Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

Nu trebuie sa dai jos bara, numai scutul (daca ai). Asa cum a spus c o s m i n, se regleaza asa incat sa nu stea motorul pe bucsa aia, sa fie "liber".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, partea cu reglajul ma descurc, mutumesc pentru promptitudinea raspusului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Iei warn daca scrii boldat(ingrosat).

2. Sunt multi care viziteaza si uita forumul astfel ca daca toti "Primul oas" care pleaca ar deschide topic-uri aiurea....

1 ok,scuze

2 nu am de ce sa uit acest atat timp cat am un vw si sigur urmatoarea tot vw va fi ...............chiar nu am niciun motiv sa "uit"acest forum

.........multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A inceput si masina mea sa vibreze la relanti. Am fost la 2 service-uri, doua rezultate diferite.

1. tampoane motor + volant.

2. masina nu are absolut nimic.

Dupa rezultate am schimbat din proprie initiativa tampoanele la esapament. S-au mai diminuat vibratiile/zgomotul dar inca exista.

Am sa schimb si tampoanele hidraulice desi la primul service mi-au spus ca sunt scurse iar la al doilea ca sunt ok.

Zgomotul dispare atunci cand dau capacul la motor jos sau daca apas pe unul din colturile sale. Se pare ca loveste undeva.

Exista posibilitatea sa nu fie montat corect capacul la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi sa fie stranse bine piulitele in primul rand. Apoi verifica bucsele alea de cauciuc care vin prinse in gaurele unde intra suruburile de fixare. sa nu fie alea tocite prea tare si sa nu mai tina bine capacul motorului. asa am vazut la un prieten.

In legatura cu tampoanele poti sa le vezi si singur daca sunt curse>verifica daca suportii pe care sunt fixati au cumva urme de ulei rosu pe ei. La mine cel din dreapta, unde era tamponul curs, era rosu maroniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca am schimbat atat bucsele de cauciuccat si piulitele de la capac motor si le-am si strans de mi-au iesit ochii.

Ar pute fi o problema "buretele" dintre capac si motor ? Am sa caut o poza sa vad cum ar trebui sa arate poate nu mai e complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde se pot lua acele bucse de cauciuc din gaurile de prindere a capacului de plastic? am doua f tocite si una lipsa :vaidecapulmeu:. asa am cumparat-o. am tot incercat diverse improvizatii dar degeaba: tot zornaie, inclusiv sigla de acel capac. merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa gasesti cam pe la orice magazin care se ocupa cu piese vw. E vreo 10 lei bucata parca (nu mai tin minte exact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acele bucse de cauciuc din gaurile de prindere a capacului de plastic?

cod 038 103 638 B - pret ~8ron bucata pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat la 7 RON dar trebuie sa te duci la un magazin mai serios ca multi ori nu gasesc codul (noroc cu vicius) ori nu iti pot aduce (nu vor). Eu personal am nimerit din a 2-a. Protectia din plastic deobicei bate pe la supapa EGR, acolo sa cautati problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la reprezentante, pentru orice cumparator iti da chiar si un singur surub sau o saiba si nu platesti transport deloc. Codul daca il ai e de ajuns. Du-te cel mai bine la ei. Altele sunt piesele de ocolit din reprezentante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un passat din 2003 Tdi-AVB-101cp , cu 100 000 km reali. Incepand de vara trecuta am observat o vibratie la temperaturi mai ridicate.

Odata cu venirea iernii , aceasta vibratie a disparut si motorul toarce frumos la relanti , iar masina nu vibreaza deloc.

Zilele trecute , temperatura a crescut , iar ziua au fost 16-18 grade si aceasta vibratie a reaparut.

Se manifesta tot timpul aproape si nu conteaza de cat timp e pornit motorul , adica e prezenta chiar si la drumuri lungi .

Uneori daca accelerez mai puternic , dupa o repriza mai sportiva , pare sa se diminueze pentru scurt timp , dar nici asa nu dispare de tot.

Nu cred ca vibratia este normala. Cand se manifesta , nuca de la schimbator vibreaza si ea ... la voi este la fel ? Cand sta masina la relanti nuca de la schimbator se misca , sau e fixa ?

Tin sa mentionez ca tot timpul masina este la aceeasi turatie la relanti , deci nu imi fluctueaza turatia cand apar vibratiile.

O alta chestie pe care am observat-o este ca uneori masina se tureaza singura si ajunge relantiul la 1100 ture pentru cateva secunde , apoi isi revine singur.

Poate sa nu faca deloc cateva luni la rand , iar intr-o zi sa faca de 2-3 ori ...

Daca cunoasteti aceste simptome si stiti eventual o metoda de a scapa de ele , va rog sa scrieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare banuiesc eu ca 100.000 km cat vezi sau stii tu, nu sunt reali si ar trebui sa te pregatesti de vreo volant noua.

OS : suportii motor sunt buni, nu curge vreunul un lichid rosu ca antigelul ? Daca esti pe loc si accelerezi scurt pana in 1500 de rotati si la fel de repede cum accelerezi iei piciorul de pe pedala, se simte o vibratie puternica in caroserie ? Ca si cum atunci cand o turezi se centreaza motorul, iar cand revine la turatie joasa, in decelerare se descentreaza iar?! In acest caz ar fi un suport. Asa face la mine, ba chiar uneori zici ca se rupe ceva la motor, se aude un clanc

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 100.000 reali , am luat-o de la un prieten foarte bun , iar el a luat-o de noua din reprezentanta. Nu am nici un dubiu privind kilometrii deoarece o stiu de cand a cumparat-o si nu a circulat mult cu ea, avand mai multe masini ....

Nu are nici un fel de vibratie sau smucitura la acceleratie . Din contra , atunci cand intra in vibratii la relanti si accelerez , dispar vibratiile.

Am fost de curand cu ea la service , am schimbat discurile, placutele , am schimbat lichidul de servo , cel de frana , am uns electromotorul si i-am schimbat si carbunii si i-am facut o inspectie ochiometrica amanuntita . Adica s-a uitat bine de tot mecanicul pe sub masina si cred ca nu curge nici un lichid rosu. Totul pare ok.

Mai astept alte pareri... merci mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sarcina nu vibreaza niciodata . vibratia dispare indata ce accelerez. Apare doar cand sunt peste 15 grade afara.

Am scanat masina cu vag-com , nu am nici o eroare la motor.. injectoarele sunt ok , in parametrii.

Vibratia nu e una foarte puternica , nu zdruncina masina , doar ca nu e placut , mai ales dupa ce m-am obisnuit cu masina cand e rece afara sa fie asa de silentioasa si de calma.

Nu mi se pare normala oricum si as vrea sa scap de ea.

Modificat de Evolution
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si sistemul de esapament, daca nu ai vre-un elastic rupt, am auzit de la unii cum au schimbat Flexi Pipe-ul au disparut vibratiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi tampoanele de cauciuc de la toba sau flexi pipe-ul ar face urat la ralanti cand motorul vibreaza mai tare. Volantul e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare normala oricum si as vrea sa scap de ea.

Parerea mea ca o mare parte din vina o poarta G62. Masoara cu vagcom ce turatie ai atunci cand simti ca vibreaza. Si la mine facea la fel. Marind turatia in ralanti la 840 sau 860 rot/min am scapat de trepidatie.

Pe langa asta, am mutat suportul din fata al motorului, astfel incat motorul sa se sprijine mai mult pe tampoanele hidraulice, nu pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cosmin.

O sa incerc cele de mai sus , sper sa aiba efect si la mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Evolution, daca ai rezolvat ceva , si ai gasit simptoma, te rog sa imi spui si mie, aceasi problema o am si eu, ca si a ta .multumesc.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

am vazut ca unii dintre voi ati schimbat tampoanele de la toba

as dori si eu sa stiu cam cat au costat pt un model ca al meu din 98 daca ati schimbat

si daca ati luat de la vw sau alte magazine

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca o mare parte din vina o poarta G62. Masoara cu vagcom ce turatie ai atunci cand simti ca vibreaza. Si la mine facea la fel. Marind turatia in ralanti la 840 sau 860 rot/min am scapat de trepidatie.

Pe langa asta, am mutat suportul din fata al motorului, astfel incat motorul sa se sprijine mai mult pe tampoanele hidraulice, nu pe el.

Am aceeasi problema, la relanti vibreaza usor motorul si am observat ca la cresterea usoara a turatiei dispare vibratia. Cresterea turatiei de la relanti o pot face eu sau trebuie sa merg la atelier? Aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!