Jump to content

Montare Instrument Cluster cu BC


oaspetele
 Share

Postare recomandată

salut , am incercat ieri sa vad daca facand legaturile afiseaza ceva in bord, nu afiseaza nimic , deci ReDFigther a avut dreptate .acum urmeaza sa caut un IC de Skoda Octavia cu minidot sau maxi dot si sa il montez .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu 1 passat din 2001 fara computer si azi mi-am comandat ceasurile cu minidot... ma poate ajuta cineva cu niste indrumari de montare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca sunt catva baieti pe aici care si-au montat asa ceva /poate florinppp te poate indruma cum se face modificarea/demontarea/pe parte mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help me !

Am ceasurile cu immo 3 cu bord computer mare , am masina cu tot ce e nevoie , am maneta de ic montata , am maneta de tempomat montata , am codul de log in pt bordul nou si dupa ce im montez imi apar niste erori pe el porneste o sec si se opreste, cred ca scrie imobilizator activ si ceva de motor,

Cum fac pt ca eu am inteles ca daca ai cod de log in nu e nevoie decat de vag com, dar nu pot citi motorul si nici instrumentele cu vag pe bordul nou.

Am montat la loc bordul vechi si e ok deci e din bordul nou.

Am nevoie de vag tacho neaparat sau de comander?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de recodare este putin diferita la immo3 fata de immo 2.

Cand ajung acasa o sa incerc sa iti trimit pasii care ii ai de facut.

Da-mi un PM ca sa nu te uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, dar nu pot sa fac nimica cu vagul , asta e problema mea.

Comunica doar cu airbag central elect clima si nu mai stiu ce.

Eu am nevoie de engine de can de intruments de imobilizator.

Practic astea sunt toate blocate de immo parerea mea.

La test la interfata merge k1 ok k2 ok can not ready parca.

Cu bordul vechi merg ok cu cel nou nu merg in rest el merge deci nu e din interfata vag com pt ca nu ar citi cu ceasurile vechi dar citeste...

Sa iau un vag tacho sa incerc?

Cu ala merge sa fac ceva?

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VagTacho / doar sa citesti eeprom / pin / sa iti rescrii km care ii aveai pe vechiul bord

Adaptarea se face cu VAgCom [ ce varianta de vagcom folosesti? ]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a folosit Vag Com 704

Modificat de dragos2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, eu cred ca nu ma fac inteles...noul bord montat, pus contactul, nu comunica cu can cu 19 .... ce e de facut, nu comunica nici cu engine nici cu altceva decat centrala electrica si airbag...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabriel, despre ce masina e vorba? pune codul la amble instrumente, si daca poti un scan total cu bordul nou si cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b5,5 model 2001 automata 1,9

Scan total nu pot face pana deseara ....la cel nou nu stiu daca merge scan dar cu cel vechi pus nu am erori pe masina dar o sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici procedura de adaptare

IC_adaption.doc

o traducere corecta se poate?

ca aia cu translate e cam fara inteles

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabriel , bordul nou esti 100% sigur ca e bun? Din cate am inteles eu, nu te poti conecta pe el(17) si pe cangateway(19) corect?. Din moment ce bordul vechi merge insemna ca instalatia e ok, atunci ramane bordul defect sau sa nu fie compatibil, pune eventual modelul(3B0 xxx xxx).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata scan la nou si vechi si codurile ....

3B0 920 805 F

vechiul cluster

si 3B0 920 849 A

noul cluster

ma nenea e luat de pe ebay nu stiu cat merge si cum, ala a zis ca e ok, are km dati in 0 merge pra data consum si toate alea pe la el licare spirala de la bujie imobol;izatorul merge tempomatu si tot e functional ca si ceas dar nu stiu de ce nu merge altceva...sa fie ca bateria nu are 12 si ceva, la bmw cand fac o rescriere sau ceva imi cere 13, 8 sa porneasca prgramul dar pana atunci citeste dar programele de rescriere nu merg

nou.txt

vechi.txt

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa comunici cu ic scos din instalatia masinii. De doua mufe ai nevoie, cea albastra de la ic si una de diag mama tot de pe masina. Daca nici asa nu comunica e 100% defect. Elimini asa posibile diferente de pinout desi eu unul nu stiu de asa ceva la cele 2 modele.

Comunicare, cu mai multe interfete, inclusiv vag-com, merge garantat la 12,0V. Eu cu atat alimentez si nu am avut niciodata probleme. Mai jos nu am incercat sa cobor tensiunea de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles cu mufele...poti fi mai explicit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat din nou....

Fara nici o solutie , am incercat sa scanez masina pe engine sau pe can sau pe instrument ba cu mufa albastra in el ba fara , apoi ba cu a verde decat ba fara , apoi fara nci una si tot la fel degeaba, nu comunica imi da noresponse from the controler...

Dau test la program si imi da k1 ok k2 ok si can not ready cu ambele clustere, iau interfat ama duc la alta masina si anume octavia mea si acolo am can ready, ma duc la alt passat tot 200 sau 2001 care are comp de bord mic si pun laptopul pe ea si ma duc la test si imi da tot can not ready.

ce mai am de facut?

Mi-ati zis ca trebuie sa comunice cu engine si fara ceasuri dupa cunostiintele mele nu ar trebui dar na...

Imi poate verifica cineva daca sunt bune ceasurile cumparate de pe ebay?

Mai pot face ceva cu ele?

Se poate lua ceva de pe unu pe altu sa fac ceva functional?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul nu poti sa comunici daca bordul e scos din mufe sau e defect, deoarece K(Wline mai exact) e trecut prin bord, la immo2 e folosit pt transfer de immo si diagnoza, iar la cele immo3 pt diagnoza. In rest cu celelalte module poti comunica deoarece K line e legat in paralel la toate.

gabriel , vezi pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update!

Probat pe birou si nu comunica nici asa cu vag comu...cred ca ramane doar sa imi iau un vag taho sa copiez din cel vechi pe hard tot si apoi sa updatez in asta .

Merge facut asa ceva sau cine mi-l repara...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pm cu schema.

Daca nu comunica cu vag-com putin probabil sa comunice cu alte interfete/programe.

Cititul eepromului si rescrisul nu ajuta deoarece nu este acelasi tip de IC. Nu poti copia pur si simplu eepromul din cel vechi in cel nou nici macar cu inscriptor de eepromuri deoarece sunt diferite.

In plus la marea majoritate a interventiilor direct pe eeprom, cum nu se cunoaste si metoda de calcul a checksum-urilor, ic-ul afiseaza ERR, de unde nu mai iese decat facand 2 recodari soft ale ic, prima data cu indiferent ce valoare si adoua oara cu valoarea corecta. Cum IC-ul tau nu comunica cu vag-com-ul, nu poti face aceste operatii, deci nu te ajuta nici macar "confectionarea" unui continut al eepromului conform cerintelor masinii, scrierea lui intr-un inscriptor extern si relipirea in ic.

Eu asi verifica eventuala existenta a unor lipituri reci pe linia K si continutul eepromului citindu-l intr-un inscriptor si eventual scriind alt dump; daca zici ca bordul are km zero, cine stie ce s-a intamplat acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un prieten care mai are asa ceva [ ma refer la tipul de bord ] - inceraca si la el pe masina cu bordul de pe ebay si vezi ce se intampla !

Ca sa ai idee daca ceea ce ai cumparat este "functional"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca nu merge nici in casa cu alimentare si vag com tot nu il vede mai are rost sa il probez pe alta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa ii dau de cap in nici un fel....se baga careva sa ma ajute? contra cost binenteles daca merita....pls help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat cu acest cluster merge impecabil multumesc lui terrabyt pt ajutor si pt reparatie , putini oameni ca el ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!