Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

Salut... intrebare noua... problema la mine nu e zgomotul motorului ci mai degraba la vibratiile pe care le are la relanti... eu am un 2.5 TDI din 2005 de 180 de cai. Ideea ca desi relanti-ul este stabil.. nu variaza absolut deloc pe turometru.. motorul e rotund.. etc... ideea e ca din cand in cand vibreaza destul de puternic si de iregulat toata masina.. ma gandesc sa nu fie de la un injector care nu-si face datoria cum trebuie... alte pareri ??? voi ce ziceti ca poate sa fie???

sal, pentru injectoare fai un scan cu un vag com, iar pentru vibratii sar putea sa fie suportii de cauciuc ai motorului, ca de si cauciucul imbatraneste. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie aceeasi problema si la mine. Mentionez ca supapa egr nu-si mai face treaba si la oprirea motorolui masina indura niste vibratii dure ...Doarece nu se mai inchide fluxul de aer si de aici si acele vibratzii tari ale masini.Poate sau rupt tampoanele(suportii) motorului?!!?

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul are suporti de motor hidraulici(cu pistonas),deci exclusa ideea imbatranirii cauciucului.Sa nu fie curs un piston...

Urca masina pe o rampa(daca ai un prieten cu elevator,si mai bine)si cauta sa nu fie cursi suportii motor,care,din cate stiu(si ceea ce am vazut la mine) sunt trei.

Modificat de claut07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Azi am aflat si eu ca-s pe duca vreo doua tampoane de la motor :icon_thumright: . Stie cineva cam la ce pret ajunge unul ? Ce cod au ?

P.S. Upssss...acu vazut, e sectiunea PASSAT, nu GOLF :icon_cheesygrin:

Modificat de z_a_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o intrebare. In seara asta cand m-am dat jos din masina si m-am dus in spate imi zornaia ceva pe la tobele de esapapament si cand puneam picioru pe una din ele nu mai facea. se poate sa fie din tampoanele unde sunt prinse sau sa fie din alta parte? Am fortat umpic in toba cu picioru si acum nu prea mai face sau face dar foarte incet. Mai mult aia dupa stanga, aia dupa dreapta nu face. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine vibreaza masina groaznic in intervalul ralanti-1100 rpm . Vibreaza atat de tare incat zici ca e un tractor.

La fel vibreaza si motorul (emblema tdi nu se mai destinge clar ) insa turatia pe turometru sta batz la 800 rpm fara sa fluctueze vreun pic.

Initial dadusem vina pe un injector care avea o valoare mai sus insa lam readus la 0.4 si tot vibreaza lafel de tare.

Peste 1100 rpm acestea inceteaza iar motorul merge super bine. De tras trage super.

Ce as ptea banui?

Mentionez ca racordul flexibil este cam ciuruit incat se vede armatura de sub acea tesatura metalica insa vad ca motorul trepideaza de zici ca e aparat de vibromasaj .

Amplificarea este maxima daca turez uuusor motorul le 1000 rpm. Zici ca are un excentric special pentru asa ceva. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat cu zornaitu, era o bucata de pamanat in suportu de la toba si zornaia acolo de la vibratia tobei. Bine ca a fost doar atata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie de la un injector. Adik..la mine tot asa face. La relanti sta fara probleme dar tremura ca un tractor..in sarcina merge de rupe. Trebuie verificata cu VAG, la mine a gasit un injector pe minus dar l-am schimbat si tot asa imi face si tot asa imi arata. Acuma trebuie sa merg sa verific compresia si sa verific daca nu cumva am stramba vreo biela din motor ca nu mai stiu ce sa ii fac. Ma dispera

Salut... intrebare noua... problema la mine nu e zgomotul motorului ci mai degraba la vibratiile pe care le are la relanti... eu am un 2.5 TDI din 2005 de 180 de cai. Ideea ca desi relanti-ul este stabil.. nu variaza absolut deloc pe turometru.. motorul e rotund.. etc... ideea e ca din cand in cand vibreaza destul de puternic si de iregulat toata masina.. ma gandesc sa nu fie de la un injector care nu-si face datoria cum trebuie... alte pareri ??? voi ce ziceti ca poate sa fie???
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

va salut cu respect...sunt nou pe forum si as vrea sa aflu niste pareri din partea voastra.

legat de discutia asta,am si eu o problema asemanatoare

cand pornesc masina imi vibreaza schimbatorul de viteze si putin se resimt vibratiile si in caroserie.

de asemenea vibreaza si toba

am observat ca 2 tampoane sunt pe duca si ma gandesc ca de acolo sa fie tremuratul motorului.

mentionez k volant si ambreiajul sunt noi.

astept parerile voastre

Modificat de c o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suporti de la motor sar putea sa fie dusi sau ne stransi corespunzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deranjat fiind de vibratiile de la ralanti la Passat, am descoperit ceva incredibil: cele trei suruburi de prindere a cutiei de viteze de tampon, partea pasagerului, slabite. Mai exact, unul nu mai era deloc iar celelalte doua stateau doar atarnate... Le-au strans cei din service, au completat surubul lipsa si totul a fost ok. Aceeasi masina impecabila cum a fost cand am adus-o din Germania. Dar doar 15000 km. La urmatorul schimb de ulei mai era doar un singur surub. :offtopic: . Nu au avut Loctite de blocat suruburi, asa ca au pus saibe grover. Sa vedem cat va tine. Sa fie oare asta una dintre problemele tipice ale Passat-ului B5? Am postat pentru ca cei deranjati de vibratiile la ralanti sa ia in calcul si suportii cutiei de viteze. Bye!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Mihai.Nechifor

Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Is 3 din cate stiu eu. Cum deschizi capota, unu in stanga, unu in dreapta si ala ce-i in poza ii undeva sub radiatoare in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua hidraulice (stanga/dreapta) si unul simplu din cauciuc, ce e in fata, cam la mijlocul motorului. Intra intr-o carcasa de aluminiu montata pe traversa dintre lonjeroane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Merci @tama si @COSMIN. Pe al treilea l-am ratat. Oricum la mine pare sa fie cel hidraulic din stanga ca se vede pe el ca a curs. Acum intrebarea e se schimba greu? ca am vazut ca are o conducta ceva in partea superioara. Eu as vrea sa-l schimb singur :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am impresia ca imi vibreaza cam tare la relati. Am un prieten cu un B5 din 2001 cu un motor 1.9 de 115 care in comparatie cu mine zici ca are benzina. In sarcina merge perfect. O sa pun VAG-ul pe ea diseara sa ma uit la injectoare sa vad daca sunt in valori. Poate sa imi spuna cineva unde sa ma uit exact (ce modul) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deranjat fiind de vibratiile de la ralanti la Passat, am descoperit ceva incredibil: cele trei suruburi de prindere a cutiei de viteze de tampon, partea pasagerului, slabite. Mai exact, unul nu mai era deloc iar celelalte doua stateau doar atarnate... Le-au strans cei din service, au completat surubul lipsa si totul a fost ok. Aceeasi masina impecabila cum a fost cand am adus-o din Germania. Dar doar 15000 km. La urmatorul schimb de ulei mai era doar un singur surub. :)) . Nu au avut Loctite de blocat suruburi, asa ca au pus saibe grover. Sa vedem cat va tine. Sa fie oare asta una dintre problemele tipice ale Passat-ului B5? Am postat pentru ca cei deranjati de vibratiile la ralanti sa ia in calcul si suportii cutiei de viteze. Bye!

Au reaparut vibratiile... si nici macar nu am facut 10000 Km. In cazul in care povestea cu suruburile se repata, ce imi sugerati sa fac? Ce sa fac sa nu se mai slabeasca suruburile alea nenorocite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Acum 1000 km am schimbat distributia (125.000 km) si cu aceasta ocazie am schimbat racordul flexibil si toate tampoanele.

Au mai disparut din vibratii insa cauza e alta. Un injector este la +1.15 daca imi aduc bine aminte, iar celelalte aprox. +0.5.

Cred ca de fapt racordul flexibil si tampoanele 'mor' din cauza injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au reaparut vibratiile... si nici macar nu am facut 10000 Km. In cazul in care povestea cu suruburile se repata, ce imi sugerati sa fac? Ce sa fac sa nu se mai slabeasca suruburile alea nenorocite?

Ma poate ajuta cineva cu date despre tipul si dimensiunile suruburilor in cauza? VIN-ul este WVWZZZ3BZ3P355957. Am probleme cu pc-ul ci nu pot reinstala SOTE-ul (vad ca se editeaza invers. cititi va rog de la coada...). Va rog mult, Vineri merg in service si vreau sa stiu sigur ce suruburi sa montez... De trei ori suruburile s-au slabit si le-am pierdut. Poate nu au pus ce trebuie... Este vorba de suruburile de prindere a cutiei de viteze de suportul dreapta la Passat. Rog pe cineva cu SOTE (vad ca se editeaza invers. cititi va rog de la coada...) sau experienta si amabilitate multa. Multumiri!

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii multumesc lui Cosmin pentru sprijin si promptitudine. Suruburile erau la locul lor, insa un suport al motorului e dus. Il voi schimba si sper sa scap de problema. Inca odata, MULTUMESC COSMIN!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii multumesc lui volksman pentru piesele de schimb livrate. Totul s-a potrivit perfect. Am schimbat tamponul motorului insa vibratiile nu au disparut. Se comporta ca o "balbaiala" a motorului, un tremurat sacadat care apare la un interval fix. Nu stiu ce sa fie. Am sa verific cantitatea de combustibil pe injectoare, cu toate ca nu sunt convins ca sunt pe drumul cel bun... Un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce credeai, daca elimini efectul dispare si cauza ?! Capacul la motor iti vibreaza tare, e strans bine. Sa nu ai vreun injector care nu lucreaza bine, sau....volant. Tureaz-o pe loc sa vezi la ce turatie se stabilizeaza motorul. Ai avut vreun accident frontal, visco nu vibreaza ?. Cu motorul rece opreste visco cu degetul dar cu grija sa nu te taie. Daca e motorul rece visco invarte dar nu cu forta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am bagat nasul iar pe la motor. Tampon hidraulic motor pe stanga dus. Probabil impactul de la paste l-a obosit de tot. Aveam de mai demult niste pete roz uscate pe lonjeron, dar nu erau de antigel ci de la acel tampon hidraulic(uleiul e roz in el, nu ?). Azi am bagat mana pe la tampon si m-am uns pe mana de ulei roz. probabil de aia vibreaza motorul asa la relanti si implicit si esapamentul pe lungime. Pacat ca e cam scumpisor, 3-4mil pe original si 2 mil aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Mai exact 315 ron (la packard) pe original si 180 pe producator JP, care se pare ca nu e prea de calitate. Daca il schimbi sa ne spui cat te-a ajuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!