Jump to content

B6 Cu Cei Mai Multi Km


KTY
 Share

Postare recomandată

Am 110 000 km din aprilie 2007. Sunt f. multumit de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • duroterm

    5

  • Riddler

    5

  • STOE

    5

  • Serban87

    4

salut..am luat un passat din luna a 6 2007 cu 135 de mii la bord ..dupa ce iam cautat istorikul la reprezentantza am vazut ca in mai anul 2010 a avut scimbate mai multe la 325000 cred ca sant in capul listei nu? mentzionez masina merge belea fiind si dsg 170 calutzi

Modificat de chelnerul25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aprilie 2006 140000 km schimbat pompa motorina ,compresor clima si distributie la 120000 in rest nu am treaba cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decembrie 2010, 104,200 km " putin si fac revizia de 105,000 KM " 1.9 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

b6 mai 2006 2.0 tdi, 225.000 km; merge excelent (sunt al doilea proprietar si a fost foarte bine intretinuta; am schimbat doar garnit chiulasa pe la 200.000)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut..ce consum ai la pasatul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b 6 BKP 2.0 PD NASCUT IN AUGUST 2006. 156.000 km luata din Ge cu 146.000 carte service in alb, a rulat in Franta, doar niste bonuri de schimbat uleiul o data cam la 13-15.000 am gasit agatzate la motor...nicio problema majora doar cateva minore : un bec far ars, scaunul dreapta fatza nu se ridica, in rest merg toate comenzile, apare in bord airbag foult, l-am sters o data si dupa 200 km a aparut iar. creca tre sa sterg contactele mufei. senzorul de presiune in pneuri s-a aprins de 2 ori dar tzin apasat 3 sec. butonul de langa schimbator si dispare, presiunea e buna.....si pe macadam parca ar cere ceva bucsharaie schimbate...asa am luat-o, in rest merge de sparge. consum 6.0 drum lung, 9...11 in orash depinde de stil si de anotimp. observ cand e ger ca la pornire scoate un damf de fum albastru si 2...3 secunde nu merge rotund, dar de luat o ia din prima si apoi merge frumos nu mai am treaba. completat un litru de ulei dupa 9000 km de la schimb. merg ushurel...aproape moshnegeshte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai au curaj oamenii sa cumpere bkp-uri?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 66000 km (2006)... pana acum am schimbat doar consumabile + cureaua de accesorii (era gaurita de o pietricica). porneste oricand 'la sfert' si la -21 grade. nu scoate fum deloc.. doar negru cateodata .. cand o accelerez brusc. nu am nici o problema cu ea.. doar butonul de frana de mana trebuie schimbat..

toate cele bune.

Modificat de ADI9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ADI9 - Vezi ca trebuie sa schimbi distributia! La tine se schimba la 120.000 km sau 4 ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa dai un document unde scrie de treaba asta cu 4 ani sau o stii din auzite, pentru ca am auzit zeci de variante pana acum: 4,5,6 ani. Din cate stiu VW nu da o anumite perioada pentru schimbare curelei de distributie scrie simplu 120 000 km. La mine la acelasi motor am schimbat distributia la 6 ani si 120 000 km (in planul de service scria simplu 120 000 km fara o limita de timp) si arata impecabil mai mergea sigur destul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E am un B6 2.0 Tdi din 2007 cu 187.000 Km .Eu personal il am de 1 an. Pompa de motorina si o bujie atat am schimbat la el.In rest Multumit.La cutia de viteze parca ceva nu imi place.Dsg-ul la retrogradare din 3 in 2 face o sacadare.Bruscheaza un pic.Pe sport parca face mai bine trecerile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu un fost taxi are 298000 am facut cu ea 17000 si nu am avut nici o problema sper sa-i tina dumnezeu obiceiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Passat B6 din 2006 BMP 2.0 TDI 140cp DSG. Acum am in bord 256.000km, l-am luat in 2009 decembrie cu 200k in bord, de cand il am am schimbat ceva la el..... Capete de planetara ( una facea figuri de cand am luat masina, le-am schimbat pe amandoua), bucse de 2 ori si un calculator de la xenonul de pe stanga. Merge bine, dar tare's multe gropile prin Iasi :(:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.0Tdi 2006 manuala 200.000km.Masina merge excelent si comporta bine,in 40 de mii de cand o am nu am schimbat decat un bec si distributia.

Modificat de Alexutzu_vl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

2.0 140 cp..an 2007 .15.07 si 93.000 km

la 15 mii ..pommpa de motorina in rest placute frana de 2 ori si schimburile obisnuite la nr de km

super multumit de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Passat CR din 2008/06 si pana in prezent 165.000km. Foarte multe schimbate,foarte multe becuri si ceva kompresor pe la klima, in rest multe minoritati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat din 2007, 2.0 TDI 170 cp DSG , 150.000 km, nici o problema pana acum decat consumabile ( filtre,bucse,bielete,flanse si rulmenti etc) distributie neschimbata si merge ca vantu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce sa zic decat ca masinile VAG sunt niste tancuri!!Cunosc acest om sta la cateva blocuri de mine si acum cineva mi-a adus aminte de bravura sa!Omul acesta trait numai in masina avand pasiunea de a calatorii,dupa ce a ajuns la fabulosul numar de 1.000.000km cei de la Skoda au luat masina pentru expozitie banuiesc,si i-au dat gratis alta la schimb nou nouta !!!!Este foarte adevarat ceea ce scrie si articolul de mai jos :

http://auto.9am.ro/s...da-Octavia.html

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat Variant 2006, 2.0TDI-240Cp, 259.000 km, cumpărată de afară în noiembrie 2009 la 231.000km. Probleme...o grămadă:

1) Turbina- la puţin timp după ce am cumpărat-o am întâmpinat eroarea "Emission workshop", care avea ca manifestare faptul că pur şi simplu mergeam fără turbină. După ce o opream şi o porneam de câteva ori dispărea şi mergea ca unsă. Evident, problema a reapărut din ce în ce mai des...

2) "Airbag fault"- problemă generată de un senzor (mufă) de sub scaunul pasagerului din faţă

3) Chit de ambreiaj, rulment de presiune + volantă schimbate (3720 lei şi nu sunt sigur 100% că piesele mi-au fost schimbate)

4) Pompă-duză arsă în mers (!!), rămas cu maşina în pană = bucurie maximă. (mulţumesc celor de la Tess Braşov pt. că au schimbat-o gratis)

5) Radiator spart (fară să-i fac nimic, cică pur şi simplu se corodează în timp)

6) Burduf planetară faţă dreapta tăiat în dreptul colierului, aruncă vaselină pe aripă, (încă nu am remediat problema deoarece este relativ nouă)

7) "Parking brake fault-See owner's manual" - pur şi simplu mi-a apărut dintr-o dată, ţin să precizez că faptic frâna funcţionează perfect dar îmi apare în bord P-ul acela galben tăiat şi primesc mesajul de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul 1,4 si 5 mi se par grave.. restu` sunt comune oricarui diesel sau passat-ului. Ce cod e motorul? la km astia chiar poti sa te consideri norocos cu problemele pe care le-ai avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod e motorul?

lasa-ma sa ghicesc... BKP? (vezi pct. 4 din lista cu probleme)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, motorul este un BKP :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat Variant 2006, 2.0TDI, cod motor BMP, 6 trepte manuala - cca 206.000 km, fara probleme majore (zic eu...).

- G450 (senzor presiune evacuare) - 200 lei

- pompa combustibil rezervor - 860 lei

- burdufi planetare pe ambele parti plesnite cam in dreptul colierelor - cca 110 lei (kit-uri de reparatie)

- si acum a inceput sa faca figuri imobilizatorul... dar mai suporta amanare - cca 1000 lei piese + manopera la reprezentanta

@Sacalu-Brasov: Nu amana prea mult schimbarea burdufului de planetara ca asa am facut eu pt stanga, si acum in loc sa se rezolve cu cei 55 lei piesa + 50 lei manopera tre sa ma pregatesc de un cap de planetara - cine stie cat o mai costa ....

Modificat de razvan_def
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!