Jump to content

Inlocuire Lichid De Frana


Iulian14
 Share

Postare recomandată

A incercat cineva sa schimbe lichidul de frana fara sa bage presiune in instalatie si fara sa pedaleze? Iese cantitatea de lichid specificata (200ml/etrier) doar multumita gravitatiei?

Eu am facut schimbul prin metoda mai inainte mentioanat la Dacie (am citit ca asta ar fi metoda ideala) si dupa ce a curs 1L lichid de frana cu cadere libera am ramas fara frane. La fiecare etrier s-a adunat aer, nu mi-am dat seama de ce. A trebuit sa pedalez si sa aerisesc fiecare etrier in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    45

  • Al Bundy

    10

  • terminatoru

    10

  • dolphspeed99

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Am citit posturile cu aerisitul franei si a ambreiajului, dar pentru ca nu ma prea pricep, nu stiu care sunt etrierii sau aerisitoarele la roti ori ambreiaj. Ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii sau poze, eventual un link cu ceva imagini?

Merci!

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am facut operatiunea asta la Reprezentanta VW din Salonic Grecia, saptamana trecuta cu 48 euro. Intrebati si pe la noi ca nu cred ca e o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

110 ron la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

sal am si eu o intrebare, trebuie sa schimb furtunasul de la etrierul din dreapta si intrebarea mea este trebuie sa aerisesc toata instalatia sau doar roata dreapta si trebuie facuta si aerisire automata?

ma gandeam sa schim si lichidul tot dar acum nu stiu ce sa mai zic dupa ce am citit topicul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ti-e frica sa aerisesti toata instalatia?

Nu poti face decat un lucru bun. Nimic altceva.

"Aerisirea automata" banuiesc ca ar fi cea cu vagcom-ul, nu? E bine s-o faci. Si la fel si schimbul total de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si ce lichid de frana sa cumpar? stiu ca trebuie sa fie DOT 4 dar ce marca / producator e mai bun?

MS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te panica, Passatul nu-i Dacie. Faci aerisirea ca si la Dacie (nu cred sa existe vreunul dintre noi care nu a facut :D ), diferenta este ca trebuie sa aerisesti si ambreajul, o sa ai frane dupa cu siguranta. La Dacie cam la 25% dintre cazuri nu iese cum trebuie ca pica ceva sau este improvizat ceva de vreun "meserias"la sistemul de franare.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aerisire sa nu cumva sa o uiti fara lichid in vas ca patesti ca un forumist grabit, de a stricat garniturile in pompa si a trebuit sa schimbe pompa cu totul ca nu gasea garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''diferenta este ca trebuie sa aerisesti si ambreajul, o sa ai frane dupa cu siguranta.''

pai eu am tiptronic nu am ce ambreiaj sa aerisesc, inafara de aerisirea la roti ar mai trebui sa fac ceva?

ms pt sfat vicius_the_one

Modificat de Stelian.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual aerisirea ABS-ului cu vagcomul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este obligatoriu cand schimb lichidul sa aerisesc ABS pt ca am un prieten care a schimbat si nu are probleme cu frana si nici cu ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se spune si pe Ross Tech, aerisirea ABS-ului e obligatorie cand se inlocuieste lichidul si apuca aerul sa intre pe instalatie. In rest, e facultativ. Dar eu personal il recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o nedumerire. A inceput sa-mi apara pe bord din cand in cand mesajul "STOP Bremsen Fehler Betriebsanleitung". Am verificat in cartea tehnica si zicea acolo ca poate sa fie de la nivelul scazut al lichidului de frana. Am dorit sa verific nivelul, dar nu mi-am putut da seama daca e plin sau sub minim, pentru ca nu se vede nici o miscare de lichid in recipient. E cololrat in mod normal? Daca intradevar nivelul e sub minim, pot sa completez eu direct, sau e nevoie de o plimbare la service + aerisire?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu hotarasti unde si cum vrei sa procedezi ... poate ca nu vrei sa te murdaresti pe maini si vrei sa le dai bani celor de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-am putut da seama daca e plin sau sub minim, pentru ca nu se vede nici o miscare de lichid in recipient.

Da si tu jos capacul de plastic de peste baterie si o sa vezi mai bine in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o intrebare si nu am gasit raspunsul in topicul asta: cum se scoate sita aceea de la recipientul pentru lichidul de frana? Ca am incercat in toate felurile dar nu am reusit. Sau nu se scoate?

Multumesc frumos pt raspuns

O zi buna tuturor :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba se poate. Prinzi cu un patent cu cioc si tragi de sita afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul poate fi aerisit oricand independent de schimbarea lichidului? Cum si pe unde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Pe cilindrul receptor de pe cutie este un aerisitor. Il desfaci si cineva apasa pedala pana ajunge in fund. Strangi la loc aerisitorul, abia APOI celalalt va ridica piciorul de pe pedala.

Daca ai aer, se repeta operatia pana e eliminat complet.

Insa ma indoiesc ca e cazul. Se aeriseste si singur, chiar daca nu-l aerisesti tu. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) pai ori trebuie aerisit ori nu. Cand am schimbat lichidul de frana nu l-au aerisiti. L-am aerisit aseara. Mecanicul care apasa pe pedala a zis ca lui i s-a parut ca a avut un gol de aer. Hmmm... Sper sa nu am probelme cu ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca-l aerisesti si daca nu, el sigur se va aerisi. Acuma e clar? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!