Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Pai este simplu sa iti dai seamadaca ai membrana sparta. nu inteleg de ce iti este asa greu. Lasi o bucata de furtun in ciuperca aia si tragi cu gura, facand vacuum. Apoi pui limba pe gaura furtunului (atentie sa fie taietura dreapta la furtun ca sa nu scape). Daca nu ramane vacuum pe furtun inseamna ori ca furtunul e spartori membrana EGR sparta. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ok, am luat piesa si am testat-o sa tina -0.8 bar (altfel o duceam inapoi). Piesa era noua, buna, asa ca am montat-o a doua zi dimineata (desi asa am pierdut garantia, trebuia sa montez piesa in service agreat R.A.R. sa n-o pierd, dar cum is satul de service-uri si mecanici...).

salut...cum ai testat sa tina -0.8 bar?

si eu am luat tot wahler si de atunci numai probleme...si ma gandesc sa nu fie membrana prea tare...

cu ce ai masurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

probleme sau normal?

am facut un experiment azi...de curiozitate sa vad ce se intampla...

cu motorul pornit...am scos ambele furtune din EGR...cel de vacuum si gros...si am conectat furtunel de vacuum si a inceout sa iasa fum pe gaura...si motorul dadea sa se ingatuie...sa moara...

cum scoteam furtunul...cum isi revenea...

am facut asa de cateva ori...si la fel a facut...deci...este normal?

am mai vazut masini pornite cu furtunul gros scos...si cu cel de vacuum conectat...dar nu scotea fum pe acolo...era doar motorul foarte zgomotos...atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare si mi-a dat eroare P0403 EGR N18..... eroarea apare in oras la viteze mici de pana la 60km/h si nu mai are putere. Pot incerca sa curat egr sau trebuie neaparat schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce EGR-ul?

eroarea este pe valva care comanda EGR-ul N18...ea este problema

uite asa arata

post-14266-0-61153200-1357215607_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste separat? Adica asta este modulul electronic al EGR sau ceva de genul? Specific ca este vorba de un CBAB 2.0 din 2009 ....

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am luat piesa si am testat-o sa tina -0.8 bar (altfel o duceam inapoi). Piesa era noua, buna, asa ca am montat-o a doua zi dimineata (desi asa am pierdut garantia, trebuia sa montez piesa in service agreat R.A.R. sa n-o pierd, dar cum is satul de service-uri si mecanici...).

salut...cum ai testat sa tina -0.8 bar?

si eu am luat tot wahler si de atunci numai probleme...si ma gandesc sa nu fie membrana prea tare...

cu ce ai masurat?

Cu o pompa de vacuum manuala... am cumparat-o de pe amazon.co.uk, e de la Draper...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi te rog si mie un link cu produsul...cat te-a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Am un Passat 2009 cu motorul de 1.6 TDi CR. Am fost la service din cauza ca nu mai am putere peste 2000 turatii si imi apare spirala in bord (palpaie). Nu reusesc sa gasesc acets EGR pe piata. Reprezentanta mi-a comunicat 280 Euro plus manopera. Daca tin cont ca locuiesc in Germania, inseamna ca mai platesc zdravan si pe manopera. Interesanteste, desi problema imi apare de 3 zile, azi am mers cu masina si nu s-a mai aprins spirala. Ce sa fie? Drept sa va spun nici nu stiu unde este la motorizarea asta, acest EGR. O sa incerc sa atasez cat de curand si o poza cu motorul, poate ma puteti lamuri si cu demontatul si curatatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva EGR este comandata de calculatorul de motor... eu am pe Touran electrovalva EGR, adica este un mic motoras electric care misca clapeta in corpul EGR blocand sau lasand sa treaca gazele de esapament.

Modificat de Catalinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este comandata de valva N18 pentru masinile Vw

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ce ar putea sa aiba o skoda motor 1.9 tdi ASV 110 Cp cu EGR?.Cand se baga furtunasul de vacum nu mai merge motorul rotund iar cand o accelrez pe la 2500r/min si reduc se aude ca un ''fall ''fall'' in filtru de aer , si nu se mai accelereza normal ,si se mai aude si turbina cum se invarte dupa ce se opreste motorul la cateva secunde ca si cum ar veni o presiune si mai invarte paletii !!!

Au fost schimbate EGR ,3 electrovalve N18,turbina refacuta.

Cand se scoate furtunasul de la EGR totul revine la normal ! A mai patit cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu fie conectate corect furtunasele de vacum si de aceea sa faca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa conectez furtunasele ca la mine si revin dar imi e greu sa cred asa ceva ca nu sa umblat si o verificare prealabila a fost facuta de mine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal nu are ce să fâlfâie în filtrul de aer deoarece futunul ăla este ca să nu se facă presiune în spatele membranelor de la valve şi ca să nu intre mizerie este băgat în filtrul de aer.

Daca se înfundă furtunul ăla (am testat eu în mod intenţionat pt. că nu înţelegeam rolul lui) nu mai funcţionează valvele şi ai probleme cu turaţia (la mine nu se mai tura peste 2000 rpm). Dacă fâlfâie în filtru presupun că ajunge vacuum acolo. Având în vedere că valvele sunt schimbate nu ar avea ce să fie decât o problemă de conectare a furtunaşelor cum a zis colegul mai sus.

post-40889-0-32701200-1359540417_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii...furtunele sunt la locul lor..e posibil sa nu fie vacumul destul de puternic sa nu tina EGR tras si il scapa si iar il ridica etc...?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI la mine se mai aude cate o data acel sunet in filtrul de aer...in special dupa demaraje in forta repetate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am scos furtunul dinspre intercooler si m-am uitat la egr deci inchide si deschide ca nebunul ...chiar nu a mai patit nimeni am ainteles ca si unele passaturi au problema asta ...dar nu au postat nici o rezolvare!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...si eu ma confrunt cu problema asta...din ce am inteles trebuie curatata turbina...geometria agata exact la inceput...

Pana una alta eu am astupat furtunelul de la EGR cu un surub...incearca si vezi daca tine faza si la tine

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Asta este sunetul de care zici?

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!Am un Vw passer din 2000 motor 1.9 tdi de 115 cai. La un moment dat nu mai imi tragea motorul....daca il opream si ilporneam din nou atunci mergea. Am vb cu un mechanic si mi'a zis k tre sa curate turbo...l-a curatat si a schimbat ceva valva . Nu a mers nici o zi ...k iar a inceput sa faca figuri...mai mult nu mai functiona nici treaba cu opriyul motorului. A schimbat alta valva(de aceasta data electric zice el) si iar a mers putin ...dar acuma dupa ce trec de 60 70 km la ora ...iar sunt momente cand nu imi trage ....si acest lucru se intampla cu intermitenta...adica acuma merge acuma nu merge. Am vb cu cineva si zice k ar fi de la egr? ii posibil...tin sa subliniez...k nu la cald nu imi merge motorul foarte "rotund" deci banuiesc si un injector...dar ...parca injectorul ...daca ii dus...totusi masina trage?...mai mult intr-o dimineata ...dupa ce am pornit s-a si oprit motorul ...Va rog sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca un injector are probleme mari - te afecteaza la putere.

Altfel, mergi la cineva si fa o diagnoza - roaga sa-ti faca un log in mers si sa-ti citeasca valorile injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!