Jump to content

VW 1952


radustanimir
 Share

Postare recomandată

Din ce se vede in poze,broscuta e foarte frumoasa(chit ca-i putin cam strident vopsita,dar gusturile nu se dicuta).In cazul in care are seriile in toate mintile si actele de proprietate in regula,nu vad nici o problema cu numerele noi!Cum a zis si Mishu,se discuta de cateva sute de mii vechi plus alte cateva talonul si numerele.Nu te sfatuiesc sa o cumperi,mai ales ca nu te pricepi,pana n-o vede unul din baieti(Mishu,Mike sau altcineva)pentru o atenta verificare a seriilor de caroserie si motor,care sunt specifice anului de fabricatie!Sper sa fie totul OK si mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( :( :( :(

De ceeee? Cartea de identitate e cateva sute de mii :)

daca toate actele sunt in regula.

nu stiu ce sa zic .teoretic asa ar trebui sa fie ieftin.dar.. stie toata lumea ca daca te prind cu ceva in neregula te ard baietii.cred ca teama cea mai mare cand mergi la rar este sa iti spuna sa tragi pe dreapta .si sa te ia la control amanuntit.eu am avut ceva de cheltuit cand am inmatriculat masina pe numele meu (si avea talon nou)pt ca am skimbat motorul si se pare ca seria era manarita (nu corespundea tipul motorului cu cea ce era scris in carte)asta ma cam uscat cu toata declaratia pe proprie raspundere de la notariat.povestea sa terminat cu stergera seriei batute artizanal,pastrarea tipului motor (D) si scrierea unei noi serii de catre RAR .totul a fost cam 300 usd (cu tot cu "atentii" )

Modificat de razvan 77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aceea am zis sa mergem sa ne uitam....

Din toate cele 5 mashini si 4 motociclete ale mele (care au acte), doar o mashina (gogosharul) si o motocicleta (IJ-ul) aveau carte, la restul am facut eu. Cu 0 (ZERO) shpaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aceea am zis sa mergem sa ne uitam....

Din toate cele 5 mashini si 4 motociclete ale mele (care au acte), doar o mashina (gogosharul) si o motocicleta (IJ-ul) aveau carte, la restul am facut eu. Cu 0 (ZERO) shpaga.

Da. Dar daca nu au carte noua nu trebuie poansonata o serie noua pe cadru (ca sa nu fie placuta batuta pe cadru, ci ceva mai "rezistent" la trecerea vremii - in viziunea rarului) operatiune care costa 1 milion si x sute de mii lei? Eu am un motor (adica motocicleta) cu acte vechi si nu stiu care e procedura de inmatriculare (o parte o stiu: mergi la rarul voluntari fara programare ca e motor, fac revizie, itp, carte... nu stiu ordinea... dar ma descurc... cred)... ca mosu' propietar care e intr'o comuna de la campina nu prea vrea sa coopereze, ca ii e frica, ca asa l'a pacalit si cel ce a cumparat'o inaintea mea, blabla... Merge data declaratie pe propia raspundere ca propietaru e de acord sa o radieze?

Modificat de harciogu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm.... hai sa discutam la gura sobei... :lol: sorry ca ma bag...

uite nishte pretzuri de la rar (de asta vara):

poansonat serie, omologare individuala blabla,... 4RON

eliberat CIV nou noutz, cu tzipla, cu muci, cu semnaturi, cu stampile si parafe 40RON (aici paote gresesc ..da' e p-aici)

identificare, ITP, alte taxe, bla bla.... restul pina la 200ron (sau 250)

PLUS o zi "internare" la RAR.... ca asta e... tre' sa ai rabdare...

si.... pina la urma urmei.... la 2000 de eur .. te mai uiti la 100???

daca mashina AIA are actele ok... (adica macar seria de pe tunel sa fie aia din acte) merita toti banii....si timpul pierdut

si cu asta cred c-am inchis discutia despre acte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a batut seria la IJ ca nu se mai vedea ca lumea o cifra (ruginise) si m-a costat nimica toata... Cam 60 lei identificarea, batutul etc.

Daca motocicleta are seria direct pe cadru nu mai tre' batuta. Mobra de ex are seria pe o placutza si o bat aia din nou pe cadru.

Trebuie programare si pt motociclete

Daca shtii ca ai si de batut serii, intreaba la programare cand e comisie, ca sa te progr cand sunt si aia acolo, sa nu te duci de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata ma voi duce cu tatal meu sa o vad. Este mecanic si se pricepe cat de cat la masini :P ...Daca vrea cineva sa vina sa ne ajute este bine venit :D

Multumesc

Modificat de radustanimir
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu nu o mai cumpar :)) dar daca este cineva interesat va pot da datele de contact. Si pretul a scazut la 1700 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu nu o mai cumpar :)) dar daca este cineva interesat va pot da datele de contact. Si pretul a scazut la 1700 :)

de ce nu o mai cumperi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, totusi, ce an e? seriile sunt ale ei sau sunt restantate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B)-->

QUOTE(Gabi.B @ Dec 2 2006, 04:11 PM) <{POST_SNAPBACK}>

de ce nu o mai cumperi?

Mosul este cam nesimtit. I-am spus ca vine tata special de la Constanta (cu o saptamana inainte) ca sa probam masina si el nici nu avea baterie la ea sa o porneasca. Mi s-a parut ca ascunde ceva, si nu are rost sa te incurci cu oameni dubiosi. Plus de asta masina este facuta din doua masini dupa cum zic baietii de pe forum.

Si mai este o mare problema....Mu prea incap in ea(am aproape 2 m) si mi se pare ca esti intr-un tanc la volanul ei. :blink:

deci, totusi, ce an e? seriile sunt ale ei sau sunt restantate?

Nu a avut rost sa ma mai uit la serii din moment ce nu am vazut cum merge.

Numarul lui de telefon este 0748548893. Masina este pe undeva pe Sos Magurele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai renuntat la ideea de a-ti mai lua broascuta?ai vreuna deja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B)-->

QUOTE(Gabi.B @ Dec 3 2006, 02:53 PM) <{POST_SNAPBACK}>

ai renuntat la ideea de a-ti mai lua broascuta?ai vreuna deja?

As fi vrut asta sa fie prima mea masina dar nu cred ca e potrivt momentul pentru asa ceva acum. Poate mai incolo cand voi face un hobby din a reconditiona masini si voi avea si bani sa o fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa confirme cum sta cu actele? Ma bate gandul spre un oval, ce daca e facuta din doua?

Cine cunoaste bine masina sa ma contacteze pe privat, e lucru serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere faptul ca ovalii au inceput sa fie fabricati abia de prin martie 53,eu cred,de fapt sunt sigur ca-i ceva putred in Danemarca!In 52 se faceau de zor Split-window!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba sa stii ca ovali s-au facut inca din toamna lui 52. drept dovada, chiar am vazut cu ochii mei un ovali din 52, nu zic unde :) ...inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1953 (1 ianuarie 53 pana la 31 Decembrie 53)

Sasiu: 428,157 - 575,414

Motor: 519,259 - 695,28

Dupa 10 Martie luneta impartita este inlocuita cu luneta ovala.

Gatul rezervorului este lungit de la 40 la 80 mm. Buton de inchidere la gemuletele deflectoare. Maner cromat la scrumiera. Clante ajustabile la incuietorile usilor. Sunt modificate rapoartele vitezelor 3 si 4. Distanta la culbutori modificata la .004". Spre sfarsitul anului apare carburatorul cu control de avans delco mecanic si vacuumatic. Puterea generatorului creste la 160 wati. Scade numarul de kilometri necesari rodajului. Barele de torsiune au acum cate 8 foi. Rezervorul de lichid de frana montat in spatele roatei de rezerva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

buna baieti

sunt interesat sa cumpar si eu o broscuta si nu stiu de unde sa incep bugetul meu pt ea este de 1000 de eurasi si evident vreau sa o restaurez as vrea cateva sfaturi de la voi

am gasit una in fagaras si ar fi mult de investit pe ea dar nu stiu unde reconditioneaza scaune si etc is multe...

Va multumesc anticipat

TRADUCERE!

Buna baieti!

Sunt interesat sa cumpar si eu o broscuta si nu stiu de unde sa incep. Bugetul meu pt ea este de 1000 de eurasi si evident vreau sa o restaurez. As vrea cateva sfaturi de la voi.

Am gasit una in Fagaras si ar fi mult de investit in ea, dar nu stiu unde se reconditioneaza scaune si etc. Sunt multe...

Va multumesc anticipat!

Iti uram BAFTA!

P.S. Te rugam sa scrii cat mai gramatical posibil...

Modificat de Alex_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Daca nu am facut carte multa! Acum poate eram si eu patron, nu corector de greseli gramaticale... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti ce as propune eu? Un moderator/politzai care sa se ocupe numai de greseli gramaticale si de ortografie :D , si nu numai aici, ar fi util pe toate forumurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!