Jump to content

Ce parere aveti baieti


gugu558
 Share

Postare recomandată

eu nu vreau sa o dam in nici o cearta da uite ca mai sunt aici niste baieti mai slabi de nervi...care imediat se isterizeaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CATAVENCU

    15

  • iZOTOPE

    7

  • jmf

    6

  • gugu558

    6

uite altu...de unde dracu aterizati nu stiu...

ca tot sunteti pasionati voi aveti habar care e platforma de constructie a motorului v8 ?

va spun eu...vAG a luat 2 motoare de golf GTI si a facut unul...un V8

ia dati un search pe google ca nu ma obosesc ...

de unde ai aterizat tu? :D :P aici e subforum de mk2 :lol:

si cum au facut motorul ala v8? pur si simplu 2 motoare de gti sudate? :P

:P

era un filmuletz cu un golfutz albastru de fuge ca din pusca la un drag, adica nu e drag, fuge singur, daca il mai are cineva sa il arate si lui CATAVENCU sa aibe niste cosmaruri cu motoare mici mici :D

bah da ce bine isi aleg unii nick-ul :D :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi Catevencule te simt destul de stapan pe ideile tale si pe la inceputul topicului ai zis ca sa iti aducem masini ca tu le rupi cu V8 eeeeei bine daca te tin ficatii iti dau 4 variante de masini cu motoare 4 in linie si alegi tu cu care vrei sa te dai de restu ma ocup eu :

1. Honda Civic Type-R

2. Audi TT Quattro

3. Leon Cupra R

4. Golf 2 16v

si varianta de rezerva daca simti ca astea sunt prea tari pt tine

5. Dacia 1310

Daca esti convins de valabilitatea spuselor tale atunci astept ca aici in mod public sa comunici care din masini o alegi ca si competitor iar dupa cursa sa spui tot aici cum a decurs evenimentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catavencule tu esti ca americanii...sa fie V8 cu cilindree mare ca altceva mai bun nu este. Mai este un exemplar ca tine din pacate pe 4tuning care la fel s-a bagat ca musca-n lapte pe un topic G2 si a inceput sa ne ameninte ca intr-o saptamana isi cumpara nu stiu ce Audi (sau mai bine zis "taticu") si vine si ne sparge pe toti. Astfel de discutii nu-si au rostul...incearca sa te documentezi de una alta, sa umbli putin in motoare si-apoi sa vii cu niste aprecieri despre una sau alta nu sa denigrezi un motor mai mic doar pentru ca tu ai ceva "minunatie". Nu stiu de ce te miri ca toti ti-au sarit in cap...sunt sigur ca la fel ar fi facut si cei de pe Audi daca un golfist ar fi afirmat ceva jignitor in necunostinta de cauza despre un motor V8.

G60 felicitari pentru initiativa, sper sa se accepte provocarea si sa avem sansa sa vedem schimbata o parere de multe ori generala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi Catevencule te simt destul de stapan pe ideile tale si pe la inceputul topicului ai zis ca sa iti aducem masini ca tu le rupi cu V8 eeeeei bine daca te tin ficatii iti dau 4 variante de masini cu motoare 4 in linie si alegi tu cu care vrei sa te dai de restu ma ocup eu :

1. Honda Civic Type-R

2. Audi TT Quattro

3. Leon Cupra R

4. Golf 2 16v

si varianta de rezerva daca simti ca astea sunt prea tari pt tine

5. Dacia 1310

Daca esti convins de valabilitatea spuselor tale atunci astept ca aici in mod public sa comunici care din masini o alegi ca si competitor iar dupa cursa sa spui tot aici cum a decurs evenimentul.

Vorbim de masini stock aici? :D

Parerea mea sa o lasati mai moale cu topic-uri de genu asta.. nu fac cinste nimanui.. si nu cred ca au ce cauta pe un forum vw...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mwahaha :D, catzavencule masina ta are peste o tona lejer, e grea, degeaba are ea v8, pun pariu pe ce vrei tu ca un g60 de 160 calutzi ti-o da pe 400 de metri cu tot cu cuplul tau gigant ;), 245nm pe o masina de 900 de kile si 160de cai e destul de mult sa fumege o groaza de masini ca a ta :D. si in plus motoarele mici cresc rapid in ture :D. tu zici ca ai 7.6 sec de la 0 la 100km/h

vezi la rubrica tuning si la proiectul meu Golf 2 GT, motor 1.8 in 8 valve, plecare de pe loc cu a 2-a de la 0 la 100km/h in doar 13 sec (de fapt atat are filmuletzul :D, tre sa cronometrez exact cat i-a luat sa atinga 100km/h) ;), mentzionez ca am plecat cu a 2-a de pe loc si am lasat-o pana s-a plafonat.

mai gandeste-te ce face un 16 valve, ce sa mai zic de g60 sau g60 rallye :D, nu mai mentzionez vr6-le :D

se poate vedea cu quicktime ;)

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa iau partea nimanui.. insa e una pleci de pe loc cu a 2-a cu motorul extrem de turat.. si alta sa accelerezi de la 1000rpm pana la maxim rpm "din mers". Atunci acel v8 se va "vedea" ce poate...

PS ce masina/motor are dl catavencu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

netflow, daca vezi eu plec cu ea de pe loc, adica nu o turez pana ii sar capacele, relantiul sta la 1000 rpm, se vede clar pana unde urca acul de la turometru si cel de la vitezometru :D, si da e treapta a 2-a avand in vedere ca au mai existat discutzii pe tema asta, am vrut sa vad cat poate cu a 2-a.

si filmuletzul are 13 sec, se poate vedea clar.

oricum un v8 are cuplu imens, dar conteaza si greutatea masinii, de fapt conteaza foarte mult la liniutze.

poti sa ai 500 de cai si 3 tone si vine unu cu o masina de 100 si de cai si cu vreo 700 de kile si te-a stors :D

a si avand in vedere cum este distribuita puterea si cuplul la motoarele din grupul VAG, cel putin la mine totul este liniar, urca frumos in ture, puterea este distribuita asa cum trebuie la fel si cuplul, la fel pe un a4 1.9 TDi totul este liniar :D nemtzii au gandit foarte bine totul la motorizarile din grupul VAG.

la cele japoneze e o alta poveste :D

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@netflow Audi V8...3,6L 32 valve,4OHC Quattro 250CP ,380Nm stock...bloc motor aluminiu(pt megacunoscatorii de aici...motoru asta s-a pus pe A8 pana in 1996)

0-100 7.6 sec treapta 1 6500rpm....masina are 1700kg

gata eu am iesit din discutie...aici sunt multi oameni frustrati cu motoare mici...pe care ii inteleg si ii compatimesc.

si cu conceptii de genu..."pun evacuare sport mai castig 30 cai" ,"pun filtru sport iar mai castig 50 de cai"...si asa ajungeti voi la "proiecte de sute de cai putere" :D :D :D :D :D

Pai ma fratilor voi aduceti matizu la 600 de cai lejer...

Nu mai pot rad singur pe aici cand citesc posturile astea....

gata!pa!

PS mai lasati vrajeala cu sutele de cai pe motoarele alea de rajnitza...vreau sa vad taloane cu puterea in KW sau fise DYNO...scurt si la obiect

Modificat de CATAVENCU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gaseste-mi unu si ....I'm ready to race...

el 7.2sec 0-100km/h....eu 7.6

dar eu cand schimb vit 1 la 6500rpm am 102km/h .....mai am si un quattro care cred ca conteaza la aderenta

In fine hai sa ne oprim aici...sunt deja demult off topic

am un amic care e gata sa iesiti la un 400m

sa vedeti diferenta

te intereseaza? golf 3 vr6 nr vat

ce zici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catavencule, de ce pleci tocmai acum cand ti se ofera "liniutzele" de care vorbeai? Accepta o provocare si demonstreaza-ne ca vobim prostii! Hai ...te rog..... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pariez pe vr6 :D, cine mai e cu mine ? ;)

uite un dyno plot de la un G60 :D, documenteaza-te inainte sa vb :D

http://www.vwfixx.com/forums/index.php?showtopic=13816

un dyno plot de la un 16 valve :D

http://www.vwfixx.com/forums/index.php?showtopic=23163

catzavencule, un grec a scos 1000 de cai dintr-un 2.0 16 valve :D, mai multe detalii la

http://www.vwfixx.com/forums/index.php?sho...c=25719&hl=

catzavencule citeste mai sus si ai sa-ti dai seama ca tipul e un geniu, nici eu nici tu nici nea ion mecanicu nu stie ce stie tipul ala despre motoare :D

na acum te mai tzine sa o dai cu motoare micutze ? ;)

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...aici sunt multi oameni frustrati cu motoare mici...

Nu mai pot rad singur pe aici cand citesc posturile astea....

PS mai lasati vrajeala cu sutele de cai pe motoarele alea de rajnitza...vreau sa vad taloane cu puterea in KW sau fise DYNO...scurt si la obiect

cred ca mai frustrat esti tu ca ai motor mare cu consum de tanc si....degeaba

tu nu vrei sa accepti lucruri care exista si ai impresia ca oamenii pe aici se dau mari si mint ca au atatia cai?

p.s. masina ta e limuzina si golfurile astea sunt mai sport ele asa....deci nu te arunca asa de tare in liniute doar ca ai ditamai motoru...vezi ca ai si ditamai caroseria si alte alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cerut dyno...ti-am dat link-uri de dyno :), back on topic... masina arata super :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce facem Dom' Catavencu bagam codita intre picioare adoptam atitudinea d-soarei de pension lezata in amorul propriu si ne ascundem cand vine vorba de a onora o provocare lansata taman de D-voastra. Oare nu mai e vajnicul sustinator al V8-ului atat de sigur de sine ???Nehhhh nu cred ! Cumva a avut vreun cosmar cu vreo 4 cilindrei amarati ce deabia ajung la 1.8 litri ii depasesc Titanicul cu cerculete in frunte ... sau a fost prea josnic din partea mea sa ii ofer ocazia sa se razbune pe o amarata de Dacie 1310 .... ciudat. Atatea vorbe mari si nici o fapta care sa le sustina.

Si ca tot D-voastra ati adus vorba de taloane si fise dyno ... pai sa avem pardon dupa umilele mele cunostinte cursele se castiga inca pe strada ca altfel ar sta toti in parcare si ar juca o septica cu taloanele si fisele dyno ca sa vada cine o are mai mare .... puterea evident !!!!

Sa auzim numai de bine si va asteptam cu nerabdare sa ne comunicati care este prima victima pe care doriti sa o umiliti din lista propusa de mine.

P.S. Si daca mai imi permiteti D-nu' Catavencu intimplator primele 3 masini din tarisoara asta a noastra ca si potenta pe cei 400m sunt 3 rasnite a caror cilindree este de 2.0 litri una singura doar are un pic mai mult adicatelea 2,2 litri iar de asemenea cea mai musculoasa sufragerie mobila cunoscuta de unii sub numele de Chayenne si-o fura lejer de la rasnitele mai sus mentionate.

Modificat de G60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes:, dl catzavencu e ca si americanii aia, numa v8-uri in cap american muscle :), mwahaha, care cred ca masina lor este super mega puternica daca e vezi doamne v8 :D.

dl catzavencu ati auzit de renner ?? golful acela tunat de un neamtz ? are vere 6 si vreo 620 calutzi si cam 800 si ceva newton metru cuplu :D, ia zi ca nu se poate scoate asa ceva din motor de 2.8 litri ... sau de dahlback gol 4 rsi (motor de audi) care bate peste 900 de cai putere .... oo sau astea sunt nave spatiale si aberatii pt dumneata :D

uite frate aici 10.4 sec pe 400 metri:

http://www.youtube.com/watch?v=uLAJ9yCfXnY

inca una cu scartz pe la 100 km/h :D

http://www.youtube.com/watch?v=e252whm11-Y

uite o mica demonstratie cu el pe autostrada:

http://www.youtube.com/watch?v=244nmacWISg

si primul renner, un mic tribut :D, cu asta inchei postul meu :D:

http://www.youtube.com/watch?v=v1T0OTFcWBQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@netflow Audi V8...3,6L 32 valve,4OHC Quattro 250CP ,380Nm stock...bloc motor aluminiu(pt megacunoscatorii de aici...motoru asta s-a pus pe A8 pana in 1996)

0-100 7.6 sec treapta 1 6500rpm....masina are 1700kg

gata eu am iesit din discutie...aici sunt multi oameni frustrati cu motoare mici...pe care ii inteleg si ii compatimesc.

si cu conceptii de genu..."pun evacuare sport mai castig 30 cai" ,"pun filtru sport iar mai castig 50 de cai"...si asa ajungeti voi la "proiecte de sute de cai putere" :D :) :D :D :rolleyes:

Pai ma fratilor voi aduceti matizu la 600 de cai lejer...

Nu mai pot rad singur pe aici cand citesc posturile astea....

gata!pa!

PS mai lasati vrajeala cu sutele de cai pe motoarele alea de rajnitza...vreau sa vad taloane cu puterea in KW sau fise DYNO...scurt si la obiect

Amice, esti idiot!

In primul rand ca ne jignesti facandu-ne "megacunoscatori". Din ce-ai debitat pana acuma cred ca-i clar pentru toti (mai putin pt tine) cine-i habarnistul.

In al doilea rand, habar nu ai de masini, mecanica, google, viata in general:

" cu conceptii de genu..."pun evacuare sport mai castig 30 cai" ,"pun filtru sport iar mai castig 50 de cai"...si asa ajungeti voi la "proiecte de sute de cai putere" :D :D :D :D :) "

Conceptiile astea cred ca le vezi pe la tine la bloc, la discutiile de la ghena, ca pe-aici nu cred. Banuiesc ca stii ce inseamna "search". Foloseste-l!

In al treilea rand, faptul ca nu accepti o provocare de la "rasnite" dovedeste clar ca punctele 1 si 2 sunt valide, plus ca esti handicapabil.

Propun ban!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea edita postul, dar ar fi impotriva scopului meu. Asa ca as dori sa retrag cuvantul "handicapabil" din postul precedent. E un atac la persoana, nejustificat, a carui eroare mi-o asum. I got a little carried away :D

In rest, astept niste argumente de la Catavencu, desi argumentele nu sunt punctul lui forte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... dl. Catavencu pare a nu fi familiarizat cu conceptul de pocket rocket...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa JMF ca facem din diesel-urile noastre sudate un V8 si o sa vezi cuplu atunci. :lol:

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gaseste-mi unu si ....I'm ready to race...

el 7.2sec 0-100km/h....eu 7.6

dar eu cand schimb vit 1 la 6500rpm am 102km/h .....mai am si un quattro care cred ca conteaza la aderenta

In fine hai sa ne oprim aici...sunt deja demult off topic

Daca ai 7,6 suta ,,,,,,,,

Sunt aici intr-o saptamana o scot iar pe strada am 139cp uite id-ul eugen_16v

Ne dam o singura data ...

Gti 16v :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa JMF ca facem din diesel-urile noastre sudate un V8 si o sa vezi cuplu atunci. :lol:

:)

Mai degraba un V7, ca mie parca nu-mi merge rotund un piston :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!