Jump to content

Interval schimb curea distributie km/ani


aalecs24
 Share

Postare recomandată

Eu am vazut distributie care a fost schimbata la peste 2000000 pt. ca se dusese pompa de apa, era ORIGINALA pe un ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele (vb doar de distributie),sunt identice..lipsesc de pe ele siglele fabricantilor.Spre exemplu Conti are un departament care se ocupa numai de garantii post montare.Nu isi permite nimeni din fabricantii consacrati de piese sa faca rabat la calitate..pierd clienti si e nasol.Distributia pe OEM cu distributia AF ..sunt identice..nu difera calitativ cu nimic una fata de alta.Am vazut multe distributii la viata mea si iti garantez eu lucrul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu ce curea vine echipata masina din fabrica? conti? exista la noi curele Contitech sa nu fie made in RO?

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conti si foarte rar Gates.Nu conteaza unde sunt facute..au aceeasi calitate.Daca iti iei un kit de distributie Made in Germania si cureaua din el este facuta la noi,cum este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curelele aftermarket Continental sunt exact ca cele OEM, tot Made in Germany. Mi-am luat eu un kit de distributie Continental pt. masina mea (l-am gasit la un pret f. bun), dar din pacate nu merge pe motorul meu, e pentru tipurile mai vechi, cu amortizor hidraulic. Rolele si amortizorul curea sunt NTN Japan ( cunoscatorii stiu...). Uitati aici poze: http://vwforum.ro/topic/82824-vand-kit-distributie-nou-continental/page__p__1648528#entry1648528

Eu nu am zis ca toate marcile aftermarket fac panarame, doar no-name-urile gen Flenor, Lenor si alte prostii... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Am citit cam tot ce este scris pe aici, si nu am reusit sa-mi fac o parere ferma, vizavi de kiturile de distributie. La motorul masinii mele(BKD, 2.0 L, 103 kW/Octavia 2_2006), i-a fost schimbata distributia in mai 2008, la service-ul Porsche Buc Nord, pentru ca era in garantie si acolo trebuia facuta. Atunci, cureaua montata de ei a fost Dayco (Made in EEC) rolele de ghidare (cea mica si cea mare ) sunt INA fabricatie Franta, iar rola intinzatoare este Litex cu rulment interior KOYO fabricatie Japonia. tot ce v-am spus este scris pe fiecare reper in parte, cu mentiunea, ca, pe fiecare rola apare distinct si clar sigla VW. Gasind aceste piese pe motor, m-am hotarat sa iau un kit tot Dayco, dar...surpriza, nici macar o rola nu este INA! Iata ce am gasit in kitul de distributie, sigilat cu sigiliul Dayco: curea Dayco, fabricatie Italia; rola mica de ghidare SKF, fabricatie Franta, rola intinzatoare Litex, cu rulment interior GMB fabricatie KOREA; iar rola mare de ghidare este...cred ca o chinezarie sau ceva de pe vapor: HT K68000817AA, nu are trecuta vreo tara( niciun reper nu are sigla VW). Acum, eu cred ca am sa pun rola mica SKF si rola intinzatoare Litex, cea noua, iar rola cea mare, cred ca am sa o pun pe cea veche, pt ca cea noua nu imi inspira incredere. A mai patit cineva asa ceva? Sau macar o parere, un sfat, orice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola mare nu cumva este NTN ? Ma indoiesc ca un kit Dayco sa contina chinezarii in el. In general kit-urile de distributie aftermarket facute de marci care se respecta (gen Continental, Dayco, Gates etc.) nu pun panarame de role, ci doar INA, SKF, NTN, LItens etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o SOT1, fabricatie mai 2008, 44300km, am cumparat deja kit-ul distributie + pompa de apa. Intrebarea mea este: Mai pot intarzia cu schimbarea distributiei inca aproape 2luni (a intrat in al cincilea an de la fabricatie)? N-as vrea sa-mi fortez norocul. Astept parerile dumneavoastra. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-l mai intarzii si 1 an de zile.Producatorul nu da perioada de schimb a curelei.Am senzatia ca se aplica regula :verificare la 90.000km si daca e cazul schimbare.Sa imi spui ce cod de motor ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor BFQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma uit maine la job sa vad ce recomanda Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conti recomanda:verificare la 90.000km si daca e cazul schimbare.Nu da numar de ani sau date mai exacte referitoare la numarul de ani.La nr tau de km si la perioada de 4 ani,mai poti merge linistit inca 1 an.Da o fuga la un mecanic sa iti dea capacul jos de la distributie sa vezi cum se prezinata lucrurile.Iti garantez,cureaua ta arata impecabil. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Pentru linistea mea am sa merg la un mecanic, sa vad cum se prezinta cureaua. Am cumparat masina in martie anul asta, n-as vrea sa paradesc motorul pentru o amarata de curea. Inca o data multumiri si sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa stai linistit, kit-ul OEM la benzinare e garantat 120 k km si cum zicea si GABIVX, nu exista o recomandare in privinta numarului de ani. Insa tinand cont ca este fabricata din materiale compozite, se poate vorbi de imbatranirea curelei dupa cel putin 10 ani. Bineinteles insa, ca orice mecanic iti recomanda sa schimbi prematur distributia ca sa-ti ia banii pe manopera :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Pentru GABIVVX si x-tremist, m-ati mai linistit. Nu cunosc sursa informatiilor d-voastra, dar cred ca aveti experienta in domeniu. No offence! Multam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La "carte" nu recomanda un anumit interval. Repet ce au zis baietii: la 90k se face prima verificare a distributiei continuind din 30 in 30k...

Verificare nu schimbare...dar asta e pt o tara civilizata...

Daca deabia ai cumparat masina, si nu esti SIGUR pe km din bord, iti recomand pt linistea ta sa schimbi distributia...e o cheltuiala mica VS distributie f...uta :)

S-a vazut masina 2009 cu 49k in bord... dar real avea peste 200k "galbeni"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kilometrii sunt reali. Verificare calculator facuta, verificare, as putea spune milimetrica, a masinii la mecanic mi-au confirmat km.

Mecanicul a desfacut partial capacul de la cureaua de distributie si, din ce a vazut, mi-a spus ca arata foarte bine cureaua. Si el mi-a spus ca nu este cazul sa-o schimb. Dar mai multe pareri, sfaturi nu strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai siguranta ca nr de km sunt reali si mecanicul ti-a desfacut capacul de la distributie...poti sa stai linistit.1-2 ani ti-ai luat gandul de la ea,daca nr de km efectuati de tine o sa fie in graficul de 90.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Mai sus era cineva care zicea ca el a schimbat distributia dupa 2milioane de km. Minciuni. Sa presupunem ca a schimbat-o dupa 200k. A fost norocos. Stiu cazuri cand s-a rupt distributia la 130k la masina de an nou cu distributia de fabrica.Si nu a mai reusit sa isi faca masina(SantaFe model nou).

Eu o schimb la 60k sau daca nu am bani, la prima ocazie dupa ce face 60k cand am bani. Continental folosesc. Nu recomand sa treceti de 90k cu o distributie, sa nu ramaneti cu ochii in soare la o frana de motor etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am postat si pe alte forumuri, postez si aici un raspuns de la Contitech privind schimbul distributiei (calitatea curea aftermarket, vechime curea). STRICT INFORMATIV.

"Dear Al,

The OE belt is also ContItech.

Same quality.

If Skoda did´nt give a change interval in years , you should change the system including tensioner and waterpump latest after 8 years.

Mit freundlichen Grüßen / Best Regards / Un saludo / Üdvözlettel / Cordiali Saluti

Team Technical Service

Automotive Aftermarket

Phone: +49 511-938-5178

Fax.: +49 511-938-5065

ContiTech Antriebssysteme GmbH,

Philipsbornstr. 1, 30165 Hannover

E-Mail: aam@antriebssysteme.contitech.de

Homepage: http://www.contitech.de .

Si un raspuns al celor de la Skoda, Mlada Boleslav, privind cureaua de distributie. Imi pare rau ca nu stiu cum sa pun si desenul, nu ma pricep, nusunt din generatia IT:

"" Check the timing belt on petrol engines at 90 000 km and then every 30 000 km after that.""

"Inspect condition of timing belt for camshaft drive (petrol engines).

Check timing belt for:

1) Tears or splits -<A>-, cross-sectional fractures

2) Lateral catches -<B>

3) Fraying or chunking -<C>

4) Crack in the base tooth -<D>

5) Separation of layers (timing belt housing, cords)

6) Traces of oil and grease

Note

The timing belt must most definitely be replaced if any shortcomings are found.

This will help prevent any failures or operational problems. Replacing the timing

belt is a repair measure."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu acum mi-am adus masina si stiu ca trebuie schimbata distributia la ea si acuma ca am facut bani am zis hai sa o schimb si am dat jos capacu sa vad ce serii sunt pe ea ca sa ii spun celui de la care cumpar setu si scrie pe ea 12-03-02 fiind data ma gandesc cand a fost montata ultima?? sau e numa capacul acela de pe el si e scrisul vechi pe hartiuta aceea lipita?

Modificat de Dudutech
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent ce scrie acolo, inlocuieste distributia. E cel mai sigur in conditiile in care nu ai informatii reale si verificabile despre vechimea distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o skoda octavia vrs cod motor AUQ, an fabricatie 2002 luna 09, a fost schimbata la 85.000km iar acuma are 157.000km, ar trebui sa o schimb sau pot sa mai astept.Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!