Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

La preturile astea va trebui sa adaugi costurile de expeditie...Iar la 600 eur deja poti incepe sa te orientezi catre Sachs Performance care e alta mancare de peste...Ei pot face ambreiaj custom care vine la pachet cu volant DMF clasic, din acelasi kit, undeva pe la 720-740 Eur fara taxe de transport

Am tot discutat noi aici pe topicul asta despre diverse variante si acele kit-uri LUK care se gasesc la preturi 1500-1700 ron s-au dovedit a fi foarte ok...Nu vad de ce s-ar complica cineva sa aduca acelasi lucru din Germania la pret dublu..doar pt confortul ideii ca a fost adus din Germania? :D Ca de unde provine exact ca fabricatie nu cred ca-ti garanteaza cineva...Si sincer sa fiu, din pct meu de vedere poate sa fie fabricat si in Papua Noua Guniee atata timp cat respecta standardele impuse de LUK, Sachs, etc..

Iar chestia asta cum ca alea OEM ar fi altceva..marketing...atata timp cat au fost atatea si atatea masini care au avut probleme cu aceste kituri OEM inca din tineretea masinilor..la 20.000 - 30.000km, altii si mai putin. 

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat acum 1 luna kitul complet adica volant dmf+kit ambreiaj si am mers pe ideea ce este pe masina aia pun, la demontare sa dovedit a fi luk deci lik am cumparat pret 18mil pana acum nimic de reprosat dar este adevarat ca a trecut doar o luna, parerea mea sincer...cat este nou si se foloseste si ca echipare oem nu vad ce ar merge aiurea...nu spun ca nu sunt cazuri se mai intampla dar deasta ai si garantie la acele piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca totusi piesele originale sun mai de calitate, dar intradevar diferenta de pret nu e de ignorat. Eu unul am patit-o cu filtrul de polen, am pus o chinezarie, culmea am cumparat-o din Germania, dar la jumatate de pret si, mergea aerul conditionat nu. Am schimbat filtrul punandu-l pe cel vechi, aspirat bine, cel vechi fiind original cu marca VW pe el si acuma imi ingheata picioarele comparativ, cu aceeasi turatie si aceeasi temperatura ca la cel schimbat. Acuma, volant mea are 183000 km, este LUK 600 0016 00, inca mai merge, dar studiind in avans problema eram doar curios de parerea celor de pe forum. Sunt convins ce ceea ce e produs in Ro la fabrica Schaeffeler din Cristian respecta standardele, dar de asemenea mai sunt convins ca pt a-si optimiza profitul se mai face un mic rabat la calitate. Acuma e de pus in balanta raportul calitate/pret/nr de km viitori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile de reprezentanta sunt foarte mari, mie pe aceleasi piese (volant-a, disc ambreiaj, rulment, suruburi, etc) mi-au cerut aproape 70 de milioane cu manopera inclusa... Si asta ca am cerut o programare la constatare ca am ceva vibratii la oprirea la semafor pe liber... Au tras concluzia ca este volant-a (desi masina n-a ajuns niciodata la ei in service) si mi-au facut oferta asta uriasa. Am impresia ca nici nu stiu sa vanda ca apoi m-au sunat sa ma intrebe cand vreau sa vin in service... raspunzandu-le ca la preturile date in oferta in urmatorii ani nu voi putea sa vin! 

 

Revenind la ideea din topic, puneti piese bune, aftermarket sau originale luate din alte surse, nu va ieftiniti la piese daca vreti sa tineti masinile. Un kit de ambreiaj + volant Sachs la 3000...3200 de lei nu este chiar inabordabil. Manopera e undeva la 500...600 de lei. Un calcul simplu va spune ca deja aveti un pret la jumatate de cel de reprezentanta, cam la aceeasi calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Sunt posesor de VW Golf V 1.9 TDI 90cp, 2007. Din nefericire experimentez unele din probemele care se discuta aici pe forum, dar in principal, ce ma deranjeaza este acest volant+ambreiaj implicit. Ideea este in felul urmator: Masina adusa pe platforma din Olanda, 247000 km verificati la reprezentanta, desi in bord are 103000 :) , masina are absolut toate reviziile facute la reprezentanta in Olanda, absolut orice bec schimbat sau altele sunt trecute in carte. Probeleme incep de aici incolo, ca simptome am avut zgomotul acela gen bataie, trepidatii la plecarea de pe loc, pedala de ambreiaj tinea tot mai sus, aproape de final, uneori parca si scartia. Acum 2000km am zis sa fac o treaba si am schimbat tot kitul cu unul tot LUK, ca asa era pe masina, si am avut placuta surpriza sa gasesc montat volant+ambreiaj original, cel cu care a venit masina din fabrica, pentru ca in carte nu apare schimbat. A mers bine cam ~250km apoi simptomele au revenit, aceleasi trepidatii la plecat de pe loc, si plec turat, sa nu se inteleaga ca plec doar din ambreiaj, pedala in schimb tine la jumatate, nu pot sa zic ca sunt diferente in acest aspect. Am incercat pe drum drept sa o las sa plece usor din ambreiaj si pleaca doar ca trepideaza putin si se aude zgomotul de bataie. Am citit tot felul de situatii legat de piesele de schimb, dar nu stiu ce sa zic, are doar 2000km si 1500 sunt facut doar in afara, iar orasul unde locuiesc nu e f aglomerat, plus ca evit cat de mult sa folosesc ambreiajul, subturat nu merg, nu trag tare de ea, remorci nu tractez, nu plec cu figuri de pe loc. Zic sa merg in service unde am garantie sa vedem ce are, poate mai facem o schimbare :icon_bounce:

Pana atunci, pareri? A mai experimentat cineva astfel de situatii? Nu am trecut prin toate 48 de pagini, dar e posibil sa fie altceva in loc de volant dar sa aibe aceleasi simptome?

Multumesc!

Modificat de Kossmyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Piese originale si nu te doare capul. Mai bine faci un efort si iti aduci de afara daca ai posibilitatea si pe cineva care sa-ti cumpere, deoarece eu nici in reprezentante nu am incredere, iti pot spune una si pune alta.La cca. 550-600 Euro gasesti in Germania kit OEM si nu te mai doare capul dupa 15000-20000 km

 



Ai idee ce kit LUK ai pus?

Cumparat de unde, pretul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am axat pe service-urile care ofera garantie reala, plus ca mi-a fost recomandat ca fiind un service bun, mai multi cunoscuti au apelat si au fost multumiti. Politica aici a fost ca faci comanda de piese de la ei, in sensul ca ei ofera garantie doar pentru operatiile cu piese in care ei au incredere, au furnizorii lor. Deci, din pacate nu stiu de unde provine kit-ul, dar am cutia pe care e trecut unul din codurile recomandate mai sus 600 0016 00.

In nici-un caz nu mai bag bani in alte piese atat timp cat am garantie si se constata ca asta e motivul.

Azi am sunat mecanicul si i-am explicat situatia in ideea sa imi fac si o programare pt verificare. Pana la programare mi-a spus ca pot fi 2 cauze.. ori volant ori vreun injector. Nu prea sunt convins legat de injector pentru ca acum cateva luni le-am verificat valorile si erau in parametri, plus ca din cate stiu, situatiile cu injectoare au alte simptome.. dar din pacate nu sunt mecanic sa sustin afirmatia, spun si eu din ce mai citesc sau mai aud pe la altii mai priceputi.

Modificat de Kossmyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu ai spus cat a costat toata afacerea.

In orice caz succes, iti doresc sa nu fie nimica grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze!

1900 kitul + 400 manopera.

Mersi! Si eu sper la fel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma cu o singura intrebare te mai deranjez. Ai fost de fata cand au fost scoase piesele din ambalaj. Daca de, aveau sigla Vw Audi pe ele ? Stiu ca unii spun ca pt asta platesti numai sigla, dar eu personal am vazut diferenta dintre un produs original cu sigla pe el si unul neorigina, in speta cu filtrul de polen. Eu l-am schimbat, in Germania si am luat unul mai ieftin, chinezesc. Din fericire l-am pastrat pe cel vechi, care avea sigla Vw Audi pe el. Am ajuns in Ro si l-am pus inapoi pe cel vechi dupa ce l-am aspirat deorece cu cel nou nu mergea aerul conditionat cum trebuie, nu stiu parca nu venea jetul de aer ca lumea. Acuma o sa cumpar unul nou original si o sa-l pun. Nu merita sa ne zgarcim deoarece dupa aceea platim mai mult. Cat despre volant, daca o sa trebuiasca sa-l schimb, o sa-mi iau unul din Germania de la reprezentanta VW si in nici un caz nu de a reprezentanta Vw din Ro. Oricum ies mai ieftin. Parerea mea.am vazut kit LUK OEM la cca 544 euro. calculati si voi si vedeti ca diferenta nu e asa de mare si chiar merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele de pe masina aveau sigla VW Audi. In cutie erau piese fara sigla, eu le-am scos din ambalaj, le-a montat de fata cu mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi din pacate ne-am facut un obicei rau in a cataloga negativ toate produsele fabricate la noi...dar in schimb tot noi ne miram de ce nu prea avem cine stie crestere economica :D. Eu unul oricand as cumpara un produs fabricat in Romania decat vreunul facut prin China, Turcia sau vreo alta tara exotica. Sa nu uitam ca in domeniul productiei de masini, pana la un anumit moment tara asta facea lucruri apreciate si de altii..tractoare, autocamioane, masini de teren, etc Ca am avut doar intr-o anumita perioada recunoasterea asta iar ulterior nu am putut tine pasul e alta poveste. Totusi Dacia este un brand extrem de bine cotat actualmente in afara si un produs foarte bine vandut chiar si in Germania...cu toate ca e fabricat la noi...inseamna ceva. Ma intreb ce ar fi fost daca si in cazul fostelor fabrici de tractoare, camioane sau Aro C-lung s-ar fi facut acelasi gen de investitie ca la Dacia...

Asa ca eu unul chiar am incredere in unele produse fabricate la noi...Ce daca un kit de ambreiaj sau un ulei e facut la Brasov? Cand un producator ca LUK sau ELF isi pune marca pe un produs fabricat aici inclin sa cred ca e acelasi lucru precum cu Dacia>Renault...Nu cred ca isi permit sa faca niste produse de proasta calitate pe care sa-si puna marca si sa le mai si exporte. Mai avem turbinele Garrett care foarte multe dintre ele sunt fabricate tot in Romania si multi dintre voi le aveti probabil si pe masini fara sa stiti..Ca tot amintisem de ELF: Megane-ul meu merge de cand era noua cu Elf imbuteliat la noi si n-a avut nici o greata in 4 ani de activitate.

Iar ca fapt divers, legat de LUk, parca tot prin topicul asta am s-a mai discutat pe undeva ca Luk nu ar fabrica kit-uri de ambreiaje la noi..ci doar anumite componente care sunt folosite la producerea kiturilor in sine. Deci e foarte posibil ca unele un kit-uri "made in Germany" sa contina de fapt si componente fabricate la noi...Repet, nu ca ar fi o problema..Eu unul as cumpara oricand un kit pe care sa scrie "made in Romania"...

V-am mai spus si o repet: eu am pe masina un LUK aftermarket luat cu 1700 ron acum aproape 3 ani, masina modificata destul de mult fata de stock si cu toate astea de cca 120.000km merg cu acest kit fara sa-mi bata volant sau sa-mi patineze ambreiajul...ca atare nu-mi voi pune niciodata problema sa caut ceva mai scump sau sa despic firul in 4..Daca kit-ul asta mi-ar fi facut probleme in mai putin de 70-80.000km, da, cu siguranta as fi migrat catre un Sachs Performance, dar altfel, daca la 120k el inca se prezinta bine pe o masina de care trag mult, si cu care fac peste 1000km saptamanal...nu-mi bat capul..cand o sa cada asta tot un AM imi iau direct... :)

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o problema, dar nu stiu unde sa o scriu. In vitezele 1 si 2 la accelerat usor, in zona de mers subturat.. intre 1300 si 1500 are 2 intreruperi. La 1300 are una, sare la 1400 brusc, apoi mai are inca 1 si sare la 1500 apoi merge normal.. Daca accelerez mai tare nu are nimic. N-am mai auzit la nimeni sa fi avut genul asta de problema. Primul gand a fost legat de injectoare, dar le-am verificat si sunt in regula, de aici si faptul ca mai sus am spus ca nu cred ca e cum spune mecanicul legat de volant.

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema legata de transmisie, poate ma lamureste cineva. In urma cu cateva zile am schimbat cutia de viteze deoarece avea un zgomot in mers si intra foarte greu si cu zgomot din a 4-a in a 3-a. Pe langa asta cand statea mult in trafic, nu imi intra bine in marsarier(intra cu soc si zgomot), a 1-a si a 2-a. Dupa ce am schimbat cutia au disparut problemele in afara de partea cu intratul greu in marsarier, a 1-a si a 2-a. 

Cei de la service mi-au spus ca volantul e rotit cativa mm (nu se pot scoate suruburile decat daca se trage de el) si ca rulmentul de presiune era varza (l-au pus pe cel care era pe cutia cumparata sh. 

Sa fie oare de la ambreiaj(rulment/placa de presiune) problema?

Cand apas pedala de ambreiaj la jumatate se aude un zornait, care cred ca e de la volant.

Am incercat si o aerisire, dar fara succes. 

Poate ma lamureste cineva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apelez si eu la ajutorul vostru pentru problemele cu volantul. Situatia este urmatoarea: cand motorul este rece la relanti se aude un zgomot ca o bataie usoara la motor. De asemenea tot la rece parca trepideaza usor la pornirea din panta. Dupa ce se incalzeste motorul, zgomotul nu se mai aude la relanti fara sa calc abreiajul, dar se aude destul de bine cand apas pedala cam la jumatatea cursei si putin mai atenuat cand pedala este apasata complet.

 

Am facut aici un filmulet cu zgomotul la apasarea pedalei de ambreiaj cu motorul cald. Zgomotul se distinge mai bine daca ascultati sonorul in casti:

 

http://youtu.be/Y0_wsQESrxA

 

In rest masina nu are nici un alt simptom, ambreiajul nu patineaza, nimic. Recent am schimbat uleiul si mecanicul mi-a zis ca sa ma pregatesc pt la anul pt un schimb de ambreiaj si volant, dar ca mai pot merge linistit cu masina asa inca cel putin 10 - 15 k km. A zis ca atunci cand uzura e mai avansata pedala de ambreiaj ar trebui sa fie tare, la mine e normala deocamdata.

 

Faza e ca peste 3 saptamani plec in concediu si o sa fac vreo 1500 km si nu vreau sa am suprize sa raman cu masina pe undeva, de aceea vreau sa va cer si parerea voastra, daca pot sa ma iau dupa spusele mecanicului. Masina are doar 81.000 km la bord (verificati la reprezentanta), de accea ma mir ca a inceput volantul sa faca figuri.

 

Dupa parerea voastra avand in vedere nr relativ mic de km ai masinii sigur e problema de volant si nu de altceva (rulment de presiune) ? Cum as putea sa mai verific ca sa ma asigur ca problema e de la volant si nu de la altceva?

 

Merci.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa pleci linistit in CO.In turatie la drum se echilibreaza si nu creeaza probleme.Daca se accentueaza zgomotul ai sa vezi ca cel mai tare se aude in ralanti.O verificare cu motorul cald accelerezi scurt pana la 3000 si dai repede drumul la acceleratie si in reducere la relanti ar trebui sa o auzi.Faci manevra de cateva ori dar sa fie bine incalzita(atunci se aude mai pronuntat),de preferat inainte de oprire cand vii din cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin.g, o sa incerc cat de repede ce mi-ai sugerat. Deci concluzia e ca problema este la volant dupa cum se manifesta simptomele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu,cumnatul meu l-a schimbat la 65K la Audi A4 1,9 motor BRB,i-a iesit un arc pe laterala volantului.In schimb discul ,placa si rulmentul erau ca noi,vezi si tu cum prezinta la demontare, poate scapi numai cu volant sa scutesti niste bani(vreo 800 ron),ca daca restul componentelor sunt bune este pacat sa le schimbi asa devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema legata de transmisie, poate ma lamureste cineva. In urma cu cateva zile am schimbat cutia de viteze deoarece avea un zgomot in mers si intra foarte greu si cu zgomot din a 4-a in a 3-a. Pe langa asta cand statea mult in trafic, nu imi intra bine in marsarier(intra cu soc si zgomot), a 1-a si a 2-a. Dupa ce am schimbat cutia au disparut problemele in afara de partea cu intratul greu in marsarier, a 1-a si a 2-a. 


Cei de la service mi-au spus ca volantul e rotit cativa mm (nu se pot scoate suruburile decat daca se trage de el) si ca rulmentul de presiune era varza (l-au pus pe cel care era pe cutia cumparata sh. 


Sa fie oare de la ambreiaj(rulment/placa de presiune) problema?


Cand apas pedala de ambreiaj la jumatate se aude un zornait, care cred ca e de la volant.


Am incercat si o aerisire, dar fara succes. 


Poate ma lamureste cineva.


Multumesc! 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu, si eu sunt de aceeiasi parere precum Calin; poti sa pleci linistit..Ce descri tu acolo sunt niste zgomote de uzura normala..nimic grav sau accentuat. Trepidarea la plecare de pe loc nu e relevanta...Sunt multe care fac asa fara sa aiba neaparat vreo problema..depinde de cum pleci de pe loc..pt ca daca pleci fara s-o turezi decat foarte putin, e normal sa faca asa. 

@lucian_90tud: inainte sa schimbi cutia ar fi trebuit sa incerci sa schimbi intai kit-ul complet volant+placa+disc+rulment...si de-abia daca si dupa aceasta operatiune nu scapai de zgomote si caraituri mergeai mai departe cu verificare/repararea/schimbarea cutiei...Zornaitul in mod sigur vine de la volant..Nu inteleg cum de ai pus pana si rulmentul tot SH..daca tot ai facut un efort si ai dat cutia jos..si ai mai si schimbat-o...normal era sa pui un kit de ambreiaj nou...problemele cu intratul greoi in viteze in mod sigur de la ambreiaj ti se trage..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cowboy, multumesc pentru confirmare. E drept ca la plecarea de pe loc eu de obicei o turez foarte putin si plec lin de pe loc. Nu stiu cum e mai sanatos pt volant si ambreiaj

 

Azi am reusit sa fac verificarea sugerata de colegul Calin, cu turatul brusc pana la 3000 rpm din relanti cu motorul cald. Zgomote suspecte nu am sesizat, dar se simte o usoara trepidatie la revenire, cand turatia coboara sub 1000 rpm. De asemenea am ascultat mai atent si zgomotul din filmuletul postat de mine mai sus se aude si cu motorul cald la relanti, chiar si fara sa apas ambreiajul deloc, dar mai estompat.

 

Deci cred ca e clar ca volantul meu da ceva semne de oboseala. Ce ziceti, aproximativ cam cat as mai putea sa o duc asa, fara sa se defecteze si alte chestii? Care ar fi indiciul sau simptomul clar ca a sosit momentul sa schimb volantul ?

 

Merci.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lucian_90tud: inainte sa schimbi cutia ar fi trebuit sa incerci sa schimbi intai kit-ul complet volant+placa+disc+rulment...si de-abia daca si dupa aceasta operatiune nu scapai de zgomote si caraituri mergeai mai departe cu verificare/repararea/schimbarea cutiei...Zornaitul in mod sigur vine de la volant..Nu inteleg cum de ai pus pana si rulmentul tot SH..daca tot ai facut un efort si ai dat cutia jos..si ai mai si schimbat-o...normal era sa pui un kit de ambreiaj nou...problemele cu intratul greoi in viteze in mod sigur de la ambreiaj ti se trage..

 

Cutia am schimbat-o pentru ca aveam un huruit in mers si intra foarte greu si cu zgomot din a 4 -a in a 3-a. O data cu schimbarea cutiei, aceste probleme au disparut. 

Dar persista celelalte. Eu am facut efort, dar daca pe aia service ii doare in cot. Imi pare rau ca nu am avut timp sa stau cu ei. Eu cand am luat masina, mi-au zis...ce puteam sa mai fac. 

Vreau sa mai verific cilindrul receptor sa vad in ce stare este. 

Sh a fost doar cutia (noua era este 15000 lei) si rulmentul care era cica mai varza la mine. Discul, placa si volantul si aceleasi. 

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a surprins lejeritatea cu care ti s-a recomandat schimbarea cutiei..N-au facut si ei o verificare inainte sa vada daca nu cumva se putea repara..daca nu cumva pierdea ulei pe undeva, etc...Si daca tot ai ajuns sa dai cutia jos normal era ca tot ei sa-ti recomande sa pui si un kit nou...ca ala vechi nu stii cat mai tine si poate te trezesti ca peste 2-3000km trebuie s-o dai iarasi jos...Din moment ce rulmentul tau spui ca era varza inclin sa cred ca nu era tocmai nou kitul tau de ambreiaj..de aceea mi s-ar fi parut fireasca o schimbare integrala..

Nu cred ca problema ta actuala vine de la clilindrul receptor...Cand ai probleme acolo de regula pedala ramane usor blocata pe la jumatatea cursei si revine mai greu la pozitia initiala. Mai degraba de la placa de presiune...Si ca recomandare prieteneasca in caz ca nu ai facut-o deja: pune ulei nou in cutie, mai ales ca e SH si nu stii cand/daca  a fost schimbat, cati km are, cum s-a mers cu ea, etc

As zice sa mergi totusi si in alt service pt constatare...

 

@ Laurentiu: Faptul ca are o usoara trepidatie in decelerare in zona aia de 1000rpm n-o vad o problema..

Avand in vedere ca una din principalele cauze pt defectarea volantului este mersul subturat, as zice sa pleci de pe loc un pic mai turat..bine..nici sa pleci in 3000rpm :D dar un pic mai turat decat o faci acum..Schimba vitezele undeva mai sus (peste 2500 rpm) si evita s-o calci tare sub 2000rpm. Cand volantul tau va fi la fnal de viata, crede-ma ca vei sti asta...pt ca volantul e cel care echilibreaza motorul. S-a maii discutat in pagini anterioare: batai accentuate in relanty, trepidatii urate la plecare de pe loc indiferent de cum pleci, trepidatii uarate la oprirea motorului, clantanit urat la calcarea partiala a pedalei in relanty, etc. Daca exploateazi masina corect s-ar putea sa te mai duca si cateva zeci de mii de km volantul actual...Bine..daca nu cade ambreiajul primul...La volant te apuci sa umbli cand oricare din simptomele caracteristice lui devine accentuat. Altfel ca mai scoate ici colo cate-un mic zgomot / trepidatie nu-i bai..si uneori poate nu e vina saracului volant..poate ai prea putin ulei in motor sau n-a mai fost schimbat demult, poate ai nimerit o motorina proasta, poate ai vreun filtru (aer/motorina) imbacsit, etc., etc.

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul actual de ambreiaj este Sachs si are 59.000km. Volantul cred a avut defect de fabricatie ca zgomot la apasarea ambreiajului am avut si cu kitul nou.

Cu cutia am mers pe la vreo 3 service-uri si toti mi-au recomandat sa o schimb, ca e mai ieftin decat sa ma apuc sa o repar. Probabil nu se baga multi la asa ceva. 

Cutia asta "noua" are 150.000km. O sa ii schimb si uleiul, desi nu cred ca o sa se simta.

Am mai observat ca pedala de ambreiaj are o cursa moarta cam mare. 

Miercuri am programare la altcineva. Daca e kitul, tura asta o sa pun LUK. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!