Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

Asa arata tamponul de pe dreapta (cum te uiti la motor) la mine.

imagine167.th.jpg

Chiar si cand accelerez, se intinde cam 2-3 cm, ii ca o guma, nu mai are nicio rezistenta. Stie cineva ce se poate intampla daca nu-l schimb acuma? Se pot uza mai tare si celelalte? In timpul mersului daca las ambreiajul mai violent, asa smuceste de parca ar vrea motoru sa scape de sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. apar vibrati mai ales in habitaclu si la esapament. se duce in tim racordul flexibil la esapament,...si tot asa. si la mine mai asteapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand de lucru pe la masina, mi-am bagat nasul pe sub motor si surpriza.

Tamponul din fata motorului era atat de atacat incat practic motorul nu mai apuca sa stea pe suportii hidraulici. Se sprijinea in tamponul din fata si tampoanele de la cutie. I-am mutat suportul mai sus, astfel incat sa stea mai in aer si am pus la lucru si cei 2 hiraulici.

Vibratiile resimtite in caroserie s-au diminuat mult. Simt ca parca motorul ar pluti pe niste perne. :)

motorfarafront.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat si eu acum doua zile suportul ala "avariat" si nu mai smuceste asa la schimbarea vitezelor. Acum am o intrebare. Suportu ala din fata asa ii facut, sa aiba o distanta intre metal si cauciuc? M-am bagat sub ea si am impins in sus de motor, undeva din zona suportului ala si se misca foarte usor, cu o mana misc tot motoru. Asa trebuie sa fie?

Atasez o poza cu ala rupt

imagine217.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Am schimbat si eu ieri tamponul stanga si in fata la tamponul acela de cauciuc simplu era distanta fata de metalul in care sta. Poate ne lamureste cineva daca e normal sau e uzat si trebuie schimbat.

La mine toba inca zornaie dar am observat in seara asta ca daca ridic putin de finala nu se mai aude nimic de aceea ma gandesc ca e dus tamponul de cauciuc de la finala. Revin cu detalii dupa ce il scimb si pe ala

PS:@Tama cum de nu l-ai schimbat pana acum de a ajuns in halul asta? :Driver: . La mine la prima vedere cel vechi arata foarte bine dar daca il agiti putin se aude lichidul in el in timp ce la cel nou nu se aude nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam cam de vreo 3 luni ca trebuie schimbat, da asa montat pe masina nu se vede ca-i rupt pentru ca sta presat. Doar la accelerari sau schimbari de viteze bruste el se intinde (asta-i valabil doar la cel pe care l-am schimbat, de pe partea cu filtrul de ulei). Cand l-am dat jos, am ramas si eu masca :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Tamponul nou e original sau pe producator ca din poza nu seamana cu ce am pus eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii pe producator, da ii identic cu cel luat jos de pe masina, lipseste doar sigla vw. M-am zgarcit la 68 de lei cat era diferenta intre reprezentanta si piese auto, sper sa nu regret. Am luat lemforder la 300 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Creca e bun si Lemforder. Eu am luat original la 320 dar nu din reprezentanta ci printr-un magazin unde am un prieten si imi face reduceri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportu ala din fata asa ii facut, sa aiba o distanta intre metal si cauciuc?

Asa e si la mine. Banuiesc ca e normal, ca nu se vede sa fie uzat in vreo parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare, daca vibreaza masina doar la ralanti iar in rest se comporta bine as putea exclude varianta cu suporti de la toba? de mentionat ca atunci cand opresc motorul masina se "zgaltana" mult...(o miscare de genu stanga-dreapta)...de aici tind sa cred ca la mine ar putea fi de la tampoanele motor si nu de la toba... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,am un passat variant 2001 si vreau sa-mi schimb tampoanele la motor si mi-a spus mecanicul meu ca ,sa nu pun de producator ca sunt foarte proaste si ca sa iau originale .............problema este ca difernta de pret este de vreo cateva milioane si vroiam sa aud niste pareri despre cum e mai bine sa procedez ..............................poate ma puteti ajuta cu un sfat de unde sa le iau mai ieftine originale si de producator ,acum sa vad la ce bani trebuie sa ma astept .........multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Originale doar, vezi la volksman(da-i un private message ca nu cred ca poti intre deocamdata pe topicul lui, esti la "primul pas")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scump dom'le scump......300 cu 350 sunt OEM(dreapta /stanga parca), volksman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am un passat variant 2001 si vreau sa-mi schimb tampoanele la motor si mi-a spus mecanicul meu ca ,sa nu pun de producator ca sunt foarte proaste si ca sa iau originale .............problema este ca difernta de pret este de vreo cateva milioane si vroiam sa aud niste pareri despre cum e mai bine sa procedez ..............................poate ma puteti ajuta cu un sfat de unde sa le iau mai ieftine originale si de producator ,acum sa vad la ce bani trebuie sa ma astept .........multumesc

Salut, ia-ti originale nu fa prostii cum am facut si eu o data. Anul trecut aveam un Passat din 2004 101 cp PD si m-au lasat tachetii...sti ce am cumparat nu? pe cei mai ieftini adica 600 roni...merg la mecanic ii pune, toate bune si frumoase, iar seara bateau si acesti tacheti noi. Pana la urma mi-am luat originali ca nu am avut ce face, iar cand am tras linia nu a fost chiar bine...De asta spun, sunt unele piese care chiar trebuie sa-le iei originale indiferent cat costa...parerea mea. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.....tampoane, flexibil, suporti esapament, injectoare etc.......am auzit pe unii care le-au schimbat pe toate si masina tot vibreaza......si surpriza de unde credeti ca era? De la volant!!! :icon_thumright:

Modificat de Alex-F1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ,am inteles ,voi face asa cum m-am gandit si eu ,dar vroiam sa aud si o parere de la la cineva mai priceput ca mine .........multumesc pt pareri si sfaturi ......va doresc drummuri bune,libere si fara evenimente rutiere .....

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Iei warn daca scrii boldat(ingrosat).

2. Sunt multi care viziteaza si uita forumul astfel ca daca toti "Primul oas" care pleaca ar deschide topic-uri aiurea....

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat cineva tamponu din fata de la motor? Azi am incercat sa-l schimb eu si n-am reusit sa-l scot. Mai exact nu stiu cum se scoate carcasa metalica de peste cauciucu ala. Daca are cineva o idee, il rog sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte cand am umblat pe-acolo, trebuie sa dai toata fata jos, inclusiv traggerul si traversa aia dintre lonjeroane. Practic pe traversa e sudat un bolt si pe acel bolt e bagata bucsa aia. De-aia n-o poti scoate.

Dar... asa de curios, de ce vrei s-o schimbi? Ce ii reprosezi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, m-am gandit initial ca trebuie sa stea mai fix in suportu ala si am cumparat alta bucsa avand in vedere ca-i numa 29 de lei luata de la reprezentanta. Daca trebuie sa demontez juma de masina s-o pot schimba, ma las pagubas. O sa mai incerc zilele astea sa ridic motoru cu un cric, poate mai castig cativa cm si iese asa fortata carcasa aia. Sau in ultima instanta m-am gandit ca se poate scoate daca dai jos baia de ulei, dar asa ii prea mult de munca pentru aproape nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Aia o schimbi cand umbli la distributie. Altfel lucrezi de 2 ori.

Dar... poate reusesti cumva. Sa faci comparatie intre diametrele celor 2 bucse (noua si veche).

Insa eu zic ca o schimbi degeaba. Cel mai important e reglajul ei. Ca sa nu stea motorul pe ea, ci pe cele 2 hidraulice. Am precizat eu undeva intr-un post mai sus. La mine s-a schimbat complet masina dupa acel reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa avem un bingo. Intrebare: se poate umbla la reglajul acela pe dedesubt, fara a da bara jos? Din cate imi dau seama trebuie doar sa desfaci suruburile, sa apesi un pic pe motor sau sa-l pornesti si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!