Jump to content
Sign in to follow this  
radustanimir

VW 1952

Recommended Posts

radustanimir

Salut,

Am gasit un VW Kafer din 1952 de vanzare. Cel care-l vinde sustine ca are absolut totul original. Am fost sa-l vad si din prima mi-am dat seama ca e ceva necurat cu anul afisat in anunt. Geamul este oval si nu este despartit, farurile de pe spate sunt de pe modele mai noi, tapiseria de pe portiere este in culoarea rosie si galbena si asa mai departe. Am atasat niste poze.

Masina are numere vechi dar a spus ca vom face noul talon direct pe numele meu si nu este nici o problema cu inmatricularea ei. Mentionez ca nu am mai cumparat o masina niciodata si nu stiu procedurile.

Poate cineva sa-mi spuna la ce trebuie sa ma uit cand cumpar o masina atat de veche?

Va multumesc

Edited by radustanimir

Share this post


Link to post
Share on other sites
pacman

ahaaa.. deci n-a disparut :D f bine... credeam c-a mincat-o rematul...

bine... atunci cind am vazut-o eu... era din 54 nu din 52.... poate de-aia nu se potrivesc unele/altele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
niq_ro

din poze e din anii 50... original :D

te uiti, ca la orice masina, daca "bat" seriile de pe masina cu cele din acte, verificic daca proprietarul din acte e ala al viu, etc..

Edited by niq_ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
radustanimir
ahaaa.. deci n-a disparut :D f bine... credeam c-a mincat-o rematul...

bine... atunci cind am vazut-o eu... era din 54 nu din 52.... poate de-aia nu se potrivesc unele/altele :D

tu de ce nu ai cumparat-o atunci? avea probleme mari?

Edited by radustanimir

Share this post


Link to post
Share on other sites
MishuL

Salta bancheta din spate. Sub ea pe tunel e o serie. Studiaza sa fie nemanarita, scrii'o pe o hartie, pune-o aici si itzi zic doftorii din ce an e de fapt.

Acela oricum este un Ovali nu un Brezel, eu nu ma pricep la ani...

Cat e scorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
radustanimir
Salta bancheta din spate. Sub ea pe tunel e o serie. Studiaza sa fie nemanarita, scrii'o pe o hartie, pune-o aici si itzi zic doftorii din ce an e de fapt.

Acela oricum este un Ovali nu un Brezel, eu nu ma pricep la ani...

Cat e scorul?

Tipul se ocupa cu reconditionari de masini si nu prea am incredere in el desi pare un om de treaba.

2000 euro cere pe ea

Share this post


Link to post
Share on other sites
pacman
tu de ce nu ai cumparat-o atunci? avea probleme mari?

no.. aveam io probleme mari. :D

mashina se dadea la pachet cu una din 64 (poate de-aici piesele "nepotrivite") si cu inca o magazie in care erau "stivuite" inca 2 broaste.

n-avea nimic montat pe ea... motorul era tot in magazie....

pretul a fost de superexceptie... (nu-l spun ca iau bataie) dar in momentul ala aveam 2 probl: 1. n-aveam nici macar aia 2 lei pe care ii cerea omul...... si 2. era nevoie de un spatiu de depozitare.. .pe care nu-l am nici macar acum :D

Edited by pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites
radustanimir

In Romania sunt acceptate tipul asta de faruri pe spate?(cel atasat in poza) Arata mult mai bine dar nu stiu daca au semnalizare si lumina de marsarier.

Share this post


Link to post
Share on other sites
victori
In Romania sunt acceptate tipul asta de faruri pe spate?(cel atasat in poza) Arata mult mai bine dar nu stiu daca au semnalizare si lumina de marsarier.

Atata timp cat sunt stopurile cu care aiesit din productie nu ai nici o problema.

Semnal nu ar trebui sa ia pe stopuri ci pe semafoare(in stalpi din spatele usilor sunt niste brate care ies din afara si au un bec in cap) iar lumina de mers inapoi nu am nici eu si nu am problema.

Masina o stiu si eu. Mi s-a parut lucrata destul de bine la tabla in sensul ca era sanatoasa. Trebuia sa o iau si eu cu pacman dar din motivele expuse de el nu ne-am mai bagat. Si acum am niste regrete. Nu am apucat sa o studiez in amanunt cu serii si tot ce trebuie, doar am vazut-o si atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
citroends21

masina arata ok. 2000 nu e mult.

uita-te insa atent sa nu fie... sudata cu chit... sa nu fie sudat shasiul de caroserie, sa aiba seriile in regula, verifica-i compresia, directia, baga-te peste tot pe sub masina si analizeaz-o

daca nu are rugina, nu a fost sudata in autogen, nu are chit, ia-o. e o masina dragutza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Octavian73

Salut.Din experienta spun ca masina trebuie prezentata la R.A.R. de proprietarul din talon ( asa este in cazul tau talon vechi ,chiar daca faci contract de vanzare-cumparare),ceea ce e bine inseamna ca te edifici cu seriile .De aici mai departe la politie unde pe carte de identitate apare primul proprietar cu nr vechi si inmatricularea cu data de pe talon,apoi tu cu nr. ales si data curenta a inmatricularii.Se mai poate face imputernicire la notar pentru tine sa faci cele descrise mai sus .Eu am procedat asa cu un Simson 1960.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MishuL

Pai eu cred ca deja avem oarece experientza competitzionala ca sa recunoashtem o serie manarita si sa vedem daca actele (chiar si vechi) sunt OK. Cunosc cazuri :P cand serii nu tocmai virgine au trecut de identificare... :( si nu ma refer aici la trecut cu shpaga sau alte shmecherii...

Deci cel mai bine omul ia un bidon de bere de 2 chile si un sacotei de brezel'i si o comisie de specialishti i se va prezenta spre competenta inspectare a mashinii :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
radustanimir
Pai eu cred ca deja avem oarece experientza competitzionala ca sa recunoashtem o serie manarita si sa vedem daca actele (chiar si vechi) sunt OK. Cunosc cazuri :P cand serii nu tocmai virgine au trecut de identificare... :P si nu ma refer aici la trecut cu shpaga sau alte shmecherii...

Deci cel mai bine omul ia un bidon de bere de 2 chile si un sacotei de brezel'i si o comisie de specialishti i se va prezenta spre competenta inspectare a mashinii :P

Iau si 10 bidoane numai sa stiu ca nu m-am ars prea tare in caz ca o cumpar. Sunt student la arhitectura si asta ar fi prima mea masina...si nu vreau sa o tin in parcare...vreau sa ma mandresc cu ea...normal dupa ce o voi vopsi intr-o culoare mai normala. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
MishuL

Pai zi unde/cum...

Share this post


Link to post
Share on other sites
pacman
...normal dupa ce o voi vopsi intr-o culoare mai normala. :D

deja incepi sa gindeshti pozitiv.... :D

ma ofer si io voluntar la "identificare". berea e optionala :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
MishuL

Optzionala, adica daca vrea bea si el- daca nu, nu! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
pacman

hmmm....adica ce??? s-a inteles altceva??? :D

mishule.... daca reusheste baiatu' asta sa ne adune pe noi doi intr-un loc... cu programare inainte.... se imbata singur.... :D

Edited by pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites
radustanimir
hmmm....adica ce??? s-a inteles altceva??? :lol:

mishule.... daca reusheste baiatu' asta sa ne adune pe noi doi intr-un loc... cu programare inainte.... se imbata singur.... :lol:

Intai trebuie sa o vad cu tatal...el a zis ca e ok din poze si trebuie sa ajunga saptamana asta si dupa aceea o sa dau berile promise pentru inspectia amanuntita :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
kastilio
Intai trebuie sa o vad cu tatal...el a zis ca e ok din poze si trebuie sa ajunga saptamana asta si dupa aceea o sa dau berile promise pentru inspectia amanuntita :vaidecapulmeu:

inspectia ar tebui facuta cu actele masinii in fata. asta daca are ce-ti arata ... noi nu am reusit sa vedem nici un act... inca...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MishuL

Pai noi vedem seria, constatam autenticitatea, o scriem pe o hartie, si apoi el o compara cu acgtele...

Share this post


Link to post
Share on other sites
radustanimir

Mai am o intrebare. Cumva motorul este in doi timpi? Sau este un motor normal care trebuie alimentat numnai cu benzina?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
victori

Este motor in 4 timpi, doar ca este racit cu aer nu cu apa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MikeRG

zi bre ca e ca oltcitul

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvan 77

masina este frumoasa.vorbind de model si an ,facand abstractie de combinatia de culori. :D :D :) :D :)

acum important este sa fi fost facuta bine pt ca nu incape indoiala ca este facuta.si din proprie experienta iti spun ca este greu si scump sa faci o masina bine chiar si atunci cand o faci pt sufletul tau .dar daca o faci pt vanzare?????????si pt 2000 euro nu stiu ce sa zic cat sa te coste mesterii vopsitul?(un vopsit de calitatate face cam 500-1000 euro) pune la socoteala tapiteria,tinikigeria,mecanica ,si pretul de akizitie al masinii si pieselor care sunt cam greu de gasit si scumpe.sigur ca nu poti cere la vanzare cat ai investit .masinile astea se vand in pierdere de obicei.eu unul nu as vinde o masina ca asta cu 2000 euro daca ar fi facuta bine.

ai mare grija ce cumperi este f usor sa iei o masina cu probleme. cand am cumparat broasca pornea bine,am venit cu ea pe roti de la bucuresti (dupa ce am skimbat cilindrii de frana).si la 2 zile dupa ce am ajuns la constanta nu a mai pornit .a fost nevoie sa skimb motorul.era varza .nici nu imi explic cum a mers de la bucuresti pana la constanta.

este mai bine sa mergi sa o vada si un amic de pe forum,poate te ajuta unul din baietii din bucuresti care sa aibe totusi niste cunostinte temeinice apropo de broaste..succes si okii mari :D

a si inca ceva :treaba cu trecerea pe nr noi este destul de costisitoare

Edited by razvan 77

Share this post


Link to post
Share on other sites
MishuL
a si inca ceva :treaba cu trecerea pe nr noi este destul de costisitoare

:D :) :D :D

De ceeee? Cartea de identitate e cateva sute de mii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri