Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

nu te ambala... nu curge ca dintr-o sticla sparta... eu am mers cu el mult si bine (am mers si cu baia de ulei sparta vreun an :icon_thumright: ). costa in jur de 450 ron daca nu ma inshel, si singurul lucru pe care il vei simtzi dupa ce il schimbi este o usoara ameliorare a vibratiilor motorului precum si a zgomotului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Nu cred ca sursa trepidatiilor sunt tampoanele de la motor.Am schimbat si eu aceste tampoane (vreo 5 mil toata opratiunea) insa nu s-a cunoscut absolut nimic.Nu am reusit sa obtin un raspuns concret cu privire la aceste vibratii insa am marit valoarea de relanti de la 820 la 920 si acum totul este perfect.Deci schimbat tampoane motor + tampoane toba inutil asa ca aveti grija cum schimbati pe acolo piesele pt ca este vorba de timp si de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

iata problema: de cateva zile am sesizat aparitia(parca mai frecventa azi) a unui zgomot de "intrare in rezonanta", asa , ca o vibratie in plus, undeva dedesubtul masinii.

zgomotul l-am auzit cu motorul cald, si parca dinspre partea stanga, mai ales cand urcam usurel masina pe o bordura, sau cand stateam pe loc(rotile din stanga pe trotuar), si ambalam putin, aparea in momentul revenirii spre turatia de relanti!

avand in vedere ca la 4 motion evacuarea e putin diferita, am deschis acest topic in speranta ca ma puteti ajuta cu vreun sfat.

la o prima vedere pe dedesubt nu se observa nimic, si "cauciucele" care tin tobele finale pe stanga si pe dreapta sunt la locul lor!

se poate oare sa fie legata problema de vreun tampon de la motor?

cu multumiri!:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Doctore, nu stiu daca este aceeasi problema, dar hai sa o zic.

Miercuri, venind de la drum lung, mi s-a parut suspect un zgomot, tot ceva gen intrare in rezonanta, in stanga fata. Fiind seara, a doua zi am dat capacul de pe motor jos, tot in ideea ca voi gasi ceva desprins.

Dar, surpriza, era tocmai rulmentul de la alternator (fulia) care se bloca aproape complet.

Nici nu am mai stat la discutie, telefon Volksman, comanda ferma (vezi feedbak Volksman) si astazi mi-a fost schimbata aceasta fulie + curea alternator.

Sfat: Mergi urgent la un mecanic (bun as zice eu :Driver:).

LE: Uite aici inca 2 discutii despre asta.

Rulmenti Alternator

Alternator - probleme rola ( fulie , frei )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat rola de la alternator, tot la la volksparts, evident.

nu e aia, as baga mana in foc, dar cine stie?

ma gandesc la flexi pipe, sau la tampoane motor, sau la tampoane toba!

dar poze n-am gasit cu nici unele din astea, iar ochiul meu nu vede nimic (inca) stricat.

mai bagati pareri, ca nu strica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8EO 253147

este codul tampoanelor de la tobele finale, cel putin la mine la 4 motion.

cine pune o schema ceva cu tampoanele de la motor, sa vad si eu unde sunt pozitionate?

sunt 2 sau mai multe?

(cer scuze moderatorilor, ca am mai facut topicul cu easpamentul, dupa aia am vazut ca in asta de "tampoane motor" se discuta amestecat! :rolleyes: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm doctore!

am acelasi zgomot de rezonanta cand debreiez sau cand motorul ajunge la ralanti in frana de motor

am aproape 119k km in bord si urmeaza sa fac revizie de la 120.000

daca nu se afla pana atunci.... :icon_thumright: aflam dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surprinzator!

suntem frati de kilometraj, eu am 127000.

am crezut ca s-a inteles, eu am identificat foarte exact sursa zgomotului, provine de la toba finala din partea stanga!

am procedat in 2 moduri: motor pornit, te bagi sub masina, impingi putin in sus de acolo de unde se prinde tamponul ala de toba...apare acelasi zgomot!

motor pornit, cineva la volan, accelereaza si lasa masina sa revina...tii mana pe toba undeva sa nu te friga...si simti tot acelasi zgomot!

am comandat tampoanele pt ambele tobe...ca alta cauza posibila nu vad!si de schimbat, mai vedem cand le schimb, poate la revizie, poate mai repede!

ne tii si tu la curent, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut noroc

era doar capac motor

am strans un pic si am scapat

sa vedem ce mai face de acum incolo

are trei zile de cand e silentios , nici o trepidatie iesita din comun, sunt very happy ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doctore, sunetul tau de rezonanta poate veni de la o bucata de catalizator desprinsa care se misca, la inceput usor, din cauza de spatiu.Cu timpu creste spatiu in care se misca, prin uzarea bucatii desprinse, si evident si zgomotul.Bucata devine mai rotunda si se plimba mai usor.Daca intradevar ai sunetul cu rezonanta.La mine a ajuns in faza in care este enervant zgomotul.Nu dispun de timp sa o dau jos si sa vad cum o scot afara, asa ca am mai pus niste cd-uri in masina la indemina. :lol: .Asa nu o aud nici pe soacramea, cind mai vine cu mine.Dar la tine o sa mai dureze *slefuirea* pina o sa ai sunetul prezent tot timpu.Curios este ca ai mai putini km ca mine.Eu 174.Sa fie vorba de simple tampoane la toba?Scapi ieftin atunci.

Bafta, Dani ab :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai inca nu am inlocuit tampoanele, dar zgomotul, dupa cum am zis, vine clar de la toba finala stanga...catalizatorul e mai la distanta, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

noutati:

-inlocuit cele 2 tampoane de la cele 2 tobe finale

-inlocuit cele 2 tampoane ale tobei intermediare.

problema persista!

iat-o: -masina pe loc la relanti nu face zgomot!accelerez pana la 2000 ture, turatia revine, pe la 1000 apare un zbarnait de cateva secunde!dupa ce masina se aseaza pe turatia de ralanti din nou,,,,liniste!

-acelasi zgomot daca imping usor cu mana in sus de oricare din tobele finale, sau daca masina e usor subturata!

-in mers/trafic n-ai cum sa auzi zgomotul si nu se simt fizic vibratii in interior.

-auzit acelasi zgomot la passat ca al meu, acelasi an, FARA 4 motion, si cu 60000 la bord.

-la rece nu prea face.

-tobele finale nu ating de nimic, le-am pipait personal :)

ce naiba e?

la ce sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai adus vb de zornait, acel zornait poate veni din catalizator, asa cum a spus si dani ab, am avut un prieten care a avut o problema asemanatoare la un Opel, sa desprins o bucata din sita catalizatorului, in momentul in care turatia revenea la relanti aparea un zgomot asemanator unor bucati de metal (suruburi) in catalizator, solutaia lui, a dat jos catalizatorul, a spart toata ceramica din interior, la golit, captusit cu tabla mai groasa si problema sa rezolvat, asta dupa ce cei de la Opel i au cerut 2000Eur pe un catalizator nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: Pai totusi de ce a captusit catalizatorul cu tabla mai groasa nu era de ajuns sa-l lase gol? Faptul ca a "rezolvat" catalizatorul are vreo influenta asupra calculatorului motorului (vreun mesaj de avertizare sau vreo eroare?) si ce mai inportanta intrebare: mai trece testul de fum la RAR ?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Captusirea a fost necesara deoarece catalizatorul fiind gol si tabla din care era confectionat subtire, dupa golire a inceput sa vibreze... Despre vreo eroare nu se poate pune problema, in schimb a inceput sa scoata fum, nu exagerat, ceea ce este oarecum normal avand in vedere ca motoul ii mananca ulei, nu a ajuns inca la ITP desi repet masina ii scotea fum si inainte si nu ne am dat seama daca dupa golire cantitatea de fum sa marit sau nu.

Modificat de B-52-JGP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc totusi ca atinge pe undeva pe traseu, pt ca nu vad de ce s-ar auzi vibratia daca imping usor in sus de una din tobe....moment in care se simte si la mana!

cam riscanta operatia aia cu "golirea" catalizatorului,,,a devenit "euro" 0??

nu era mai bine sa il lase asa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar masina a devit "non euro" cu toate ca sonda lambda si catalizatorul sunt acolo... Eu as fi preferat sa ramana asa, dar zgomotul era foarte suparator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auziti, referitor la problema mea, poate mai are cineva vreo idee: de ce nu face totusi la RECE??

pana nu trec cateva minute Dupa ce ajunge la 90 de grade, nu face neam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat aveam si eu aceeasi problema, si eram si eu tentat ca am ceva desprins prin catalizator, si de fapt problema era de la ventilatorul climatizarii care este pozitionat in bord pe dreapta, cam in dreptul catalizatorului. L-am inlocuit si nu mai am huruitul . Doamne ce fericit am fost ca nu e de la catalizator :Driver:

Acu nu stiu cum e zgomotul la tine, daca e metalic intens (gen piulite intr-o oala) atunci tind sa cred ca e ceva la esapament)

La mine huruitul nu era foarte accentuat (nu troznea sau ceva de genu) dar era extrem de enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema identificata cu probabilitate de 99%: zgomotul vin din INTERIORUL tobei intermediare!!!!

o mai las nitel, sa faca cum trebuie , dupa aia o paste schimbarea!

pare ca nu e de la flexi pipe&comp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca problema asta este in principal la 4 motion.si a mea este zgomotoasa la relanti.la inceput nu face deloc,am fost la un service si mi-a spus sa schimb tampoanele de la esapament.sunt foarte ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e mai sensibila toba intermediara la 4 motion?

tampoanele sunt 140 ron toate 4 pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doctore, poti sa umbli si asa.Stiu ca este enervant zgomotul, dar da drumu la muzica, sau ia soacra cu tine pe scaunul din fata. :lol: .La mine banuiesc cauza care a dus la desprinderea catalizatorului.A crapat turbina si o gramada de ulei a ajuns in evacuare.

Cu gazele nu o sa fie mari probleme la itp, te incadrezi in normele euro 3, ptr ca catalizatorul opreste oxizii de azot( o parte), si prea putin monoxid de carbon. In ro se masoara monoxidul de carbon la revizia itp, si la turatii maxime.Dar nu toti tureaza motoarele la test.Si in plus mai castigi 4-5 cai fara catalizator.

Asta valabil la motoare diesel.

Eu inca nu am scos nimic de pe evacuare, bucata desprinsa a ajuns mai in spate cred, ca suna altfel.

Bafta.Dani ab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io sunt convins ca pot sa umblu si asa, dar bag mana in foc ca problema se va accentua.

o toba in care s-a bulit ceva nu are alta cale decat sa se degradeze mai rau.

si cand incepe sa devina de-a dreptul zgomotoasa, o paste schimbarea.deocamdata se amana, cineva mi-a indoit putin o aripa, asa ca am ce face din nou! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude urat acea toba. Cam cat costa o astfel de toba? E vorba de toba aia mare si dreptunghiulara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!