Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

Aceeasi problema o intampin si eu.Cand stau cu masina la semafor si scoasa din viteza, iau piciorul de pe ambreiaj si incepe sa vibreze masina, acul turometrului fluctueaza sus-jos si este mai accentuat (tremuratul asta) cand am aerul conditionat pornit.....chestia este ca la mine se opreste masina de la tremuratul asta daca nu calc ambreiajul sau ii dau putina acceleratie....:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca toate celelalte posturi se refera la dieselare, dar tu ai benzina. Problema ta e cred clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuie reglata sau ce anume ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Exista vre-un mod de verificare a tampoanelor hidraulice de la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic se schimba cand se sparg si curge uleiul din ele,dar daca stam sa ne gandim un pic,ele isi mai pierd din proprietati din cauza imbatranirii si devin mai rigide.Asa ca daca ai vibratii in masina(asta daca volant este buna) trebuie schimbate cam toate tampoanele si o sa observi diferenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suspecte sunt volant si tampoanele la motor. Acum incerc sa aflu cum se pot verifica oricare din ele.

Modificat de rem--
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand incepe masina sa vibreze la relanti din cauza volantei,se aud si zgomote mai "speciale".Daca vrei sa vezi starea volantei,deschide usa din stanga si vezi daca iti tremura usa,asta atunci cand iti si tremura si la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal tuturor sunt membru nou pe w forum daca puteti sa ma ajutati cu o problema la un w passat 2003 19 131 cp la relanti vibreaza de ma scoate din sarite asta cu clima pornita daca nu pornesc clima am observat ca numai face dar nu totdeauna uneori face http://vwforum.ro/style_images/sim...ons/icon9.gifsi cu ea oprita dar in special cu clima pornita pur si simplu parca e cutremur daca aveti vreo ideie ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
va salut

am vazut ca unii dintre voi ati schimbat tampoanele de la toba

as dori si eu sa stiu cam cat au costat pt un model ca al meu din 98 daca ati schimbat

si daca ati luat de la vw sau alte magazine

multumesc

masina mea cand o las pe liber turatia scade sub 800 rot/min iar la 1-2 secunde se stabilizeaza la 820 rot/min.ce se intamla?sunt incepator si pe forum si la vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

aceasi problema o am si eu, asta dupa ce am schimbat suportii motorului si cutiei, suportii de cauciuc ai tobei. nu am reusit sa-i dau de cap. am cutie tiptronic

vibreaza doar la relanti sau cand o trec in R, si un mic zgomot al tobei ca si cum ar atinge, cand o calc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Pai ai verificat acea protectie de aluminiu sau din ce e sa nu fie indoita undeva si chiar sa bata toba in ea? La fel am patit si eu si am reasezat toba si a fost ok pana acum cateva saptamani...acum sunt tampoanele de la cutie mai mult ca sigur, de aceea maine le schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Daca vrei sa vezi starea volantei,deschide usa din stanga si vezi daca iti tremura usa,asta atunci cand iti si tremura si la plecarea de pe loc.

La plecarea de pe loc nu tremura. Zgomote "mai speciale" nu sunt. La usa nu am fost atent.

Inainte, vibratiile dispareau imediat ce acceleram. Acum raman pana pe la 1200 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai mi-am schimbat bratele la passat deoarece se auzeau destul de multe zgomote ciudate de la o vreme in masina dar se pare ca tot nu am scapat de toate.Acuma se mai aude un zgomot la schimbari mai bruste de viteze,la plecarea de pe loc,atunci cand virez la dreapta la viteza mai mare si atunci cand opresc motorul.

Mecanicul mi-a zis ca mai trebuie sa schimb si tampoanele la motor ca alea ar fi problema,mai ales tamponu din dreapta.Voi ce ziceti,sa fie de la tampon problema? se poate schimba doar unul,sau ar fi de preferat amandoua?...... ca nu prea mai am incredere in mecanicii astia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tampoanele de la motor sunt identice?...sau cel din stanga se potriveste doar in stanga iar cel din dreapta doar in dreapta? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tampaonele nu sunt chiar identice..le'am schimbat eu recent si am obervat ca unu are un material izolator pe el ( am inteles ca cel care e pe partea cu turbina ) oricum daca cumperi unu in timp o sa se duca si celalalt pt ca toata forta o sa traga in cel vechi..asa ca mai bine le schimbi pe amnadoua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare informativa: pentru a schimba tampoanele la motor si cutie este nevoie sa dai jos motorul/cutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Se suspenda putin motorul/cutia si se inlocuiesc.

Pentru cel din fata motorului e nevoie sa demontezi toata fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare...o problema asemanatoare am avut si eu la masinutza mea....nu statea la relanti...abia dupa vreo 3-4 chei statea....in fine....intr un final am apelat la un medic care si-a dat seama imdeiat de problema...era vb de un furtunas iesit...atasez o poza(louata de pe net ca sa va dati seama in ce zona se afla acel furtunas....sper sa va ajutepost-73224-1287148344_thumb.jpg

tin sa specific ca eu am 1.8 benzina....poza atasata cred ca este de la un passat pe motorina...se pare ca difera putin ....oricum...furtunasul acela e prin zona aia :icon_thumright:

post-73224-1287148318_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut!am si eu o mica problema,am un passat b6 2008 1.9tdi filtru paricule motor bls cca 100 000km rulata in romania 2000km problema este urmatoarea la accelerarii fine cand masina este pe loc fara ambrreiaj calcat,se simte o trepidatie a caroseriei destul de puternica in momentul cand ridic piciorul de pe acceleratie vibratia este chiar mai puternica.Daca plec de pe loc si raman in treapta 1 daca calc usor ambreiajul se simte acceasi trepidatie puternica ca atunci cind masina e pe loc,ca si cum ar fi taiata acceleratia....ceva de genu,mentionez ca nu am probleme in mers,masina porneste la sfert de cheie si are acceleratia foarte buna.Am fost la un service ca m-am gindit ca este vre' un tampon rupt,dupa ce mi-au testato cei de acolo au ras de mine,au zis ca masina este noua nu are probleme cu nici un tampon sunt ca noi.Daca cineva a mai patit acest lucru astept cu interes sa-mi spuna cum a rezolvat....a uitam la plecarea de pe loc nu exista nici un fel de trepidatie,problema este la accelerari scurte pe loc si la decelerari scurte pe loc si in mers cand calc ambreiajul.Va multumesc si astept cu real interes parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si vezi cum stai cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am si eu un passat 1,9 tdi si am o problema asemanatoare.vibreaza masina la relanti dar doar cand motorul este cald.precizez ca am varianta cu pompa de injectie si am fost la diferite service-uri si masina conform testului vag com nu are nimic la pompa si nici la injectoare mi sa spus ca e ceva mecanic.Poate ma poate ajuta cineva cu un sfat......va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna, si eu am un passat si vibreaza , am schimbat tampoanele la motor si la cutie automata si tot vibreaza esapamentul , nu ca inaiente dar vibreaza . plus eu am si miros tare in masina de la esapament dar numai si numai cand deschid geamurile sau un geam.

stie cineva de ce miroase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul flexibil l-ai verificat? Si tampoanele de la toba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!