi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare legata de acest EGR....pacatos

Am avut scurgeri pe la EGR si l-am curatat acum circa 10 luni. O perioada nu am mai avut scurgeri pe motor , zgomot suspect "de rata" este si nu prea...adica nu este asa cum am vazut prin filmele postate pe aici pe forum. Pe acea vreme am verificat si supapa asa cum am vazut pe aici cu un furun am tras cu gura si am blocat vidul creat cu limba :blah: ...supapa a tinut vidul.

Acum am din nou scurgeri destul de neplacute in zona EGR...Mentionez ca anul trecut am schimbat  si turbosuflanta .

Acum ma intreb sa ma mai chinui sa o desfac din nou si sa o recurat ? daca tine vidul supapa....pe unde ar mai putea aparea acele scurgeri ?

    Stiu solutia este inlocuirea sau anularea , varianta a 2-a parca nu ma incanta si stau sa ma intreb daca tine supapa vid, mai am vreo sansa prin recuratare ??? :(

Multumesc anticipat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cauta in topicul  EGR inlocuire sau reparare si aplica-i metoda lui Cosmin,cea cu furtunasele,si eu am aplicat-o si nu mai murdareste nici un gram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi l-am inlocuit cu unul cumparat de la un amic...Sper sa fie mai bine ....

Era bine sa pui aici direct link-ul deoarece am incercat sa caut si "inca" nu am gasit postarea....

Modificat de Bigboy1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta topicul EGR inlocuire sau reparare la pagina 8,vezai ca sunt si poze si iti explica cum sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare ptr EGR-ul de pe un motor 3.0 cod BMK...intreb si aici ptr ca la passat poate nu e locul potrivit fiind alta masina si o intrebare mai generala.


 


Am observat fara sa vreau ca EGR duty cycle e permanent 80,7% indiferent ce ii fac..relanti, acceleratie, in sarcina...oricum o dau, e permanent ..


In rest nu are nici o eroare, MAF se plimba de nebun pe acolo fara diferente notabile intre actual si requested...pana mea...


 


Care ar fi motivatia?


Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din aproape 100.000 de useri ai acestui forum chiar nimeni nu are nici o idee? Am mai postat si un log in mers la un moment dat in speranta ca imi poate indica cineva una alta...dar se pare ca in afara de cateva modele de masini si cateva motoare, nimeni nu are habar de motoare mai mari cu atat mai mult de o masina ca Phaeton-ul drept dovada "activitatea" din sectiune alte modele ca de o sectiune separata nici nu are sens...

Trag speranta ca vor citi cativa useri care sa cunoasca mai mult decat sa puna combustibil la peco si vor ajuta un amarat care vede niste cifre si ii par ciudate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cazul să fii sarcastic!

Fii sigur că dacă ştia cineva despre ce este vorba îţi răspunea, dar fiind o maşină mai rară şi o problemă mai complexă este mai greu de dat un răspuns de la distanţă (nici în manual nu prea zice nimic de modul de diagnoză a EGR).

Revenind la problema ta: ECU comandă gradul de angajare al EGR în funcţie de semnalele primite de la diferiţi senzori cu ajutorul cărora stabileşte sarcina maşinii. La tine ori este o problemă la ECU (soft sau hard) - puţin probabil ce-i drept, ori un senzor nu dă informaţia care trebuie (am căutat logul tau dar nu l-am găsit, nici nu prea am avut răbdare).

Nu ştiu cum este la maşina ta, dar dacă nu este o problemă cu luatul bornei de la baterie (din ce am citit pe aici pe forum la maşinile cu o electronică mai dezvoltată pot apărea probleme cu multe erori stocate), scoate borna pentru vreo 10 minute şi vezi după aia cât este EGR duty cycle. Pe loc trebuie să o turezi destul de tare (peste 3000) ca să se modifice valoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu sarcastic insa e a nustiucata oara cand vreau sa intreb cate ceva si parca posturile mele sunt invizibile...ma rog... sa revenim.

Masina nu are nimic si nici vreo eroare stocata. Logul care l-am facut nu pot sa zic ca mi-a placut ptr ca am observat ca daca dau kick-down in a 3-a, pusa pe manual, daca o fac la 1800rpm va retrograda singura, insa daca o fac de la 2100 aprox. atunci ramane pe treapta a 3-a, deci probabil ca atunci a retrogradat singura si nu mi-am dat seama.

Interesant este ca in test valoarea la duty cycle se plimba de la aproape 0% la aproape 100%. De asemenea, pana se incalzeste, am observat ca valorile se mai modifica la modul ca se plimba in jurul valorii de 50% iar cand ajunge la temp normala, sta pe 80,7% si acolo sta...

Uneori, am vazut ca mai imi da o eroare pe senzorul de O2 de dinainte de catalizator zicand ca prea mult oxigen ca upper limit exceeded. Asta se intampla foarte rar. Preventiv am schimbat senzorul insa tot am vazut eroarea din cand in cand.

Ma repet..masina merge f. bine, insa vreau sa mearga perfect si nu vreau sa ignor astfel de valori...

 

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu nu ştiu să-ţi interpretez valorile pentru că la motorul tău în manual nu sunt date valorile de diagnoză şi cum ele difertă de la  motor la motor...

Fă totuşi un log în mers în a 3-a cu kick-down la 2100. Lasă-l să înregistreze de la plecarea de pe loc (să se vadă şi valorile la ralanti) şi pune-l aici poate are cineva o părere mai avizată.

Eroarea de la sonda lambda nu este neapărat să apară din cauza defectării ei. Dacă dispare după ce-i dai puţină talpă înseamnă că este de la mers mult prin oraş, subturat, calitate combustibil, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut pe toti membrii,

 

am si eu aceasi problema la un golf 3 sdi din 96 ,am curatat toate,galeria de admisie am dato jos ,egr,erau ceva murdare,

le-am pus la loc si tot asa imi merge,am incercat si varianta cu surub pe futunas de la egr si scoasa mufa dar fara

sa pun rezistenta si imi scote un fum cand accelerez si nu are putere.

Daca scot numai furtunul de la egr sau invers daca scot mufa de la debimetru si restul raman la locul lor, merge frumos la relantiu dar cand accelerez scoate mult fum,daca le pun la loc merge si la relantiu rau sa nu mai zic daca accelerez ,tramura tot motorul si parca ar vrea sa faca explozii in galeria de admisie.

Trebuie sa mentionez ca am facut testu la ECU si mia dat eroare la senzorul de aer

00553 Mass airflow sensor (G70)
Short circuit to B+, intermittent ,   sa fie defect  acest senzor ,debimetrul ,am icercat eu sal curat cu solutie  speciala pt el dar nimic.

Daca stie cineva sau a patit asa ceva  va rog sa ma anuntati si pe mine,oricum ma duc sa cumpar un debimetru de la secand hand,caci unul nou e scump.

 

pe curand
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine este un pic mai complicat pt că are şi MAF, a mea nu are.

Trebuie rezolvat întâi cu ăsta pt că poate provoca aceleaşi manifestări ca şi EGR defect (ECU  nu ştie care este cantitatea de aer corectă, de aici amestec incorect şi rezultă ce ai zis tu).

Dacă testerul a zis Short circuit to B+, intermittent, atunci este defectă partea electronică din senzor, deci nu prea ai ce curăţa. Poate fi şi problemă de contacte imperfecte la mufă sau fir întrerupt pe undeva.

Dacă ai un vagcom la îndemână vezi ce arată în grupul 03 blocul 3.

(Motorul presupun că este AEY)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Postez si eu o problema la care foarte multi mecanici timisoareni nu i-au dat de capat. Deci:

--dau cheie si la cateva secunde de la pornire EGR-ul face un zgomot repetat. Am facut o inregistrare:
http://www.youtube.com/watch?v=ViSvbnYWW2A

Zgomotul este ca si cum EGR-ul ar "trage in gol" sau ceva de genul. Mie mi se pare ca ciclul EGR-ului e cam rapid dar nu sunt un expert sa imi dau seama.

   Am incercat sa scot furtunul din ciuperca EGR-ului si sa il obturez dar masina nu mai are putere decat dupa ce intra turbina in functiune, adica de la vreo 2000 de turatii in sus (aprox, nu stiu la cat intra turbina). Am dus masina la curatat turbo, debitmetru, schimb furtune de vacuum si nimic, face la fel...
 

Cand scot furtunul de cauciuc din EGR nu mai face acest zgomot. La fel
se intampla si cand scot furtunul de cauciuc ce pleaca din "ciuperca"
aia de la/langa turbina...

 

Aveti vreo idee despre ce poate fi vorba?

 

 

PS-Mentionez ca EGR-ul este nou, cel vechi facand la fel si fiind inlocuit dupa ce masina a fost studiata de un mare mecanic timisoarean. :)))

Modificat de nutzu_z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa face si a mea. Am inlocuit N75 si EGR si tot asa face. LA mine parca nu se aude asa tare, dar zgomotul e acelasi 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În pdf-ul ăla cu verificarea EGR, parcă zice ceva că merge în impulsuri cât de mari şi tari asta nu ştiu.

Este normal dacă scoţi furtunul din valva egr ca aceasta să nu mai oscileze pt că nu mai are cine să o acţioneze, la fel dacă scoţi din ciuperca aia (presupun că este piesa 4 din pdf) se va pierde vacuum-ul pe acolo şi iarăşi nu are cine acţiona valva EGR.

După cum se vede în celălalt pdf valva EGR este acţionată de N18 nu de n75, deci pe la prima ar trebui văzut dacă are probleme.

Dacă sunetele reclamate de voi nu sunt normale cred că în afară de ceva defecţiuni pe la vreo valvă ar putea fi de vină şi o scăpare de vacuum pe undeva. Este numai o părere dar cred că se poate verifica traseul de vacuum cu un manometru care măsoară depresiune începând de la pompa tandem până la fiecare valvă/clapetă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa zic N18. Am verificat toate furtunasele si nu e nici o problema. Eu zic ca e normal sa faca asa si ca multi nu baga de seama acest zgomot. Mentionez ca nu a mnici o eroare.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am filmat valva de egr , in reprize de maxim 3500 ture si nu reactioneaza in nici un fel . Pe tester imi da insufficient flow . Sa schimb egr-ul nu ? (1.9 tdi BKC )

http://youtu.be/Jf3KoUG3G7I

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte să-l schimbi vezi dacă vine vacuum pe furtunul ăla înfipt în capsulă (se simte la deget)-la ralanti. Şi mai verifică şi următoarea chestie: pune un furtun în ştuţul ăla care vine la capsulă şi trage aer cu gura, ar trebui să se mişte valva, dacă nu înseamnă că este colmatată şi ar putea fi curăţată, iar dacă nu ţine vacuum-ul (tragi aer ca şi cum ar fi liber capătul furtunului)are membrana spartă şi chiar trebuie înlocuită

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot bkc am si eu la passat si am cumparat-o cu eroarea emision workshop"si cu martor motor aprins,nu am verificat egr pentru ca sigur trebuie schimbat din cauza ca ala care mi-a vandut-o lucrand in domeniu poluarii mediului mi-a zis ca acesta valva foloseste doar pentru a reduce emisiile si a anulat-o :D  cum?ramane de vazut cand o schimb pentru ca deja am comandat-o,m-a costat 68 euro cu taxe de curierat inclus sper sa vina si cu garniturile necesare,apropo de asta e marca Wehler.Am decis sa o inlocuiesc singur pentru ca am inteles ca e relativ usor dar uitandu-ma pe tot netul si poze si video nu am gasit nici un how to" pentru un motor exact ca al meu BKC,ba egr-ul era mai intr-o parte,ba in fata,ba cu un alt sistem dar nici unul ca al meu,Acum profitand de ocazie ca a postat un coleg video cu motorul exact ca al meu il rog ori sa imi trimita o poza ori sa o puna aici pentru a schimba si eu acest egr.Am decis sa o schimb pentru ca personal consider ca e bine pentru o functionare corecta a motorului,daca schimba ceva in bine sau in rau o sa vad dupa si o sa postez si aici.Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat in cele din urma egr nou marca wehler,a venit cu doua garnituri pentru din teflon sau ce o fi,cea care vine intre egr si teava cu gazele nearse si nu inteleg de ce au venit doua pentru ca acolo am gasit doar una si era de grosimea uneia noi din cutie,cred ca vin doua pentru ca atunci cand o cureti dupa un interval de timp,sa o schimbi,cred...si a mai venit o garnitura din cauciuc cred ca oring ii spune si nu stiu pentru ce e pentru ca egr-ul avea deja pusa pe el una si pentru clapeta mi sa parut ca era cam subtire si am lasat-o pe aia care era fiind in buna stare.In fine am curatat tot am montat egr si am plecat in proba masina merge normal ca si inainte si nu mi sa stins eroarea emision workshop,vechiul egr cred ca avea membrana sparta pentru ca nu tinea aerul cand trageam din tzaful lui era casi cum trageam aer dintr-un furtun taiat la capatul celalalt.intrebarea mea este ca e neaparat sa sterg eroarea cu vagul sau dispare singura?si cum o blocheaza sau infunda mecanicii pentru ca eu nu am gasit nici o tablita
sau surub sau alceva la egr-ul vechi?

poze am pus aici http://vwforum.ro/topic/87305-desfacere-valva-egr-passat-b6/page-3

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu EGR-ul, la ralanti motorul functioneaza intrerupt. Exista aceasta posibilitate, sa fie din cauza lui? Am scos furtunul de vacuum, care duce catre capsula si isi revine, dar imediat cum il pun la loc motorul din nou incepe sa functioneze aiurea. Atasez exemplul.http://www.fileswap.com/dl/gRRxc5cVpi/

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare cu privire la un egr electric de pe motorul 2.0 tdi 140 CP; are un sunet ca si de rasnita[se aude ca si cum 1 roata dintata sta pe loc iar 2-ua se invirte incontinu peste cea stationata] si se aude incontinu la relanti,iar motorul intra in trepidatii; este normal acel sunet?  nu am erori la testarea cu vagcom si nici becuri aprinse.......

Modificat de luktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!