Jump to content

VW 1952


radustanimir
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am gasit un VW Kafer din 1952 de vanzare. Cel care-l vinde sustine ca are absolut totul original. Am fost sa-l vad si din prima mi-am dat seama ca e ceva necurat cu anul afisat in anunt. Geamul este oval si nu este despartit, farurile de pe spate sunt de pe modele mai noi, tapiseria de pe portiere este in culoarea rosie si galbena si asa mai departe. Am atasat niste poze.

Masina are numere vechi dar a spus ca vom face noul talon direct pe numele meu si nu este nici o problema cu inmatricularea ei. Mentionez ca nu am mai cumparat o masina niciodata si nu stiu procedurile.

Poate cineva sa-mi spuna la ce trebuie sa ma uit cand cumpar o masina atat de veche?

Va multumesc

Modificat de radustanimir
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahaaa.. deci n-a disparut :D f bine... credeam c-a mincat-o rematul...

bine... atunci cind am vazut-o eu... era din 54 nu din 52.... poate de-aia nu se potrivesc unele/altele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din poze e din anii 50... original :D

te uiti, ca la orice masina, daca "bat" seriile de pe masina cu cele din acte, verificic daca proprietarul din acte e ala al viu, etc..

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahaaa.. deci n-a disparut :D f bine... credeam c-a mincat-o rematul...

bine... atunci cind am vazut-o eu... era din 54 nu din 52.... poate de-aia nu se potrivesc unele/altele :D

tu de ce nu ai cumparat-o atunci? avea probleme mari?

Modificat de radustanimir
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salta bancheta din spate. Sub ea pe tunel e o serie. Studiaza sa fie nemanarita, scrii'o pe o hartie, pune-o aici si itzi zic doftorii din ce an e de fapt.

Acela oricum este un Ovali nu un Brezel, eu nu ma pricep la ani...

Cat e scorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salta bancheta din spate. Sub ea pe tunel e o serie. Studiaza sa fie nemanarita, scrii'o pe o hartie, pune-o aici si itzi zic doftorii din ce an e de fapt.

Acela oricum este un Ovali nu un Brezel, eu nu ma pricep la ani...

Cat e scorul?

Tipul se ocupa cu reconditionari de masini si nu prea am incredere in el desi pare un om de treaba.

2000 euro cere pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu de ce nu ai cumparat-o atunci? avea probleme mari?

no.. aveam io probleme mari. :D

mashina se dadea la pachet cu una din 64 (poate de-aici piesele "nepotrivite") si cu inca o magazie in care erau "stivuite" inca 2 broaste.

n-avea nimic montat pe ea... motorul era tot in magazie....

pretul a fost de superexceptie... (nu-l spun ca iau bataie) dar in momentul ala aveam 2 probl: 1. n-aveam nici macar aia 2 lei pe care ii cerea omul...... si 2. era nevoie de un spatiu de depozitare.. .pe care nu-l am nici macar acum :D

Modificat de pacman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania sunt acceptate tipul asta de faruri pe spate?(cel atasat in poza) Arata mult mai bine dar nu stiu daca au semnalizare si lumina de marsarier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania sunt acceptate tipul asta de faruri pe spate?(cel atasat in poza) Arata mult mai bine dar nu stiu daca au semnalizare si lumina de marsarier.

Atata timp cat sunt stopurile cu care aiesit din productie nu ai nici o problema.

Semnal nu ar trebui sa ia pe stopuri ci pe semafoare(in stalpi din spatele usilor sunt niste brate care ies din afara si au un bec in cap) iar lumina de mers inapoi nu am nici eu si nu am problema.

Masina o stiu si eu. Mi s-a parut lucrata destul de bine la tabla in sensul ca era sanatoasa. Trebuia sa o iau si eu cu pacman dar din motivele expuse de el nu ne-am mai bagat. Si acum am niste regrete. Nu am apucat sa o studiez in amanunt cu serii si tot ce trebuie, doar am vazut-o si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina arata ok. 2000 nu e mult.

uita-te insa atent sa nu fie... sudata cu chit... sa nu fie sudat shasiul de caroserie, sa aiba seriile in regula, verifica-i compresia, directia, baga-te peste tot pe sub masina si analizeaz-o

daca nu are rugina, nu a fost sudata in autogen, nu are chit, ia-o. e o masina dragutza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Din experienta spun ca masina trebuie prezentata la R.A.R. de proprietarul din talon ( asa este in cazul tau talon vechi ,chiar daca faci contract de vanzare-cumparare),ceea ce e bine inseamna ca te edifici cu seriile .De aici mai departe la politie unde pe carte de identitate apare primul proprietar cu nr vechi si inmatricularea cu data de pe talon,apoi tu cu nr. ales si data curenta a inmatricularii.Se mai poate face imputernicire la notar pentru tine sa faci cele descrise mai sus .Eu am procedat asa cu un Simson 1960.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu cred ca deja avem oarece experientza competitzionala ca sa recunoashtem o serie manarita si sa vedem daca actele (chiar si vechi) sunt OK. Cunosc cazuri :P cand serii nu tocmai virgine au trecut de identificare... :( si nu ma refer aici la trecut cu shpaga sau alte shmecherii...

Deci cel mai bine omul ia un bidon de bere de 2 chile si un sacotei de brezel'i si o comisie de specialishti i se va prezenta spre competenta inspectare a mashinii :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu cred ca deja avem oarece experientza competitzionala ca sa recunoashtem o serie manarita si sa vedem daca actele (chiar si vechi) sunt OK. Cunosc cazuri :P cand serii nu tocmai virgine au trecut de identificare... :P si nu ma refer aici la trecut cu shpaga sau alte shmecherii...

Deci cel mai bine omul ia un bidon de bere de 2 chile si un sacotei de brezel'i si o comisie de specialishti i se va prezenta spre competenta inspectare a mashinii :P

Iau si 10 bidoane numai sa stiu ca nu m-am ars prea tare in caz ca o cumpar. Sunt student la arhitectura si asta ar fi prima mea masina...si nu vreau sa o tin in parcare...vreau sa ma mandresc cu ea...normal dupa ce o voi vopsi intr-o culoare mai normala. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...normal dupa ce o voi vopsi intr-o culoare mai normala. :D

deja incepi sa gindeshti pozitiv.... :D

ma ofer si io voluntar la "identificare". berea e optionala :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm....adica ce??? s-a inteles altceva??? :D

mishule.... daca reusheste baiatu' asta sa ne adune pe noi doi intr-un loc... cu programare inainte.... se imbata singur.... :D

Modificat de pacman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm....adica ce??? s-a inteles altceva??? :lol:

mishule.... daca reusheste baiatu' asta sa ne adune pe noi doi intr-un loc... cu programare inainte.... se imbata singur.... :lol:

Intai trebuie sa o vad cu tatal...el a zis ca e ok din poze si trebuie sa ajunga saptamana asta si dupa aceea o sa dau berile promise pentru inspectia amanuntita :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai trebuie sa o vad cu tatal...el a zis ca e ok din poze si trebuie sa ajunga saptamana asta si dupa aceea o sa dau berile promise pentru inspectia amanuntita :vaidecapulmeu:

inspectia ar tebui facuta cu actele masinii in fata. asta daca are ce-ti arata ... noi nu am reusit sa vedem nici un act... inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai noi vedem seria, constatam autenticitatea, o scriem pe o hartie, si apoi el o compara cu acgtele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare. Cumva motorul este in doi timpi? Sau este un motor normal care trebuie alimentat numnai cu benzina?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este frumoasa.vorbind de model si an ,facand abstractie de combinatia de culori. :D :D :) :D :)

acum important este sa fi fost facuta bine pt ca nu incape indoiala ca este facuta.si din proprie experienta iti spun ca este greu si scump sa faci o masina bine chiar si atunci cand o faci pt sufletul tau .dar daca o faci pt vanzare?????????si pt 2000 euro nu stiu ce sa zic cat sa te coste mesterii vopsitul?(un vopsit de calitatate face cam 500-1000 euro) pune la socoteala tapiteria,tinikigeria,mecanica ,si pretul de akizitie al masinii si pieselor care sunt cam greu de gasit si scumpe.sigur ca nu poti cere la vanzare cat ai investit .masinile astea se vand in pierdere de obicei.eu unul nu as vinde o masina ca asta cu 2000 euro daca ar fi facuta bine.

ai mare grija ce cumperi este f usor sa iei o masina cu probleme. cand am cumparat broasca pornea bine,am venit cu ea pe roti de la bucuresti (dupa ce am skimbat cilindrii de frana).si la 2 zile dupa ce am ajuns la constanta nu a mai pornit .a fost nevoie sa skimb motorul.era varza .nici nu imi explic cum a mers de la bucuresti pana la constanta.

este mai bine sa mergi sa o vada si un amic de pe forum,poate te ajuta unul din baietii din bucuresti care sa aibe totusi niste cunostinte temeinice apropo de broaste..succes si okii mari :D

a si inca ceva :treaba cu trecerea pe nr noi este destul de costisitoare

Modificat de razvan 77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a si inca ceva :treaba cu trecerea pe nr noi este destul de costisitoare

:D :) :D :D

De ceeee? Cartea de identitate e cateva sute de mii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!