Jump to content

DSG sau manuala?


IF 86 TDR
 Share

Postare recomandată

Chiar daca nu este tocmai locul potrivit, iti raspund:

1. Capacitate - 7,2l

2. Ulei - G052 182

3. Pret - :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti off-topic mozilla, aici e forum de versus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca esti un sofer nu prea priceput ia-ti DSG,daca iei cutie manuala si conduci sportiv trebuie sa sti si putina soferie sa faci perfect shift :)

MANUALA MANUALA MANUALA MANUALA forever :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai parcurs acest topic? Nu cred. Altfel te-ai fi abtinut de la astfel de comentarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai parcurs acest topic? Nu cred. Altfel te-ai fi abtinut de la astfel de comentarii.

Nu am parcurs acest topic.Ieri m-am logat pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, ai inceput cu stangul...

Si...nu e vorba de orice automata, ci despre DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, ai inceput cu stangul...

Si...nu e vorba de orice automata, ci despre DSG.

Stiu ca nu este vorba de orice cutie automata,stiu ce e DSG!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneau astia de la top gera ca dsg-ul schimba mai rapid decat manuala..chiar si sofer bun daca esti..deci daca ai bani in plus merita dsg-ul..chiar o laudau astia...cutei pe un Mk 5..se schimba ca la un M3 cls :) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce stiu eu, schimba mult mai repede decat la un M3, DSG are 8ms iar SMG (parca asa-i zice la BMW) are cateva zeci bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneau astia de la top gera ca dsg-ul schimba mai rapid decat manuala..chiar si sofer bun daca esti..deci daca ai bani in plus merita dsg-ul..chiar o laudau astia...cutei pe un Mk 5..se schimba ca la un M3 cls :salut: :salut:

Cred ca vroiai sa spui M3 csl :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce stiu eu, schimba mult mai repede decat la un M3, DSG are 8ms iar SMG (parca asa-i zice la BMW) are cateva zeci bune...

SMG II schimba la 80ms mai repede decat ferrari :salut: :salut:

and now,the confirmation http://www.m3smg.com/ :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, dar e careva care a trecut de , sa zic asa, 100k, 150 k km?? ca tare is curios ce apare in timp.....eu am doar un prieten cu 1.9 105 cp DSG caruia pe la 170k km i s-a dus volant (deci nu cutia..). Plus is tare curios daca se intampla ceva cand nu schimbi uleiul la 60k ....

Legat de comportamentul ei iarna...e ok cred...ce nu am inteles foarte bine (nu am incercat) e cum dreq o scoti daca ai impotmolit-o :huh:

AAAA....si mai am o intrebare...oare la noi te lasa politia sa faci scoala de soferi cu masina cu DSG??? ar fi prea tare :D :lol: :D :D

La 170 km/h nu se intampla nimic.

Scoala de soferi am facut-o pe o automata, examenul l-am dat pe aceeasi masina, iar pe permis se specifica ca nu am dreptul sa conduc decat acest tip de masina (cu cutie automata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nick1977 - citeste mai atent!! Omul (@tazz) se referea la km parcursi - 150.000/170.000, nu la viteza - 170 km/h. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxleeus....scuze....nu am observat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneau astia de la top gera ca dsg-ul schimba mai rapid decat manuala..chiar si sofer bun daca esti..deci daca ai bani in plus merita dsg-ul..chiar o laudau astia...cutei pe un Mk 5..se schimba ca la un M3 cls :lol: :lol:

In general(cele noi)..automata schimba mai repede decat manuala.

DSG Rulezzz....fff tare cutia..din experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut test drive cu golf gti dsg. Pe modul automat am ramas puternic impresionat. Nu ai absolut nici o grija...plecarile de pe loc din 2 in 2 m la semafor nu te mai streseaza, cand vrei sa depasesti nu trebuie decat sa apesi pedala la fund etc. In schimb pe manual schimbarile sunt prea line, nu ai impresia de sportivitate, nu exista acea smucitura care o simti la o manuala cand schimbi in forta. Am colindat putin pe internet si am intrebat in mai multe parti si explicatiile ar fi doua:

1. dsg ul este o cutie automata careia i s-a oferit posibilitatea de a schimba manual, ceea ce o face diferita de o cutie manuala cu (,) comanda automata gen SMG.

2. schimbarea treptelor de viteza are loc cu o pierdere controlata de cuplu pt a nu stresa prea tare componentele interne.

Din partea mea DSG este o cutie foarte buna pt every day use, probabil cea mai buna dar pt cineva care pune mai mare accent pe trairile avute la volan nu e prea potrivita. Daca modul manual ar fi fost mai reusit cu siguranta viitoarea masina ar fi avut asa ceva.

Nu am remarcat la test drive... Modul manual este complet manual, adica daca o duc la rosu schimba singura sa nu face nimic fara actiunea mea. De asemenea exista vreo protectie impotriva selectarii unei trepte inferioare cand de fapt ar fi necesara una superioara (de ex accelerezi pana la rosu si din greseala actionezi clapeta - in loc de + :) )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu unde ai citit despre DSG dar trebuie sa te contrazic: DSG este o cutie MANUALA CU 6 TREPTE si 2 ambreiaje mecanice precum si cu comanda robotizata (automata, daca vrei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de conceptie...nu cum este ea prezentata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai despre conceptie iti povesteam si eu (cum este construita adica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu unde ai citit despre DSG dar trebuie sa te contrazic: DSG este o cutie MANUALA CU 6 TREPTE si 2 ambreiaje mecanice precum si cu comanda robotizata (automata, daca vrei).

Chestia cu " 2 ambreiaje mecanice" nu prea o inteleg. Poti sa detaliezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. link dar, detin o documentatie nitel mai bogata despre DSG. Tot nu gasesc explicatia pt. "2 ambreiaje mecanice" :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest context prin ,,ambreiaj" se poate defini orice ansamblu mecanic care are rol de a cupla/decupla 2 arbori sau 2 fluxuri de putere. Detalii constructive (dimensiuni, materiale, etc) nu pot sa-ti dau pt ca inca nu am demontat cutia mea sa vad exact ce este inauntru. Daca ai documentatie mai elaborata despre DSG poate reusesti sa o pui aici pe forum, poate mai este si altcineva interesat de aceste informatii (daca nu este cumva confidentiala :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

DSG-Direct Shift Gearbox dispune de 6 trepte iar mecanic utilizeaza dublul amnreiaj. Schimbarile treptelor de viteza se realizeaza mai rapid decat in cazul oricarei cutii de viteze manuale sau automate.

Comparativ cu cutiile clasice automate, DSG nu dispune de un convertor de cuplu si este un derivat al cutiei manuale robotizate utilizata pt modelul Lupo. Sistemul DSG functioneaza cu ajutorul a doua discuri umede de ambreiaj in baie de ulei si sunt actionate hidraulic. Primul disc de ambreiaj schimba treptele impare (1,3 si 5)precum si marsarierul, iar cel de-al doilea schimba treptele pare (2,4 si 6).

Ca principiu se poate discuta de doua cutii de viteza care lucreaza in paralel. DSG nu are intreruperi ale tractiunii in timpul schimbarii treptelor de viteza, ca in cazul cutiilor de viteza manuale robotizte.

Cele doua ambreiaje sunt gestionate de un sistem hidraulic si electric denumit "MECHATRONIC". Aceasta inconexiune permite ca treapta urmatoare sa fie preselectata si gata de a fi activata imediat. Procesul are loc in sutimi de secunda, iar treptele de viteza pot fi selectate si manual, in modul Tiptronic.

Cutia are echivalent si in cadrul marcilor Bugatti unde se prezinta cu 7 trepte sau Audi.

Sper sa fie util postul meu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!