Jump to content

B6 Cu Cei Mai Multi Km


KTY
 Share

Postare recomandată

IOI, 280.000 km in numai 2 ani jumate ?! :o

Nasolie intamplarea cu motorul, oare ce ganduri "negre" aveai in gand in momentu' cand motorul a "decedat" ?!

Btw, tu acum pe masina tot motor PD ai ?! sau ti-ai pus CR ?! :)

P.S.: Si cand te gandesti ca eu am 60.000 km tot in atatia ani :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • duroterm

    5

  • Riddler

    5

  • STOE

    5

  • KTY

    4

Ai facut chip-tuning sau cum de ai 181 de cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a sarit cureaua m-am cam udat la cur :D eram totusi la 160km/h si imi zice dntr-o data : Engine Failure ... contact Workshop ... nu am injurat , chiar radeam cu gura pina la urechi ca imi schimbasera cureaua cu o zi inainte , deci totul era pe garantie si stiam ca o sa am motor nou.

Garantia e de 2 ani de zile de la data fabricatiei , indiferent de km.

Cutia au schimbat-o ca tot i-am frecat la cap ca nu merge masina constant cand o pun pe autopilot ... imi tot jongla turatia sus si jos ... si dupa ce au schimbat cutia ... dupa 2 luni m-am dus la ei si am zis

ca tot nu e bine si ca tot asha afce si atunci au schimbat si computerul de la cutie si motor. De atunci nu mai am probleme ... oricum vroiam sa fiu sigur ca am cutie noua inainte sa iasa din garantie.

Motorul e tot PD si ala mai nou , e un BKP , cele mai nereusite motoare de la VW.

Pentru 181CP am schimbat injectoarele si softul in computer. Nu e chipat , e tunat custom OBD.

Sper sa nu mai am probleme ... daca o sa fie macar nu o sa fie motor sau cutie :) restu nu sunt chiar asha scumpe ca astea 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut reviziile si reparatiile la un singur service? Si ce fete faceau aia cand te vedeau pe acolo? Original cati cai avea motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep , reviziile la acelasi service si dupa al 3-lea s-au obisnuit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Iulie 2006 2.0 tdi 140 cp 130.000 km.Am schimbat in mare doar consumabil ulei filtre etc , anu asta in vara inainte sa plec in franta am schimbat si distributie.Probleme mari nu pot spune ca am avut.Am schimbat dupa 1 an faru stanga complet.Intrase apa in el si nu se mai aprindea , cu un ciocan si am rezolvat-o pe casco.Bucse arcuri etc nu am umblat deloc pentru ca momentan nu bate nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi util sa postam tot aici diferentiat pt motorul TDI CR, nu credeti ? Eu am abia 43k din mai 2008. No problem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: 168.000 km, jumate de motor nou ( surubul de la rola intinzatoare a cedat la 40 de km de la plecarea din service dupa un schimb de curea dintata), inca un set de placute de frana si a inceput sa o ia razna coloana de volan, iar zgomotul produs dimineata de volant este mirific, mi-e si rusine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot BKP, dar e din 2007 si nu am avut nici cea mai mica problema cu el si am deja 65000 km. 05-06 au probleme si asta pt ca a fost un motor nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 FSI -tiptronik . 125 000km ... din care 100 000 facuti afara .. merge ca unsa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura are in curand 140.000.

Am cumparat-o la 130k. Am pus deja pe ea 2 injectoare.

In rest mumai consumabile (de parca n-ar fi destul :blah_::angry: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

130 k km din iunie 2006 ...110 k km facuti in germania..mici probleme cu contactu nimic serios deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

a mea e din mai 2006, 140cp pd dpf, sportline variant, cutie manuala 6+1. am luat-o din germania in iulie 2009 cu 190000 si acum are 207000. merge splendid, acuma trebuie sa-i schimb uleiul si filtrele iar mai in vara ii fac distributia. (a fost facuta la 120000 dar astia pe romania zic sa o fac totusi la 90000, deci 120+90=210000). mentionez ca masina a fost la un singur proprietar care ce-i drept a mers un pic, dar am verificat-o si pe romania la reprezentanta, toate service-urile le-a facut neamtu la timp si numai la reprezentanta vw si nu a avut in 3 ani nici o probl importanta, doar consumabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!Eu am facut cu ea de cand am luat-o 6000 km din iunie,dar este fabricata in decembrie 2005,in carte trecuta 2006 si momentan are 165.000 km si se comporta super bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu acum am deja 175.000 masina este din nov 2006, model 2007, luata din franta anu trecut in iunie cu 165.000, nici o problema pana acum doar consumabilele

Modificat de Alinushu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinushu cat te-a ajuns???ai si fpf la ea??merci sa traiesti si sa te bucuri de ea......aaa si la mine merge de nunma pana oin prezent;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

130000 km 01.2006

5 injectoare, o poma de motorina, doua kituri de ambreiaj + rulment, cilindru si pompa. Problemele actuale: nu merg airbag-urile, nu pot sa o scot si sa o bag in viteza, butonul de frana de mana e spart, nu-mi merge un far.....restul problemelor sunt minore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu BXE luat de nou in 2006, am acum cu el 160.000 km

o sa incerc sa imi amintesc cam toate problemele:

pompa motorina schimbat in garantie

un rulment fata

bucse fata schimbate

buton frana de deget schimbat pe garantie

probleme cu turbina, se infunda destul de des, intr-un final s-a descoperit ca toate firele care intrau in computerul masinii erau dezizolate pe ultimii cm si facea scurt cand ploua sau la umiditate mai mare in atmosfera. de cand s-a rezolvat problema respectiva am facut cam 40.000 si nu am mai patit nimic desi inainte se infunda la fiecare 1000 2000 km

motorul consuma ulei depinde de cat de tare conduci si la el depinde de cate ore conduci intr-o zi.(exemplu la 4000 km condusi intr-o sapt a consumat cam 650 ml, pe cand la 4000 km intr-o luna nu a consumat deloc)

motorul are un tremurat la relanti aproape de cand am luat masina, dar deocamdata nu am descoprit de la ce este deci o las asa.

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posturile offtopic se sanctioneaza cu warn !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

218.000 am schimbat doar ulei si filtre si 2 distributii...urmeaza bucsaraia si amortizoarele:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am 130000 km nici o problema in afara de consumabile! Numai de bn!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am 155.000 km, cumparata din Olanda cu 152.000 km reali, unic proprietar. Ulei sintetic schimbat la 30.000 km. In Romania, cred ca il voi schimba mai des din motivele bine cunoscute: praf, poluare etc.

Motorul este 3C BMP 1968 cmc 140 CP. Merge impecabil cu exceptia DPF (filtru de particule) care la mersul in Bucuresti se infunda. Este adevarat ca si din vina noastra cind conducem subturat (schimbind vitezele la turatii sub 2000 rpm). Recomandare: shimbati vitezele la peste 2000 rpm si nu vi se va mai infunda DPF-ul. Imediat ce martorul de bord semnaleaza infundarea DPF-ului, treceti la procedura de regenerare activa din manual. Nu aminati nici macar o zi. Exista riscul sa nu se mai regenereze daca se infunda 100%. Atunci va trebui sa-l schimbati si pretul DPF-lui nu este de neglijat. Deci atentie mare!

Masinile se strica cand nu stim sa le utilizam optim sau nu le intretinem corespunzator.

Va doresc un mers/condus fara incidente! La mai mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandare: shimbati vitezele la peste 2000 rpm si nu vi se va mai infunda DPF-ul.

Eu zic ca nu este de la mersul subturat, eu schimb pe la 1800-2000 rpm vitezele, masina mea face cam 1000km in Bucuresti lunar fara sa iasa in afara orasului, si nu s-a aprins niciodata DPF-ul, mai probabil sa fie de la motorina, care are un continut de sulf prea ridicat. Eu de cand am masina nu am alimentat decat de la Rompetrol cu motorina cea scumpa.

Masina are acum 131000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

177.050km azi, de cand am masina (165.500km) nici o problema pana acum un bec ars atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!