Jump to content

Inlocuire Lichid De Frana


Iulian14
 Share

Postare recomandată

Ai dreptate.... ma tiziganesc la 30 lei.... E vorba de frane.... m-am prostit de cap.... eu zic totusi sa ramana posturile de mai sus ca sa stie lumea ce sa NU faca :)

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    45

  • Al Bundy

    10

  • terminatoru

    10

  • doctorul

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

da schimba dom le un litru intreg.lasa l sa se scurga bine,da drumu si pe la ambreiaj,si nu are de ce sa iti ramana atata!:):)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pentru pretentiosi, as avea urmatoarele sfaturi:

- lichid nou

- placute + discuri noi

- tulumba de frana noua

Nu vei mai recunoaste masina dupa. smile.gif

rog pe cineva sa-mi spuna si mie unde se afla tulumba de frana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spatele pompei de frana.

post-8441-0-68593100-1320816200_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cateodata ,cand pornesc motorul dimineata imi ramane pedala de frana vreo 40 sec rigida.am schimbate pompa tandem si furtunasele.nu am schimbat niciodata lichidul de frana ci numai am completat de vreo 2 ori in 4 ani.in rest nu am probleme in mers.ce imi recomandati sa fac?

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand lichidul de frana se schimba la 2 ani.

Daca tu trebuie sa completezi inseamna ca pe undeva scapa. Trebuie mai intai sa vezi pe unde scapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie completat decat daca ajunge sub minim.

Odata cu uzura placutelor, scade si nivelul lichidului. Cand montezi placute noi, nivelul creste la loc.

Cam asta s-a intamplat acolo.

Referitor la pedala... sa nu fie o problema din tulumba...

Furtunasele crapate nu reusesc sa scape atat vacuum incat sa nu ai frana. Uita-te si tu la diferenta de conducte. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce am citit acest topic, am cateva intrebari:

- daca lichidul din vas este curat, adica este ca uleiul alimentar, inseamna ca lichidul de pe instalatia de franare este curat? lichidul din instalatie se amesteca cu cel din vas in timpul functionarii? nivelul nu a scazut deloc in vas.Am luat masina in 2007 si nu stiu cand s-a schimbat lichidul de frana.

- frana este acceptabila, parca pedala este mai moale decat in anii anteriori(pedala de ambreiaj a fost tare de la inceput). Sa incerc deocamdata doar o aerisire clasica cu pedala?

- servofrana am schimbat-o acum 2 ani, placutele sunt ok, discurile acceptabile insa ma bate gandul sa schimb lichidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o aerisire si cu VCDS-ul.

Daca au dat jos tot lichidul din circuit, atunci e curat. Daca nu, poti avea lichid vechi pe circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Mi-am inlocuit ieri furtunele flexibile de frana din fata, iar mecanicul mi-a aerisit sistemul doar pe partea din fata (stanga/dreapta). A spus ca nu este nevoie si pe spate, pentru ca nu avea cum sa ajunga aer. Vreau sa va intreb daca mai trebuia aerisit ceva (ABS, ambreiaj) ? mecanicul mi-a spus ca nu este nevoie, ca nu a fost inlocuit tot lichidul. Ca o paranteza, furtunele au fost 230 RON la reprezentanta (ATE), cu discount de 20%, mi se pare enorm enorm avand in vedere ca la un magazin normal sunt 23-40 RON bucata. Sper ca diferenta sa se reflecte in calitate ....

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practica multi sistemul asta... asa e, teoretic nu ajunge....

In schimb, cel mai bine era sa aeriseasca ca la carte... incepand cu roata cea mai departata roata de pompa - respectiv dreapta spate... si terminand cu aerisirea pompei cu VCDS... ca nu strica.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut! am citit undeva ca lichidul de frana scade atunci cand se face schimbul placutelor... maine vreau sa-mi schimb placutele pe fata(nu a aparut inca becul pe board dar arata destul de uzate), si lichidul de frana este undeva pe la mijlocul MIN si MAX. Intrebarea mea este daca trebuie sa mai adaug lichid dupa schimbul placutelor(daca tot am inteles ca se pierde) si de care lichid?am inteles ca nu trebuie mestecate,dar eu nu stiu ce am pe masina, ca sa pun acelasi, este vorba de un golf 5 din 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inteles gresit.

Odata cu uzura placutelor, nivelul scade, pentru a compensa diferenta de ferodo. Cand pui placute noi, nivelul va creste, uneori chiar peste maxim (daca intre timp cineva a completat crezand ca scade nivelul).

Asadar schimba placutele linistit, fara a completa lichidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna,

Eu dupa cum spuneam mai in sus am pus servo frana noua adica am schumbat tulumba.

Problema ar fi ca prinde frana jos DAR bine. Dupa 2 mi de km inca nu m-am obijnuit si nu imi place.

Aerisirea sa facut pe fiecare roata cu masina ridicata pe elevator si am facut la pedale de numa.

Ce sa ii fac uni imi zic ca poate cum ii noua etc. Eu nu cred, nu ii normal sa prinda asa jos sub jumatea traseului.

Oricum vacum am foarte mult si parca si raspunde motorul mai pront.

Have a good time

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut si aerisirea pompei de ABS cu VCDS?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Nu stiam ca se face, habarn nam.

Taicamio a zis sa mai ii facem noi aerisirea.

Cine a facut vreodata aerisire la pompa ABS cu VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face, nu-i bai. In primul rand, trebuie facuta aerisirea clasica, dupa care sa o faci cu VCDS-ul - ca sa arunce aerul - daca exista - in pompa de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pedala e elastica, e aer in instalatie.

Daca doar prinde jos, n-ai ce regla decat eventual tija pedalei de frana daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut baieti, am schimbat cele 2 conducte ce merg de la pompa de ABS la pompa de servofrana,am aerisit rotile si tot nu am frana deloc, nu pierd lichid niciunde,am aprinsi martorii ABS si ESP(probabil de la G85) .Citisem ca exista vreo procedura de aerisire a ABS-ului cu VCDS-ul(daca se poate sa o postati careva),sa fie oare din aceasta cauza?

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri pe grupul ABS si la Basic Settings. Urmezi procedura.

 

 

 

Ai  pedala de frana foarte tare sau foarte moale?

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,ms am sa fac procedura,dar e posibil ca din aceasta cauza sa nu am frana? Pedala merge pana jos,e moale.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat lichid ai scos pe la fiecare roata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aerisit  pana nu mai venea aer,deci imi curgea numai lichid curat,fara aer sau bulbuci in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am reusit niciodata sa aerisesc calumea manual, ori de cate ori am facut-o. Tot timpul m-am reprezentanta,ori skoda ori vw si faceau acolo baietii aerisirea cu ceva aparat cu vacuum. Nu manual cu cheia de 10 si pedale......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!