Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Salut,

Probleme Volant - vwForum.ro - Page 40 - am postat acum cateva luni despre ambreiaj si volant.

Am facut operatia de schimbare la Augsburg Militari, 1800 ron kit complet LUK si cca 560 ron manopera (lasat masina dimineata si luat seara). In total cca 2400 ron.

Pedala de ambreiaj este acum foarte moale, chiar m-am speriat la primele ture, dar se comporta foarte bine acum masina si imi place.

M-am gandit ca e bine sa fac share de info.

Salut,

Probleme Volant - vwForum.ro - Page 40 - am postat acum cateva luni despre ambreiaj si volant.

Am facut operatia de schimbare la Augsburg Militari, 1800 ron kit complet LUK si cca 560 ron manopera (lasat masina dimineata si luat seara). In total cca 2400 ron.

Pedala de ambreiaj este acum foarte moale, chiar m-am speriat la primele ture, dar se comporta foarte bine acum masina si imi place.

M-am gandit ca e bine sa fac share de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mahon66: cati kilometri ai parcurs deja cu ambreiajul nou?

Modificat de Deco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si randul meu...am schimbat acum aprox 10-15.000 km disc ambreiaj, volant, rulment de presiune pentru ca in mers subit a inceput sa faca ca toti dr... . Inainte se auzea un zgomot puternic, dar mi s-a spus ca se mai poate merge cu ea chiar daca stiam ca e de la volant. Ma asteptam mai mult sau mai putin sa pice. Toate bune si frumoase pana acum o saptamana cand mi-am dat seama ca iar la relatiu se aude un fel de fosnait metalic dar foarte fin( trebuie sa ma aplec cu urechea langa roata stanga fata, altfel nu se prea aude). Am inceput iar sa o ascult si ... cand apas la maxim ambreiajul nu se mai aude deloc, insa daca apas doar jumatate se aude ceva mai tare decat la relantiu. Mentionez ca intra usor in viteze si nici nu tremura la plecarea de pe loc. Am bagat-o si in treapta 1 si am inceput sa ridic ambreiajul fara sa apas acceleratia si a inceput sa mearga fara probleme. Ce mama ei poate sa mai aiba? Preecizez ca in ultima perioada am facut doar drumuri lungi de circa 700-1000 km pe week-end iar in rest, masina a stat la odihna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are nimic masina. Un oarecare zgomot discret il vei auzi oricum..dar daca trebuie sa te apleci cu urechea langa roata ca sa-l sesizezi..deja e prea mult :D. Dupa ce am avut probleme cu nenorozitele astea de volante, multi avem tendinta ca ulterior sa devenim excesiv de atenti la orice zgomot cat de mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna, am o intrebare: la golful meu a inceput sa imi apara din nou simptomele de uzura ambreiaj; am 180 000 km, sunt la al doilea schimb, precedentul undeva la 90 000; ca si simptome dupa o accelerare sportiva intra mai greu, la fel dupa ce se incalzeste dupa ce se circula prin oras; chiar si la diferentele de temperatura de afara am observat, cand e frig functioneaza mai bine. Acum intrebarea oare ar rezista la un drum de 2500km??? sunt in spania, in situatia asta...aici un schimb de kit ajunge la 1200e, daca ma lasa pe drum oriunde in europa cu aceeasi suma o fac, daca ajung in ro o fac cu 500e. Ma gandesc ca la un drum mai lung nu se utilizeaza ambreiajul excesiv, plus ca drumul va fi facut in luna decembrie pe frig. Merita riscul de a ramane pe undeva o zi in plus??? ma refer la ideea ca daca raman pe undeva chem asistenta gratuita care ma duce la primul service autorizat si in max 24 ore am masina si banii dati....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de uzat este volantul.Da mai multe detalii,vibreaza masina la relanti,bataia de la ambreiaj cat de puternica este?Uite aici o poza cu volantul pe care l-am schimbat eu.Si mie imi aparuse o mica bataie la relanti care disparea cand apasam ambreajul,bataia era aproape insesizabila.Pe parcurs a devenit din ce in ce mai pronuntata,usor trepida masina la relanti iar dupa un an asa arata.Momentul cand arcul a iesit prin Volant nu ai cum sa nu il observi,masina va face ca un tractor,e diferenta mare dintre o mica bataie care o auzi cand e uzat volantul si cand deja cedeaza carcasa.Acum depinde de gradul de uzura la tine,daca bataia este mica si nu o ai de mult atunci calco,eu am mai mers cam 20000-30000km cu bataie si abia dupa 1-1.5ani a cedat.Numai sa ai grija,fara condus sportiv,si sa sti cand sa te opresti,cand incepe sa faca urat schimba kitul.

post-108411-0-82767200-1352633142_thumb.

Modificat de cc_shady_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatii la relanti nu am, si daca e ceva e insesizabil...stiu din experienta de data trecuta cand am mai umblat cu ea asa multe luni bune, singurul inconvenient fiind la schimbarea vitezelor

Eu la schimbul anterior am vazut discul de ambreiaj si am ramas surprins de cat de bun era...vizibil..., inca il mai pastrez...fata da un disc uzat de dacie(1310) e uimitoare diferenta...probabil ca volant e problema si nu uzura discului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi fara frica,la drum intins este echilibrat in turatie,el se aude la ralanti sub 1000rot .Te tine fara probleme mult mai multi km.Daca nu patineaza discul,nu bate volantul incearca sa-i faci o aerisire la cilindru de ambreiaj daca zici ca intra greu in viteze, un reglaj de timonerie,poate nu este dus ambreiajul ci trebuie ceva reglaj.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu merg pe aceeiasi idee precum Calin, mai ales ca tu reclami o eventuala problema la ambreiaj nu la volant...Daca nu bate volantul iar ambreiajul nu patineaza, n-ai de ce sa umbli acolo. Fa ce ti-a spus si Calin: aerisire. Iar daca nu ai mai schimbat lichidul de frana demult, schimba-l! Ai sa fi surprins sa vezi ca ulterior ambreiajul merge altfel...

@cc_shady_07: mare noroc ai avut ca nu ai spart carcasa cutiei de viteze...De curiozitate: ce marca era acel volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LUK era volantul!

LUK era volantul!

LUK era volantul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant...ai idee si cam ce vechime avea pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, post foarte util @Cowboy :). Multumiri.

Se pare ca am si eu probleme cu ambreiajul/volant pe Golf V motor BKC, dupa vreo 85000 km, masina avand ~188 mii km. Simptome:

  • trepidat la accelerare brusca,
  • trepidat la pornire de pe loc mai ales la motor rece,
  • apasand ambreiajul pana la jumate se aude zgomot destul de tare, se simte o bataie destul de tare si in picior cand se apasa.

Un caz concret ar fi niste preturi legate de setul de ambreiaj/volant. Am cerut si am primit oferte de la:

  • Autoclub TM, reprezentanta VW, pret aprox.: 5300 RON (piese) + 1000 RON (manopera), garantie 2 ani;
  • Procar Skoda TM, reprezenta Skoda, pret aprox.: piese OEM - 5300 RON, piese AM Sachs - 3200 RON + manopera 500 RON, garantie 2 ani;
  • un prieten, avand service propriu: piese OEM Sachs - 4200 RON, piese AM Sachs - 2800 RON;
  • alte magazine de pe internet: piese Luk - 1500-1600 RON, piese Sachs - 1900-2100 RON, garantie 18 sau 24 luni.

Diferentele astea de pret mi se par enorme. Oare exista si diferente in ceea ce priveste calitatea pieselor? Ce recomandati la alegere? Din cate am citit aici, multi recomanda piese Luk + service autorizat RAR pentru eventualele probleme de garantie.

Personal, as merge pe varianta Luk, montat la Procar Skoda TM, costurile finale fiind pe la inaltimea a 2100 RON, piese + manopera.

Multumesc,

VW Golf V 1.9 TDi, 2005, motor BKC.

Salut,

Eu am schimbat set volant + Kit ambreiaj LUK pe Golf V motor BKC la 185 mii km (1600 RON ansamblul + 400 lei manopera).

Dar...am uitat ambalajul in service :)

Nu batea foarte tare dar nu m-am riscat.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut o experienta..sa-i zicem "tangentiala" cu volantul, pentru ca el a fost primul inculpat :D. Mergand eu asa linistit..constat ca la anumite plecari de pe loc aveam o bataie metalica in stanga fata..Zic..hopa...sa fi inceput nenea volant sa cedeze la aproape 90.000km de la schimbare avand in vedere ca l-am protejat ca pe copilul meu? :P...Incep sa fac testele specifice ca sa ma conving..Dupa cateva minute ma conving ca saracul volant e in mintile lui..mai ales ca zgomotul de care spuneam se manifesta si la un mers incet in tr1 pe la 1200rpm asa..cu ambreiajul complet liber. Deci e de la altceva..stau ma uit pe la articulatii peste tot..nimic. In final ma duc in service pt ca zgomotul era al naibii de pregnant...Cum mecanicul la care ma duc eu de obicei acolo nu era in zona, ia un altul masina la gadilat...Dupa cateva minute da verdictul: "Dom'le e de la volant. Sa va faca colegii devizul...eu zic sa schimbati si ambreiajul". Pe mine m-a bufnit rasul...ii explic ca e imposibil sa aiba legatura cu volantul pentru ca nu face X,Y,Z, W, etc. El nimic; Volant! Volant! Intre timp apare si mecanicul meu uzual, asculta "povestea" si ia si el masina in proba..la final zice: "n-are nici o legatura cu volantul zgomotul asta" .

Bun..urca masina pe rampa si incepem acolo s-o tinem turata constant pe la 1200rpm...sa incercam plecari din loc, etc. Bataia se auzea bine de tot..ca 2 linguri lovite una de alta. Dupa cateva minute omul identifica sursa zgomotului: o banalitate! Furtunul ala tare care vine prins pe sub carcasa filtrului de aer pt scurgerea condensului care e facut dintr-un material foarte tare, batea de grila aia metalica de sub farul stang. A tras ala de acolo si l-a repozitionat si..a disparut bataia. M-a costat 35 ron... :D 35 de ron care daca era sa fiu un nestiutor si sa ma iau dupa primul mecanic s-ar fi multiplicat cu 100...Asa ca aveti grija..mai bine verificati la 2-3 mecanici diferiti cand aveti de-a face cu ceva la care nu se poate pune un "diagnnostic" clar si sigur din prima..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

A venit si randul meu sa inlocuiesc volant+ambreiaj!Ca si simptome masina nu face foarte urat,dar se aude zgomot metalic cu pedala de ambreiaj apasata la jumatate, vibreaza la acceleratii bruste.Maine merg in service...sunt curios ce model a fost pe masina ca am 220 de mii km si nu a fost schimbat niciodata.M-am hotarat totusi sa iau Luk dupa ce am citit acest topic si din ce mi-a mai spus mecanicul.Revin cu impresii dupa ce voi schimba piesele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am cumparat si eu un kit de ambreiaj cu volant Sachs de pe net cu 1820 Ron. Problema e ca am impresia ca are ceva defect din fabrica deoarece nu observ actiunea arcurilor de readucere a volantei in pozitia initiala. In plus se aude un zgomot usor de agatare. Sunt foarte ingrijorat ca ar putea fi ceva problema din fabrica sau poate din cauza transportarii. Am citit pe net ca daca o scapi pe jos poti sa iti iei adio de la ea. Am postat un video poate ma puteti ajuta cu ceva pareri.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai tu putere sa comprimi cu doua degete arcurile alea, nici macar pe cele de duritate redusa (sunt doua grupe de arcuri).

Parca era normal sa aiba un joc la liber de maxim nu-mai-stiu-cati dinti de pe coroana, numar care variaza intre sachs si luk.

Poate te ajuta cu un raspuns mai clar un coleg mai priceput. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din filmuletele pe care le-am vizionat pe youtube am observat ca si in jocul liber se intampina o rezistenta cauzata de un arc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e joc normal. Jocul ala stanga dreapta trebuie sa fie mult mai mare (cativa cm) ca sa provoace probleme. Iar cel de-al doilea joc (cel sus-jos) trebuie sa fie foarte foarte mic la o piesa noua..In filmuletul postat, mai degraba cel de-al doilea joc mi se pare un pic dubios. Totusi, e o piesa noua, are garantie. Atata timp cat e montata in service autorizat eu nu mi-as bate capul. Cei de la service vor putea spune daca piesa prezinta intr-adevar probleme reale inainte sa o monteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost cu piesa la un service autorizat vw (pentru a nu pierde garantia) si mi-a spus mecanicul ca e buna. Maine o monteaza. Abia astept sa vad diferenta. Sper sa ma tina mai multi km. Masina am cumparat-o recent cu 140000 km si e din 2007. Simptomele au fost de trepidatii la plecarea de pe loc (indiferent de cat de mult apasam pedala de acceleratie), un zgomot neuniform metalic la relanti (ca un fel de bataie as putea spune) care se mai atenueaza putin dupa ce se incalzeste motorul, trepidatii in pedala de abreiaj si zgomot la apasarea acesteia pana la mijloc, dupa care disparitia partiala a zgomotului la apasare completa.

Revin cu informatii dupa montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil ca si la cea noua, mai ales la temperaturule actuale, sa simti un oarece zgomot metalic pana se incalzeste putin, dar este ceva normal; multe volante au anumite zgomote discrete si noi fiind, fara sa fie neaparat defecte. La fel vei simti unele trepidatii usoare in pedala de ambreiaj (e ceva uzual la TDI-uri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa misti arcurile alea, ai nevoie de vreo 250 Nm in degete. Mie imi pare ok piesa, vizualizand acel video.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna intradevar. M-am agitat degeaba. Masina merge bine acum, nu mai trepideaza. Am incercat sa misc vechea volant sa ii vad jocul. Nici o sansa. Se blocase. Mi-a zis mecanicul ca daca nu ma lasa volant, ma lasa rulmentul de presiune, asa ca am facut o afacere buna pana acum. Problemele nu au disparut in totalitate deoarece nu au disparut toate zgomotele. Zgomotul in plus pe care il aud acum se aude doar la relanti si nu era de la volant. Se aude mai tare sub capota in partea vasului de expansiune. Apare doar cand motorul e cald. E ca un huruit cu frecventa constanta. Parca e un motor in plus. Dar asta e alt topic. Voi cauta pe forum

Modificat de sorin_arba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea aia e distributia; vezi sa nu faca asa de la vreo rola..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sorin, zgomotul descris de tine provine cel mai probabil de la intinzatorul curelei de transmisie. Aceasta curea este cea care transmite miscarea de rotatie a vibrochenului catre compresorul AC si generator. De cele mai multe ori acest intinzator se strica din cauza fuliei de la alternator care este una mai speciala - in sensul ca - are un fel de ambreiaj care amortizeaza iregularitatile mersului motorului, filtrand astfel socurile daunatoare generatorului si curelei. In concluzie, ar trebui verificate atat intinzatorul cat si fulia alternatorului. Ca si costuri de reparatie ar fi: intinzatorul curelei de transmisie (130lei _INA sau Ruville), fulie alternator (140-150 lei INA), curea transmisie cu caneluri (45-50lei Contitech sau Gates) + manopera.

Scuze de off-topic dar multi confunda zgomotul produs de acest intinzator cu zgomotul produs de volant, de aceea consider ca postul meu poate fi folositor si celor care citesc acest topic.

Modificat de Jetta Junkie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!