Jump to content

Vibreaza masina la ralanti


Extreme
 Share

Postare recomandată

la 4 motion n-am gasit decat originala, cam 1200 roni.nu ca as fi vrut vreo chinezarie.

dar in semnatura ta nu vad nici un 4 motion.la mine este mare si dreptunghiulara, da!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm doctore!am acelasi zgomot de rezonanta cand debreiez sau cand motorul ajunge la ralanti in frana de motoram aproape 119k km in bord si urmeaza sa fac revizie de la 120.000daca nu se afla pana atunci.... :( aflam dupa
Am aceeasi problema.Ai aflat cumva cauza,daca nu si rezolvarea?
am avut noroc era doar capac motoram strans un pic si am scapatsa vedem ce mai face de acum incoloare trei zile de cand e silentios , nici o trepidatie iesita din comun, sunt very happy :D
Scuze.Mai apoi am vazut asta.A mai reaparut cumva problema?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos catalizatorul ieri.Ce credeam eu ca este numai o bucata desprinsa si plecata defapt era tot catalizatorul desprins, si " slefuit " aproximativ rotund.Ce era mai rau, faptul ca desprins si mai mic, astupa evacuarea si nu mai tragea motorul.Intra in limp mode.

Legat de rolul catalizatorului, am intrebat un amic de la o statie itp.La itp se masoara opacitatea, adica cit de dens este fumul rezultat.Nu se masoara in nici un caz continutul de co2 sau oxizii de azot sau orice altceva.Deci merge f bine si asa.Iau in consinderare sa cumpar un catalizator second de la dezmembrari, desi costa ceva bani si asa.Nou nici nu ma gindesc.Mai mult de atita nu pot face sa salvez balenele si sa protejez stratul de ozon( off topic, sorry).

Si sa explic, ca totul are o cauza, de ce s-a desprins catalizatorul.In toamna s-a rupt axul la turbina si cca 1 litru ulei s-a dus pe evacuare, adica in catalizator.Si pe toate specificatiile scrie clar ca uleiul distruge catalizatorul in timp.Asta este.

Dani ab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

vreo 300km nu a facut dupa revizie

acum iar face

imi scartae si ceva pe la portiera din dreapta pe denivelari sau cand merg tare pe traseu virajat

nu stiu ce sa cred de vibratia aia nenorocita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca trebuie incadrata la probleme caracteristice passat B5, pt ca incep sa observ ca apare la destul de multa lume si nimeni nu i-a dat de capat...

e o smecherie ceva, undeva pe traseul esapamentului, da nu-mi dau seama unde...

ma gandesc ca la reprezentanta ar inlocui tot, incepand cu racord flexibil se terminand cu toba finala,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema asta.vibreaza mai ales in accelerare si mai rau in decelerare.si ce este mai ciudat este ca atunci cand ma apropii de semafor sa zicem si opresc,in momentul in care s-a oprit masina,timp de 2-3 vibreaza rau si schimbatorul si apoi cand ajunge la relanti nu mai vibreaza.oare sa fie la mine si suportii de motor si tampoanele de la toba?zgomotul stiu sigur cae de la toba pentru ca nu are avea ce,desi am ridicat-o pe elevator si nu era nimic rupt,nu atinge niciunde toba de caroserie.si e stresant rau.imi da senzatia ca nu este legata masina,mai ales la vibratia aceea din schimbator si volan(e fapt toata masina ca ma uit si la suportul de telefon :D )ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kelule, ia hai frate sa ne intalnim sa facem o comparatiune la fata locului!

ca la tine parca s-ar merita incercata o schimbarea de tampoane, nu-s ultrasuperscumpe!da intai sa vedem cum suna fata de a mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari !!!

Si eu am aceasta problema.

Ca sa o elimin am schimbat ambreiajul (care era uzat), volant (care mai mergea) si tampoanele de la evacuare.

Dupa schimbarea volantei si ambreiajului s-a schimbat mult in bine la plecarea de pe loc.

Dupa schimbarea tampoanelor situatia a devenit din rea in mai rea.

La relanti intra in rezonanta si vibreaza evacuarea pana la racordul flexibil de imi tremura si stergatoarele de parbriz. Nu mai vorbesc de schimbatorul de viteza cum face.

Ideea e ca daca accelerez usor la 900 rpm (scoasa din viteza) dispar toate vibratiile.

Nu am vibratii in mers la accelerare si frana de motor ci doar cand stau pe loc.

Dupa o verificare mai atenta tampoanele noi sunt mult prea moi comparativ cu cele vechi de pe masina.

Cu masina ridicata pe elevator daca ridic 2 cm de teava de la evacuare (esapament) vibratiile dispar.

Tind sa cred ca ultimul tampon s-a intins mai mult decat trebuie din greutatea evacuarii. Vreau sa il schimb cu unul din cauciuc mai tare.

Masina are 110.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sa dea toti aia mici si negri daca mai inteleg ceva!

la acelasi mecanic priceput care mi-a scos azi antifurturile, am aruncat o noua privire la esapament.

omul a tras concluzia ca e de la racordul felxibil, ca altfel toba fiind rigida, n-ar avea de ce sa se modifice zgomotul la miscarea uneia din portiunile esapamentului..

boon.

am trecut pe la un atelier de tobe prin colentina.sunt mai multe, n-am stiut ce sa aleg si incepusem sa obosesc, da am intrat.

am dat de un tip amabil si un arab, pareau in tema.au facut o chestie noua.astupat putin cu palmele cele doua tobe finale, si au decretat flexi pipe ok, pt ca nu scotea nimic pe acolo, si pt ca eu nu simt miros de gaze in masina.rationament care pare si asta corect.si problema la toba intermediara.

insa la o adica au cam recunoscut ca nu s-ar bagat la taiat/sudat flexi pipe, ca trebuie si mecanic, bla bla.

treaba e ca si eu m-am bagat cu totul de vreo 10 ori sub ea, si habar nu am de unde vine egzact.pur si simplu nu iti dai seama.

zgomotul s-a accentuat putintel fata de momentul aparitiei, seara pe liniste si cu atentie prinzi o mica bolboroseala la relanti.

astept recomandare atelier SERIOS pt tobe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata!cel putin pe moment.

iata ce am facut: un prieten avea drum pe la avia.am facut si eu o programare, evident ca doar pt o constatare s-a gasit loc destul de repede.

a venit un mecanic cam la 40 de ani, destul de prietenos.si la receptie dl Petre s-a purtat profesionist.

ce a facut mecanicul: s-a uitat bine la racord si la toba.

mi-a explicat f clar si pe inteles ca nici una din ele nu are NIMIC.vibratia vine intr-adevar din racord, dar acesta functioneaza ff ok, si schimbarea lui poate rezolva problema doar pe termen scurt, existand riscul reaparitiei, mai ales la inlocuirea prin sudare doar a racordului.

apoi pus spray pt rugina pe colierul acela metalic dinainte de toba intermediara, si pe suruburile sale.desfacut respectivul colier, si repozitionat discret de tot.

strans la loc suruburi.

concluzia: pt moment zgomotul a disparut.

eu sunt linistit, pt ca am convingerea ca nici una din componente nu este afectata, chiar daca zgomotul reapare, sper totusi nu prea curand.

explicatia este verosimila, pt ca asta ar arata de ce vibratia poate apare si la passat uri cu tractiune numai pr fata, cu numar de km mai mare/mai mic ca al meu, dar cu vechime asemanatoare.

aviz doritorilor de mai sus, solutia merita incercata.lucrat corect si profesionist , plastic pe scaun, volan, schimbator ..tot tacamul.

FOARTE MULTUMIT! :banghead: :wacko: :icon_thumright:

P.S. inca odata respectele mele colegului si prietenului Fantoma, care uitandu-se la un moment dat cu mine pe sub masina a indicat acel colier ca si posibila cauza/solutie/rol in aceasta spinoasa problema a vibratiilor de la passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca nu postez corect. Si la mine vibreaza masina la ralanti, doar cand e cald motorul. Se simte un... scuturat neregulat. Sau... asta poate fi de la ceva injector ? :(. Vibreaza si la accelerare, cateodata parca se simte si in pedala de acceleratie. O fi avand asta legatura cu tampoanele de la motor ? Nu am inteles exact cum se verifica astea.... adica ce si cum trebuie sa misti pe-acolo sa-ti dai seama daca sunt de vina. Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Exista posibilitatea ca vibratiile despre care vorbesti, sa fie cauzate de volanta.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au cum sa fie de la volant. Am schimbat kit ambreiaj si volant acum o luna. Si oricum, volant "pe duca" avea cu totul altfel de simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

baieti.. Salut..

Am si eu o problema asemanatoare numai ca putin mai nasoala.

acum ceva luni am facut accident. am dus masina in service la iatsa la stefanesti(m-a mancat). baietii sunt niste distrusi.. cred ca stiu sa repare doar carute.

dupa 6 luni de amanari am reusit sa o scot.. functionala dar terminata si fara o gramada de piese prin ea.

la inceput se auzea un zgomot de pacanit. am fost in alt service, mecanicul mi-a aratat ca racordul flexibil este rupt. am fost in vitan mi-am luat alt racord flexibil 130ron.

l-am inlocuit(taiat si sudat cu electrod de alama). zgomotul a disparut pentru vreo cateva zile(am mers vreo saptamana fara toba; turbina era ultimul element de evacuare..). Cand a reaparut, a aparut cu tot cu zgomotul aferent functionarii turbinei fara toba. am ridicat-o, am vazut ca iesise din racordul ala fix din mijloc cu 4 suruburi de care zicea doctorul. tot atunci am vazut de unde se auzea si zgomotul. catalizatorul batea pe protectia de tabla de deasupra planetarei. am tras de tobe sa le prind(probabil mai mult decat inainte). zgomotul nu a disparut. am fost in service la un prieten, mi-a ridicat-o si a constatat ca baietii din service au "uitat" sa imi prinda motorul pe consola in partea stanga, si nici consola de sasiu nu era bine prinsa. mentionez ca si mi imi facea la fel cand ajungeam peste 1800 ture in frana de motor. acum nu imi mai face in aceste conditii dar cred ca iar s-a slabit ceva pe la tobe ca se aude iar in dreapta jos.

concluzie:

Comportament:

- frana de motor la peste 1800 ture pacanit

- accelerat debraiat usor si brusc ambreeat poc foarte tare.

- relanti pacanit

- in mers la anumit procent de utilizare al motorului(inca nu mi-am dat seama cum se provoaca) zici ca e elicopter cand merge

rezolvate 1

de rezolvat

2,3,4

cauze probabile...???:)

e posibil sa fie de la tampoanele de cauciuc de la toba finala? pot alea sa ridice toata toba pana in fata? nu am nici un fel de suprt/tampon pana la toba aia mare si groasa care e in spate. nu cred eu ca nemtii au proiectat ei o masina sa aibe asa hiba. ce imi lipseste?

in jumate pe unde e racordul ala fix am o bara de aluminiu dar toba sta la 2 cm deasupra ei. am incercat sa o stramb sa stea toba pe ea si vibra masina ca un compactor.

ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu inainte sa cumperi racordul flexibil din vitan(riscanta manevra dupa parerea mea!!), l-ai masurat oe cel original, sa vezi sa iei unu la fel?

de sudat stiu ca trebuie sudat destul de artistic, altminteri nu e ok.si vezi ca eu ziceam de un manson cu 2 suruburi, nu 4, atatea are la mine cel putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am dus cu toba cu totul si am pus racordul pe ea si era la fel de lung numai ca al meu vechi avea ramforsare d'aia cu sarma doar pe exterior si asta are si pe interior.

mansonul are 2 suruburi. scuze... iar in privinta sudurii banuiesc ca rebuie sudat artistic sa nu se desfaca... nu? baiatu' are 30 ani de sudura in spate. e maiestru. a sudat de toate la viata lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit de la ce era...(ultima descoperire)

probabil de la vreo lovitura, s-a deformat protectia aia de tabla dintre tobaintermediara si sasiu. sau mi s-a deplasat toba mai la dreapta si atinge de protectie. sa vad cum o fac sa nu se mai atinga. probabil sa stramb putin suportii de la toba din spate. va anunt..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ai cum.poate difera, dar la mine, cu 2 tobe finale , suportii sunt ff solizi, doar sa ii strambi cu barosul, iar tobele sunt prinse cu tampoane de cauciuc, iar nedeformabile.

de ce nu indrepti fix elementul care s-a strambat?

desi eu nu cred ca ai putut sa lovesti masina in asa fel incat sa deformezi fix protectia aia, si restul sa ramana intact....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nici eu nu stiu. dar m-am uitat chinuit si fara sa ridic masina(am incercat dar mi-a cazut de pe cric si nu am mai ridicat-o --era pamantul moale) am dat drumu la motor si am observat. facea zgomotul si cand trageam putin de tot la stanga nu mai facea. am incercat sa bag mana pe langa toba si nu am putut. tre sa o ridic pe un cric klumea.

OT:nu stie cineva de unde iau si eu niste cricuri sa imi ridice si mie masina la juma' de metru plus de la pamant? un cric mai serios.. eventual mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la jumatate de metru mai bine o pui pe rampa sau pe elevator. Eu nu m-as baga sub o masina ridicata la jumatate de metru pe cricuri (independente).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aa, de ce nu ai zis asa?!

bag mana in foc ca nu e de acolo.

e o iluzie, asa am atit si eu, da cred ca nu ai citit totul cu atentie.

uite:esapamentul e un tot unitar.foarte solid, foarte inselator.poate sa vibreze la un capat, si tu sa simti in celalalt si sa crezi ca ai depistat sursa.

la mine vibra din racord, eu impingeam una din tobele finale , si se auzea acolo.am crezut ca ai certitudinea ca e indoita protectia ai de acolo, ca se vede clar loculunde atinge.daca e doar o banuiala, bazata pe felul in care se propaga sunetul cand impingi diferite elemente, cred ca te inseli!si ca face parte din ciclul "asa face toate"...ma rog , aproape toate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU... chiar se vede unde atinge..

si ma refeream la niste cricuri crocodil cu piston.. nu prapadenii d'astea de schimbat o roata...

Modificat de Dragonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut... intrebare noua... problema la mine nu e zgomotul motorului ci mai degraba la vibratiile pe care le are la relanti... eu am un 2.5 TDI din 2005 de 180 de cai. Ideea ca desi relanti-ul este stabil.. nu variaza absolut deloc pe turometru.. motorul e rotund.. etc... ideea e ca din cand in cand vibreaza destul de puternic si de iregulat toata masina.. ma gandesc sa nu fie de la un injector care nu-si face datoria cum trebuie... alte pareri ??? voi ce ziceti ca poate sa fie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si la mine..motorul merge rotund ..la relanti nu se simt vibratii in masina doar ca, dupa ce o las cateva minute pe liber la relanti incep sa apar iregulat niste vibratii scurte ca niste intreruperi ce zdrucina intreaga masina..nu foarte rau dar parca se balanseaza stanga dreapta...Nici pe turometru nu se vad aceste intreruperi (vibratzii). Ma gandesc ca este un injector pe duca sau mufa nu face contact bine..Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!