Jump to content

Interval schimb curea distributie km/ani


aalecs24
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor.

Am citit ce s-a scris pe aici, si am si eu niste nelamuriri:

Este cineva care a schimbat distributia la motor BKD?

Daca da, ce anume a schimbat, cureaua si intinzatorul sau si altele?

Pe cartea de service a masinii mele, scrie ca prima schimbare a kitului si a curelei de distribuitie implicit s-a facut la 131 kkm iar in cartea cu planul de service scrie ca urmatoarea se v-a schimba la 90 kkm sau 4 ani, depinde care intervine prima.

Cum prima schimbare a distributiei a avut loc in mai 2008 si acum masina are 200 kkm, ma pregatesc serios sa o schimb.

Astept sfaturi de la voi.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea de distribuţie - înlocuire (de la 2007 toate 150.000 km; până la 2006 toate 120.000 km)..eu stiu de 5 ani vechime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat distributia. Pt cei interesati o lista de preturi.

- curea (Contitech)- 80 lei

-rola INA - 151

-pompa apa HEPU - 200

- curea transmisie- 90

- manopera- 200. T=720 LEI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu motorul BFQ ar fi cam identic cu AVU-ul. BFQ-ul il am pe un Golf 4 si ar fi cazul sa ii fac distributia, ca are 100.000 km. Preturile sunt de la service-ul din Bacau sau de pe net ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile sunt de la service-ul din Bacau sau de pe net ?

Piesele sunt cumparate de la un magazin de piese auto (INTERAUTO), pe sacosa in care am primit piesele scria Autonet.

La service am platit doar manopera 200 lei .

Testeaza piata si vezi ce preturi iti ofera dealerii, dupa care daca te-ai hotarat asupra unui service anume intreaba si acolo pt. ca exista posibilitatea sa le procure mai ieftin putin cei de la service.

Eu am stat langa mecanic (unul singur a facut tot) cand a facut treaba, a durat aprx. 2 ore si jumatate.

Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BFQ=AVU...

La 100k sigur ar fi cazul daca nu a mai fost schimbata...

Preturile sint ~reale si cred ca sint din Iasi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BFQ=AVU...

Off: Ce clasa de poluare ai pe certificat , a incercat un samsar sa ma sperie ca e posibil ca AVU sa iasa la RAR EURO 3, nu Euro 4 cum e trecut pe brief de la nemti. E posibil asa ceva?

Astazi am fost la RAR si cineva de la ghiseu a spus stau linistit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal.

Si eu am la fel o masina ca si a ta si as dori s-a stiu la cati km ai schimbat distributia. A mea scrie in cartea masini ca a fosrt schimbata la 90000 km iar acum am 118000 km .

Multumesc

Modificat de ovidiuioan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde din ce an e masina si ce motor are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce e 1.6 pe O1 nu se specifica interval de schimbare a distributiei.Am senzatia ca se alpica regula cu ,,verificare la 90.000 si daca e cazul schimbare sau la 5 ani,,. :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nop cel putin ce am citit eu...90k dupa fabrica si la 30 verificare :)

Oricum nu m-as risca mai mult de 60-70k la ce calitate exista pe piata in zilele noastre :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Se dau urmatoarele Octavia 1/2007 62000km1.9tdi 101cp motor AXR mi se pare. Ca si numar de km nu are mult dar intrebarea este daca se recomanda sau nu schimbare distributiei?

Multumesc.

Modificat de bbogdan23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea de distribuţie - înlocuire toate 120.000 km.Ai km putini dar au trecut 5 ani.Eu zik ca pe la toamna sa schimbi decat distributia..fara pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Masina a facut deja 5 ani in 8 februarie :D.

Masina cam tot atat va parcurge si in urmatorii ani; pompa de apa rezista 10 ani oare :D?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa in mod normal se uzeaza la kilometri.Cu cureaua e alta treaba se uzeaza si in functie de durata de viata.In momentul cand desfaci distributia..lasa mecanicul sa isi dea cu parerea si eventual schimbi si pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de distributie eu zic ca merge lasata 10 ani ( in limita a 120.000 km bineinteles) fara probleme, la fel si pompa de apa.

In privinta curelei, date fiind tehnologiile avansate actuale, nu mai este fabricata din cauciuc (care imbatraneste teoretic in 5 ani), ci din fibre speciale, care au o durata de viata de cel putin 10 ani.

Pentru linistea ta poti sa faci o verificare vizuala a starii curelei anual (cum e si recomandat dealtfel). Daca prezinta semne de obosela, nu mai stai pe ganduri si o schimbi! Si atunci verifici si pompa de apa, care in cazul ca nu prezinta scurgeri, poti sa o mai lasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica toti vedem scaderea calitatii de la an la an si tu zici ca e mai buna ?

Mai ales in kktul asta de tara...unde se vind toate prostiile "originale" ...la pret de pret...

Pt 5-700RON nu m-as risca sa desfac motorul ...nu prea cred ca sint 2 meseriasi in Ro sa monteze motorul inapoi ca in fabrica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Azi am fost la dealer si dupa o inspectie vizuala, cureaua pare ok si la anu se va lua hotararea in privinta distributiei(si ei erau de parere ca pompa de apa poate sa mai mearga pana la 120 000). Cea de la alternator ar parea mai afectata.

La numarul de km nu e necesar, confirmand ca 120 000 e durata de utilizare a curelei. din fabrica Dupa ce se schimba ei recomanda 90 000.

Va face doar schimb de ulei si placute(la franare cam scartiie).

Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog

Scaderea calitatii la ce, la produsele aftermarket? Curele de distributie Contitech OEM care echipeaza motoarele VAG duc si mai bine de 120.000 km. Lucrez de ani buni in domeniu si stiu ce zic... nu am vazut pana acum curea OEM rupta inainte de termen. A mai dat si VAG-ul rateuri cu bucsele de Passat B6 facute la turci, de asemeni cu pompele de motorina si injectoarele, dar componentele de baza ale motorului (unde intra si distributia) au ramas inca de calitate.

Daca o sa te zgarcesti si o sa-ti montezi kit de distributie Flenor sau alte panarame aparute de curand pe piata aftermarket si facute prin China sau Turcia, poti sa te astepti la surprize din cele mai neplacute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iep de Aftermarket...multi isi cumpara piese din zona asta...

OEM si mai ales cele venite pe masina de noi e alta poveste...nu numai la curele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!