Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

da asa am inteles si eu ca mai merge dar sincer nu prea as vrea sa risc sa plec pe undeva si sa ramana blocata,o sa incerc faza cu trp a5 sa vad cum se comporta dar cel putin la la plecare adica a1 daca incerc sa o duc mai lung clar se tureaza dar nu prinde viteza adica trage undeva pana in 2500 maxim maxim 3000 ca viteza ma refer si in rest nimic turatia urca viteza nu....de pretul volantei ce parere ai? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 2.0 TDI  BKD, BMM, setul volant + kit ambreiaj pe LUK, cam pe acolo e. Ai grija de unde il iei si unde il montezi ca sa nu ai surprize cu garantie. Ai putea pune o intrebare legat de pret si pe topicul lui Volksman.

In faza in care e volant ta acum slabe sanse sa se blocheze..are o uzura normala pt varsta ei si din ce ai descris tu nu pare a fi  inca atat de avansata...Problema mai degraba ar putea fi legata de ambreiaj daca zici ca patineaza chiar si la plecarea de pe loc..Daca ajungi sa schimbi discul automat schimbi si volant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asta clar..nu pot spune ca la plecare de pe loc patineaza ea pleca bine dar daca schimb mai sus de 2500rpm se tureaza in goldeci sa zic cu trp1 tre sa schimb undeva intre 2500 3000 rpm ce sare de turatia asta nu mai conteaza pentru ca masina se tureaza dar nu mai ia viteza si asta nu de fiecare data are momente...am vb si cu volksmen si a zis ceva de 1800 tot pe luk deci tot pe acolo pe undeva este pretul, o sa vad as vrea sa o schimb poate luna viitoare sau in cel mult 2 luni si o sa va anunt ce si cum.ms mult de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Asa cum am spus in topicul dedicat uleiurilor,am revenit si cu alta problema, respectiv cu schimbarea kit-ului de ambreiaj, pe care- l preconizez la inceputul lunii iunie, si pentru care mi-ar prinde bine niste pareri din partea voastra:

Am masina din semnatura si nu stiu ce kit sa comand, in sensul ca sunt tot felul de coduri adiacente motorizarii mele, un exemplu ar fi:http://www.auto-on.ro/vw/JETTAIII_1K2/1.9TDI/tipuri-piese/18668/categorii-piese/10151/Set-reparatie-amreiaj-complet

Aici nu inteleg de care am nevoie (masa simpla/dubla) apoi nr de dinti, diametru 1, diametru 2, etc...sunt oarecum bulversat de atatea date pentru acelasi tip de motor! Stiu ca un kit ar trebui sa contina disc de ambreiaj, volant si rulmentul de presiune. Din pozele alaturate produselor parca fiecare ar avea in plus sau in minus cate ceva... Atunci de unde diferenta de pret dintre produsele ofertate (toate sunt ,,set de ambreiaj" )? Poate ma ajutati cu sfaturi pentru un kit de ambreiaj....

Prin magazin sa comand,nu stiu ce sa zic.. m-am pacalit cu un stop de Jetta care mi-a creeat numai neplaceri( intr-un final s-a rezolvat inlocuirea lui dar cu nota de constatare, factura de inlocuire intr-un service autorizart RAR si, din nefericire, cu multe costuri fara rost, eu avand dreptate ca acel stop era defect din fabrica!!), deci nu stiu ce incredere sa am in ceea ce se comanda si, odata montat va fi dificil de dat jos si trimis inapoi.

Multumesc,

Mircea

 sasiu: WVWZZZ1KZ8M111962

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele mai ieftine (pana in 1000 lei) nu au si volant. Pt. lamuriri si preturi mai bine scrie aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .eu am schimbat acum cateva luni kitul complet ,volant, disc ...placa de presiune era intacta nu avea nimik ,discul era varza ,volant a taiat-o cu flexul ca sa o scoata .Tot kitul a fost LUK,si pretul a fost de 2200 cu montat.Merge impecabil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu dai detalii?cod motor, masa dubla/simpla, de unde ai cumparat piesele? coduri pewntru piese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 anul 2005 ,1.9TDI , 105 cai, volant masa dubla ,piesele si montajul au fost la EKA TRUST Ploiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am spus in topicul dedicat uleiurilor,am revenit si cu alta problema, respectiv cu schimbarea kit-ului de ambreiaj, pe care- l preconizez la inceputul lunii iunie, si pentru care mi-ar prinde bine niste pareri din partea voastra:

Am masina din semnatura si nu stiu ce kit sa comand, in sensul ca sunt tot felul de coduri adiacente motorizarii mele, un exemplu ar fi:http://www.auto-on.ro/vw/JETTAIII_1K2/1.9TDI/tipuri-piese/18668/categorii-piese/10151/Set-reparatie-amreiaj-complet

Aici nu inteleg de care am nevoie (masa simpla/dubla) apoi nr de dinti, diametru 1, diametru 2, etc...sunt oarecum bulversat de atatea date pentru acelasi tip de motor! Stiu ca un kit ar trebui sa contina disc de ambreiaj, volant si rulmentul de presiune. Din pozele alaturate produselor parca fiecare ar avea in plus sau in minus cate ceva... Atunci de unde diferenta de pret dintre produsele ofertate (toate sunt ,,set de ambreiaj" )? Poate ma ajutati cu sfaturi pentru un kit de ambreiaj....

Prin magazin sa comand,nu stiu ce sa zic.. m-am pacalit cu un stop de Jetta care mi-a creeat numai neplaceri( intr-un final s-a rezolvat inlocuirea lui dar cu nota de constatare, factura de inlocuire intr-un service autorizart RAR si, din nefericire, cu multe costuri fara rost, eu avand dreptate ca acel stop era defect din fabrica!!), deci nu stiu ce incredere sa am in ceea ce se comanda si, odata montat va fi dificil de dat jos si trimis inapoi.

Multumesc,

Mircea

 sasiu: WVWZZZ1KZ8M111962

Citeste cu atentie ce iti scriu:

Pe masina ta au fost montate 2 feluri de sisteme de ambreiaj SACHS sau LUK.

Daca vrei sa schimbi doar ambreajul propriuzis (placa+disc+rulment),trebuie sa ai rabdare ca mecanicul sa iti desfaca ambreajul si sa iti spuna ce echipare este SACHS sau LUK.

Daca vrei sa schimbi setul de ambreiaj complet (placa+disc+rulment+volant) iti poti lua in functie de finante LUK (care ieste putin mai ieftin) sau SACHS.

Pe scurt:piesele componente de la sistemul de ambreiaj SACHS nu sunt compatibile si nu se potrivesc cu piesele componente ale sistemului de ambreiaj LUK.

Dar la schimbarea setului de ambreiaj complet cu volant,nu se mai tine cont de echipare(SACHS/LUK) pt ca prinderea volantei pe vilbrochen este identica la ambele sisteme.

Cauta pe net:LUK 600 0016 00 sau SACHS 2290 601 004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamuriri! Am sa incerc sa schimb tot setul ( pe la inceputul lunii iunie) pentru a nu avea neconcordante si , in consecinta , am sa caut pe net reperele date de tine.

 

P.S. Am gasit setul LUK la un pret rezonabil, aici:http://www.comenzipieseauto.ro/kit-ambreiaj-volant-luk-p2125.html

sau aici:http://www.pieseauto.ro/kit-ambreiaj/seat/altea/600-0016-00-kit-4piese-luk-pt-skoda-vw-seat-audi-2031729324.html

Ambele au acelasi cod, acelasi componente in kit si ambele magazine ofera factura si garantie. Oricare ar fi in regula daca comand?

Multumesc mult!

Modificat de Pimlico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a fi considerata reclama (pt ca nu am nici un interes), ci doar un sfat prietenesc, recomandarea mea e sa le cumperi de la un dealer cu state vechi la noi pe forum si anume Volksparts (userul Volksman): 

http://vwforum.ro/topic/9910-volksparts-magazin-piese-auto/

Pretul tot in zona respectiva este. Dar avand in vedere istoricul sau pe forum, stai linistit ca nu vei avea suprize in caz de eventuale probleme de garantie. Altfel..luate la intamplare de pe net..te poti astepta la orice.

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru indrumare, am luat legatura si astept o oferta de pret. Cred ca e varianta cea mai sigura.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Am si eu o intrebare.

Vw Jetta 1.9 TDI 105 cp - an fabricatie 2008.

Daca se inlocuieste volant cu masa dubla cu una cu masa simpla, exista vreun risc sa afecteze cutia ? 

Nu ma deranjeaza trepidatia, zgomotul, ma intereseaza fix partea practica, sa nu afecteze altceva. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un compromis asumat de dvs.montarea unui single mass dar nu va avea niciodata efectul celui original.Toate vibbratiile se vor reflecta in arborele principal al cutiei de viteze care mai tarziu este posibil sa cautati una la dezmembrari.Nu va tine nici pe jumatate cat un dual mass,Un chit Luk dual mass este 1400 ron nu cu mult mai scump decat Valeo,manopera este aceeasi.Hotararea va apartine.Este un topic pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La volantul SMF nu prea ai ce sa schimbi ca sa zici ca nu tine nici pe jumatate fata de un DMF. Din contra la DMF apar problemele la resorturile dintre placi. Eu cand am schimbat DMF-ul original de pe masina m-am speriat la ce joc avea. Parerea mea e ca SMF e mai recomandat la o masina care face drumuri preponderent in oras, dovada fiind ca pe taxiurile nemtalailor au pus SMF din fabrica. Partea cu uzura cutiei sau al altor componente la motor e un simplu mit. Pe masina personala am pus SMF si sunt extrem de incantat de alegerea facuta. Masina trage mai liniar si urca mai usor in treptele superioare de viteza. Zgomotul sau vibratiile sunt date in general si de alte componente uzate gen tampoane sau bucse pe la motor. E bine sa le verifici pe toate odata cu schimbarea volantului / kitului de ambreiaj.

Sent from my Android device

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nemtii au pus pe masinile lor SMF dar fabricate de ei special pentru taxi.Nu cred ca au pus chit Valeo de care se gaseste pe la noi,de care multi se plang ca le patineaza ambreiajul la o fortare mai mare a motorului,mai multe impresii de la utilizatori in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am intalnit problema cu patinatul ambreiajului. Poate la puteri / cupluri mai mari. Am 140 cp din soft pe 1.9 tdi si nu am experimentat problema cu patinatul ambreiajului. Si il duc destul de des la limitele superioare.

Cat despre SMF-ul de pe masinile nemtilor, citisem undeva ca e Valeo rebranduit de Luk.

In fine, fiecare e liber sa faca ce alegere vrea dar e bine sa o faca in deplina cunostinta.

Sent from my Android device

Modificat de axl666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista ambreiaj original special pentru taxi la masina in cauza.Nu exista un producator de ambreaje care sa faca un ambreiaj masa simpla special cu utilizare pentru taxi.Sunt doar cateva firme care produc kit-uri de conversie masa dubla/masa simpla:VALEO,STARLINE,KM Germany (HEAVYDUTY),BORG & BECK,si parca turcii de la MAPA,care contrar aparentelor fac ambreaje foarte bune si foarte durabile.

Posibil ca taximetristii sa monteze KM.

 

post-64586-0-48693300-1369899568_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat zilele astea kit-ul complet de ambreiaj, de la LUK. Alta mancare de peste, merge impecabil acum!

Multumesc lui GABIVVX pentru indrumari, am mers pe LUK 600 0016 00, e ok , lui COWBOY pentru indrumarea spre Volksparts, si, nu in ultimul rand

lui VOLKSMAN pentru lamuriri si promptitudinea livrarii.( de altfel la el am comandat si kit-ul de distributie care trebuie sa soseasca azi !).

Una peste alta, asa am iesit foarte bine din punct de vedere financiar: 1730 ron cu manopera inclusa!

Multumesc  tuturor, o zi buna, si ...tinem legatura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu volantul si kitul de ambreiaj cu unul de la LUK ieri si daca apas pedala de ambreiaj usor tot se simte o oarecare bataie in pedala, si un zgomot ciudat, dar doar apas putin de tot , aprox 1cm pedala, pana sa actioneze, credeti ca este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa-i la toate cred... Am avut un Caddy nou la firma si la fel se simteau bataile in pedala de la inceput. Acum are 160.000 km si nici o problema pe volant-a.

Modificat de Catalinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin legat de faza asta cu kitul de ambreiaj....ieri am schimbat kitul complet  adica volant+ disc placa rulment, am demontat iar pe masina se afla kit LUK  de fabrica ( stantat cu vw audi) deci am optat sa pun tot kit luk cu toata ca din 2 3 surse si mai multe dezbateri pe subiect majoritatea considera mai bun sachs dar am mers pe premiza ce este pe masina aia pun, cei de la magazinul de piese au recomandat luk cu toate ca pe sachs era mai scump cu 250 ron ( nu era o mare diferenta) oricum o mare impresie nu pot da mai ales ca este schimbat de 1 zi dar pot spune ca este o diferenta enorma in primul rand de la cursa pedalei care este mult mai usoara pana la plecare de pe loc care se face instant cum ridici pedala cred ca 3 5cm si pleaca,mai ales ca am scapat de acea bataie a volantei ( volant era cam praf avea un joc foarte mare stanga dreapta si se misca si sus jos adica avea joc din toate punctele de vedere) rulmentul de presiune praf iar discul destul de tocit si toate astea la 120km, dar este adevarat ca o folosesc 80% in oras deci consider ca este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

Niste preturi, locatie service, se poate? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Astazi am fost pe la Skoda service in Tg, Mures, service autorizat si VW, sa ma interesez de un kit de ambreiaj ( volant + place de presiune+restul), pentru golful meu V, din 2008, cod motor

Ei bine fratilor, mi-a picat falca, cica un kit LUK original, la ei costa 5400 RON, dar imi fac discount 20% deoarece masina e din 2008. Asta fara manopera.

Mie unuia mi se pare nu scump ci f. scump.

Din ceea ce am mai studiat, am vazut ca volant si kit-ul LUK se fabrica la fabrica din Cristian, jud Brasov. Acuma nu stiu or fi facand doar pt masinile care le comercializeaza in est sau su pt. cele din Germania, in general cele produse in vestt?

Pe Volskmark, am vazut un kit LUK pt mine cu 1550 RON. Or fi la ei kituri facute prin est, gen China sau Turcia?

Am mai vazut topic-uri despre producatori dar tot nu m-am lamurit f. tare, stie cineva mai concret despre lucrurile astea. Adica astia de la Skoda or fi aducand ei kit chiar din Germania de este asa de scump?

Multumesc!



Volskman, scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa sapaturi pe site-urile nemtesti, am gasit urmatoarele:

 

 

 

 

 

  http://www.autoteile-guenstig.de/autoteile/Kupplungssatz-10100051001748400000000000000.html

 

 

luati-va dupa cod: 600 0016 00--

                               623 3094 00

                             623 3209 00

 

aceste sunt cele trei produse LUK, dupa cod, folosite de VW in Germania. Pretul cel mai mare este al primului, probabil si cel mai fiabil.

Dupa cate se vede este in jur de 600 euro, dar pana la 5400 RON cerut de Skoda mures mai e cale lunga.

Mai bine il iau de afara si fac jumatate economie.

Cui doreste pot sa-i trimit catalogul descarcat de la producator si daca afla dupa codul masinii ce ambreiaj are se poate orienta si vede preturile originale corecte, nu cele umflate de reprezentantii VW in RO.

                              623 3209 00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!