Jump to content

Inlocuire Lichid De Frana


Iulian14
 Share

Postare recomandată

Interesant,poimaine am sa fac si treaba cu Vcds-ul si revin cu rezultatul,oricum mai astept pareri,poate s-a mai lovit cineva de aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    45

  • Al Bundy

    10

  • terminatoru

    10

  • dolphspeed99

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am facut si eu aerisirea cu VCDS ...dar degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , am s-o fac si eu si vad dupa,dar n-am frana aproape deloc,prinde putin(nu se opreste masina) jos si in scurt timp pedala coboara pana la capatul cursei,pana jos.Daca stau sa ma gandesc la aerisirea la roata si la ce operatiune am facut(cele 2 conducte schimbate),nu prea vad pe unde ar fi putut intra atat aer in instalatie incat sa nu-l pot scoate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aerisire manuala + VCDS+ si iar manuala sa iasa aerul, este mai mult decat suficient.

 

Si am schimbat cateva module de ABS pana acum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin,datorita sursei de achizitie cred ca nu pot aerisi ABS-ul

post-58309-0-92947400-1415221022_thumb.j

In schimb I-am dat output test pe ABS si merge,imi impinge pedala sus,eroare nu e pe el doar cea de la senzor G85(nu e montat) si am martorii ABS si ESP aprinsi,sa fie din cauza acelui senzor faptul ca stau aprinsi?

Aer nu iese pe niciunde,am aerisit si pe la conductele schimbate si tot nu tine pedala,se duce incet pana jos ,la a doua-a treia pedala se intareste mai tare,dar in mers tot nu e frana.Lichid de frana nu pierd,vacuum este.

 

L.E. Acum am citit pe forum ca daca a fost golit de lichid vasul lui(si cazul meu),e nevoie de aerisire ABS cu Vcds-ul,am sa incerc si asta.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Documentatia spune ca trebuie sa scoti cate 200 ml de la fiecare roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand da sub 200 grd temp de fierbere sau e inchis la culoare sau  de culoarea cola tb inlocuit.

 de obicei pt protejat sist de franre e bine des schimbat  la 2 ani.

Iata cum arata testarea si testerul de verificare temp  fierbere lichid..

 

   

 

E de preferat lichide in flacoane de tabla  si verificare cu testerul de fierbere a temperaturii de fierbere a lichidului din flacon inainte de turnare sa nu contina apa ...

 

Lichide bune performanta cost  pt  DOT 4

 

BOSCH DOT4 SUPER (atentie exista si Bosch simplu)

DOT 4   ATE BLUE RACING

Necesar  1L   pt schimbare cu pompa  speciala in service in presiune ce se monteaza pe rezervor lichid frana, ce asigura purjarea si spalarea sistemului de lichidul vechi.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminatoru

Problema asta o am si eu la passat: pedala moale, daca o tin apasata se lasa la fund.
Ieri am schimbat lichidul de frana(Textar DOT4). Am scos cca 400ml, atat a vrut:)) Am suflat si cu aer pe instalatie, dinspre vas catre aerisitoare. Am aerisit de doua ori toata masina, curge doar lichid, fara pic de aer.
Si ca sa vezi, pedala mea e la fel...
Am incercat sa fac aerisirea ABS-ului dar nu imi da voie interfata VCDS(error grupul 001). Doar output test am facut, si pedala mi-o impinge inapoi.
Tu ai rezolvat problema? Un sfat din partea celorlati e bine venit!
Ms anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa scoti lichidul si apoi sa sifli cu aer pe instalatie? Prostie mai mare nu am auzit.

 

Trebuie neaparat aerisita frana cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema in tehnica asta.

Si eu am facut si nu au fost probleme.

Am aerisit tot cu aer si doar la urma la pedala. Apoi cu vcds.

Cu mentiunea ca presiunea aerului sa fie limitata la 1bar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cacao facut presiune cu aer, el zice ca a scos lichidul si a bagat aer, cel putin asa am inteles eu. Faptul ca faci presiune cu aer sa se duca lichidul e foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan la mine dupa aerisire(daca ii pot spune asa) cu VCDS pe grupul Abs i-am dat Output Test si am mai facut si o aerisire la pedala , mi-a mai iesit aer pe la roata din dreapta fata si pe urma lichid.Acum am frana, imi prinde relativ jos dar este si nu sunt multumit de ea, dar am vb cu un mecanic ffff priceput(nu exagerez) si am sa merg la el sa-mi faca o aerisire(eventual schimb lichid) cu ceva scula speciala,am sa revin cu rezultatul dupa ce vin de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos lichidul cu ajutorul aerului de la un compresor. Ce poate fi asa mare prostie, atata timp cat am bagat lichid in vas si am tras cu o pompa vaccum pe la aerisitoare pana a venit lichid. Si apoi am aerisit prin metoda clasica. O sa fac si aerisirea cu VCDS, cand voi gasi pe cineva caruia ii merge BS pe grupul 001, ca la versiunea mea nu merge...
Citind postul lui Cosmin, cum a facut el, am zis sa incerc si eu, doar ca nu am facut aerisirea din tester.
Va tin la curent.

Modificat de vladinsky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca ai scos lichidul, ai bagat presiune si pe la aerisitoare ai scos pana a iesit aer. Si ca abia apoi ai pus lichid.

daca m-am inselat, imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

După ce scoatem cu seringa din vas pana ajunge la minim si turnam lichid nou peste, pana curge pe fiecare aerisitor durează cam mult, dacă fac pedala e ok? In aceasta situație trebuie mașina pornita sau oprită? Capacul vasului trebuie sa fie pus sau nu ? Dacă las de la sine sa curgă trebuie sa desfac toate aerisitoarele deodată sau pe rând cele din spate mai întâi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuirea se face la masinile cu ABS cu pompa SPECIALA cu presiune pozitiva deoarece trebuie spalat in presiune sistemul de franare cu 1l lichid.si procedura de Bleeding Brakes facuta cu VCDS pe modulul ABS..si se aerisesc rotile OBLIGATORIU in ordinea trecuta in manualul de reparatii.. aerisirea  tip dacia 1300 se facea acum 20 ani la masini cu sistem de franare clasic din lipsa de scule cu facut pedala...sau pseudo aerisire gravitationala, n-au nici o legatura cu zona aerisiirii sist de franare la masini grupului VW cu ABS..

Iata un exemplu inlocuire si spalare sistem  cu pompa specializata   la alta marca  masina luat de pe yt.

 

pt ABS   

 

ABS Brake Pump Bleeding
Updated 14 Apr. 2011

Ross-Tech is not responsible for any damage or problems that may result from following these instructions. They are to be used at your own risk. These instructions apply to many older VW/Audi models but may not work with many newer ones. As always, you should refer to a Factory Repair Manual for your vehicle! Also check the Ross-Tech Wiki to see if there are vehicle-specific instructions that you should use instead.

This procedure details how to bleed the ABS pump when replacing brake fluid. This procedure is NOT necessary unless your ABS pump has gone completely dry. For normal brake work including fluid replacement, hose replacement, pad replacement, etc. this procedure is NOT necessary. Also, this procedure does not take the place of good ol' fashioned brake bleeding with one person operating the pedal while the other person opens the bleeder valves one by one and collects the discharged fluid.

There are certain test conditions that must be met before doing this procedure:

Vehicle must on a lift or safe jack stands with no wheels touching the ground

Ignition should be in the "On" position

Procedure for Bleeding the ABS Brake Pump in many older VW Golf, GTI, Jetta, and Audi TT:

[select]
[03 - ABS Brakes]
[basic Settings - 04]
Group 001 (may be group 002 in Mk3 VW Golf/Jetta)
[Go!]

This will trigger the ABS pump to turn on for about 10 seconds. You should hear the fairly loud pump clicking during this time.

Click the [Done, Go Back] button and you're all set.

Procedure for Bleeding the ABS Brake Pump in many older VW Passat and Audi A4/S4, A6/S6, and A8/S8:

[select]
[03 - ABS Brakes]
[basic Settings - 04]
Group 002
[Go!]

This will trigger the ABS pump to turn on for about 10 seconds. You should hear the fairly loud pump clicking during this time.

Click the [Done, Go Back] button and you're all set.

 

La sfarsit obligatoriu se testeaza sistemul de franare  pe stand de franare conform procedurilor RAR standard.

 

Lichidul de frana se schimba la 3 ani prima data si apoi din 2 in 2 ani. Iata ce zice Seat oficial.(Excludem faza cu reprezentanta operatiunea putand fi facuta la orice service dotat cu pompa schimbare lichid si VCDS  si care au experienta multimarca.)

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TrekOUT, sa inteleg ca pot sterge continutul topicului, sunt inutile explicatiile din toate cele 160 posturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegilor, am facut aerisirea pompei ABS cu testerul si nu am observat nicio imbunatatire. Pedala tot asa tine, mai pe la jumatate, iar daca stau la semafor se lasa la fund cam usor. Nu stiu cum ai scapat Cosmin de problema asta, ca am facut schimbul si aerisirea exact cum ai descris tu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar nu merge jos de tot. Iar putin, e normal sa mearga. E din cauza vacuum-ului.

Dupa toate verificarile, ai facut o aerisire clasica? Eu parca dupa vreo saptamana am facut iar aerisire la pedala, a mai iesit aer si pe urma n-am mai avut probleme. 

Aceeasi procedura am aplicat-o recent si la bmw si n-am avut probleme cu aerisirea ulterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegilor, am facut aerisirea pompei ABS cu testerul si nu am observat nicio imbunatatire. Pedala tot asa tine, mai pe la jumatate, iar daca stau la semafor se lasa la fund cam usor. Nu stiu cum ai scapat Cosmin de problema asta, ca am facut schimbul si aerisirea exact cum ai descris tu...

Dupa aerisirea cu VCDS trebuie facuta cea clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am sa fac domnilor. Eu am facut aerisirea clasica imediat dupa ce am schimbat lichidul si la vreo 3 saptamani cu VCDS-ul. Tin sa precizez ca masina era pe roti cand am facut cu testerul. E vreo problema?
Am sa mai fac o data si aerisirea clasica si va tin la curent.
Multumesc de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
terminatoru

Vad ca a intrebat si colegul Vladinsky , e neaparat ca masina sa fie suspendata de la sol in momentul cand se face procedura cu VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Revin,am inlocuit lichidul la mecanic cu pompa speciala,aerisit ABS cu VCDS,aerisit normal de 2 ori si tot nu am frana buna,pedala e fff moale,prinde putin dar destul de jos si daca o tin apasata se duce jos de tot.Mecanicul zice ca e pompa centrala de frana,dar inainte de modificare (mutare volan dreapta / stanga) frana mergea perfect, deci practic s-a mutat piesa de pe dreapta pe stanga, e posibil sa se fi defectat in momentul cand a ramas fara lichid si s-a putut face cursa completa ( ceea ce nu se putea cand era sub presiune) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut aerisirea clasica din nou acum ceva timp, dar nu am mai postat...
Intre timp am schimbat placutele de frana fata/spate TRW, discurile spate TRW, am uns cu vaselina speciala culisele de pe fata(bolturile), am "spalat" discurile cu spray special si am montat totul la loc. Primele 2-3 zile, frana tinea parfum, pedala fiind putin calcata, nu mai tinea cam pe la jumatate cum era inainte, chiar daca placutele erau noi! Dupa astea 3 zile, parca a revenit ca inainte, dar frana esti mult mai buna datorita placutelor(recomand TRW). Au fost si cazuri de franare brutala si masina s-a comportat exemplar. Am tot zis ca ma duc sa fac un test pe banc, dar nu am timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!